19 juni 2017 om 00:00
iBOOD

KEF Speakers

KEF Speakers
Zeg je kwaliteit...

...dan zeg je KEF. Voor het mooiste, helderste, kamervullende geluid ben je in deze Flash Sale aan het goede adres. Of je nu kleine speakertjes zoekt voor in de studeerkamer of een speakerset voor je thuisbioscoop, wij hebben ze op voorraad.

19 juni 2017 om 00:04
Edouhofstra Gebruiker

Dag Edouhofstra

Ik versta je frustratie, maar dergelijk taalgebruik kan ik niet toelaten op het forum.

Ik heb je opmerking intern doorgegeven en deze zal verder afgehandeld worden door iBOOD.
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, kan je deze altijd doorsturen via een serviceverzoek of het contactformulier

Edited by: Stijn

Beantwoorden

21 juni 2017 om 12:13
Moderator Jade Webcare Moderator

Dag Edouhofstra,

We snappen dat het erg vervelend is dat de gemaakte afspraken niet kunnen worden nagekomen. Zoals je wellicht weet houdt iBOOD geen voorraad en op het moment dat wij niet kunnen leveren, zijn wij helaas genoodzaakt om bestellingen te annuleren.

Ook snappen we dat het verwarrend is als een bestelling wordt geannuleerd en het product enkele dagen later weer wordt aangeboden. Het kan zijn dat er dan op dat moment een nieuwe deal is gemaakt met een andere leverancier. Je zou dan het product gewoon weer opnieuw kunnen bestellen!

Beantwoorden

19 juni 2017 om 01:04
FirozM Gebruiker

Is de KEF Q500 per stuk prijs of per 2 stuks 699.95 euro ?

Beantwoorden

19 juni 2017 om 01:08
Moderator Stijn Moderator

Dag FirozM

Afgaande op de titel van de deal ’speakerSET’ en de vraagprijs, lijkt het me hier om een set van 2 speakers te gaan.

Ik zal het intern alleszins nog eens navragen.

Je kan altijd een bestelling plaatsen in de veronderstelling dat het om de set gaat en deze annuleren mocht het toch niet zo blijken te zijn, zo voorkom je dat ze uitverkocht raken vooraleer iemand van iBOOD wakker genoeg is om deze vraag te beantwoorden.

Mvg
Stijn

Beantwoorden

19 juni 2017 om 06:30
Jerry85 Gebruiker

Als geen set zou zijn is de prijs mega hoog en staat set bij dus 2 speakers voor die prijs.

Beantwoorden

19 juni 2017 om 09:27
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit aanbod is inderdaad per set (dus twee speakers) :-)

Beantwoorden

19 juni 2017 om 08:21
Qontaqt Gebruiker

Vraag over de 900, welke kleur is zijn ze ? Kan het niet terug vinden.

Beantwoorden

19 juni 2017 om 09:27

Deze speakers zijn wit.

Beantwoorden

19 juni 2017 om 10:18
Qontaqt Gebruiker

Zonde :)

Beantwoorden

19 juni 2017 om 11:03
blackfin Gebruiker

Had al een tijdje de Q300 op het oog meteen maar even hier besteld vandaag

https://www.iear.nl/speaker/hifi-luidsprekers/boekenplank-speakers/kef-q300/

Toch mooi €10,90 goedkoper dan iBood en morgen geleverd.

Denk nog na over de subwoofer misschien dat ik die vandaag nog erbij bestel, die prijs is wel top.

Beantwoorden

19 juni 2017 om 14:21

Deze website heeft n.a.v. onze actie hun prijs laten zakken, aangezien we ook op deze website onze prijscontrole hebben gedaan. Het is voor ons niet mogelijk om verder te zakken in de prijs.

Beantwoorden

19 juni 2017 om 14:35
blackfin Gebruiker

Hoi Bas, vorige week hadden zij deze prijzen ook al. Dus het is niet na aanleiding van jullie aanbieding.

De werkelijke reden is de uitloop van de Qx00 serie, de nieuwe Q serie is al weer een tijdje te koop, dus daarom gaan deze speakers in de uitverkoop. Goede deals zeer zeker, maar iBOOD heeft niet de scherpste deals van het web ;)

Die prijs van de Q900 en Q400b zijn heel scherp dat moet ik julie toegeven!

Beantwoorden

19 juni 2017 om 11:23
blackfin Gebruiker

Ooh en de Q500 zijn hier €598,- inclusief verzending.

https://www.iear.nl/speaker/hifi-luidsprekers/zuilspeakers/kef-q500-zwart/

Dat is ruim €110,- goedkoper iBOOD!!! en morgen geleverd.

Beantwoorden

19 juni 2017 om 16:05
taede Gebruiker

Prijs op deze sites is vaak per stuk. Hier op iBood per set!

Beantwoorden

19 juni 2017 om 16:28
blackfin Gebruiker

Ja kijk even goed, de prijs die ik noem is voor een set van 2 stuks.

Beantwoorden

19 juni 2017 om 16:28
blackfin Gebruiker

€299,- per stuk inclusief gratis verzending.

Beantwoorden

19 juni 2017 om 23:10
blackfin Gebruiker

Jammer, net klaar met bbquen, subs uitverkocht. Nou ja wachten op de volgende iBOOD :)

Beantwoorden

20 juni 2017 om 09:43
Archeon Gebruiker

Ditmaal zitten de LS50’s er niet bij… jammer :(

Beantwoorden

20 juni 2017 om 11:32
blackfin Gebruiker

Mmm… €900,- voor een setje LS50’s vond ik nog aan de hoge kant. Trouwens kan iemand van iBOOD uitleggen waarom producthistory.eu gestopt is na ‘verzoek’ van iBOOD? Wat is er mis met een handige online catalogus van voorgaande aanbiedingen? Bedrijven zouden niet hun ‘macht’ moeten misbruiken tegen hobbyisten, dat is gewoon kwaadaardig. Don’t be evil maar doe jullie naam eens eer aan :)

Beantwoorden

20 juni 2017 om 11:32
blackfin Gebruiker

Ooh and… we neem more subs!

Beantwoorden

20 juni 2017 om 18:52
S.r.schoonderbeek Gebruiker

Jammer dat de q100’s € 80,- duurder zijn dan de vorige keer. Anders had ik ze zeker gekocht.

Beantwoorden

21 juni 2017 om 09:25

Deze speakers zijn even goedkoop als de vorige keren dat we deze aanboden :-)

Beantwoorden

21 juni 2017 om 15:02
Dem-13 Gebruiker

de vorige keer waren ze idd goedkoper ik had ze toen gehaald  voor de de hunt voor 249.95 en tijdens de hunt had ik ze ook nog gezien voor 249.95. ook is het mij opgevallen dat de kef Q500 hier https://www.iear.nl/speaker/hifi-luidsprekers/zuilspeakers/kef-q500-zwart/ 101.95 euro goedkoper is. ook hier https://www.iear.nl/speaker/hifi-luidsprekers/boekenplank-speakers/kef-q300/ is de kef Q300 1.95 euro goedkoper. ook de kef Q800ds heb ik goedkoper kunnen vinden op https://www.hificorner.nl/kef-q800ds.html hier is die Kef Q800ds 150.95 euro goedkoper en kan je ook zelf een kleur uitkiezen. ook zijn er bij al deze sites gratis verzending.

Beantwoorden

21 juni 2017 om 16:11
Moderator Paul Moderator

Beste Dem-13,

Dank voor jouw speurwerk. Ik heb de genoemde linkjes vergeleken met de iBOOD deals:

Bij hificorner krijg je 1 exemplaar van de Q800ds, bij iBOOD een set van 2 stuks. 
Voor dit model ben je daardoor duidelijk goedkoper uit bij iBOOD.

Voor de Q500 vermeldt iEar de prijs per stuk en verdubbeld de prijs in de winkelmand, de iBOOD prijs is al per set van 2 stuks. Niettemin is hun totaalprijs inderdaad lager dan bij iBOOD.

De Q300 wordt zowel bij iEar als bij iBOOD aangeboden per 2 stuks. In dit geval is de andere aanbieder iets goedkoper.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

21 juni 2017 om 19:39
S.r.schoonderbeek Gebruiker

Ik heb de vorige keer een bestelling gedaan idd voor 249,95. Maar door een verkeerd adres zijn ze weer retour gezonden. Helaas konden jullie ze (volgens de klantendienst) niet nogmaals opsturen naar wel het juiste adres… Dus nogmaals voor het vorige bedrag zou ik ze graag nogmaals bestellen.

Beantwoorden

21 juni 2017 om 21:45
blackfin Gebruiker

Je vergeet dat iear.nl GRATIS verzend. Scheelt nog eens €8,95.

Beantwoorden

21 juni 2017 om 21:48
blackfin Gebruiker

Beste Paul, de Q500 kost €299,- per stuk bij iear.nl, ruim €110,- voordeel t.o.v. Internet’s BEST offer online daily. Tijd voor een naamverandering? Ben al jaren trouw klant en julie zijn vaak niet te kloppen, maar deze deal moet toch beter kunnen?

Beantwoorden

21 juni 2017 om 21:43
blackfin Gebruiker

Vandaag mijn Q300 speakers geïnstalleerd in mijn studio en ze klinken na wat equalizer instellingen fantastisch. Ben er heel tevreden over, sub ga ik niet nodig hebben want deze gaan voor mijn gevoel wel zo laag als 50Hz. Voor near field speakers prima maar een home theater kan er wel een sib bij gebruiken. Jammer dat iBOOD het aanbod van iear.nl niet kom matchen met deze speakers. Misschien toch nog wat meer subs inkopen de volgende keer? Tip voor iBOOD een paar mooie dpeakerstand voor weinig ;)

Beantwoorden

21 juni 2017 om 21:52
blackfin Gebruiker

Correct heeft de prijs van de Q500 nu ook verlaagt naar €299,- per stuk.

Beantwoorden

21 juni 2017 om 21:54
blackfin Gebruiker

misschien dat iBOOD kan scoren door de LS50’s nog eens voor een mooie prijs langs te laten komen of de R300.

Beantwoorden

21 juni 2017 om 21:56
blackfin Gebruiker

Voor €600,- Zou ik er zo een setje LS50 bijkopen, een men’s mag toch dromen?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.