25 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Keukenapparatuur

Keukenapparatuur
Voor een complete keuken

Grote keuken of kleine keuken, in deze Flash Sale vind je de belangrijkste benodigdheden voor een complete keuken. Maar wees snel, want...

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

25 juni 2017 om 00:43
B.Hoefakker Gebruiker

Graag het ean nummer van de kitchenaid 6,9 liter ?

Beantwoorden

25 juni 2017 om 00:50
Moderator Paul Moderator

EAN nummer heb ik niet voor je, wel het typenummer: 5KSM7990X 
De kleur White is inmiddels uitverkocht, kleur Red is (nu) nog wel beschikbaar.

Beantwoorden

25 juni 2017 om 03:25
Boseven Gebruiker

https://www.gourmetstelstore.nl/product/496829/princess-raclette-4-grill-party-162800.html?tid=pla-61865531738&ref=343234&label=22719-AGI-35876091309-ASI-61865531738-496829&gclid=CKXD84zr19QCFQw8GwodnMcBnQ

Gourmet set is stukken goedkoper bij coolblue en je krijgt er een elektrische peper en zoutmolen gratis bij. Tevens betaal je geen verzendkosten.

Beantwoorden

25 juni 2017 om 20:05
coyota Gebruiker

Is de Krups esspressoachine nu rood of zwart?

Is er geen omschrijving?

Beantwoorden

25 juni 2017 om 20:49
Moderator Paul Moderator

Hallo coyota,

Je kijkt waarschijnlijk via de app, daar zie ik dat de tekst onder Omschrijving niet getoond wordt. Ik zal hier melding van maken. Via de website is de tekst wel zichtbaar.

De Krups Dolce Gusto MiniMe is, zoals de naam al doet vermoeden, een compact koffieapparaat die geschikt is voor het ruime Nescafé Dolce Gusto cups assortiment. De Krups Dolce Gusto MiniMe is geschikt voor elk soort formaat kop of glas, aangezien het kunststof lekbakje in hoogte instelbaar is. Het waterreservoir heeft een inhoud van 0,8 liter waarvan middels ledampjes het waterniveau wordt aangegeven. Tevens is het waterreservoir afneembaar. Tot slot schakelt de Krups Dolce Gusto MiniMe zichzelf automatisch na 5 minuten uit en is hiermee dus ook zuinig.

Het apparaat wordt geleverd in de kleur Cherry Red (zie Specificaties) en dat is zoals afgebeeld: rood met zwarte accenten.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

26 juni 2017 om 12:42
brant Gebruiker

Kan er toelichting gegeven worden waarom de prijs van de 2 omega blenders zo uit elkaar liggen.

Beantwoorden

26 juni 2017 om 13:37
Boekel1975 Gebruiker

Dure timer, die 100 euro.

Beantwoorden

27 juni 2017 om 15:44
pinkliver Gebruiker

is de krups het zelfde als op de foto deze dus. Krups NESCAFÉ® Dolce Gusto® Koffiecapsulemachine Mini Me KP120H , cherry rood / zwart

ik heb hem wel besteld maar de maten en het gewicht zijn anders als hier staat beschreven

Beantwoorden

27 juni 2017 om 16:20
Moderator Paul Moderator

Hallo pinkliver,

Een verschil in waardes kan veroorzaakt worden door vermelding van afmetingen & gewicht inclusief verpakking of afmetingen & gewicht exclusief verpakking (dus alleen het apparaat zelf).

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.