6 mei 2017 om 00:00
iBOOD

Smartphones en -Watches!

Smartphones en -Watches!
We bellen!

Smartphones zijn prachtige apparaten maar hebben de neiging door alle fijne elektronica stuk te gaan. Soms na een paar jaar al. Mocht je dit onlangs meegemaakt hebben, dan heb je toch een beetje geluk. Want in deze Flash Sale kun je tegen een mooie prijs een nieuwe scoren! Of een Apple Watch of een Dect telefoon, want die zitten er ook tussen. Kom snel kijken!

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

6 mei 2017 om 00:04
Zenge Gebruiker

Inderdaad weer zeeeeeeer beperkt. Apple Watch 2 na 1 minuut alweer uitverkocht….

Beantwoorden

6 mei 2017 om 00:08
spiderpig3 Gebruiker

Flash sales maken ibood as interesting als in het begin. Dit x was ik 1 van de gelukkigen, wie weet hoe het de volgende x gaat

Beantwoorden

11 mei 2017 om 13:42
Jjesper Gebruiker

Vandaag ontvangen, was een series 0 (first-generation)

Beantwoorden

6 mei 2017 om 00:07
Arjanos1281 Gebruiker

Ja en weer jammer dat Apple watch 2 alweer weg is, nepzooi

Beantwoorden

6 mei 2017 om 00:10
spiderpig3 Gebruiker

moehahahah ik heb er 1, sneller handelen broer

Beantwoorden

6 mei 2017 om 00:11
Bigmike1 Gebruiker

Het is geen series 2. Had hem ook maar is gewoon serie 0.

IBOOD reageerde niet. Geld terug

Beantwoorden

6 mei 2017 om 00:14
spiderpig3 Gebruiker

Ik had m ook net, series -3. Jezus reageerde niet, maarja, ga daar maar eens een discussie mee aan

Beantwoorden

11 mei 2017 om 13:41
Jjesper Gebruiker

Wees blij, het uiteindelijk (vandaag) ontvangen product bleek een Apple Watch Series 0 (first generation)

Beantwoorden

6 mei 2017 om 00:13
Eric-Hartman Gebruiker

Hoe kan dit, Iphone 5S zilver van 319 euro nu 199 euro en de Iphone 5S space grey van 699 voor 199 euro ???????

Beantwoorden

6 mei 2017 om 08:35
thijsos Gebruiker

Dit zijn refurbished producten. Ofwel terug gestuurd, nagekeken en weer ingepakt voor de verkoop. Vandaar de lage prijs. Ik doe er zelf niet aan maar men zegt wel dat soms refurbished beter is dan nieuw omdat deze toestellen compleet, grondig zijn nagekeken waardoor ze beter zijn dan nieuwe producten.

Beantwoorden

6 mei 2017 om 09:46
evb1971 Gebruiker

Blijft trouwens peperduur voor een refurb phone. Op Aliexpress  5S te vinden voor 150 euro, een 6 voor 250 euro

https://nl.aliexpress.com/store/1052671

Beantwoorden

6 mei 2017 om 10:09
DoubleD_XIII Gebruiker

Ik bestel veel op Aliexpress en heb pakweg 85% goede ervaringen met de kwaliteit vd producten (mede dankzij gezond verstand te gebruiken), vandaar mijn vraag: zou jij een refurbished iPhone via AliExpress kopen of ken je iemand die hier goede ervaringen mee heeft? ???? ????

Beantwoorden

6 mei 2017 om 11:39
evb1971 Gebruiker

ja heb er 1 voor mijn zoon daar genomen. Wel 2 weken wachten. Maar was als gelijk als nieuw de buitenkant volledige vernieuwd

gratis case en glassprotector. Wel opletten met douane. Anders komt hij even duur als hier . Vraag om op te sturen als e-reader ;)

Beantwoorden

7 mei 2017 om 00:14
Eric-Hartman Gebruiker

Ja maar waarom was de ene van 319 en de andere van 699 terwijl alleen de kleur anders is ?

Beantwoorden

7 mei 2017 om 07:03
evelyne0208 Gebruiker

Is dat zijn die op Ali express de echte dan? Ik dacht dat dit enkel nep was?

Beantwoorden

8 mei 2017 om 14:12
manke_nl Gebruiker

Mogelijk is het van ae refurbished met ‘nep’ onderdelen.

Beantwoorden

8 mei 2017 om 23:29
delangebert Gebruiker

en als je hem voor garantie terug wil sturen ben je de klos

Beantwoorden

6 mei 2017 om 00:25
rmvaneerden Gebruiker

iemand ‘pikt’ net de Jabra Drive uit mijn winkelwagentje..

Beantwoorden

6 mei 2017 om 00:32
akal7070 Gebruiker

is amazon fire phone unlocked voor alle netwerken?

Beantwoorden

6 mei 2017 om 08:29
commando1960 Gebruiker

De SE bij de phonemarket vanaf 363 euro  inlc verzenden andere dag in huis.

Beantwoorden

6 mei 2017 om 10:51
bugsfunny Gebruiker

Voor de liefhebbers. In Duitsland bij de MediaMarkt is de 6 met 32GB nieuw (dus niet refurbished) te krijgen voor 449 euro.

http://www.mediamarkt.de/de/product/_apple-iphone-6-32-gb-spacegrau-2249741.html

Beantwoorden

6 mei 2017 om 17:20
hueckie Gebruiker

Bij de Swissvoice ePure2 wordt bij 1 van de 2 aangegeven dat deze zwart is, maar op de foto lijkt het de zwart/witte versie. Welke is het nu? (Ja, hij is inmiddels uitverkocht, maar ik had hem al besteld en ben alleen nieuwsgierig en wil hem sowieso hebben :-) )

Beantwoorden

6 mei 2017 om 18:05
Robinho1987 Gebruiker

Voor de zoveelste keer maar weer een bericht op het forum plaatsen vanwege dramatisch slechte klantenservice. Ik ben al MAANDEN bezig met het oplossen van een PRODUCTIEFOUT van Villeroy en Boch bestekset (regenboogwaas na een paar weken op de messen) en het is nog steeds niet opgelost!

Berichten naar de klantenservice worden genegeerd en als ik berichten op het forum plaats wordt er verteld dat dit wordt doorgezet naar de klantenservice. Je ontvangt dan een mailtje waar je op kan reageren maar nog steeds niks opgelost. Zelfs een keer alles opgestuurd zodat ze zelf konden zien dat het niet deugde en ook niks mee gedaan.

HOE GAAN WE DIT OPLOSSEN IBOOD! Ik ben er best klaar mee inmiddels…

Beantwoorden

6 mei 2017 om 18:38
hueckie Gebruiker

Misschien een hele stomme vraag, maar heb je ze al eens gebeld? ( 020-6811388). Normaal gesproken ben ik tevreden over iBood (al zijn de aanbiedingen niet altijd zo scherp meer als vroeger), maar heb ook wel eens een akkefietje gehad over geld terugstorten (het product was volgens TNT de volgende dag al geretourneerd), ik heb ze toen gebeld en heb toen gevraagd binnen hoeveel tijd het geregeld zou worden en daar hebben ze zich toen keurig aan gehouden, misschien kwam dat ook omdat ik de medewerker duidelijk had laten weten dat ik zijn naam had genoteerd en hem persoonlijk zou houden aan zijn afspraken. Succes !

Beantwoorden

8 mei 2017 om 09:32
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi Robinho,

Vervelend om te horen dat je case nog niet is opgelost. Ik ga mijn collega vragen dit voor je na te kijken en hierover bij je terug te komen!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

8 mei 2017 om 00:19
WimG.D. Gebruiker

iWatch -> ?roestvrij staal? 
no such thing, elk staal kan roesten… False advertisement…
RVS, stainless steel = roest VAST staal

Beantwoorden

8 mei 2017 om 08:13
teteringen Gebruiker

Alles is uitverkocht.

Op zo’n pagina ga ik niet eens op zoek, naar wat er nog wel te koop is.

Beantwoorden

8 mei 2017 om 09:30

We halen regelmatig alle uitverkochte artikelen weg, om zo het overzicht te bewaren. We zullen dit zodadelijk ook doen.

Beantwoorden

11 mei 2017 om 13:43
Jjesper Gebruiker

Serienummer van de vandaag ontvangen zogenaamde “Apple Watch Series 2″ gecheckt bij Apple… Blijkt een First-generation Apple Watch (series 0)……..

Zeker hopende dat men het niet door heeft. Goed bezig!

Beantwoorden

11 mei 2017 om 14:31

Hi Jesper,

Dat is erg vervelend om te horen! Ik ga mijn collega vragen dit zo snel mogelijk voor je op te pakken.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.