16 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Razer Accessoires

Razer Accessoires
Voor de echte gamers

Of je nu op de vrijdagavond een LAN-feestje houdt of op internationaal niveau meespeelt met Esports-toernooien, deze Razer-producten helpen jou je tegenstander een stap voor te zijn. 

16 juni 2017 om 06:12
thijsos Gebruiker

Is dat deze? (Zie onderstaande link) kan hier verder geen andere specs vinden dan dat het een razer deathstalker is. Of is er maar een type? Zal toch niet?

*knip*

Edited by: Jim
Zoals hieronder aangegeven wordt op iBOOD de Deathstalker aangeboden en niet de Deathstalker Eessential :-)

Beantwoorden

16 juni 2017 om 07:24
Ma023 Gebruiker

Er zijn drie varianten, waarvan de essential het goedkoopst is: 
https://www2.razerzone.com/au-en/gaming-keyboards-keypads/razer-deathstalker

Beantwoorden

16 juni 2017 om 06:33
Barisart Gebruiker

Hoe kan de koptelefoon met draad 7.1 surroundgeluid Sound hebben met een 3.5mm aansluiting? Foutje in de info of van mij?

Beantwoorden

16 juni 2017 om 10:58
Moderator Bas iBOOD Moderator

Er wordt een adapter met USB-aansluiting meegeleverd. Deze kun je in (bijvoorbeeld) jouw computer stoppen en daar de 3.5mm op aansluiten.

Beantwoorden

16 juni 2017 om 16:27
Barisart Gebruiker

Ben benieuwd hoe dit gaat werken… *besteld*

Beantwoorden

17 juni 2017 om 08:59
dmeerpa Gebruiker

Omdat het gaat om VIRTUAL 7.1 surround geluid. dit betekend dat via een engine een 7.1 geluidservaring probeert te genereren. Maar het is uiteindelijk geen echte 7.1.

Beantwoorden

16 juni 2017 om 09:31
Zedu Gebruiker

Beste,

Is het toetsenbord Qwerty of zijn er ook Azerty modellen?

Beantwoorden

16 juni 2017 om 09:51
Moderator Bas iBOOD Moderator

We bieden dit toetsenbord vandaag enkel als QWERTY model aan.

Beantwoorden

16 juni 2017 om 13:04
Broodkruimel Gebruiker

Vandaag? 
Dus morgen zijn het wel AZERTY toetsenborden dan? 
Want de deal staat er 2 dagen op dus..

Beantwoorden

16 juni 2017 om 15:31
Moderator Paul Moderator

Hoi broodkruimel,

Bas hield het nog even spannend, maar helaas ook in de komende 2 dagen geen toevoeging van AZERTY toetsenborden of andere artikelen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

16 juni 2017 om 23:16
KillerCop Gebruiker

Wel Jammer Paul, want een Azerty-model had ik wel heel graag in mijn bezit gehad.  Toch bedankt voor deze mooie deal.

Beantwoorden

16 juni 2017 om 09:46
Toeli Gebruiker

Zijn deze hoofdtelefoons ook op een PS4 te gebruiken? Online vind ik van wel, maar hier staat niets van vermeld…

Beantwoorden

16 juni 2017 om 11:00
antisocial.guru Gebruiker

Ja dat werkt gewoon.

Beantwoorden

16 juni 2017 om 11:05
Yorkiddin Gebruiker

Let er wel op dat de Wireless variant GEEN 7.1 channel audio kan uitsturen naar je PS4 en de verlichting alleen in disco-mode kan.

Beantwoorden

16 juni 2017 om 12:26
BartH33 Gebruiker

Beste,

Ik heb deze ochtend de draadloze man o war besteld maar zie nu dat deze er niet meer bijstaat en de bedrade versie nu ook 79€ kost

Is er iets mis met mijn bestelling en krijg ik nu een bedrade versie of is de aanbieding van deze ochtend wel correct?

Beantwoorden

16 juni 2017 om 12:27
BartH33 Gebruiker

Correctie 75€

Beantwoorden

16 juni 2017 om 13:47
damianw Gebruiker

Kan de moderator hier op in gaan? Er zijn meerdere met dit probleem. Als ik toch de wired krijg is kans op annuleren groot.

Beantwoorden

16 juni 2017 om 12:34
solliee Gebruiker

heb net contact gehad met ibood ze waren niet wakker met de deal plaatsen is niet draadloos alle 2 met draad denk dat de man die het er op zet even weekje op vakantie moet ik ben niet blij elke keer wat met jullie… spullen ineens niet meer leverbaar 3x aan toe 2x zelfde lamp had 2 verschillende besteld duo pack messen krijg je er 1 tv besteld gat in het scherm stofzuiger besteld ineens demo model stond niet bij info bestek set gekocht vaatwasser bestendig dingen roesten gewoon…. denk dat jullie echt mogen werken aan jullie bedrijf :D

en ja ben zelf een typo daar ken ik niets aan doen :P

Beantwoorden

16 juni 2017 om 15:46
Moderator Paul Moderator

Beste iBOODers,

Tot onze spijt is er inderdaad een vergissing in het spel geweest, beide Man o War headsets zijn bedraad
Excuses voor de onjuiste informatie die bij deze deals stond. Inmiddels kloppen de specs wel. 
De klanten die deze headset gekocht hebben voordat de aanpassing werd doorgevoerd, zullen hierover per email geïnformeerd worden.

Heb je een headset gekocht, maar wil je niet de bedrade versie ontvangen? 
Dan kun je de bestelling ongedaan maken onder Mijn iBOOD – service verzoek – Annulering

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

17 juni 2017 om 11:54
damianw Gebruiker

Wanneer wordt er contact opgenomen? 
Mijn ordernummer: SO1537416

Beantwoorden

17 juni 2017 om 12:05
Moderator Jim Moderator

Hi Damianw,

Ik heb je verzoek doorgegeven aan de klantenservice – ze komen bij je terug!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

16 juni 2017 om 13:39
Jemmy Gebruiker

Hi,

Weten jullie of dit de 2de batch is van de man o war?

De koppelstukjes die aan de headband zijn geplaatst zijn erg fragiel waardoor deze snel kapot gaan. In de 2de batch heeft Razer deze verstevigd, ze zijn wat breder.

Beantwoorden

17 juni 2017 om 11:41
Rudy2 Gebruiker

Hoe kom je aan de informatie dat er een tweede batch bestaat van de headset? Ik wilde de headset kopen, maar lees op internet veel verhalen dat hij snel kapot gaat.

Beantwoorden

17 juni 2017 om 12:55
Jemmy Gebruiker

Hi,

Er staan foto’s op reddit waar je het verschil kan zien tussen de eerste batch en de tweede. Ik heb zelf de draadloze bij de mediamarkt besteld en dat was er ook 1 van de tweede batch. De koppelstukjes zijn veel robuuster.

Gisteren dus ook bij ibood deze bedrade besteld, mocht het dus een eerste batch man o wars zijn dan stuur ik hem gewoon retour. Deze gaan namelijk zeer snel kapot, maar daar had je zelf al over gelezen.

Beantwoorden

16 juni 2017 om 14:55
J0ris Gebruiker

*knip*
Edited by: Jim
Hi J0ris, jammer dat je nog geen terugbetaling hebt mogen ontvangen. Heb je toevallig het originele SO nummer voor me?
Ik heb de klantenservice gevraagd bij je terug te komen!

*Edit*
Gaat het hierbij om SO1425648?

Beantwoorden

16 juni 2017 om 15:30
J0ris Gebruiker

Ja klopt, thx!

Beantwoorden

16 juni 2017 om 15:31
Moderator Jim Moderator

Top, ik heb deze toegevoegd aan het verzoek richting de klantenservice!

Beantwoorden

18 juni 2017 om 00:17
Eduard Teach Gebruiker

Beste Ibooders,
Ik overweeg om een muis en headset aan te schaffen. Echter lees ik hierboven dat de headset weleens van slechte kwaliteit kan zijn.
Is de muis wel goed? qua prijs <> kwaliteit? Of is het wellicht beter te wachten tot bijvoorbeeld er weer een steelseries of corsairs in de aanbieding zijn?
Zie graag jullie feedback :D

Beantwoorden

18 juni 2017 om 08:36
geertvt Gebruiker

Ik gebruik al 2 jaar een razer muis en toetenbord en ben erg tevreden over deze maar de razer headsets zijn ind van mindere kwaliteit.  Als je voor een headset kiest zou ik eerder denken aan logitech of astro. Steelseries muizen zijn ook aan te raden maar van hun headsets blijf je ook beter weg.

Beantwoorden

18 juni 2017 om 12:44
dmeerpa Gebruiker

Ik heb de Razer Ouroboros muis. Ik heb deze gekocht niet om te gamen, maar voor fotobewerking op 4K schermen (een 15″ en 32″). 
Ben heel tevreden van de kwaliteit, echter over de nauwkeurigheid ben ik dat niet. Niet tegenstaande de 8200dpi ben ik ontgoocheld van de nauwkeurigheid. Ik bezit ook een Apple Magic Mouse en vind die toch nauwkeuriger bij het retoucheren van foto’s. 
Bij de Razor is het alsof de muispointer verspringt van de ene positie naar de volgende, maar in grote stappen, waardoor het moeilijk wordt om heel precies iets aan te klikken. Dit kan specifiek zijn aan de HDPI schermen.

Beantwoorden

18 juni 2017 om 16:19
Eduard Teach Gebruiker

Bedankt! voor de reacties.
Ik ga alleen de muis bestellen, voornaamste reden is slechte feedback over de koptelefoons. Daarnaast lijken het on ears te zijn en niet over ears, wat met gehoorapparaten extra pijnlijk is.

Beantwoorden

18 juni 2017 om 14:17
beefz0r Gebruiker

Ik heb deze muis gehad, prima muis werkte perfect, maar na misschien 2 jaar werkte de middelmuisknop niet of nauwelijks

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.