13 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Apple Accessoires

Apple Accessoires
De perfecte compagnons

Prachtige gadgets, Apple's apparatuur, maar met alléén een iPhone of iPad kan je natuurlijk niets. Nee, wil je er echt van kunnen genieten, dan helpen extra oplaadkabels of oordopjes toch wel een boel. En laten we die nét in de aanbieding voor je hebben in deze Flash Sale!

13 juni 2017 om 06:38
marcellow1980 Gebruiker

Dit zijn zeker weer die disaind in Kelifornija edities die jullie altijd hebben.

Ik ben nog altijd niet gecompenseerd voor die troep die jullie mijndestijds hebben toegezonden

Beantwoorden

13 juni 2017 om 06:59
Baul Gebruiker

Wat bedoel je?

Beantwoorden

13 juni 2017 om 07:42
joepert75 Gebruiker

Wat hij bedoelt, is dat deze kabels niet van de kwaliteit zijn die je verwacht van Apple-kabels. Ik bestelde bij iBood ook eens van dit soort ‘bulk’-kabels van Apple: één was DOA, de tweede begaf het binnen 6 weken. Geld terug krijgen duurde maanden.

Lekker laten lopen, deze aanbieding.

Beantwoorden

13 juni 2017 om 09:23
Moderator Bas iBOOD Moderator

De hier aangeboden kabels zijn 100% origineel en van Apple.

Beantwoorden

13 juni 2017 om 10:06
lexiedus Gebruiker

Grappig dat er nog steeds veel verkopers zijn die dit zelf ook nog geloven ondanks het feit dat Apple producten echt werkelijk nooit in een zogenaamde “bulk-verpakking” komen. Ik zou maar eens met de leverancier gaan praten, want dit verhaal klopt echt niet.

Beantwoorden

13 juni 2017 om 07:56
Koekenfris Gebruiker

Leuk allemaal dat bulk verhaal maar hoe kan je als koper nou verifiëren of dit ook echt spul is van Apple. Authentiek is het niet zonder verpakking, Apple zegt namelijk geen bulk artikelen te leveren. Bellen met Apple doet wonderen.

Beantwoorden

13 juni 2017 om 16:26
chambone Gebruiker

Kijken wat de laadstroom van de kabel is, door middel van bijvoorbeeld batteryinfo op een gejailbreakte iphone, of met een charger doctor van een euro van ebay ertussen. Zo laadt mijn 2 meter kabel van de mediamarkt met 950mA met een 1A lader, en die iBood me ooit gestuurd heeft met net 600mA. Sorry iBood, ik scoor altijd prima deals hier, maar die kabel was er niet één van.

Beantwoorden

13 juni 2017 om 08:14
jcwammes Gebruiker

Ja lan IBOOD hier schriftelijk garanderen dat deze artikelen orgineel van apple zijn en nieuw ? Bij geen reactie weet ik genoeg ????

Beantwoorden

13 juni 2017 om 08:15
jcwammes Gebruiker
13 juni 2017 om 09:27

Dat kunnen we zeker. Deze artikelen zijn geheel nieuw en origineel van Apple.

Beantwoorden

13 juni 2017 om 08:59
stevenme Gebruiker

Bedankt voor jullie reacties… Zeer waardevol…

Steven

Beantwoorden

13 juni 2017 om 09:19
ShuttleX Gebruiker

Koop Belkin kabels. Veeel steviger..

Beantwoorden

13 juni 2017 om 09:50
joepert75 Gebruiker

Inderdaad, de Belkin kabel (ook een lange) die ik een tijdje geleden via iBood kocht doet het nog steeds prima. Deze zat ook in een originele verpakking.

Beantwoorden

13 juni 2017 om 09:49
joepert75 Gebruiker

“De hier aangeboden kabels zijn 100% origineel en van Apple.”

Dat is wat van de kabels (de 2m lange) die ik destijds bij iBood kocht ook werd gezegd. Toch bleek er één meteen onbruikbaar en de tweede binnen no-time. Dit terwijl de kabels die met mijn iPhone etc geleverd worden zonder problemen jaren meegaan. En kennelijk ben ik niet de enige met die ervaring.

Beantwoorden

13 juni 2017 om 09:53

Dat is vervelend, Joepert. Heb je via “Mijn iBOOD” al een serviceverzoek aangemaakt? Dan pakken we dit graag voor je op.

Beantwoorden

13 juni 2017 om 13:27
joepert75 Gebruiker

Ja, dat heb ik destijds gedaan voor de eerste DOA kabel. Na twee maanden had ik eindelijk mijn geld terug. Daags erna begaf de tweede kabel het. Gezien de beperkte kosten, de moeizame ervaring en de vrees voor discussie over wat ik wel en niet met die kabel gedaan zou hebben, heb ik toen van een serviceverzoek afgezien.

Uit de andere reacties op deze aanbiedingen (en uit reacties op eerdere vergelijkbare aanbiedingen) moge duidelijk zijn dat de echtheid van deze kabels allerminst  boven alle twijfel verheven is. Daarmee is niet gezegd dat iBood willens en wetens de kluit belazert, maar tenzij iBood nu een compleet andere toeleverancier gebruikt wordt wel (weer) het risico genomen dat er minderwaardige producten worden uitgeleverd. Hebben jullie je wel eens afgevraagd waar die 2m bulk-kabels vandaan komen? Er is niet één Apple product waar die langere kabels standaard bij zitten, dus hoezo zou Apple die als bulk hebben liggen? Just a thought….

Beantwoorden

13 juni 2017 om 17:25
wcappelle Gebruiker

Hier net hetzelfde, 3 kabels besteld 1 werkt nog. 2 zijn kapot…

Beantwoorden

14 juni 2017 om 08:03
marcellow1980 Gebruiker

Heel erg herkenbaar. Helaas. Ibood jullie waten ooit echt goed bezig. Regelmatig iets gekocht ook. Maar sinds deze kabels voor het eerst op juliie site verschenen is het er niet beter op geworden.

Beantwoorden

13 juni 2017 om 09:54
mansho Gebruiker

In maart 4 zulke kabels besteld. Geen enkele werkt nog…. en we zijn amper 3 maanden verder!

Beantwoorden

13 juni 2017 om 11:38

Dat is niet de bedoeling, mansho. Zou je via  ”Mijn iBOOD” een serviceverzoek willen aanmaken?

Beantwoorden

13 juni 2017 om 12:48
mansho Gebruiker

Waren blijkbaar 3 kabels van 2m, maar heb deze niet bijgehouden nadat ze stuk waren.

Ook ik zou iedereen (helaas) afraden deze te kopen.

Beantwoorden

13 juni 2017 om 21:50
mansho Gebruiker

Zal jullie nog een kans geven, heb er 2 van 1m besteld…

Zijn ze deze keer weer stuk na amper enkele weken gebruik, komen ze retour en zie ik graag mijn geld terug.

Beantwoorden

13 juni 2017 om 11:13
serkan0 Gebruiker

Ik weet niet wie Ibood voor de gek heeft gehouden, de kabels zijn nep. Heb ze uit boosheid weg gegooid. Voel me wel opgelicht zo.
En nee, kan geen service verzoek meer aanmaken omdat ik de kabels niet meer heb ;).

Beantwoorden

13 juni 2017 om 11:22
Tommydomino Gebruiker

Zijn de Apple EarPods echt van Apple?

Beantwoorden

13 juni 2017 om 11:38

Yes, deze zijn echt van Apple.

Beantwoorden

13 juni 2017 om 11:33
Toin Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

13 juni 2017 om 12:17
menno999 Gebruiker

Zowel bij de kabels als bij de oordopjes staat dat de verzendkosten 2,95 is. Op het moment dat je deze besteld staat er 5,95 aan verzendkosten. Voordat ik ze bestel wil ik graag weten wat de werkelijke verzendkosten zijn.

Beantwoorden

13 juni 2017 om 12:44

Als je deze samen bestelt, wordt het totale pakket te groot. Daarom wordt er dan automatisch € 5,95 aan verzendkosten gerekend.

Beantwoorden

13 juni 2017 om 12:57
menno999 Gebruiker

duidelijk, bedankt voor de snelle reactie

Beantwoorden

13 juni 2017 om 13:21
erikson09 Gebruiker

Als ik twee airpods koop betaal je ook €5,95 en twee airpods passen met héél veel gemak in een envelop volgens mij.

Beantwoorden

14 juni 2017 om 08:34
TresManos Gebruiker

EARpods

Beantwoorden

13 juni 2017 om 13:38
erikson09 Gebruiker

Ik zou dus wel 2 airpods willen kopen maar… Blijf toch wel een beetje zitten met het gevoel dat hier op het forum Ibood bij hoog en laag blijft beweren dat ze echt zijn. Ergens anders ook wel eens airpods gekocht waar men ook zweerde dat het echte waren ma ar… je raad het al fake.  Ik vraag me af hoe Ibood zo zeker is dat deze origineel zijn want zij kopen de partij  ook bij een tussenhandelaar en waar die de spullen vandaan haalt, Tja.

Beantwoorden

13 juni 2017 om 14:17
nicks91 Gebruiker

Ook hier een slechte ervaring.

Twee kabels (1m) besteld bij de vorige deal zo’n twee weken geleden.

Resultaat: Een van de kabels laadt de telefoon niet op als deze helemaal leeg is. Kabel twee is de lightning adapter niet lang genoeg om te laden of te blijven zitten (niet diep genoeg). Kan me oprecht niet voorstellen dat dit door een kwaliteitscontrole van Apple komt. Ook hier werd meermaals geclaimd dat het om originele zou gaan. Foutmarges liggen niet zo hoog dat de helft van de kabels het voortijdig begeven.

Ibood, het zou jullie sieren als jullie eens confirmeerde dat jullie blijkbaar niet zeker weten of het originele betreffen.

Beantwoorden

13 juni 2017 om 14:21
mansho Gebruiker

Het zou ibood idd sieren als zij de echtheid van deze kabels zouden nagaan en de qc documentatie eens zouden doornemen.

Dit zijn – kwalitatief gezien – GEEN apple producten!

Beantwoorden

13 juni 2017 om 15:29
AboeBakr Gebruiker

Zijn de kabels nu origineel of fake? Want als ze na paar maanden stuk gaan koop ik ze liever id mediamarkt. Betaald je 30e voor maar weet je wel dat ie jaren mee zal gaan. So ibood tell me?

Beantwoorden

13 juni 2017 om 16:40

Dit zijn originele Apple kabels.

Beantwoorden

13 juni 2017 om 15:30
Arcangel321 Gebruiker

Ik heb ze net besteld, ik wil het wel weten anders cancel ik de bestelling.

Beantwoorden

13 juni 2017 om 16:40

Dit zijn originele Apple kabels, Arcangel :-)

Beantwoorden

13 juni 2017 om 15:38
P-cool Gebruiker

Er is al meerdere keren antwoord gegeven door ibood over de echtheid. Moeten ze het dan nog 10 keer zeggen? Als je er nog steeds geen vertrouwen in hebt kun je ze beter ergens anders bestellen (en meer betalen).

Beantwoorden

13 juni 2017 om 15:53
AboeBakr Gebruiker

ibood zegt origineel, maar als ik al deze negatieve reacties lees zou je toch degene geloven die ervaring hebben met de kabel. En ja je betaald er wel bijna 20e voor met verzendkosten.

Beantwoorden

13 juni 2017 om 18:12
liambens Gebruiker

Precies, Ik heb ze besteld maar ik hoop dat mijn serviceverzoek deze keer wel beantwoord word als ze toch niet goed blijken te zijn.

Beantwoorden

13 juni 2017 om 18:50
liambens Gebruiker

Hi iedereen,

Dit zijn kabels van het type: MD819

Worden op vele plaatsen rond deze prijsklasse aangeboden

staan ook op de originele apple website, maar krijgen veel slechte reacties, Zie:

https://www.apple.com/shop/product/MD819AM/A/lightning-to-usb-cable-2-m

Beantwoorden

13 juni 2017 om 18:54
casper96 Gebruiker

Op 14 fabruari 2016 heb ik ook ‘originele’ Apple Earpods bij iBood besteld. Binnen een aantal weken waren ze stuk. Zeker weten geen originele Earpods van Apple.

Voor die prijs ga ik geen moeite doen (contact opnemen met iBood, kapotte product verpakken, kapotte product verzenden), maar nogmaals bij iBood ‘originele’ Apple producten bestellen doe ik niet meer en kan ik ook iedereen afraden.

Beantwoorden

13 juni 2017 om 19:12
airdevil1994 Gebruiker

Als ik earpods bestel met 3.5 mm jack ben ik dan verzekerd dat deze wel degelijk van Apple zijn? (heb in het verleden ook al eens besteld bleken geen originele te zijn waren na een dag stuk)

Beantwoorden

13 juni 2017 om 19:24
liambens Gebruiker
13 juni 2017 om 22:09
Onyx Gebruiker

In tegenstelling tot de vorige missers die maar enkele maanden garantie hebben zag ik dat deze van 1m en 2m gewoon 2 jaar garantie hebben.

Screenshotje gemaakt en besteld!

Beantwoorden

14 juni 2017 om 00:40
Koekenfris Gebruiker

iBOOD kan de authentiekheid niet garanderen, ze zijn geen officiële reseller, daardoor kunnen ze niet rechtstreeks bij Apple inkopen. Achter deze partij zit een andere distributeur, zolang de officiële verpakkking niet geleverd wordt kun je er niet vanuit gaan dat dit originele Apple producten zijn. Nogmaals, Apple zelf zou bulk producten nooit wederverkopers leveren (alleen officiële Apple Premium Resellers), daarvoor heb je de retailproducten, netjes met verpakking zodat je als consument zijnde weet wat je nou precies gekocht hebt.

Er zijn veel fake producten van Apple, goedkope meuk hebben niet de originele chip welke ervoor zorgt dat er alleen 5 volt richting je iDevice gaat, gevaarlijk want je kunt je iDevice om zeep helpen. Dag Trident chip.. Vaarwel iDevice, hallo dure logic board reparatie.

Voor de mensen met een defecte kabel: Probeer de connector te ontleden (kijk uit voor je vingers ;) en kijk of er een NXP chip aanwezig is.

Beantwoorden

14 juni 2017 om 09:20
h22 Gebruiker

Bedabkt voor de reacties. Pass dan maar. Dan koop ik al beter de goedkope in action voor 2€….

Ik ben nu naar Android tablet overgestapt want zelf de dure Apple kabels stoppen opeens met werken na een jaar of zo….(heb wel nog iphone)

Beantwoorden

14 juni 2017 om 12:21
wterhaar Gebruiker

Beste Bas, Ibood moderator.

Ik ben het helaas ook eens met de vele reacties over de slechte kwaliteit van de kabels, ik kocht twee kabels van twee meter een paar maanden terug en daar kwamen de eigenlijke lighting stukjes los van de kabels (nog niet geclaimd bij jullie). Ik had een zelfde situatie met een eerdere bestelling voor de 1 meter kabel waar ik mijn geld voor terug kreeg. Is het niet mogelijk om een goede kwaliteit check uit te voeren op een grote batch (door een gerenommeerd bedrijf) op de kabels? Ik geloof dat de negatieve ervaringen die kopers hierover hebben slecht is voor Ibood en dat zou je niet moeten willen.

Beantwoorden

14 juni 2017 om 18:57
mattmens Gebruiker

Mensen, kom op zeg. Het moet toch op z’n minst opvallen dat er nergens op de gehele Flash pagina van deze zogenaamde Apple accessoires het officiële Apple logo staat? Kijk eens goed naar de (overigens slechte kwaliteit) foto’s van de producten; nergens zie je het Apple logo. Dit heeft een duidelijke (juridische) reden, want je mag best de naam Apple gebruiken op je website. Maar het bedrijfslogo tonen bij de producten die je verkoopt, mag niet zomaar. iBood heeft hiervoor ook geen deal/contract met Apple zelf, maar met een tussenpersoon/inkoper/distributeur. Ik vertrouw het voor geen meter en de ervaringen die worden gedeeld op diverse discussiefora spreken boekdelen. Dit moet gewoon stoppen iBood!

Beantwoorden

14 juni 2017 om 23:01
Moderator Paul Moderator

Bij elke deal staat bij de Specificaties duidelijk vermeld: Merk: Apple, Type: MDxxx
Die informatie lijkt me belangrijker dan wel of geen logo bij een deal.

Beantwoorden

15 juni 2017 om 10:37
mattmens Gebruiker

Niemand betwist het belang van het al dan niet plaatsen van een bedrijfslogo. Ik zie wel dat het opvalt, dat jullie het logo bij alle andere deals (JBL, Samyang, Audiolab, Berghoff, etc.) gewoon plaatsen. Hiervoor heb je als verkoper toestemming nodig, want veel bedrijven willen niet geassocieerd worden met uitverkoop- en kortingwinkels. Apple is zo’n bedrijf. Jullie zetten er een plaatje bij van een lightning kabel. In mijn ogen betekent dit (en andere signalen), dat jullie geen officieel gecontracteerde reseller zijn van Apple producten. Staat los van het gegeven of je dit soort artikelen überhaupt mág verkopen. Ik denk dat het gedoogd wordt door Apple en dat is prima. Maar ik vind het bij Apple producten een sterke meerwaarde als ik weet dat het van een officiële reseller komt.

Beantwoorden

14 juni 2017 om 21:27
liambens Gebruiker

TIP VOOR IEDEREEN DIE LIGHTNING KABELS BESTELD HEEFT, OF WIL BESTELLEN:

https://support.apple.com/en-gb/HT204566

Beantwoorden

15 juni 2017 om 08:18
mansho Gebruiker

Thanks!

Helaas kan ik de vorige kabels niet meer checken (stuk en dus id vuilbal beland) maar als ik mijn bestelling van gisteren krijg, worden ze meteen gecheckt!

Beantwoorden

15 juni 2017 om 23:22
p.vdbroek Gebruiker

Die Apple kabels zijn pure afzetterij. Standaard 20-25 euro en ze weten bij Apple dat 70% van die kabels vlot stuk gaan ; vooral bij de lightning connector. Ik vind het werkelijk waar schandalig dat ze die woekerprijzen hanteren. Heb er een in de auto voor CarPlay; binnen 2 weken was al een scheurtje erin. In huis net zo. En heb er al aardig wat versleten. We proberen er ook echt op te laten maar we gaan er normaal mee om.

Pure marge, om een kabel zo slecht te ontwerpen en dan tegen die prijzen.

Beantwoorden

3 juli 2017 om 16:01
dennis.leys Gebruiker

Dik in het zak gezet. Een lightning laadkabel en earpods 3,5mm aangekocht via de aanbieding … 2 lightningkabels ontvangen. 4 kier op 9 dagen de servicedienst moeten contacteren, zonder deftig antwoord of oplossing; om dan bij de vierde keer te horen te krijgen dat de earpods helemaal niet zijn uitgestuurd en dat ze in de plaats een 2m laadkabel uitstuurden. Pure oplichterij! Ik ga alvast eens langs de klachtenwebsite van de FOD Economie passeren … afgaande op alle slechte ervaringen die ik tegenkom op internet, hebben ze daar zeker wel een iBood-dossier liggen waar mijn klacht aan kan toegevoegd worden.

Beantwoorden

3 juli 2017 om 16:08
Moderator Jim Moderator

Hi Dennis,

Jammer om te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad en ik kan je frustratie zeker begrijpen. Hoewel ik aanneem dat je voor bovenstaande een serviceverzoek hebt ingediend; kan ik de klantenservice verzoeken om nog even contact met je op te nemen aangaande je eerdere bestelling.

Ik hoor het graag van je!

Mvg,

Jim

Beantwoorden

3 juli 2017 om 16:42
dennis.leys Gebruiker

Hoi Jim,

Deze “bereidwilligheid” en “medeleven” komen te laat, die had ik liever gezien toen ik 9 dagen geleden mijn onbeantwoord serviceverzoek instuurde. Als ik jullie zelf niet nogmaals contacteerde via facebook, via mail én via telefoon nadien; had ik waarschijnlijk nog steeds geen antwoord …

Je collega’s van de klantendienst hebben me vandaag aan de telefoon verteld dat vele van de Earpods bij de verzending vervangen zijn geweest door de langere laadkabels en dat de Earpods niet nageleverd kunnen worden (ruikt als een doelbewuste actie, zeker als de klant hiervan dan ook niet eens op de hoogte wordt gebracht). Nog volgens jou collega aan de telefoon zal ik mijn geld voor de Earpods terugkrijgen binnen de 5 à 10 werkdagen … ik wacht af hoe het loopt. Met de tweede laadkabel die ik zo vriendelijk van jullie niet hoef terug te sturen kan ik spijtig geen muziek luisteren, noch telefoneren … dus daar ben ik niets mee.

Dringend tijd om een ECHTE klantenservice te bieden (e-mails en serviceverzoeken beantwoorden binnen een redelijke termijn (24u ofzo), met oplossingen over de brug komen i.p.v. door te sturen naar de volgende medewerker, duidelijker en eerlijker communiceren, beloofde levertijden nakomen, daadwerkelijk de beloofde producten leveren, …) i.p.v. jullie klanten van het kastje naar de muur te sturen.

Dennis

Beantwoorden

3 juli 2017 om 19:08
Moderator Jim Moderator

Hi Dennis,

Allereerst bedankt dat je de moeite hebt genomen om de situatie uit te leggen, wij als Moderators kunnen helaas niet in de systemen van iBOOD, maar kunnen je af en toe wel wat verder op weg helpen (en af en toe de klantenservice attenderen op het feit dat je nog niets hebt gehoord). Zoals ik het nu begrijp wacht je nog op het retour komen van het geld, zou je me op de hoogte willen houden? Dan kan ik eventueel jouw case nog even onder de aandacht brengen als dat nodig zou zijn!

Nogmaals jammer om te horen dat het zo is gelopen, maar ik hou dit topic even in de gaten!

Mvg,

Jim

Beantwoorden

9 augustus 2017 om 09:41
rogierjansen Gebruiker

Jullie moeten je inkoop bronnen eens checken. Meerdere laders besteld en allemaal stuk. Zelfde als met de kabel-deal, ook Chinese rommel.

Jammer dat jullie klanten lokken dat dit originele Apple producten zijn. Volgens mij is dat gewoon oplichting.

Beantwoorden

14 oktober 2017 om 19:45
jadijkstra2000 Gebruiker

Verklaard waarom ik gezeik heb met die kabels…. m;n ipad laadt er niet mee op…

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.