Onderweg wat extra energie nodig voor je iPhone? Vind je een kale iPhone er maar wat saai uitzien? Of wil je je telefoon toch beschermen tegen valschade?
In deze Flash Sale vind je het antwoord op al die problemen. Van de krachtige Boostcases tot de modieuze Issential-hoesjes, je vindt het hier allemaal.
Het opladen gaat via micro usb kabel. Deze dingen staan ook in de online Apple store ( zoeken op boostcase).
Hallo ibood, het merk in de tekst is niet hetzelfde als op het logo.
Mag ik aannemen dat Issentiel (Paris) de juiste naam is en niet Issential?
De juiste naam is inderdaad Issentiel. We gaan dit meteen aanpassen! Dank voor je alertheid.
Eindelijk eens een leuke aanbieding, blijkt de 4500 mAh voor iPhone 6 Plus niet in zwart (meer?) te zijn. Lekker
Ik heb een hoesje besteld én betaald (is van mijn rekening gegaan daarnet, heb zojuist gecontroleerd) maar toch krijg ik geen bevestiging van betaling ? quid ?
Is in orde ondertussen. Sorry, te voortvarend van mij.
Iemand enig idee of de Issentiel Portofolio iphone 6 ook geschikt is voor de 7? Het enige verschil in de telefoons is de lens en de uitsparing van dit hoesje lijkt groot genoeg voor de 7.
De iPhone 6 is 0,2 mm dunner. Dus dat zal geen issue zijn lijkt me. Camera gat kan niet helemaal goed zitten, weet niet of die op exact dezelfde plek zit? Maar je kan de gok dus best wagen lijkt me.
Ik wil twee stuks hoesjes bestellen, een rode en een zwarte maar met een bestelling, hoe doe ik dat?
Peerke
Peerke,
Eerst voeg je de ene kleur toe aan je winkelwagen. Daarna klik je op verder winkelen waarna je vervolgens de andere kleur aan je winkelwagen toevoegt. Hierna kun je af gaan rekenen en betaal je eenmaal de verzendkosten. Hopelijk is dit duidelijke genoeg voor je.
Is er een magnetische sluiting op het telefoonmapje iphone 6 4.7 exclusive collection? Vr gr Dick
Hallo Dickkooij,
Ik er er vanuit dat je deze bedoelt?
http://www.ibood.com/nl/nl/product-specs/23746/60907/issentiel-exclusive-case-iphone-6.html
Als je door de foto’s scrollt zie ik nergens iets van een sluiting. Daarom ga ik er vanuit dat deze geen magnetische sluiting heeft.
Groetjes,
Dees
Is dit hoesje ook geschikt voor de iPhone 5C ?
groetjes,
Yvonne
Mijn bestelling zou 24 mei verzonden worden maar heb nog niks ontvangen en ook geen bericht gehad wanneer het verstuurd wordt.
Ik heb de melding gekregen dat mijn bestelling is geannuleerd wegens onvoldoende aanvoer van de fabrikant . Betaalde som werd reeds geretourneerd , alsook een kortingsbon toegekend. Niettemin zeer jammer. Dit was een zeer leuke actie en ik zag uit naar de levering. Hebben nog anderen dergelijk bericht gekregen ?
Ik ook
Hoe kan je de boostcase zelf opladen? Gaat dit ook via de iPhone-lader? En kan deze ook zonder telefoon erin opgeladen worden?