5 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Health & Activity Gadgets

Health & Activity Gadgets
Fit en gezond

We willen allemaal graag fit en gezond zijn. Om fit en gezond te worden en te blijven moet je doelen stellen en regelmatig meten wat de vorderingen zijn. Deze gadgets van Withings helpen je hierbij. Zo kan je gericht je gezondheid verbeteren, een gezonde levensstijl ontwikkelen en behouden.

5 juni 2017 om 11:00
Loutje81 Gebruiker

Heeft iemand ervaring met deze gadget?

Beantwoorden

5 juni 2017 om 17:43
svandermost Gebruiker

Ja het is een geweldige weegschaal! Erg precies en hoog installatie en gebruikersgemak

Beantwoorden

5 juni 2017 om 19:16
renebosland Gebruiker

Ik heb de weegschaal nu een maand in gebruik en ben er erg blij mee! Ik deed eerst altijd een weging direct na het opstaan, maar dan pakte hij sommige waardes niet. Nu weeg ik na het douchen en meet hij alle waardes perfect. Dat komt omdat je voeten nog wat vochtig zijn en dan maak je beter contact met de sensoren.

De app is makkelijk, maar gebruik ik verder niet veel of vaak. De metingen zijn snel en nauwkeurig.

Heb deze via Withings besteld met 50% korting, dus iets duurder dan deze aanbieding en die van mij is refurbished! Aannemende dat dit een compleet nieuw product is, is dit een hele mooie aanbieding.

Beantwoorden

5 juni 2017 om 20:13
Moderator Paul Moderator

Dank voor het delen van jouw ervaring. De producten in deze flashsale zijn volledig nieuw.

Beantwoorden

5 juni 2017 om 20:12
Daneo Gebruiker

Ikzelf heb er ook één en ben er super tevreden van.

Synchroniseert snel, analyseert een hoeveelheid aan factoren in je lichaam, en als de batterij leeg zou zijn, op te laden met een Micro USB kabel (ik heb hem al geruime tijd (> 9 maand), weeg me elke dag en hij zit nog rond de 60%).

Beantwoorden

5 juni 2017 om 20:13
Daneo Gebruiker

De weegschaal wel te verstaan *

Beantwoorden

5 juni 2017 om 20:14
hasselerharm Gebruiker

Welk type betreft het (fabrikantcode)?

Beantwoorden

5 juni 2017 om 21:57
divanci Gebruiker

Zijn er meerdere type’s ? Nu ja, zit me al heel de dag af te vragen waarom deze prijs zo laag is :-)

Beantwoorden

6 juni 2017 om 09:22
Moderator Bas iBOOD Moderator

Over welk product gaat je vraag, Harm?

Beantwoorden

6 juni 2017 om 09:25
hasselerharm Gebruiker

Ik was benieuwd naar het type weegschaal

Beantwoorden

6 juni 2017 om 16:20

Dit zijn de WS-60BK (zwart) en WS-60WH (wit).

Beantwoorden

6 juni 2017 om 17:10
hasselerharm Gebruiker

Bedankt voor de reactie!

Beantwoorden

6 juni 2017 om 09:16
zenything Gebruiker

Zeer tevreden over de Activité steel, heb deze nu al meer dan een jaar en het is een geweldig uurwerk. En stijlvol. Had graag de HR in aanbieding gezien :)

Beantwoorden

6 juni 2017 om 09:51
Bekky74 Gebruiker

Heeft iemand ervaring/bevindingen met de

Withings Pulse Ox Fitness Tracker?
Dank

Beantwoorden

6 juni 2017 om 09:56
Westygirl Gebruiker

De Whitings Pulse Ox Fitness Tracker: houdt die de route bij of enkel de afstand?

Beantwoorden

6 juni 2017 om 10:05
eva864 Gebruiker

“Afstand: Gebaseerd op het profiel van de gebruiker voor hoge precisie”, m.a.w. er zit geen GPS in. Hij schat de afstand op basis van het aantal stappen, route kan hij dan ook niet bijhouden.

Beantwoorden

6 juni 2017 om 11:38
simon22 Gebruiker

In het filmpje zeggen ze: geschikt voor elk type ondergrond. Mijn ervaringen met andere weegschalen op dikke vloerbedekking zijn gunstig, je weegt altijd maar een fractie van je werkelijke gewicht. Is dat bij deze echt anders?

Beantwoorden

6 juni 2017 om 17:19

Ik heb even gezocht naar ervaringen. Het merendeel geeft hier aan dat ze op een tapijt geen andere metingen hebben dan op een harde ondergrond:

https://www.amazon.com/Withings-Body-Cardio-Health-Composition/product-reviews/B01HLX3PDC/ref=cm_cr_arp_d_viewopt_kywd?ie=UTF8&reviewerType=avp_only_reviews&sortBy=recent&pageNumber=1&filterByKeyword=carpet

Beantwoorden

6 juni 2017 om 19:44
simon22 Gebruiker

Nuttig, bedankt!

Beantwoorden

6 juni 2017 om 12:29
dwinny01 Gebruiker

Hoe waterdicht is de Withings OX?

Beantwoorden

6 juni 2017 om 16:52
Moderator Dees Moderator

Hallo dwinny01, 
De Ox is niet waterdicht. 
Je kunt deze dus niet dragen tijdens het douchen en zwemmen.
Groetjes,
Dees

Beantwoorden

7 juni 2017 om 04:00
bulmi Gebruiker

Hoe waterdicht is de weegschaal? Ik wil het in de badkamer zetten, maar dan kan er soms wel wat water overheenkomen, of tegenaanlopen.

Beantwoorden

7 juni 2017 om 15:10

In de recensies op Amazon kom ik diverse mensen tegen die hem in de badkamer hebben laten staan. Ik reken er dus op dat het in de badkamer plaatsen geen probleem zal zijn:

https://www.amazon.com/Withings-Body-Cardio-Health-Composition/product-reviews/B01HLX3PDC/ref=cm_cr_arp_d_viewopt_kywd?ie=UTF8&reviewerType=avp_only_reviews&sortBy=recent&pageNumber=1&filterByKeyword=bad

Beantwoorden

7 juni 2017 om 10:18
cloink Gebruiker

Leuke dingen, die van Wiithings. Komt die thermometer er in de nabije toekomst ook nog aan? :-)

Beantwoorden

7 juni 2017 om 15:18
moredruid Gebruiker

Ik heb de Withings Go en de Steel HR.

de Steel HR is omgeruild onder garantie, er was regelmatig condens tegen het glas (schijnt normaal te zijn, staat ook in de FAQ) maar bij mij kon het rustig een kwartier gecondenseerd blijven. De nieuwe (niet mee in het water geweest of gedoucht of afgewassen) condenseert ook weer. Het glas is ook erg krasgevoelig. Ik ben behoorlijk voorzichtig met dit 2e model (bij de eerste wat minder en deze had snel krassen op het glas), maar ook hier heb ik een krasje niet kunnen voorkomen in de 2-3 weken dat ik ‘m nu heb. Ik raad ‘m derhalve echt niet aan tenzij je extreem oplet; ik heb nog een horloge van 25 jaar oud (en bijna altijd gedragen) dat ongeveer even veel krassen heeft als mijn 1e Steel HR, dus ik ben echt wel zuinig op m’n spullen.

De Go is er na 3 maanden mee opgehouden, ben nu weer in contact met hun support (waarover alle lof).

Beantwoorden

7 juni 2017 om 18:31
obelixer Gebruiker

Ok, de weegschaal die ik nu heb geeft op elke plek op laminaat vloer een andere meting.. leuk om jezelf mee voor de gek te houden maar ik ga deze eens proberen.

Beantwoorden

19 juni 2017 om 08:34
Xenophontice Gebruiker

Beste, ik heb de withings steel gekocht en de verzending zou vorige vrijdag de 16de gebeuren. Mijn bestelling staat wel nog altijd op bevestigd en ik heb nog geen verzend info ontvangen. Wordt het product vandaag nog verzonden want ik vertrek binnenkort op vakantie en zou hem graag meenemen.

Bedankt,

Mvg,

Kevin

Beantwoorden

19 juni 2017 om 17:49
Moderator Paul Moderator

Hallo Kevin,

Ik zal je vraag doorgeven aan de klantenservice zodat de status van jouw bestelling nagekeken kan worden. 
Indien een bestelling uit meerdere producten bestaat, zal het pakket pas verzonden worden als alle producten ontvangen zijn in het distributiecentrum. Of dat ook van toepassing is op jouw bestelling kan ik niet controleren.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

3 juli 2017 om 21:57
Westygirl Gebruiker

Ik kocht de Whitings pulse OX activity tracker half juni en gaf hem cadeau aan mijn man. Op zich leuk toestelletje en werkte prima. Tot vandaag…deze voormiddag plots geen registratie meer…en nog een paar uur verder was het ding volledig uitgevallen (batterij was nog meer dan half geladen). Bij het thuiskomen even aan de pc en dan gaat hij wel weer aan maar hij is al zijn gegevens verloren. Volledig blanco.

Hoe zit dat met garanties? En wordt dit toestel dan vervangen of geld terug gestort?

Beantwoorden

3 juli 2017 om 22:25
Moderator Jim Moderator

Hi Westygirl!

Heb je hiervoor al een serviceverzoek ingediend? Zo niet, dan is het waarschijnlijk handig om daarmee te beginnen. Als je ingelogd bent, ga je naar jouw bestellingen en selecteer je ‘Serviceverzoek’ naast de betreffende bestelling. Als je het RMA nummer vervolgens aan me doorgeeft, zal ik de klantenservice vragen er even naar te kijken!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

8 juli 2017 om 08:53
Westygirl Gebruiker

Dit is het nummer RMA-2017_144181

Beantwoorden

8 juli 2017 om 23:27
Moderator Paul Moderator

Dank voor deze aanvulling, ik zal het doorgeven aan de klantenservice.

Beantwoorden

12 juli 2017 om 22:40
Westygirl Gebruiker

Beste

Wanneer kan ik hier reactie van ontvangen? Ondertussen heeft de activity tracker al een tweede en derde keer hetzelfde mankement vertoond.

Ik had graag geweten hoe ik deze retour kan sturen en mijn geld kan terugkrijgen.

Mvg Penny

Beantwoorden

12 juli 2017 om 22:54
Moderator Jim Moderator

Hi Westygirl!

Het is wat drukker dan normaal op het moment, excuses voor de wat langere wachttijd! Ik kan wel zien dat ze bijna bij jouw RMA nummer zijn aangekomen. Je ontvangt dus naar verwachting zeer binnenkort bericht!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

4 augustus 2017 om 10:41
Westygirl Gebruiker

Ik heb ondertussen het artikel retour gestuurd en het is ook bij jullie aangekomen onder het nummer IB21943795

Ik had graag gehad dat het bedrag en verzendingskost wordt teruggestort en dat er geen hersteld of ander toestel terug komt.

Geleive mij te bevestigen of door te verwijzen naar de juiste persoon dat dit kan geregeld worden.

Bedankt!

Beantwoorden

4 augustus 2017 om 11:30

Hoi Westygirl,

Ik ga mijn collega vragen om dit voor je op te pakken en hierover bij je terug te komen. Door de drukte die we momenteel ervaren, kan dit iets langer duren dan normaal. Onze excuses hiervoor.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.