11 mei 2017 om 00:00
iBOOD

Medisana

Product expert aanwezig

Medisana
Gezondheid boven alles

Word één met je lichaam dankzij deze handige apparaten van Medisana. Niets is namelijk belangrijker dan je gezondheid. Neem daarom de controle terug in eigen handen met de producten in deze Flash Sale.

De Product Expert is aanwezig van 8:30 tot 17:00 uur.

11 mei 2017 om 07:03
svanderkimpen@telenet.be Gebruiker

Kunnen rugspieren hiermee getraind worden?

Beantwoorden

11 mei 2017 om 08:55
Official Product Expert Medisana-Expert Official Product Expert

Beste svanderkimpen,

De BOB is alleen voor training van de buikspieren.

Beantwoorden

11 mei 2017 om 08:37
freddy91163 Gebruiker

Jazeker, je laat het ding vallen en bukt je om het op te rapen, prima voor de rug.

Beantwoorden

11 mei 2017 om 09:07
ToonyBee Gebruiker

Iemand een sixpack door de aanschaf van dit product? En dan bedoel ik niet een setje pils als beloning voor “het sporten”… Ik vraag me af of dit werkt?

Beantwoorden

11 mei 2017 om 11:00

Beste ToonyBee,

De band met geïntegreerde elektroden trainen je buikspieren maar het is natuurlijk ook van belang dat je de band blijft dragen voor het gewenste resultaat.

Beantwoorden

11 mei 2017 om 09:27
eddyenjacky@telenet.be Gebruiker

beste , een uurwerk zit er niet in zeker ? ik ga wekelijks 2x dansen als sport dus ik kan hiermee mijn aantal stappen zien , ook de verbrande calorieén ?

Beantwoorden

11 mei 2017 om 11:03

Beste eddyenjacky,

de Mx3 bevat weergave van datum en tijd. In de Activiteitsmodus registreert de MX3 het aantal stappen, afgelegde afstand, verbrande calorieën, totale bewegingstijd, en het behaalde % van het dagelijkse bewegingsdoel

Beantwoorden

12 mei 2017 om 06:59
eddyenjacky@telenet.be Gebruiker

dank u wel voor het antwoord : besteld !!!!

Beantwoorden

11 mei 2017 om 10:01
Marlayn Gebruiker

Meet de activity tracker ook de hartslag?

Beantwoorden

11 mei 2017 om 11:03

Beste Marlayn, de MX3 bevat geen hartslagmeter.

Beantwoorden

11 mei 2017 om 10:55
gsroet Gebruiker

Idem, kan deze ook de hartslag meten?

Beantwoorden

11 mei 2017 om 11:07

Beste gsroet, de MX3 bevat geen hartslagmeter.

Beantwoorden

11 mei 2017 om 12:19
macci Gebruiker

Adviesprijs op iBOOD €59.95, adviesprijs op andere site`s w.o bol.com: €49.99.

Bewust hoger op iBOOD zodat er gepronkt kan worden met een fictieve kortingspercentage?

Beantwoorden

11 mei 2017 om 13:07
Moderator Bas iBOOD Moderator

Over welk product gaat je vraag?

Beantwoorden

11 mei 2017 om 15:41
Mardina Gebruiker

Ik heb geen internetverbinding op mijn telefoon. Kan ik de gegevens ook lezen op mijn laptop?

Beantwoorden

11 mei 2017 om 17:14

Hoi Mardina,

Voor alle Medisana Connect producten met Bluetooth geldt dat deze de meetgegevens eerst op de smartphone overzetten (via Bluetooth) en vervolgens zijn deze via VitaDock Online te benaderen op ieder met internet verbonden apparaat (dus ook een laptop).

Als u zowel geen mobiel internet (3/4G) en ook geen wifi heeft, dan is deze laatste stap dus niet mogelijk want dan worden de gegevens die u op de smartphone heeft, niet overgezet naar VitaDock Online.

Beantwoorden

11 mei 2017 om 18:31
Shog Gebruiker

Werken de weegschalen ook samen met Apple Heath Kit?

Beantwoorden

12 mei 2017 om 08:38

Hoi Shog,

De VitaDock+ app ondersteund ook Apple Health Kit

Beantwoorden

12 mei 2017 om 00:36
flyingmonique Gebruiker

Ik had graag BS482 besteld en had een coupon code maar tijdens het afrekenen is er een onbekende fout opgetreden met als resultaat dat ik nu die code niet meer kan gebruiken.

Kan iemand van iBood dit voor mij regelen?

Beantwoorden

12 mei 2017 om 09:59

Ha Monique,

De code wordt na circa 2 uur automatisch weer vrijgegeven. Hij zou het inmiddels dus weer moeten doen!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

12 mei 2017 om 10:39
flyingmonique Gebruiker

Zojuist geprobeerd maar er komt op dat de code gereserveerd is. Zucht, ik zal anders FF naar de klantendienst bellen.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 10:42

Hé Monique,

Zou je de mail waarin de code stond willen doorsturen naar webcare@ibood.nl en mij een seintje willen geven zodra je dit gedaan hebt? Dan pakken we dit z.s.m. voor je op!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

12 mei 2017 om 12:04
flyingmonique Gebruiker

Heb een mail gestuurd met een screenshot met een nieuwe bestemming via mijn tablet.

Nog een andere mail verstuurd met wat uitleg. Bij de klantendienst konden ze niets doen en ik zou dan in de toekomst een andere code krijgen maar daar ben ik nu niets mee natuurlijk.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 06:54
ken2380 Gebruiker

De stappen teller is waterafstotend… Wat moet ik me daar bij voorstellen…. Kan er mee gezwommen worden.

Bij de beschrijving wordt melding gemaakt van een kabel. Gaat het overzetten van de gegevens niet gewoon via Bluetooth naar VitaDock +…  Ik heb namelijk de weegschaal al.

Zijn notificaties van je gsm mogelijk? Datum en tijd zijn wel mogelijk vermoed ik….?

Beantwoorden

12 mei 2017 om 09:22

Hoi Ken2380,

Waterafstotend wil zeggen dat je er gerust in de regen mee kunt trainen/lopen. Dompel het toestel echter niet onder.

De laatste alinea is fout omschreven: De MX3 Activity Tracker bevat geen kabel, maar steek je zonder kabel rechtstreeks in een USB-slot van een laptop of PC/MAC. Dankzij het slimme ontwerp haal je het armbandje er aan een kant af en komt een USB-stekker tevoorschijn. Deze is alleen om de MX3 op te laden, niet voor dataoverdracht. Dataoverdracht gebeurt enkel via Blueutooth Smart (4.0 of hoger) met een Smartphone via de VitaDock+ app. (we zullen de tekst zsm aan laten passen)

We hebben ook een model dat notificaties en oproepen van je Smarpphone kan doorzetten, echter betreft dat de Vifit Touch Activity Tracker en niet de MX3. Datum en tijd geeft de MX3 wel weer inderdaad.

Beantwoorden

12 mei 2017 om 09:54
ivodehaar Gebruiker

Wat is het verschil tussen de types bs410 en de bs445

Beantwoorden

12 mei 2017 om 11:35
PieterV2 Gebruiker

Ben ik ook erg benieuwd naar!

Beantwoorden

13 mei 2017 om 00:17
PieterV2 Gebruiker

Geen reactie helaas…

Waar is de product expert?

Beantwoorden

12 mei 2017 om 10:59
kwijsman Gebruiker

De bloeddruk meter, hoe betrouwbaar is dit?

Beantwoorden

12 mei 2017 om 12:56
Kriskesteleyn Gebruiker

Hoe vaak dien je de buikspierband te gebruiken voor een positief resultaat?

Beantwoorden

12 mei 2017 om 18:49
DornoD Gebruiker

De Meditouch2 bij Fonq is geen Connect versie, hier wel. Via bluetooth worden de gegevens naar de app gestuurd en krijg je een overzicht van de resultaten Uiterlijk is ook iets anders, kijk maar eens naar de ‘knoppen’ onder het scherm. Bovendien een andere adviesprijs.
http://www.medisana.nl/nl/Gezondheidscontrole/Bloedsuikermeter/MediTouch-2-connect-mmol-L-Bloedglucosemeter.html

Als je geen gebruik maakt van de Connect functionaliteit dan is jouw link een goedkoper alternatief, maar het is niet dezelfde aanbieding.

Beantwoorden

13 mei 2017 om 09:58
Girafo Gebruiker

Ik zou graag ook het verschil tussen de BS410 en BS445 weeegschaal willen weten zodat ik de juiste keuze kan maken.

Beantwoorden

13 mei 2017 om 10:38
Hectisch Gebruiker

Ik krijg regelmatig couponcodes. En nu ik er 1 nodig heb heb ik geen couponcode meer voor gratis verzending.

Zou ik er 1 mogen ontvangen. *knip*

Edited by: Kris – geen email adressen open en bloot op het forum aub :) Jullie krijgen bij tijd en stond allemaal wel eens een voucher toegespeeld – inschrijven op de nieuwsbrief is mijn tip-van-de-dag!

Beantwoorden

13 mei 2017 om 11:00
alexbrinkhoff Gebruiker

Heb ik net zo als Hectisch zou ook graag een couponcode willen ontvangen *knip*

Edited by: Kris – geen email adressen open en bloot op het forum aub :) Jullie krijgen bij tijd en stond allemaal wel eens een voucher toegespeeld – inschrijven op de nieuwsbrief is mijn tip-van-de-dag!

Beantwoorden

13 mei 2017 om 12:10
manke_nl Gebruiker

Is de weegschaal software voor Android nog steeds onbruikbaar? Het heeft hier in totaal 1x gewerkt.

Beantwoorden

14 mei 2017 om 01:05
HenkPuister Gebruiker

Hoe vaak kun je een teststrip, die bij de glucosemeter wordt geleverd, gebruiken?

Beantwoorden

14 mei 2017 om 10:38
Lockstra Gebruiker

@productexpert @ibood

als al diverse keren gevraagd:

WAT IS HET VERSCHIL TUSSEN DE BS410 EN BS445??

Beantwoorden

14 mei 2017 om 12:52
eva864 Gebruiker

Op het eerste zicht : BS445 meet ook je botmassa en berekent je dagelijkse caloriebehoefte. Ja, hier bij ibood staan deze functies ook vermeld bij de BS410, maar op de website van Medisana niet…

Beantwoorden

14 mei 2017 om 13:14
Lockstra Gebruiker

Yep, gezien. Thanks!

Tenminste nóg iemand die reageert! Hahaha

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.