10 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Personal Audio

Personal Audio
Geniet van muziek

Met deze gadgets doe je dat zeker! Kijk snel of er een toffe gadget voor jou bij zit, want...

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

10 juni 2017 om 00:18
Erencan Gebruiker

De beats by dr dre kabel met een steelseries siberia foto is dat nu de headphone of de kabel?

12 juni 2017 om 09:25
Moderator Bas iBOOD Moderator

De afbeeldingen zijn correct, de tekst niet, we passen dit aan.

10 juni 2017 om 00:18
TonG Gebruiker

Ik ZIE een koptelefoon van Dr. Beats, en de beschrijving heeft het over een rode USB-kabel van 91 centimeter…. Tja…

10 juni 2017 om 00:20
TonG Gebruiker

Ik zie de kabel ook in ander ‘vakje’, daar is hij een stuk goedkoper…. Of geldt die andere prijs voor de Steelseries Siberia koptelefoon? Zo ja, dan wil ik die wel…

10 juni 2017 om 00:27
tuna88 Gebruiker

Dit is niet de eerstr keer dat er een kabel verward wordt met een headphone…

10 juni 2017 om 00:42
Moderator Paul Moderator

De deal met de afbeelding van een witte Beats by Dre koptelefoon betreft een headphone. 
Per abuis is hier informatie over een rode kabel terecht gekomen. Excuses hiervoor.

10 juni 2017 om 10:31
Delphon Gebruiker

Van welk materiaal is de band gemaakt die de twee oorkussens met elkaar verbindt bij de Sennheiser Urbanite? Ik heb hier vorig jaar namelijk een SMS koptelefoon gekocht, en ondanks mijn voorzichtige gebruik is het plastic al vrij snel doorgebroken (bij een vriend van mij ook, dus lag niet aan mij)…is deze van een iets steviger materiaal?

Trouwens ook jammer dat deze aanbieding een paar dagen na de Extreme koptelefoon komt, die ik net heb aangeschaft (en ook niet zo stevig lijkt).

10 juni 2017 om 12:21
KeTrangTay Gebruiker

Trilt hij ook ???

10 juni 2017 om 22:36
wbree Gebruiker

Wat betreft de Sennheiser. Is dat een infrarood zender of RF? Werkt die ook als ik met mijn rug richting de zender sta?

12 juni 2017 om 10:18
jaroenn Gebruiker

Zie eerste zin:

De Sennheiser Set 50 TV koptelefoon is een infrarood stereo stethoscoop en is daarnaast ultra lichtgewicht.

Bereik is 12 meter in dezelfde ruimte.

12 juni 2017 om 00:07
Ozzy Gebruiker

Vorige keer bij de hunt kreeg ik de beats in een los verfrommeld plastic zakje, zo in een envelop zonder bescherming, geen doosje, niks erbij. Leek verdacht veel op namaak. Ik kreeg de helft van mijn geld retour of ik kon hem terugsturen …. Pas dus een beetje op bij die inears !

12 juni 2017 om 06:47
danielsl Gebruiker

Hallo,  Ik heb vorige week de Sennheiser Urban XL gekocht.  5 minuten geluisterd en voor mij al reden geweest om het product te retourneren.  Ik wil hem gisteren nog even nakijken voordat ik hem terugstuur en de hoofdkussentjes zijn beschadigd.  Dit dus al na 5 minuten luisteren??!!

Ik probeer dit te melden of toe te voegen bij het statusverzoek,  maar dit werkt dus niet!

Hoe los ik dit op????

12 juni 2017 om 09:27

Hoi Daniel,

Ik ga mijn collega vragen dit verder voor je op te pakken.

Groeten,
Bas

18 juni 2017 om 17:47
Theemonster Gebruiker

Ziet mijn moeder vandaag mij UE Boom 2, wat denken jullie? Die wil ze ook wel. Denk niet dat ik hem snel weer voor deze mooie prijs zie, dus mocht iemand spijt hebben van zijn aankoop….. ;)

21 november 2017 om 11:57
HamzA12 Gebruiker

Komt de audio m plus ? Zoja wanneer

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.