16 mei 2017 om 00:00
iBOOD

Speakers

Speakers
Luister naar Plato

"Muziek is een morele wet. Het geeft een ziel aan het universum, vleugels aan de geest, vlucht aan de verbeelding, en charme en vrolijkheid aan het leven en alles." En zo is het maar net, Plato.

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser.

Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

16 mei 2017 om 00:49
aklasse Gebruiker

Helaas is de kef soundbar niet meer bij de tijd t.o.v nieuwere soundbar.  Een kennis van mij heeft deze gehad heeft nu een soundbar van samsung van 400.00 die net zo goed klinkt en bij films zelfs beter. Jammer dat er geen nieuwere model erbij staan.

Beantwoorden

16 mei 2017 om 01:30
Sortjai Gebruiker

Welk model van Samsung? En in welk vlak klinkt die van Samsung beter dan deze van KEF? Dieper, hoger, lager, voller.. etc.

Samsung zou in ieder geval wel meer connectie mogelijkheid bieden dan deze KEF, maar dat maakt hem niet perse beter

Beantwoorden

16 mei 2017 om 08:03
fredenivanca Gebruiker

Klankkleur lijk me een kwestie van smaak, wat voor de een fantastisch klinkt kan een ander zwaar waardeloos vinden. Het is sowieso niet slim om ze online te kopen tenzij je de speakers al eens ergens beluisterd hebt op een zelfde versterker als je thuis hebt staan. En dan nog kunnen er verschillen optreden door andere bekabeling en akoestiek

Beantwoorden

16 mei 2017 om 08:20
jjvdveen Gebruiker

Dan is het juist handig dat je ze wel online koopt zodat je ze in je woonkamer kan uitproberen en daarna beslist of je ze wel of niet wilt houden. Terugsturen kan online wel, maar in een fysieke winkel krijg je dan vaak een tegoedbon. Het enige wat je kwijt bent zijn de verzendkosten.

Beantwoorden

16 mei 2017 om 09:41
ivoivo Gebruiker

helemaal me eens. zeker betreft KEF. mijn mening is dat KEF vrij vlak geluid produceert, maar dit kan voor andere mensen klinken als puur geluid, dus het is inderdaad een kwestie van smaak (heb overigens nu DALI gekocht, erg fraai)

Beantwoorden

16 mei 2017 om 13:27
fredenivanca Gebruiker

Daarom zei ik ook dat je ze beter eerst kan beluisteren op een zelfde versterker, scheelt een hoop rompslomp met vooruitbetalen en terugsturen en dan maar wachten wanneer je je geld weer terug krijgt

Beantwoorden

16 mei 2017 om 17:27
toondebrouwer Gebruiker

Vlak? Ik denk dat er weinig mensen zijn die het KEF geluid zo zouden typeren. Juist helder open en gedetailleerd. Inderdaad niet het extreme hoog waarbij het lijkt dat de treble te hoog open gedraaid te zijn. Maar blijft inderdaad smaak.

Beantwoorden

16 mei 2017 om 17:36
aklasse Gebruiker

Ik dacht de 615 klinkt echt goed je zit echt in de film de kef klinkt z3g maar saaier de beleving is veel minder.

Beantwoorden

17 mei 2017 om 07:55
thabasss Gebruiker

Winkels zijn ook gewoon verplicht om geld terug te geven

Beantwoorden

16 mei 2017 om 09:30
toondebrouwer Gebruiker

Bekabeling is de grootste factor in hoe een luidspreker klinkt.

Verder hoop ik ik dat binnenkort de center erop komt, dan zal ik hem wel moeten bestellen als het een goede prijs is.

Beantwoorden

16 mei 2017 om 09:54
SegaLove Gebruiker

droom lekker verder.

Beantwoorden

16 mei 2017 om 10:05
Ryoma_Kun Gebruiker

Hahahah geweldig. Jij hebt zeker een kabeltje ter waarde van €1000?

Beantwoorden

16 mei 2017 om 17:20
toondebrouwer Gebruiker

Haha nee was ook als grapje bedoeld, vind dat zo’n onzin altijd.

Beantwoorden

18 mei 2017 om 17:02
Xaobotnik Gebruiker

Het is geen onzin als het om analoge signalen gaat. Maar dat het het belangrijkste is, is natuurlijk niet waar.

Wanneer het om digitale signalen gaat, maakt het niets uit in principe (praktische zaken kunnen wel spelen uiteraard).

Beantwoorden

16 mei 2017 om 10:12
aklasse Gebruiker

Goede kabel kan zeker verschil maken. Maar is minimaal. Dure kabels is onzin.

Beantwoorden

16 mei 2017 om 10:18
ruud0181 Gebruiker

Een goede kabel vergeleken met een (dun) draadje kan verschil maken, maar sommige HiFi-freaks draaien ook wel eens door hierin. Ik heb kabels gezien van duizenden euro’s, dan zal er wel een miniem meetbaar verschil tussen zitten met een goede kabel, maar of dat zoiets hoorbaar is? Vergelijk het met wanneer je een haar uit je hoofd trekt, dan ben je ook ver achter de komma lichter geworden, alleen voelt dat niet zo. ;-)

Beantwoorden

17 mei 2017 om 10:33
hannibal12 Gebruiker

nou eerder het verschil tussen dik en dun. Ik heb in mijn huis gewoon ordinaire 4mm2 getrokken (blauw en bruin) in een installatie buis en afgemonteerd met 2 rood en zwarte speaker bussen die ik op een blindplaatje heb gemonteerd van mijn installatie materiaal. Was ook niet goedkoop maar een pak minder dan die dure monster kabels.

Beantwoorden

16 mei 2017 om 10:24
unknowner Gebruiker

De KEF C5 is helemaal niet zo’n goede prijs….

http://www.correct.nl/artikel.php?ARTNR=361895

Beantwoorden

16 mei 2017 om 10:25
Moderator Bas iBOOD Moderator

Het verschil is dat je er bij ons 2 krijgt en bij Correct maar eentje, voor bijna dezelfde prijs ;-)

Beantwoorden

16 mei 2017 om 11:51
Tailchakra Gebruiker
16 mei 2017 om 11:59
peterp2612 Gebruiker

Volgens mij zijn dit twee speakers en jouw link per stuk.

Beantwoorden

16 mei 2017 om 12:07

Bij de link van Tailchakra gaat het ook om een set (enkel de kleur die wij aanbieden is zo goedkoop, mogelijk heeft Hificorner geschakeld op onze prijs). Daarom hebben we besloten onze prijs meteen nog verder omlaag te gooien!

Beantwoorden

16 mei 2017 om 12:40
Archeon Gebruiker

Shitshitshit!  Weer te laat voor die KEF LS 50’s!  :( :( :(  Da’s nu al de tweede keer dat ik ze aan mijn neus zie voorbij gaan…

Hopelijk komen ze binnenkort nog eens langs…

Beantwoorden

16 mei 2017 om 12:44
aklasse Gebruiker

Zijn de beste speakers die ze hebben. Hopelijk komen ze binnenkort weer.

Beantwoorden

16 mei 2017 om 17:24
toondebrouwer Gebruiker

Het zijn leuke speakers, maar zeker niet de beste. Ik heb ze gehad, ik heb ook de Q500 gehad en de heb nu de R500. Voor boekenplankspeakers zijn ze heel goed, maar ik heb toch de R500 gehouden. Heb ze naast elkaar vergeleken. Smaak in klank is altijd persoonlijk, maar toch. Ik vond het zelf de R500 duidelijk de betere.

Beantwoorden

16 mei 2017 om 12:40
aklasse Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

17 mei 2017 om 00:54
keuzeskeuzes Gebruiker

Die Polk SB1 wel koopje voor 199,- lijkt me. Elders tussen 5 en 800 euro

Beantwoorden

17 mei 2017 om 01:49
RoanWoudstra Gebruiker

De kef q100 gaat het hier om een set van 2 ?

Beantwoorden

17 mei 2017 om 08:01
j-roon1983 Gebruiker
17 mei 2017 om 08:06
willenilse Gebruiker

Duraline XL4 Draadloze Speakerplank: Speakers: 2x 20 W RMS/60 W PMPO – ? 30-20Hz ? En dat klinkt als.

Beantwoorden

17 mei 2017 om 08:07
keuzeskeuzes Gebruiker

Laatst bij Mediamarkt een setje KEF Q100 met Onkyo 8150 vergeleken met een setje Sonos Play5 2e gen,( prijs ongeveer zelfde) . Maar Sonos Play5 2e gen zoveel krachtiger, goed gebalanceerd, geen vervorming hoog volume en fantastisch werkende software.

Had verwacht dat een traditionele receiver met een paar leuke speakers beter zou klinken maar dat was absoluut niet het geval. Wil je een setje Sonos Play5 evenaren dan heb je een paar flinke zuilen nodig!

Beantwoorden

17 mei 2017 om 21:20
aklasse Gebruiker

Dan weet ik niet hoe ze hem hadden afgesteld maar die sonos tipt echt niet tegen zo’n set. Sonos heeft een goed markering maar sonos blijft achter met bv samsung soundbar.  Maar iedereen vaart blond met sonos.

Beantwoorden

18 mei 2017 om 09:30
toondebrouwer Gebruiker

Dat hangt er vanaf wat je in een speaker zoekt lijkt mij.

Beantwoorden

18 mei 2017 om 16:51
keuzeskeuzes Gebruiker

Zou je denken hè, dacht ik ook. Maar luister maar eens naar een stereo opstelling Sonos Play5 2e gen, zal je zeer verbazen. En dan nog eens de perfecte software van Sonos, streamen van muziek gaat gewoon super.

Beantwoorden

17 mei 2017 om 12:45
ashka Gebruiker

Weet iemand of je bij de Polk SB1 set nog de Polk Omni S2 luidspekers kunt bijvoegen zodat je een 5.1 set maakt?

Beantwoorden

17 mei 2017 om 14:18
Dem-13 Gebruiker

Waarom kan de kef q 100 alleen naar belgie verzonden worden? ik had ze graag naar nederland willen verzenden. Ik had er nemelijk graag 6 stuks gewild.

Beantwoorden

17 mei 2017 om 14:29

Waarschijnlijk ben je perongeluk op onze Belgische website terecht gekomen.

De Q100 naar Nederland laten verzenden kan door hier te klikken.

Beantwoorden

17 mei 2017 om 17:42
Dem-13 Gebruiker

Was idd op de site van België.

Bedankt voor de snelle reactie heb ze gelijk besteld

Beantwoorden

17 mei 2017 om 19:17
pregiswellen Gebruiker

Bekabeling van een luidspreker is inderdaad héél belangrijk , heb het aan den lijve ondervonden !!! Een vergelijking met een gewone dunne draad ten op zichte van een degelijke speakerkabel maakt wel degelijk een verschil ! Hangt wel af van welke versterker en welke speakers je hebt .

Beantwoorden

18 mei 2017 om 12:39
Erikkie7 Gebruiker

Jammer dat er geen KEF Center speakers worden verkocht. Zie regelmatig de Rxxx of Qxxx voorbij komen, maar dan enkel de boekenplank speakers.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.