11 mei 2017 om 00:00
iBOOD

Acer Desktop

Acer Desktop
Betaalbaar en compact!

Woon je op een kleine studentenkamer? Ben je op zoek naar een degelijke desktop, die weinig ruimte inneemt, maar wel presteert zoals het hoort? De Acer Aspires in deze serie zijn oerdegelijk. Ze beschikken alle drie over 1 TB opslag, een Intel processor, minimaal 4 GB RAM en een extra poort voor een SSD.

11 mei 2017 om 08:45
ibjorn Gebruiker

Zit er naast garantie ook technische ondersteuning bij deze systemen? En zo ja voor hoe lang?

mvg Bjorn

Beantwoorden

11 mei 2017 om 10:27
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi Bjorn,

Wij bieden je 2 jaar garantie. Wat versta je precies onder technische ondersteuning?

Groeten,
Bas

Beantwoorden

11 mei 2017 om 10:56
tang Gebruiker

Toen ik een nieuwe pc kocht, kreeg ik 1 maand ondersteuning bij het in gebruik nemen van de computer.

Daarna kan je (uiteraard) tijdens de garantieperiode ondersteuning krijgen als het een defect betreft.

Maar ze geven geen computerles en ook geen software-ondersteuning.

Geldt dat eerste ook bij Acer?

Beantwoorden

11 mei 2017 om 11:11
ibjorn Gebruiker

Hey Bas,

Mijn zwager overweegt om gebruik te maken van deze aanbieding, maar heeft zijn pc’s altijd bij een fysieke winkel gekocht.
Hij is geen ervaren gebruiker en vind het daarom fijn als hij een telefoonnummer of adres heeft waar hij terecht kan als er iets niet werkt.
Ik verwacht niet dat dit soort vragen onder garantie vallen, vandaar mijn vraag of er een service desk is waarop hij kan terugvallen.

mvg Bjorn

Beantwoorden

11 mei 2017 om 11:38
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ha Bjorn en Tang,

Ik heb het even nagevraagd. Je ontvangt geen technische ondersteuning, enkel de aangegeven 2 jaar garantie.

Mocht je ergens niet uitkomen, kun je altijd terecht op ons forum, zodat andere klanten mee kunnen kijken naar een oplossing en/of tips!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

11 mei 2017 om 12:11
tncedwin Gebruiker

Is het interne geheugen (RAM) uitbreidbaar, hoeveel stacks (de Intel Pentium Machine van 349) en welk type geheugen moet er in?

Beantwoorden

11 mei 2017 om 13:15
Dubbele-muismat Gebruiker

Ja, dat staat bij de specs. Zit 4 in, uitbreidbaar tot 8. Geheugentype is DDR3L (SODIMM).

Beantwoorden

12 mei 2017 om 13:06
vlizzjeffrey Gebruiker

dit zijn echt slechte specs, zelfs voor de prijs

Beantwoorden

13 mei 2017 om 04:43
floris heinen Gebruiker

Is idd niet heel bijzonder, voor vierhonderd een simpele Pentium processor..

Beantwoorden

13 mei 2017 om 09:58
Daantjuhh132 Gebruiker

Pentium komt nog uit voor 2000, dat ze dit durven aanbieden voor 400€..

Beantwoorden

13 mei 2017 om 11:41
Ostheer Gebruiker

Ja, en de naam Volkswagen ‘Passat’ bestond ook al voor 2000.

Echter, beide producten worden natuurlijk geüpdatet onder dezelfde naam… Beetje simpel om meteen aan te nemen dat deze processor 17+ jaar oud is.

Beantwoorden

27 mei 2017 om 06:56
koesoemo Gebruiker

Ik heb mijn acer ontvangen maar kan windows 10 niet activeren. De productcode is al door een andere pc gebruikt. Hoe los ik dit op?

Beantwoorden

27 mei 2017 om 19:46
Moderator Paul Moderator

Ik zal jouw vraag voorleggen aan de klantenservice.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.