13 mei 2017 om 00:00
iBOOD

Slowjuicers & Blenders

Product expert aanwezig

Slowjuicers & Blenders
Slow juicing, fast blending

Houd jij van 100% natuurlijke sappen? Weet jij de lekkerste smoothies, fruitshakes en groentesappen samen te stellen, maar wil je niet alle vitaminen, mineralen en enzymen verliezen? Een ‘slowjuicer’ is dan nog het enige dat je nodig hebt!

Ben jij van de chutney’s, zijdezachte sauzen en overheerlijke soepen? Dan heb je een blender nodig. De blenders van Omega zijn voorzien van RVS-messen, een sterke motor en een onbreekbare Tritan mengbeker (BPA-vrij). Kwaliteit die jaren meegaat.

----------------------------------------------

Product-expert

De product-expert is aanwezig op maandag 15 mei van 8.30 uur tot 17.00 uur! 

13 mei 2017 om 00:51
artnaz Gebruiker

Ik zie deze mooie slowjuicers voor de tweede keer voorbij komen, misschien zijn goede koffiemolens voor espressomachines ook een keer lucratief aan te bieden? :)

Beantwoorden

13 mei 2017 om 08:35
The.traveller Gebruiker

Ik heb de veeel duurdere Angel juicer, dus laat ik deze aanbieding voorbij gaan. Maar voor de mensen die er geinteresseerd in zijn is deze website een ware uitkomst voor wat betreft sapjes. http://www.juicerecipes.com voor elk kwaaltje is er wel een recept(sapje)

Beantwoorden

15 mei 2017 om 17:33
CrypticX Gebruiker

Ik kan deze niet vinden op de fabrikant hun site… Wat is het verschil tussen de modellen van hier EUJ808 en de VSJ843RS  op de fabrikant hun site?

Beantwoorden

16 mei 2017 om 08:45
Official Product Expert Omega-Expert Official Product Expert

Hallo, de verschillen tussen deze twee modellen is erg klein. Naast het andere design heeft de VSJ843R een iets krachtigere motor, maar de werking zal hetzelfde zijn.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.