4 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Laptops

Laptops
Draagbaar gemak

Vandaag de dag kun je de indrukwekkendste computers in de kleinste behuizingen kwijt; daar is deze Flash Sale het ultieme voorbeeld van. Of je nu een werkpaard of gaming-laptop zoekt - of toch liever een laptop/tablet-hybride - wij hebben het allemaal.

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser.

Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

4 juni 2017 om 11:46
Martin_74 Gebruiker

Kom op een beetje Btw korting doet et em niet.

We willen ibood deals.

Beantwoorden

4 juni 2017 om 12:16
luukdg Gebruiker

Als je de Omen op google zoekt vind je op de eerste pagina een website die hem voor 50 euro minder aanbied, zonder dat dit een aanbieding is van die website… jongens wat is dit toch de laatse tijd? de aanbiedingen zijn niet tot nauwelijks aanbiedingen te noemen.. vroeger was dit toch een stuk beter meen ik.

begrijp mij niet verkeerd, soms zie ik aanbiedingen waarvan ik weet dat het echt een koopje is. echter zoals nu snap ik niet wat jullie doen.

Beantwoorden

4 juni 2017 om 12:59
wbree Gebruiker

Als je deze aanbieding bedoelt https://www.electrocorner.nl/hp-omen-17-w000nd.html?gclid=CPyc1tSDpNQCFeoW0wodIggNUg

, moet je wel met een goed vergelijk komen. De laptop bij deze aanbieder zijn refurbished (renew).

Aanbieding van IBood is volledig nieuw. Dus even goed kijken voordat je commentaar levert.

Beantwoorden

5 juni 2017 om 08:54
Frankvd1989 Gebruiker

Klopt dat het refurb is, maar Ibood zelf maakt zelf ook vaak gebruik van refurb producten en stellen een korting t.o.v. de adviesprijs.

Beantwoorden

5 juni 2017 om 20:32
Moderator Paul Moderator

Beste Frank,

Het klopt dat iBOOD bij refurbished producten de adviesprijs vermeld van een nieuw product (bij gebrek aan beter), aangezien er geen adviesprijzen uitgegeven worden voor refurbished producten. Tegenwoordig wordt dit ook extra bij de deal vermeld.

Uiteindelijk is de adviesprijs en kortingspercentage slechts een indicatie. De meeste iBOODers zullen online gaan zoeken naar reviews en prijzen van andere aanbieders om voor zichzelf te boordelen of de iBOOD deal interessant genoeg is.

Bij prijsvergelijkingen wordt van de verkoopprijs uitgegaan (verkoopprijs iBOOD versus verkoopprijs elders). Als je dan wilt aantonen dat het product elders goedkoper is, dan zal met een volledig identiek product vergeleken moeten worden.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

5 juni 2017 om 07:43
flexi74 Gebruiker

zou graag AZERTY toetsenbord hebben is dit mogelijk ?????

Beantwoorden

5 juni 2017 om 20:36
Moderator Paul Moderator

Beste flexi74,

Deze laptop uitverkoop bevat alleen QWERTY exemplaren en is alleen beschikbaar op de Nederlandse iBOOD site. Het is helaas niet mogelijk om deze producten vanuit België te bestellen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

6 juni 2017 om 19:16
flexi74 Gebruiker

dank u Paul voor de info

is voor de zoon en gaat in België naar school vandaar mijn vraag moest dit mogelijk zijn direct.

Beantwoorden

5 juni 2017 om 15:41
ambulance23 Gebruiker

Is het ook mogelijk om de MSI laptop uit de doos te halen, de windows installer te doorlopen en dan te besluiten om deze alsnog terug te sturen?

Oftwel is het product dan nog getest of heb ik het product dan al in gebruik genomen?

Beantwoorden

5 juni 2017 om 20:40
Moderator Paul Moderator

Beste ambulance23,

Een laptop mag binnen de zichttermijn van 14 dagen getest worden om vast te stellen of het product goed werkt en aan uw wensen voldoet. Het is echter niet de bedoeling om bijvoorbeeld 13 dagen intensief te gebruiken en op dag 14 retourneren. 
Daarnaast is het wenselijk om achteraf geïnstalleerde extra’s en opgeslagen persoonlijke data te verwijderen alvorens terug te sturen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

6 juni 2017 om 01:30
yveZ Gebruiker

Niet de bedoeling, maar uiteraard wel wettelijk toegestaan. Ik zou het ook niet chique vinden om te doen, maar je impliceert hierboven dat het niet zou mogen..dat mag dus wel.

De korting is trouwens behoorlijk goed, dus zeker de moeite waard.

Beantwoorden

6 juni 2017 om 01:35
yveZ Gebruiker

De Spectre aanbieding lijkt zelfs te goed to be true….200 euro? Nice….

Beantwoorden

6 juni 2017 om 10:41
Moderator Paul Moderator

Hallo yveZ,

In veel gevallen is het niet te controleren en zullen we uit moeten gaan van de goedheid van de klant. :)

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.