14 mei 2017 om 00:00
iBOOD

Camera's

Camera's
Tot het rolletje op is

Plaatjes schieten in het wild, je huis beveiligen of een paar kiekjes in de bar; met de camera's in deze Flash Sale kan het allemaal!

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser.

Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

14 mei 2017 om 00:36
RichardW007 Gebruiker

WOW zo snel uitverkocht? Hoop dat jullie snel weer z’n actie als dit hebben.

Beantwoorden

14 mei 2017 om 09:10
boonstra58 Gebruiker

Tot het rolletje op is? Vandaar opruiming. Zeker nog op de zolder gevonden.

Beantwoorden

14 mei 2017 om 10:20
BertusP Gebruiker

Nice camera’s!  Wanneer komen de lenzen?  Heb nog een tele lens nodig,  micro four thirds^^

Beantwoorden

14 mei 2017 om 16:10
vancauwenbergh Gebruiker

Canon Eos 5D is goedkoper te vinden op andere websites *knip*

Edited by: Dees
Link werkt niet.

Beantwoorden

14 mei 2017 om 18:13
RickyC1 Gebruiker

Als ik het goed heb, hier *knip*…

En lijkt me geen scam!

Edited by: Dees
Alleen prijzen met werkende links zijn toegestaan.

Beantwoorden

15 mei 2017 om 00:57
JeffeBek Gebruiker

Hoe zit het met garantie op dit product? 2jaar als gewoonlijk ?  En moet het dan rechtstreeks naar Canon opsturen, moest er iets mis zijn, of naar Ibood zelf ?

Beantwoorden

16 mei 2017 om 13:23
Moderator Sietse Moderator

Bij een defect kun je uiteraard terecht bij iBOOD en voor nieuwe producten is de standaard garantieperiode 2 jaar. Dus zover ik kan vinden was dat ook voor beide producten het geval. Van iBOOD krijgt u dan te horen wat de vervolgstappen zijn, maar de kans is inderdaad groot dat u rechtstreeks naar de fabrikant kunt met een defect aangezien dit een stuk sneller kan zijn.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.