17 mei 2017 om 00:00
iBOOD

iPhone Hoesjes

iPhone Hoesjes
Krachtig & modieus

Onderweg wat extra energie nodig voor je iPhone? Vind je een kale iPhone er maar wat saai uitzien? Of wil je je telefoon toch beschermen tegen valschade?

In deze Flash Sale vind je het antwoord op al die problemen. Van de krachtige Boostcases tot de modieuze Issential-hoesjes, je vindt het hier allemaal.

17 mei 2017 om 00:12
SZGD Gebruiker

Hoe kan je de boostcase zelf opladen? Gaat dit ook via de iPhone-lader? En kan deze ook zonder telefoon erin opgeladen worden?

Beantwoorden

17 mei 2017 om 07:04
razor911 Gebruiker

Het opladen gaat via micro usb kabel. Deze dingen staan ook in de online Apple store ( zoeken op boostcase).

Beantwoorden

17 mei 2017 om 01:18
DornoD Gebruiker

Hallo ibood, het merk in de tekst is niet hetzelfde als op het logo.
Mag ik aannemen dat Issentiel (Paris) de juiste naam is en niet Issential?

Beantwoorden

17 mei 2017 om 09:27
Moderator Bas iBOOD Moderator

De juiste naam is inderdaad Issentiel. We gaan dit meteen aanpassen! Dank voor je alertheid.

Beantwoorden

17 mei 2017 om 10:14
beerrr666 Gebruiker

Eindelijk eens een leuke aanbieding, blijkt de 4500 mAh voor iPhone 6 Plus niet in zwart (meer?) te zijn. Lekker

Beantwoorden

17 mei 2017 om 20:24
violefalushe Gebruiker

Ik heb een hoesje besteld én betaald (is van mijn rekening gegaan daarnet, heb zojuist gecontroleerd) maar toch krijg ik geen bevestiging van betaling ? quid ?

Beantwoorden

17 mei 2017 om 20:35
violefalushe Gebruiker

Is in orde ondertussen. Sorry, te voortvarend van mij.

Beantwoorden

17 mei 2017 om 20:47
pinohermsen Gebruiker

Iemand enig idee of de Issentiel Portofolio iphone 6 ook geschikt is voor de 7? Het enige verschil in de telefoons is de lens en de uitsparing van dit hoesje lijkt groot genoeg voor de 7.

Beantwoorden

18 mei 2017 om 10:00
Fratelli Gebruiker

De iPhone 6 is 0,2 mm dunner. Dus dat zal geen issue zijn lijkt me. Camera gat kan niet helemaal goed zitten, weet niet of die op exact dezelfde plek zit? Maar je kan de gok dus best wagen lijkt me.

Beantwoorden

18 mei 2017 om 08:27
peerkevandaalen Gebruiker

Ik wil twee stuks hoesjes bestellen, een rode en een zwarte maar met een bestelling, hoe doe ik dat?

Peerke

Beantwoorden

18 mei 2017 om 09:02
Nickyvv Gebruiker

Peerke,

Eerst voeg je de ene kleur toe aan je winkelwagen. Daarna klik je op verder winkelen waarna je vervolgens de andere kleur aan je winkelwagen toevoegt. Hierna kun je af gaan rekenen en betaal je eenmaal de verzendkosten. Hopelijk is dit duidelijke genoeg voor je.

Beantwoorden

18 mei 2017 om 18:36
dickkooij Gebruiker

Is er een magnetische sluiting op het telefoonmapje iphone 6 4.7 exclusive collection? Vr gr Dick

Beantwoorden

18 mei 2017 om 18:47
Moderator Dees Moderator

Hallo Dickkooij,

Ik er er vanuit dat je deze bedoelt?

http://www.ibood.com/nl/nl/product-specs/23746/60907/issentiel-exclusive-case-iphone-6.html
Als je door de foto’s scrollt zie ik nergens iets van een sluiting. Daarom ga ik er vanuit dat deze geen magnetische sluiting heeft.

Groetjes,
Dees

Beantwoorden

20 mei 2017 om 11:35
yvandeven Gebruiker

Is dit hoesje ook geschikt voor de iPhone 5C ?

groetjes,

Yvonne

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.