26 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Laptops

Laptops
Voor ieder wat wils

Van gaming laptops, tot een krachtige i7 met SSD, tot goede i5's en van MacBooks tot een Microsoft Surface, of gewoon een prima laptop voor weinig. Deze Flash Sale bevat voor ieder wat wils. Maar wees snel, want...

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

26 juni 2017 om 00:04
BorisDK1 Gebruiker

Allemaal QWERTY laptops? Bij sommige staat het niet in de beschrijving… Ik ben op zoek naar een AZERTY.

Beantwoorden

26 juni 2017 om 00:12
quinnNL Gebruiker

De laatste drie batches waren ook allemaal qwerty… Beetje nutteloos vind ik, zeker als je dan ook in de specs moet gaan zoeken :(

Beantwoorden

26 juni 2017 om 00:33
Moderator Paul Moderator

Deze opruiming bevat alleen QWERTY modellen. Om die reden wordt deze flashsale alleen in Nederland aangeboden en niet in België, hoewel er ook in Nederland AZERTY liefhebbers kunnen zijn.

Beantwoorden

26 juni 2017 om 19:09
Moderator Paul Moderator
26 juni 2017 om 03:40
jeroenkla Gebruiker

Pas op, er is een risico dat je een mindere laptop (en gebruikt) ontvangt.

Mijn service verzoek is nog niet opgelost hieromtrent terwijl de bestelde en betaalde  laptop (niet gekregen) exacte dezelfde is (ja dat is hij Ibood) hierboven staat.

Mijn bestelnummer: SO1515446

gr, Jeroen

Beantwoorden

26 juni 2017 om 07:29
hydraulic Gebruiker

Ja, ik heb zakelijk 7 HP Elitebooks besteld. 3 verschillen de types. Er zat onder andere een Spaans toetsenbord bij., touchscreen, 8 ipv 16 GB. Qwerty ipv Azerty en een HDD ipv SSD.

Beantwoorden

26 juni 2017 om 09:59
Moderator Bas iBOOD Moderator

@Jeroen: Deze laptop is inderdaad ten onrechte online verschenen en hebben we vanochtend direct verwijderd uit de Flash Sale

@hydraulic: Heb je hiervan al een serviceverzoek aangemaakt, zodat dit uitgezocht kan worden?

Beantwoorden

26 juni 2017 om 07:34
This Game Gebruiker

Geen Kabylakes 17″ helaas, ook al staat bij 1 erazer wel dat het een 7de generatie is met een 6500u jaja… Gelukkig hoef ik nu thuis geen ruzie te maken over het budget ;)

Beantwoorden

26 juni 2017 om 07:36
This Game Gebruiker

Of ik ben niet wakker of er is net precies wat geupdate, de 15,6 is wel een 7200u.

Beantwoorden

26 juni 2017 om 07:51
jopd Gebruiker

Beste Ibood, gisteren net een berichtje gestuurd op het forum van de bestelde laptop Medion Erazer 15,6 die met verkeerde specs geleverd was, maar nog geen oplossing. Staat nu tot mijn verbazing precies dezelfde laptop in de aanbieding?? Neem aan dat ik dan de laptop met de juiste specs snel ontvang.Bestelnummer SO1515553

Beantwoorden

26 juni 2017 om 09:58

Hoi jopd,

Deze laptop is inderdaad ten onrechte online verschenen in deze Flash Sale. We hebben hem vanochtend direct verwijderd.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

26 juni 2017 om 10:39
bartbrouwer8 Gebruiker

Best Ibood, Ik zie inderdaad dat de Medion Erazer 15,6 uit de flash sale is gehaald, echter heb ik deze daarvoor al besteld. Lees dat de laptop met verkeerde specs geleverd wordt, dus vraag me af hoe dit voor mij nu verder gaat. Ik verwacht natuurlijk wel de laptop waar ik voor betaald heb, met de specs die mij beloofd zijn.

Hoor graag van U,

Groeten Bart

Beantwoorden

26 juni 2017 om 10:43
Moderator Jim Moderator

Hi bartbrouwer8,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je die vraag hebt!
Je zult later vandaag een mail ontvangen.

Mvg,

Jim

Beantwoorden

26 juni 2017 om 18:42
Spyhard Gebruiker

zijn de HP systemen nieuw?

Beantwoorden

26 juni 2017 om 19:10
Moderator Paul Moderator

Alle aangeboden HP modellen in deze sale zijn volledig nieuw.

Beantwoorden

26 juni 2017 om 20:03
Michaël Gebruiker

Hi,

De Medion Erazer 17.3″ FHD gaming laptop met i7 processor. Gaat het hier om een volledig nieuw model of een refurbished model?

Gr, Michaël

Beantwoorden

26 juni 2017 om 20:07
Moderator Paul Moderator

Helemaal nieuw Michaël !

Beantwoorden

26 juni 2017 om 20:31
Michaël Gebruiker

Dank voor het snelle antwoord!

Beantwoorden

27 juni 2017 om 15:29
deschaker Gebruiker

zo… de 840 g3 besteld…. mooie aanbieding

Beantwoorden

3 juli 2017 om 10:01
deschaker Gebruiker

Ontvangen!

Bedankt Ibood.

Beantwoorden

28 juni 2017 om 00:06
motormuis001 Gebruiker

Doe jezelf voordat je koopt een plezier en zoek eens even naar de HP Elite Flash van begin maart. Een hele hoop laptops zijn toen met de verkeerde specs geleverd, en de afwikkeling van de klachten was regelrecht waardeloos. Bezint voor ge bestelt!

Beantwoorden

28 juni 2017 om 12:58
hvwittel Gebruiker

Ik heb het gevoel dat dit toch een beetje “de laatste restjes” zijn van deze modellen. Als je bij bijv. Alternate kijkt, zie je eigenlijk geen gaming laptops meer met een GTX 950 videkaart. Die gaan dan allemaal vanaf de GTX 1050. Maar ook bij de specs van de niet-gaming laptops kun je dit wel zien, zoals de generatie van de processor die toch echt niet heel recent is.

Beantwoorden

5 juli 2017 om 20:19
A_Peters Gebruiker

Vanwege een eerdere melding omdat het pakket niet was aangekomen kan ik geen RMA verzoek indienen. Graag ontvang ik de RMA instructies. Deze laptop voldoet niet aan de specificaties. De laptop zou een ontspiegeld scherm hebben maar heeft dat absoluut niet.

Beantwoorden

5 juli 2017 om 20:31
Moderator Paul Moderator

Beste A Peters,

Heb je voor mij het bestelnummer (SOxxxxxxx) van de laptop? Dan zal ik er melding van maken bij de klantenservice en zullen zij je verder helpen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

5 juli 2017 om 20:38
A_Peters Gebruiker

Beste Paul,

Bijgaand het bestelnummer SO1560841.

Groeten,

Alexander

Beantwoorden

27 juli 2017 om 08:19
Brian_Peters Gebruiker

HP Laptop bestelt echter bij registeren bij HP bleek dat deze daar al bekend was en in 2016 al was geregisteerd. Dus een tweede handslaptop die als nieuw wordt verkocht voor EUR 1100,-. ibood reageert helaas niet om dit op te lossen. RMA-2017/146305

Beantwoorden

27 juli 2017 om 09:48

Vervelend dat je geen reactie hebt ontvangen op jouw melding. Ik ga mijn collega vragen om jouw case op te pakken en hierover bij je terug te komen. Door de drukte die we momenteel ervaren, kan dit iets langer duren dan normaal. Onze excuses hiervoor.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.