9 mei 2017 om 00:00
iBOOD

Smartwatches

Smartwatches
Ontdek de smartwatch 

Je gaat de smartwatch pas echt waarderen als je weet wat hij allemaal kan! Ga voor de megapopulaire Apple Watch of probeer eerst een goedkoper model van Runtastic. 

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

9 mei 2017 om 00:25
hunk555 Gebruiker

Geweldig apparaat, ik heb ‘m al lang en ben er erg blij mee. Heb er ook een voor m’n meisje gekocht. Adviesprijs begrijp ik niet. Bij Apple kost hij 230,- minder dan de hier genoemde adviesprijs. Maar goed, dit is toch een leuke aanbieding.

Beantwoorden

9 mei 2017 om 00:29
pelecter Gebruiker

Denk dat het 10 meter waterdicht moet zijn ipv 100

hier nog een site met uitleg en die 10 mtr:

https://www.iculture.nl/nieuws/runtastic-moment-analoog-horloge/

Beantwoorden

9 mei 2017 om 10:01
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hij is geschikt voor 10 ATM. Dat wordt omschreven als 100 meter. Dit betekent echter niet dat je er ook daadwerkelijk tot 100 meter diep mee kunt gaan. Ik snap dat de huidige tekst tot verwarring kan leiden, we passen dit dan ook direct aan.

Beantwoorden

9 mei 2017 om 04:50
Wesh Gebruiker

Is de tweede generatie Apple watch hier eigenlijk al eens gepasseerd? Want daar wacht ik eigenlijk op :)

Beantwoorden

9 mei 2017 om 10:02

Yes, nu bijvoorbeeld. Hier vind je de Series 1.

Beantwoorden

9 mei 2017 om 12:55
Wesh Gebruiker

ah I see. Dus er is Apple Watch, dan series 1, en dan de recenste series 2. Klopt dat?

(dan bedoelde ik eigenlijk series 2 die waterdicht tot 50m is – waar je dus mee kan zwemmen)

Beantwoorden

9 mei 2017 om 13:01
Moderator Dees Moderator

Hallo Wesh,

Klopt helemaal :)

Groetjes,
Dees

Beantwoorden

9 mei 2017 om 13:07
hoe-zo Gebruiker

Ja klopt. De Series 1 en 2 zijn tegelijk op de markt gebracht, waarbij Series 2 de betere specs heeft.

Beantwoorden

11 mei 2017 om 13:37
Jjesper Gebruiker

Nee, is niet gepasseerd.

Ofnouja, de advertentie wel als Series 2, het uiteindelijk ontvangen product bleek een Apple Watch Series 0 (first generation)

Beantwoorden

9 mei 2017 om 08:33
Mark.casteels Gebruiker

is de Apple Watch 42 mm met Sportbandje | Series 1 (Refurb.) echt de laatste generatie, series 1 of de eerste (original) want aangezien jullie die termen maar al te graag door elkaar gooien bestaat er veel onduidelijkheid.

Verder lees ik dat dit toestel een EU opzetstuk meekrijgt.  Dus de Watch is grijze import en voor een andere markt?

Beantwoorden

9 mei 2017 om 10:07

Ja, deze is Series 1.

Beantwoorden

9 mei 2017 om 08:47
Succath80 Gebruiker

De onduidelijkheid bij ibood over apple watches blijft me verbazen.

Je zou nog aan de specificaties kunnen zien (bv de processor) om welle versie het gaat maar volgens mij laat ibood dit express achterwegen. Erg onduidelijk weer

Beantwoorden

9 mei 2017 om 10:07

Bij welke Watch mis je de informatie?

Beantwoorden

10 mei 2017 om 08:17
Mark.casteels Gebruiker

Bas,

De Series 1

http://www.ibood.com/be/nl/product-specs/23647/60442/apple-watch-42-mm-series-1-refurb.html

En zoals gewoonlijk.  de adviesprijs??  De series 1 nieuw bij Apple (en dit is nog niet anders sinds de lancering) kost 369€.  Een series 2 kost 469€

https://www.apple.com/be-nl/shop/buy-watch/apple-watch-series-1/spacegrijs-aluminium-zwart-sportbandje?preSelect=false&product=MP022ZD/A&step=detail

Beantwoorden

10 mei 2017 om 09:37
razor911 Gebruiker

D’r klopt inderdaad niets van de adviesprijzen voor de series 1. Jullie moeten dat echt gaan fixen anders blijf je dit soort afleidende (en sales verlagende) posts krijgen.

Er is maar 1 enkele prijs die geldt bij Apple voor dat type en dat is 369,-

Beantwoorden

10 mei 2017 om 10:17
bertkroft Gebruiker

En toen bleef Bas stil…… geen antwoord op de vaststelling van Mark? IBOOD maakt duidelijk wat je wil verkopen

Beantwoorden

10 mei 2017 om 10:36

Ik heb mijn collega’s gevraagd dit na te kijken.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

10 mei 2017 om 10:46

We hebben de adviesprijs zojuist aangepast! Dank voor jullie alertheid.

Beantwoorden

10 mei 2017 om 13:16
benpaumen Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

10 mei 2017 om 19:51
Niiek. Gebruiker

Iemand ervaring met de Runtastic Fun/Basic? Wil de uitneembare batterij van 6 maanden levensduur zeggen dat je ieder half jaar een nieuwe moet kopen, of is er wel een mogelijkheid deze op te laden? Ben daarnaast vooral ook benieuwd of hij tijdens een hardloopsessie verbonden moet zijn met je telefoon, zodat je deze alsnog moet meezeulen? ;)

Beantwoorden

10 mei 2017 om 21:59
DanyG Gebruiker

Ik heb er net een besteld (classic versie) na het opzoeken op internet van reviews enz… De batterij is niet oplaadbaar maar de schroevendraaiers zijn er bij geleverd om ze zelf gemakkelijk te vervangen. Dan kost het veel minder (misschien een halve euro bij het kruidvat???).

Verder is de prijs zeer scherp. Het goedkoopste dat ik gevonden heb voor de Classic is 120 euro (bij Bol.com).

Beantwoorden

10 mei 2017 om 22:02
DanyG Gebruiker

Ik heb ook begrepen dat er alleen connectie wordt gemaakt met je smartphone wanneer men de app opstart. Dat kan dus perfect achteraf. Je hebt op het horloge wel een wijzertje dat de evolutie van uw prestaties weergeeft.

Beantwoorden

10 mei 2017 om 22:34
Niiek. Gebruiker

Hi Dany, Bedankt voor je bericht. Begreep inderdaad dat het gewoon een celbatterij betreft. Kun je misschien delen waar je hebt gevonden dat de synchronisatie na het openen van de app plaatsvindt? Wil eigenlijk een hardloopsessie vast kunnen leggen (via de Runtastic app, dus niet de Runtastic me app) zonder mijn telefoon mee te hoeven nemen.

Beantwoorden

10 mei 2017 om 23:08
bhavekes Gebruiker

Let op Niiek, dit horloge telt enkel je stappen. Het heeft geen GPS aan boord waarmee je achteraf op een kaartje kan zien waar je gelopen hebt of zo!

Beantwoorden

10 mei 2017 om 23:19
Niiek. Gebruiker

Helaas, natuurlijk ook te mooi om waard te zijn voor die prijs. Bedankt!

Beantwoorden

10 mei 2017 om 23:34
DanyG Gebruiker

De Runtastic app wordt in de reviews niet aangeraden omdat ze 4,99 euro per maand biedt en voor de meeste gebruikers niet veel meerwaarde geeft dan de gratis Runtastic me app.

Zoals bhavekes hieronder zegt is er inderdaad geen GPS aan boord. Ik heb zoveel reviews gelezen dat ik niet goed meer weet waar dat stond van die connectie. Je moet de runtastic zien als een fitbit of jawbone activity tracker die eruit ziet als een gewone horloge. En dat is handig als dat verwacht wordt tijdens je beroepswerkzaamheden.

Zeer handig zijn ook de 3 instelbare alarmen per dag (met trilfunctie). Ik moet elke dag op 3 exacte tijdstippen geneesmiddelen nemen om te herstellen van een zware ziekte. Daarbij moet ik ook veel aan beweging doen dus….

Beantwoorden

22 juni 2017 om 16:32
Otulak Gebruiker

Nou, bij mij is batterij al op.Ik heb sinds 15 mei deze.pfff

Beantwoorden

11 mei 2017 om 00:12
Leander465 Gebruiker

Hey @Ibood we zijn inmiddels al bijna een week verder na m’n verwachtte verzenddatum en op mijn vraag word er niks beantwoord hoe zit dat nou met mijn order?!

Beantwoorden

11 mei 2017 om 10:20

Hi Leander,

Ik ga mijn collega vragen dit even voor je na te kijken!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

11 mei 2017 om 00:26
WesleyJs Gebruiker

He iBood. Heb zojuist mijn bestelling geplaatst. Bij het nazien achteraf zag ik dat ik het verkeerde besteld heb. Kan ik dit nog wijzigen? Wil van de Runtastic Basic de Classic ontvangen. Gr

Beantwoorden

11 mei 2017 om 01:26
DornoD Gebruiker

Dan moet je een nieuwe bestelling plaatsen en de oude bestelling annuleren. Dat kan via Mijn iBOOD volgens mij.

Beantwoorden

11 mei 2017 om 13:36
Jjesper Gebruiker

Bizar, is een Apple Watch Series 2 besteld, ontvang je een Apple Watch first-generation (oftewel een Apple Watch Series 0).

Dat is niet volgens de specificities iBood, lekker misleidend.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.