22 juni 2017 om 00:00
iBOOD

OP=OP Gadgets

OP=OP Gadgets
Opruimen!

iBOOD verkeert in een voortdurende staat van opruiming. En deze opruiming staat in het teken van: Gadgets, met het accent op camera's. Daarnaast vind je nog enkele andere accessoires in deze Flash Sale, want zo werkt het nu eenmaal met opruimingen. 

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

22 juni 2017 om 00:08
blufner Gebruiker

Wel erg jammer dat er slechts 1 canon  EOS op voorraad was. Dan hadden de mensen die om 0:01 uur hadden ingelogd ook kunnen bestellen.

Beantwoorden

22 juni 2017 om 00:09
Bmain Gebruiker

Echt hé, toen ik deze deal zag vanaf 24:00 wil ik heel graag onmiddellijk bestellen na amper 30 seconden is het al uitverkocht dat kan toch niet hé.

Beantwoorden

22 juni 2017 om 00:43
Moderator Paul Moderator

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

Beantwoorden

23 juni 2017 om 13:57
NBoele Gebruiker

Oooooooeeeeeeh burn, savage. Like it a lot

Beantwoorden

22 juni 2017 om 00:09
BlixM Gebruiker

De blacksys dashcam met 2de cam is een aanrader voor een beginnend gebruiker zoals mezelf!! Prijs kwaliteit is deze top, mits een micro sd kaartje van min 32gb.

Beantwoorden

22 juni 2017 om 01:01
marcv Gebruiker

Ik heb hem bij de laatste hunt gekocht (nog niet geinstalleerd, dus nog geen ervaringen te delen). Zat een 16GB kaart bij. Kan je iig de eerste uurtjes mee opnemen.

Beantwoorden

22 juni 2017 om 00:16
KspNL Gebruiker

Vraag aan iemand van iBOOD of iemand met ervaring. Voor die Panasonic GX-80 kits is er nu een cashback actie bij panasonic. Kan je daar ook gewoon gebruik van maken als je de camera hier bij iBood koopt of alleen bij de aangesloten camerawinkels?

Beantwoorden

22 juni 2017 om 00:37
Moderator Paul Moderator

Hallo KspNL,

http://www.panasonic.com/nl/acties/lumix/zoom-cashback.html 
Ik neem aan dat je deze cashback actie bedoelt.

In de actievoorwaarden wordt qua deelnemende bedrijven alleen aangegeven: Deze actie is geldig op aankopen gedaan tussen 15 mei 2017 t/m 15 juli 2017 bij een dealer gevestigd in Nederland. Het ziet er naar uit dat aankopen via iBOOD daar ook onder vallen. 

Een andere voorwaarde is dat de cashback uitsluitend van toepassing is op de volgende modellen:
DMC-G80HEG-K
DMC-G80WEG-K 
DMC-G80MEG-K
DMC-GX80HEGK
DMC-GX80KEGK
DMC-GX80KEGS
DMC-GX80NEGK
Bij de aangeboden deals staan echter niet de volledige modelnummers genoemd, zodat niet gecontroleerd kan worden of deze camera’s in aanmerking komen voor de cashback.

Conclusie: het kan op dit moment helaas niet met zekerheid gezegd worden.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

22 juni 2017 om 01:06
KspNL Gebruiker

Dank voor je reactie. De modelnummers zijn europees gestandaardiseerd voor de kits als deze ook zo geleverd worden (dus in 1 doos en niet 2 losse dozen) ivm met het serienummer op de doos.

GX80HEGK = 14-140mm kit zwart

GX80KEGK = 12-32 kit zwart

GX80KEGS = 12-32 kit zilver

GX80NEGS = 14-140 kit zilver

Dit zou moeten beteken dat, als de geleverde camera’s ook origineel in een doos zitten met lens en camera, plus dat de serienummers origineel voor de nederlandse (of europese) markt zijn, het zou moeten werken.

Stel dat ik een kit bestel, dicht in de doos laat en bij Panasonic aanmeld. Vervolgens komt de camera niet in aanmerking, mag ik hem dan gratis retourneren aan iBood en binnen welke termijn?

Beantwoorden

22 juni 2017 om 01:12
KspNL Gebruiker

Zie dat ik een typfout heb gemaakt de laatste in het rijtje moet GX80NEGK = 14-42 kit zijn

Beantwoorden

22 juni 2017 om 01:13
Moderator Paul Moderator

Zoals bij elke bestelling heb je een zichttermijn van 14 dagen waarin je mag besluiten om het product te retourneren. Het aankoopbedrag inclusief oorspronkelijke verzendkosten wordt dan teruggestort, de kosten van het retourzenden zijn voor eigen rekening.

Over het algemeen wordt op de bestelbevestiging ook het artikelnummer of de EAN vermeld. Mocht aan de hand van dat artikelnummer al blijken dat het niet het vereiste serienummer is, dan kun je de bestelling al annuleren voordat deze verzonden wordt en heb je geen last van retourneringskosten.

Annuleren gaat eenvoudig door via Mijn iBOOD een Service Verzoek (Annulering) in te dienen, maar uiteraard hoop ik dat je in aanmerking komt voor de cashback en met veel plezier van het product gebruik kunt maken. :)

Beantwoorden

22 juni 2017 om 00:45
egb007 Gebruiker

GPS tracker van Acer werkt niet zonder simkaart? Zou ideaal geweest zijn.

Beantwoorden

22 juni 2017 om 02:03
marcv Gebruiker

Maar hoe zou die dan locatiedata moeten doorgeven ?

Vanwege de mogelijkheid om een eigen sim erin te stoppen, heb je de vrijheid om (na de 2 gratis maanden) zelf een voordelig abonnement te kiezen.

Beantwoorden

22 juni 2017 om 07:03
Philsy Gebruiker

Iemand met deze GPS tracker van Acer ?

Zijn er naast de kost voor de sim kaart nog bijkomende maandelijkse kosten voor de Acer service voor tracking via hun website ?

Iemand een idee hoe lang de batterij meegaat ?

Kan je de positie ook opvragen via de website ?

Beantwoorden

22 juni 2017 om 10:44
Moderator Bas iBOOD Moderator

In dit topic worden de meeste vragen beantwoord.

De batterij gaat overigens 2 tot 4 dagen mee.

Beantwoorden

22 juni 2017 om 14:18
Mordegai Gebruiker

Hey Philsy,

Ik heb deze tracker gekocht tijdens de hunt (9,99euro!). Vreemd dat deze nu zo duur is.

Ik krijg hem niet werkend tot nu toe, batterijduur is volgens mij twee dagen max.

Je kan de positie opvragen en een kaartje bekijken met de afgelegde route gedurende gebruik ( als alles werkt).

Er zit een sim bij om 1 of ander Frans provider abbo af te sluiten. Ik ga het proberen met een Nederlandse provider.

Beantwoorden

22 juni 2017 om 14:21
Mordegai Gebruiker

Ik denk dat als je er een powerbank aanhangt hij een stuk langer meegaat. Als je er ruimte voor hebt op het te volgen object.

Beantwoorden

22 juni 2017 om 09:44
Klaasjanfm Gebruiker

Klopt het dat je maar 1 paar Y-Cam Protect Toegangssensors kan bestellen?

Beantwoorden

22 juni 2017 om 10:34

Je kunt er maximaal 2 bestellen, daarna zijn ze namelijk op :-)

Beantwoorden

22 juni 2017 om 10:57
Klaasjanfm Gebruiker

Snel besteld:)

Beantwoorden

22 juni 2017 om 12:29
C.v.Steenderen Gebruiker

BlackSys Dashcam | Extra Cam | GPS hoe lang gaat de camera mee als hij helemaal is opgeladen?

Of werkt die alleen als hij op de auto accu is aan gesloten?

Beantwoorden

22 juni 2017 om 13:38
Mister vdma be Gebruiker

werkt enkel op de batterij van de auto, de kabel voor de achteruitcamera die ik erbij had gekregen is lang en je kan hem zo wat deftig wegwerken. Voor de voeding is het via de 12V ( sigarettenaansteker ) deze is wat moeilijker weg te werken, dit onder de mat door en zo naar de zijkant gebracht en samen met de andere laten lopen, van de batterij zal het een beetje meer werk zijn. Ik heb een apple en de video’s lezen geven daar wel een probleem zelfs via mijn videobewerkingsprogramma. Alles is wel duidelijk te vinden op het kaartje en moest ik er wat meer tijd in steken zou het waarschijnlijk wel lukken. Kleine tip, bij de autokeuring moet hij af staan, vonden ze niet zo gezellig :D, had er niet bij stil gestaan.

een paar klemmentjes met plakkertjes om de kabel te begeleiden zitten ook in het setje wat handig is.

Ik ben er al bij al wel content van en het is zeker een meerwaarde waar ik geen spijt van heb, zeker voor 60 euro. zeker een aanrader.

Hopelijk was dit wat informerend voor je

Beantwoorden

23 juni 2017 om 09:25
piernapoli Gebruiker

Zelfde vraag: hoelang kan de camera zonder voeding? Ik heb een dashcam in de auto maar als ik 2 dagen niet gereden heb moet ik datum en uur opnieuw instellen anders neemt hij niet op.

Beantwoorden

23 juni 2017 om 01:46
mrbasm Gebruiker

Vraagje over de selfiestick ik lees dat deze niet beschikt over Bluetooth hoe maak je de foto ?

Beantwoorden

23 juni 2017 om 05:57
Zenge Gebruiker

Heeft iedere smartphone niet een camera met een timer? Daarnaast kun je naast foto’s maken natuurlijk ook filmen met de selfiestick.

Beantwoorden

23 juni 2017 om 09:51
festjensn Gebruiker

Vraag ivm koolmonoxidemelder: De garantie is geldig vanaf productiedatum ipv leverdatum. Kunnen jullie een indicatie geven van hoe lang geleden deze gemaakt zijn? Want in theorie kan hij al uit garantie zijn bij aflevering. Alvast bedankt

Beantwoorden

23 juni 2017 om 10:02

De productiedatum staat iets lager in de specificaties. Hij is geproduceerd in 2015.

Beantwoorden

24 juni 2017 om 17:08
motormuis001 Gebruiker

Jammer dat de NVWA te lamlendig is om misbruik van hun rapport te vervolgen. Die CO-melder is namelijk helemaal niet door hun getest, ook al wordt dat hier wel gesuggereerd. Je kunt er dus niet van uitgaan dat dit een veilig product is.

Beantwoorden

16 juli 2017 om 15:41
Casper_vh Gebruiker

Iemand nog een Logitech G410 gekocht waar hij terug vanaf wil?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.