7 juni 2017 om 00:00
iBOOD

PureMounts TV-beugels

PureMounts TV-beugels
Hang je TV of monitor op!

Gebruik een beugel van Pure Mounts om jouw prachtige televisie strak tegen de wand te hangen en geniet nog meer van jouw home cinema-omgeving.

7 juni 2017 om 00:11
foxathome Gebruiker

Tja, de gratis verzending code die we ontvangen hebben bleek bij velen niet te werken op de 6 producten die ik in mijn boodschappenmandje had zitten :-(
Dit is natuurlijk allemaal met opzet gedaan, want jullie zeggen zelf al in de uitleg, gewoon bestellen, een nieuwe code kan je gebruiken bij je volgende bestellen…
DUS ik heb juist niet besteld en verwachtte eigenlijk al een nieuwe ontvangen te hebben.
Natuurlijk niet, dus ook vandaag 4 producten niet bestellen? Of gaat iBood deze keer wel er voor zorgen dat er een werkende code komt?

Jammer dat jullie na vele jaren nog altijd geen werkende codes hebben voor jullie trouwe klanten, althans, voor de 1 wel, voor velen niet…

Beantwoorden

7 juni 2017 om 01:32
Moderator Paul Moderator

Beste foxathome,

Bij meerdere klanten bleek de geleverde code inderdaad niet te werken, maar er waren ook codes die wel werkten. Daardoor is het niet mogelijk om alle codes te vervangen. Het was ons nog niet bekend dat jouw code niet werkt. Dit zal ik meteen doorgeven zodat het spoedig verholpen is.

Jouw complottheorie over opzet is niet juist. In plaats van een zogenaamd voordeel als een code niet blijkt te werken is er juist een nadeel voor iBOOD: ontevreden klanten en extra werk om het te herstellen. Dat wordt liever voorkomen, maar helaas kan er wel eens iets misgaan.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

7 juni 2017 om 10:57
foxathome Gebruiker

Jullie bieden niet aan om de verzendkosten terug te storten of via een chat geholpen te kunnen worden aan een werkende code…
Dus op het moment dat je ze nodig hebt werken ze nooit, iig niet bij mij!
Na vele jaren en zelf een totaal nieuwe website werkt het nog steeds niet?! Dat zet vraagtekens. De uitleg van uw collega of misschien wel van u zelf was om nog meer vraagtekens bij te plaatsen. Ipv een oplossing zeggen dat een nieuwe code bij de volgende bestelling zal werken is geen oplossing, mensen willen op de huidige bestelling het voordeel hebben, niet op een volgende :-(

Beantwoorden

7 juni 2017 om 15:04
Moderator Bas iBOOD Moderator

Mocht een vouchercode niet werken, dan kun je de ontvangen mail waarin de vouchercode stond, altijd even doorsturen naar webcare@ibood.nl. Onze collega’s van de webcare-afdeling pakken dit dan zo snel mogelijk op.

Beantwoorden

7 juni 2017 om 07:48
zakaro27 Gebruiker

Zijn de tv beugels geschikt voor curved tv modellen?

Beantwoorden

7 juni 2017 om 15:21
FC-Twente Gebruiker

Deze zijn er niet specifiek voor gemaakt, dus werkt alleen als jouw curved televisie gemaakt is voor “normale” VESA-mounts

Beantwoorden

7 juni 2017 om 07:53
dretjuh Gebruiker

Waarom voor de kabelsokken 5,95 verzendkosten als het erop lijkt dat ze door de brievenbus kunnen?

Beantwoorden

7 juni 2017 om 09:16
jopiejoel Gebruiker

Erg stil bij ibood

Beantwoorden

7 juni 2017 om 09:51

Deze kabelsokken passen niet door de brievenbus, daarom rekenen we €5,95 verzendkosten.

Beantwoorden

7 juni 2017 om 10:08
kristian_g Gebruiker

Tv beugel 32″ tot 65″.

Wat zijn de draaigraden voor een tv van 55″ bij deze mount?

Alvast bedankt.

Beantwoorden

7 juni 2017 om 15:14

Ik ga dit even voor je checken!

Beantwoorden

7 juni 2017 om 17:04

Onze leverancier geeft aan dat hij +/- 40° kan draaien bij een schermgrootte van 130 – 140 cm.

Beantwoorden

7 juni 2017 om 11:06
cosynarcotic Gebruiker

Kan deze beugel draaien om een toestel verticaal op te bergen en horizontaal om naar tv te kijken?

Beantwoorden

7 juni 2017 om 11:08
cosynarcotic Gebruiker

Dan bedoel ik de beugel 26″-65″

Beantwoorden

7 juni 2017 om 15:16

Zou je je vraag iets meer kunnen uitleggen? Ik moet toegeven dat ik niet geheel voor me zie hoe je het bedoelt.

Deze mount kun je circa 90 graden draaien.

Beantwoorden

7 juni 2017 om 17:54
cosynarcotic Gebruiker

Ik ben eigenlijk op zoek naar een beugel waarvan ik de tv kan draaien in landscape (de tv hang dan verticaal) om deze op te bergen in een kast. Wanneer ik de tv wens te gebruiken wil ik deze eerst naar voor halen en terug roteren naar prortret(tv hangt dan horizontaal) zoals je normaal naar een tv kijkt

Beantwoorden

8 juni 2017 om 11:21

Ik snap hem inderdaad. Het is niet mogelijk om hem van landscape naar portret of omgekeerd te draaien.

Beantwoorden

7 juni 2017 om 11:24
quinjen Gebruiker

Ook geschikt voor curved?

Beantwoorden

7 juni 2017 om 15:20
FC-Twente Gebruiker

Deze zijn er niet specifiek voor gemaakt, dus werkt alleen als jouw curved televisie gemaakt is voor “normale” VESA-mounts en dus een rechte achterkant heeft.

Beantwoorden

7 juni 2017 om 13:55
lennerti Gebruiker

Heeft de PM-MOVE-23B voorziening voor cable management?
Zo ja zou ik er 2 kopen voor mijn tripple monitor setup. alvast bedankt.

Beantwoorden

7 juni 2017 om 15:19

Ik ga het even voor je checken.

Beantwoorden

7 juni 2017 om 17:14

Onze leverancier heeft zojuist aangegeven dat er inderdaad een voorziening is voor cable management aan de onderkant van deze mount.

Beantwoorden

7 juni 2017 om 18:48
ewblonk Gebruiker

Goededag,

Wat is de hoogste stand van dit model?

Beantwoorden

8 juni 2017 om 10:57

Over welk model gaat je vraag?

Beantwoorden

9 juni 2017 om 06:59
ewblonk Gebruiker

Ik ben benieuwd of het mogenlijk is 2 schermen boven op elkaar te zetten bij onderstaand model..

Beantwoorden

12 juni 2017 om 19:13
ewblonk Gebruiker

teleurgesteld dat ik geen antwoord heb ontvangen…

Beantwoorden

8 juni 2017 om 01:49
luzero Gebruiker

Wat is de maximale dikte van het bureau waarop de PM-OFFICE-DM-23D bevestigd kan worden?

Beantwoorden

8 juni 2017 om 10:59

Zie onderstaande afbeelding voor de maten van de bevestiging:

Beantwoorden

8 juni 2017 om 07:35
joesoef Gebruiker

Lees ik er overheen, alleen in het zwart? Mijn huis is ingericht door Jan de Bouvrie, ik wil wit!

Beantwoorden

8 juni 2017 om 10:58

Helaas, deze beugels zijn niet door Jan de Bouvrie ontworpen. Enkel de getoonde kleuren worden aangeboden.

Beantwoorden

8 juni 2017 om 16:39
dikkie65 Gebruiker

Ik heb een medion TV van 31,5″ (80 cm)

En wil de PM_BASIC2-37 kopen – deze heeft een Vesa 100×200 aansluiting ?

En wat is de draaigraad bij een TV van 31,5″? wat houdt die tilt in?

Alvast Dank !

Beantwoorden

9 juni 2017 om 00:40
Binnenmars Gebruiker

Als jouw Vesa 200 breed is en 100 hoog dan past hij wel er zitten nl. meerdere gaatjes in de mount op verschillende Vesa maten

Als jouw tv 31.5 ” diagonaal is dan is de breedte waarschijnlijk iets van 70cm. De beugel steekt volgens het plaatje maximaal zo’n 36 cm uit, meer dus dan de halve breedte van de tv. Dat betekend dat je de tv wel 90 graden kunt draaien, je kunt hem dus haaks op de muur draaien.

Tilt houdt in dat je de tv kunt kantelen, vooral als de tv wat (te) hoog hangt kun je hem dan wat voorover kantelen.

Beantwoorden

2 april 2018 om 18:01
kleijssen Gebruiker

wanneer komen deze beugels weer in de aanbieding? :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.