2 mei 2017 om 00:00
iBOOD

Headphones

Headphones
Hoofdtelefoons 

Op zoek naar in-ears voor tijdens het sporten? Of juist comfortabele over-ears voor in je woonkamer? We adviseren om even goed naar deze Flash Sale te kijken! 

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

2 mei 2017 om 00:01
Leander465 Gebruiker
2 mei 2017 om 00:02
Bogazici Gebruiker

hoop dat ze de fout snel inzien ;)

Beantwoorden

2 mei 2017 om 00:05
Leander465 Gebruiker

Ik snap dus niet of dan de laatste wel correct is. haha

Beantwoorden

2 mei 2017 om 09:17
Moderator Bas iBOOD Moderator

We hebben e.e.a. gecorrigeerd.

Beantwoorden

2 mei 2017 om 00:02
Zenge Gebruiker

Volgens mij gaat er idd iets fout. Althans, in de omschrijving.

Beantwoorden

2 mei 2017 om 00:06
Sortjai Gebruiker

En ook nog in het rood allemaal…

Beantwoorden

2 mei 2017 om 00:07
stef1207 Gebruiker

Nog een geluk dat ik de Beats By Dre iBeats | In-Ear’s genomen heb ipv die met een usb kabel. Te veel keuze :-)

Beantwoorden

2 mei 2017 om 00:07
Rwinio Gebruiker

Ik heb toch maar gewoon die jbl speaker besteld, zag dat er maar 2 op voorraad waren. Neem aan dat het plaatje icm prijs wel klopt.

Beantwoorden

2 mei 2017 om 09:17

Die combinatie klopt inderdaad.

Beantwoorden

2 mei 2017 om 00:09
whaley2 Gebruiker

Is die B&W P5 een series 2 Beats by Dr. Dre USB kabel? Geen slechte prijs lijkt me.

Beantwoorden

2 mei 2017 om 00:09
Sortjai Gebruiker

De introductie prijs van B&W P5 klopt trouwens niet, het was €299. iBood… voor het eerst zitten jullie lager met de “advies prijs”!

Beantwoorden

2 mei 2017 om 05:48
aHZHyperion Gebruiker

Het zal waarschijnlijk over de serie 2 gaan en daar was de adviesprijs bij de start 249 euro.

Beantwoorden

2 mei 2017 om 00:15
Bogazici Gebruiker

Toch maar de Bowers & Wilkins besteld…ga ervan uit dat het de P5 is…ipv een dure usb kabeltje ;)

Beantwoorden

2 mei 2017 om 00:29
Moderator Paul Moderator

Beste iBOODers,

Zoals jullie al gemerkt hebben, gaat het niet helemaal goed met de deals in deze flashsale. De teksten bij veel deals zijn onjuist en zullen z.s.m. aangepast worden zodra de medewerkers aanwezig zijn. Gelukkig kloppen de afbeeldingen en prijzen wel, en zul je het afgebeelde product ontvangen en niet slechts een usb-kabel. Excuses voor deze vergissing.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

2 mei 2017 om 01:09
bloetoet Gebruiker

Gelukkig kloppen de afbeeldingen en prijzen wel, en zul je het afgebeelde product ontvangen en niet slechts een usb-kabel.

Maar nog steeds zou men het fijn vinden om de specs ervan te willen weten. Of….uhhhh…..moeten men gaan zoeken op plaatjes via de Zoek-balk?! (Nog) niet mogelijk….wellicht in de toekomst.

Sleep well!

:Z

Beantwoorden

2 mei 2017 om 09:18

Alles is inmiddels gecorrigeerd. Excuus voor de onduidelijkheid.

Beantwoorden

2 mei 2017 om 13:08
jurriaanr Gebruiker

Toch wel een beetje een stomme fout, ook omdat nu pas blijkt dat het om refurb’s gaat in sommige gevallen. Had er bijna een gekocht, maar goed dat ik toch even gewacht heb

Beantwoorden

2 mei 2017 om 01:38
DarkEagle Gebruiker

Ik hoop dat ik het juiste artikel binnen krijg, ik neem aan dat het een sennheiser Sennheiser PC 300 is?

Beantwoorden

2 mei 2017 om 03:18
Rwinio Gebruiker

Ibood, kunnen jullie zeggen om welk type JBL speaker het gaat? Is dit de bluetooth of wifi versie?
Ik heb hem al wel besteld maar wil graag weten om welke versie gaat.

En hopelijk gaat het om een EU-stekker.

Beantwoorden

2 mei 2017 om 09:33

Dit is een Bluetooth speaker met een normale EU stekker.

Beantwoorden

2 mei 2017 om 09:18
AUSSIE Gebruiker

Hi iBood,

Op 13april heb ik een retournatie service verzoek ingediend echter tot op heden niets van jullie vernomen mbt en verkeerde levering van de SteelSeries 5Hv3 Gaming Headset Brown 61031 Refurb (58557) ipv de Logitech G35 (die toen overigens voor een lagere prijs beschikbaar was).

Ik hoop graag spoedig van jullie te horen!

Beantwoorden

2 mei 2017 om 09:29

Ik ga mijn collega vragen dit z.s.m. voor je op te pakken, want het is natuurlijk niet de bedoeling dat je al zo lang wacht op duidelijkheid. Excuus hiervoor.

Beantwoorden

2 mei 2017 om 10:27
danielsl Gebruiker

Die sennheiser die er niet meer tussen staat, was toch de sennheiser urbanite?  Zo ja, is het dan de Android versie?

Beantwoorden

2 mei 2017 om 10:56

Dit was inderdaad de Sennheiser URBANITE i Sand. Deze is geschikt voor Apple.

Beantwoorden

3 mei 2017 om 00:52
Amanoo Gebruiker

Oh wauw, Audio Technica’s, dat is niet mis. Zijn die dingen ook een beetje stevig van bouwkwaliteit?

En de inline controls, is dat voor Apple of Android?

Beantwoorden

4 mei 2017 om 00:03
Bora78 Gebruiker

Logitech G35 Gaming Headset.

Is deze headset geschikt voor de ps4?

Beantwoorden

4 mei 2017 om 01:47
xDonghan Gebruiker

Nee, ik had al een keer geprobeerd maar helaas koppelt hij niet volledig

Beantwoorden

4 mei 2017 om 08:27
BackuPs Gebruiker

Kan de gaming headset G35 Logitech niet bestellen. Krijg de hele tijd.. 

Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw door de pagina te refreshen.

Hoe verder? Refreshen helpt niet !

Beantwoorden

4 mei 2017 om 09:17

Op welke pagina krijg je deze foutmelding?

Je kunt de volgende dingen proberen:
- Bestellen via onze mobiele app voor Android of iOS
- Cookies verwijderen
- Andere browser gebruiken
- Andere betaalmethode gebruiken

Beantwoorden

4 mei 2017 om 13:45
DD2371 Gebruiker

In welke verpakking wordt de “SteelSeries 5Hv3 Gaming Headset | Refurb” geleverd? Ik zou deze willen kopen om cadeau te geven, maar een ‘bruine’ verpakking is niet echt mooi…

Beantwoorden

4 mei 2017 om 14:52

Ik durf je dit niet met zekerheid te zeggen, maar ik vermoed dat dit een bruine of witte verpakking is.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.