18 juni 2017 om 00:00
iBOOD

OP=OP Flash Sale

OP=OP Flash Sale
Snel, snel, voordat het op is!

Bij iBOOD scheppen we graag orde. En dus we ruimen van tijd tot tijd op en daar kun jij nu van profiteren. Dus weer snel, want...

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

18 juni 2017 om 05:18
Ruimtepiraat Gebruiker

Jamme, alles wat ik wil al uitverkocht :(

Beantwoorden

18 juni 2017 om 06:57
rickies Gebruiker

@ibood -Dyson parketborstel

Ik lees ergens een zinnetje: bij de parketborstel, ‘voor de dyson ball stofzuiger’

Past deze niet op een DC29 ? (Heeft deze een andere aansluiting?)

Mvgr Rick

Beantwoorden

18 juni 2017 om 08:23
ToonyBee Gebruiker

Mijn complimenten ibood voor de runtastic moment! Dat is nog eens een mooie aanbieding! Heb hem niet nodig voor het bewegen (heb al een sporthorloge), nog voor de uitsraling (dan zou ik toch iets anders nemen), maar voor dit geld zijn beide ineens toch leuk. Om dat sportieve ding soms aan de kant te kunnen leggen en ook qua stijl eens iets anders te dragen. Dit soort stuntprijzen heb ik al lang niet meer gezien. Ben blij met deze aankoop, jammer dat de zilvere op is ;-)

Beantwoorden

19 juni 2017 om 12:02
DanyG Gebruiker

Ik ben het volledig eens met ToonyBee. Pluspunt is voor mij dat er 3 (weliswaar zachte) trilsignalen kunnen ingesteld worden voor mijn medicijnen.

De batterij CR2430 kan makkelijk vervangen worden met de meegeleverde schroevendraaier (en 4 extra schroefjes). Een grote knoopcelbatterij waarvan ik er 5 ik gekocht heb bij Wish.com voor 4 euro verzending inbegrepen. Goedkoper dus dan een herlaadbare batterij die ook na enkele jaren kapot is. Zie link

https://www.wish.com/search/cr2430#cid=5698accc1dfc230e49d3a135

Beantwoorden

19 juni 2017 om 14:06
Scum Gebruiker

2,55 voor 5 stuks  :)

Beantwoorden

19 juni 2017 om 14:08
Scum Gebruiker

De aanbieding is zo gunstig dat ik er 2 heb besteld. Toch zijn ze nog niet uitverkocht :)

Beantwoorden

19 juni 2017 om 23:07
DanyG Gebruiker

Ook positief aan dit horloge is:

1. Grote fluorescerende cijfers en wijzers goed zichtbaar in het duister.

2. Je moet niet altijd de app bekijken om je prestaties (calorieën, stappen.. ) te bekijken. Onderaan op het horloge staat een wijzertje. Als dat helemaal is rondgedraaid op een dag zijn de (ingestelde) doelen bereikt. Simpel en efficiënt.

3. De zonder meer belachelijk lage prijs bij Ibood.

Wat minder zijn:

1. De gratis app is beperkt maar voldoende om uw dagelijkse prestaties op te volgen.

2. Ik mis een datumnotatie op het uurwerk.

3. Het horloge is stijlvol maar niet “top”. Wel lederen bandje van goede kwaliteit..

Samengevat:

Het ideale instrument voor iemand die op zijn werk stijlvol wil gekleed zijn en in zijn vrije tijd toch sportief wil zijn zonder dat hij daarvoor een “plastiekje” moet omgorden.

Beantwoorden

19 juni 2017 om 10:47
stompy170 Gebruiker

Is er een verschil in grote van de bandjes tussen fun en basic? Vrouwenuurwerk of mannenuurwerk of is er geen verschil.

Beantwoorden

19 juni 2017 om 10:57
Beusekom2 Gebruiker

Nee, ze zijn even lang. Geen verschil dus, beide ook voor mannen en vrouwen (al zullen mannen niet snel een roze bandje om doen, gok ik ;) )

Beantwoorden

19 juni 2017 om 11:01
stompy170 Gebruiker

Ok bedankt. Ik ken er toch een paar die voor roze gaan kiezen, lol

Beantwoorden

19 juni 2017 om 11:36
ReneIbood Gebruiker

@Ibood:

De foto bij de Dyson V6 Fluffy toont twee vloerborstels (zachte + reguliere borstel). In de omschrijving staat echter dat alleen de zachte vloerborstel meegeleverd wordt.

Wat is nu waarheid?

Beantwoorden

19 juni 2017 om 14:29
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik heb het antwoord nog niet kunnen achterhalen. Ik raad je dus aan om bij je aankoopbeslissing uit te gaan van 1 borstel, dan kan het enkel meevallen :-). Ondertussen blijf ik proberen zekerheid te krijgen.

Beantwoorden

19 juni 2017 om 16:10
ReneIbood Gebruiker

Jammer, in dat geval is het niet interessant voor mij.

Mocht het nog duidelijk worden dan hoor ik het graag!

Beantwoorden

19 juni 2017 om 16:18
loreschmidt Gebruiker

Hallo, heeft iemand ervaring met het Kalorik strijkijzer? ik kan er op internet niks van terug vinden? groetjes

Beantwoorden

20 juni 2017 om 10:23
tonlangbroek Gebruiker

Ik heb dit strijkijzer besteld via ibood bij de vorige aanbieding en moet zeggen dat ik zeer tevreden ben!! Voor dit geld vindt je nergens zo’n goed apparaat met deze stoomdruk. Lekt niet, doet keurig zijn ding en is lekker snel opgewarmd. 5 overhemden in de week zijn in 20 minuten gepiept! Topding!

Beantwoorden

19 juni 2017 om 19:21
Naomi1603 Gebruiker

Hallo, ik zou ook war meer van het stoomstrijkijzer Kalorik. iBook reageert niet op de vragen van verschillende oproepen. Waar vind ik het terug?,,,

Beantwoorden

20 juni 2017 om 10:39

Wat zou je graag willen weten, Naomi?

Beantwoorden

20 juni 2017 om 11:36
Naomi1603 Gebruiker

Dit Ijzer staat niet bij Philips is dit een oud

Beantwoorden

20 juni 2017 om 11:43

Dit is inderdaad geen strijkijzer van Philips, maar van Kalorik.

Volgens deze website is hij in 2016 uitgebracht.

Beantwoorden

20 juni 2017 om 23:03
i love you Gebruiker

wel jamer dat er bij de dyson staaat van 499 voor 349 heb m besteld maaar bij de mediamarkt kost hij maar 389 dus niks 149 euro korting

Beantwoorden

20 juni 2017 om 23:05
i love you Gebruiker
21 juni 2017 om 00:33
Moderator Paul Moderator

iBOOD vergelijkt ten opzichte van de adviesprijs, en die is €499.

Beantwoorden

21 juni 2017 om 08:12
i love you Gebruiker

kan ik de bestelling annuleren

Beantwoorden

21 juni 2017 om 08:20
Moderator Jim Moderator

Hi i love you, 

Je kan bestellingen annuleren via je Orders (Mijn iBood -> Bestellingen -> Service Verzoek).

Mvg,

Jim

Beantwoorden

21 juni 2017 om 08:27
i love you Gebruiker

waar halen jullie die adviesprijs dan als hij hij gewoon een vaste prijs heeft bij de mediamarkt van 389

Beantwoorden

21 juni 2017 om 09:28

De adviesprijs is meegegeven door de fabrikant van dit product, in dit geval dus Dyson.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.