25 juni 2017 om 00:00
iBOOD

iPhone 6(s) & SE

iPhone 6(s) & SE
iConisch

Wat kunnen we je hier nog over vertellen? Apple's iconische iPhones hebben de telefoonindustrie compleet veranderd en domineren tot de dag van vandaag. Ongekend design, een intuïtieve interface en van een ongeëvenaarde kwaliteit. Koop je een iPhone, dan weet je precies wat je in huis haalt.

In deze Flash Sale bieden we nieuwe en refurbished iPhones aan, zowel de 6(s) als de SE. Voor ieder wat wils dus, als je het ons vraagt.

25 juni 2017 om 07:00
broertje82 Gebruiker

“Originele Apple accesoires” meegeleverd….. helees vergeten ze de Apple oordopjes mee te leveren en vraag ik mij af of de lightning kabel origineel is gezien het feit dat de kabel na drie weken stuk is. Ik heb al meerdere Iphones versleten dus had gelukkig nog wat kabeltjes en oordoppen liggen maar wil het toch even melden en hoor het graag als er mensen zijn die dezelfde ervaringen hebben.

Beantwoorden

26 juni 2017 om 10:09
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat lijkt me niet de bedoeling, als we dat bij de door jou gekochte deal ook vermeld hebben! Heb je via “Mijn iBOOD” al een serviceverzoek “Wrong Delivery” ingediend?

Beantwoorden

25 juni 2017 om 07:37
raoul4one Gebruiker

Wellicht had u een refirbished tel gekocht? Lijkt mij niet hygienisch om gebruikte oordopjes mee te krijgen. En als iemand een neppe kabel mee levert, krijg je als tweede gebruiker dan ook een neppe kabel. Denk dat u net pech heeft gehad, maar dat ze niet standaard een neppe kabel mee sturen bij elke telefoon. Maar dat weten zij beter.

De se is nieuw. Dus daar moet volgens mij alles gewoon bij zitten? Ik zou gewoon naar een apple winkel gaan om je kabel te controleren. Als die nep is moet ibood je een originele kabel aanbieden aangezien zij hebben aangegeven originele accesoires mee te leveren.

Beantwoorden

25 juni 2017 om 08:44
broertje82 Gebruiker

De telefoon die nu wordt aangeboden is ook gerefurbished. Als Ibood aangeeft alle originele accessoires mee te leveren, verwacht ik ook alle originele accessoires (inclusief oortelefoon) te ontvangen. Bedoel dus niet alleen de rubber dopjes maar de hele headset.

Beantwoorden

25 juni 2017 om 09:32
TessaSchuijt Gebruiker

Beste Ibood,

Het is leuk dat jullie deze iphone weer opnieuw aanbieden, maar ik heb die van mij nog steeds niet ontvangen! De originele levertijd zou 17juni zijn en ik wacht er nog steeds op.

Aangezien jullie vaag over de telefoon zijn en de emails ook beantwoorden met je moet 1 à 5 werkdagen wachten, doe ik het via deze weg.

Dus waar blijft de gene die ik besteld heb?

Beantwoorden

25 juni 2017 om 14:15
Moderator Jim Moderator

Hi Tessa!

Heb je inmiddels wel al een nieuwe levertijd ontvangen?
Ik ga in ieder geval vragen of de klantenservice je nog even op de hoogte houdt.

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

25 juni 2017 om 18:10
TessaSchuijt Gebruiker

Nee, nog niets.

Dank je wel, maar op de hoogte houden gebeurd dus de hele tijd en geen duidelijk antwoord wanneer ik deze kan verwachten.

Beantwoorden

25 juni 2017 om 21:01
Moderator Paul Moderator

Hallo Tessa,

Als aanvulling op Jim: wil je controleren of een emailbericht van iBOOD in het spamfilter terecht is gekomen? 
Daarnaast kun je de status van de bestelling zien onder Mijn iBOOD. 
De klantenservice zal het in ieder geval voor je nakijken en jou hierover informeren.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

25 juni 2017 om 13:03
Maaghond Gebruiker

Zit ook nog te wachten de bestelde iPhone van de ibood van een aantal weken geleden. Regel dat eerst nou eens goed alvorens opnieuw iPhones aan te bieden :(

Beantwoorden

25 juni 2017 om 14:11
Moderator Jim Moderator

Dat is jammer om te horen Maaghond! Heb je daarvoor al contact gehad met de klantenservice?
Zo niet, heb je dan het SO nummer van de bestelling voor me? Dan ga ik vragen om even bij je terug te komen!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

27 juni 2017 om 15:21
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste Maaghond,

De door jou bestelde iPhone hebben we binnen. Het is het andere product in jouw bestelling die vertraging heeft opgelopen. Naar verwachting zal de gehele bestelling uiterlijk begin volgende week verzonden worden.

Groeten,
Wessel

Beantwoorden

25 juni 2017 om 14:19
Silvio92 Gebruiker

Hoe is de batterij van de “Refurbished as new”? Ook helemaal nieuw?

Beantwoorden

25 juni 2017 om 18:51
keuzeskeuzes Gebruiker

Wel een belangrijk iets bij die iphones idd

Beantwoorden

26 juni 2017 om 10:31

De batterij is getest en indien nodig vervangen. De ‘ondergrens’ hierin is 80%.

Beantwoorden

26 juni 2017 om 00:19
ludosimon Gebruiker

Wel even ernstig blijven over de originele prijs: € 599 (mét gratis verzending i.p.v. jullie € 5,95) en dus niet € 629. Zie https://www.apple.com/be-nl/shop/buy-iphone/iphone-se/128gb-spacegrijs#00,12,21

Beantwoorden

26 juni 2017 om 15:15
Moderator Paul Moderator

€629 is de oorspronkelijke adviesprijs die door Apple is vastgesteld.
€599 is de huidige verkoopprijs die Apple in hun webshop hanteert. 
Het staat Apple natuurlijk vrij om nu aan te bieden onder de adviesprijs.

Beantwoorden

26 juni 2017 om 16:50
88jeroen Gebruiker

ja zo kun je het korting % snel veel groter laten lijken.

verzendkosten zijn niet meer van deze tijd toch.

Beantwoorden

26 juni 2017 om 16:56
Moderator Paul Moderator

Hallo Jeroen,

Bij elk bedrijf brengt het verzenden van betellingen kosten met zich mee. Niet alleen de ‘postzegel’ op het pakket maar ook het verpakken en verzendklaar maken. 
Bedrijven die “gratis verzenden” verrekenen die kosten in de prijs van het product, ze doen je dat niet kado. iBOOD kiest voor transparantie door de verzendkosten apart te vermelden. Tevens kun je op deze manier meerdere producten tegelijk bestellen en maar eenmaal verzendkosten betalen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

26 juni 2017 om 12:48
iefil Gebruiker

Worden deze dan wél echt geleverd? Ik wacht nog steeds op de SE die ik op 7 juni tijdens de hunt gekocht heb…

Beantwoorden

26 juni 2017 om 13:23

Ik zie dat je bestelling op 7 juni verzonden is, maar nog niet is afgeleverd. Ik ga mijn collega vragen om dit voor je na te kijken!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

26 juni 2017 om 13:37
iefil Gebruiker

Thx!

Leggen jullie alvast een SE van deze flash sale opzij voor het geval die eerste verloren is? :)

Beantwoorden

26 juni 2017 om 15:08
erikjankok Gebruiker

@Moderator, kunnen jullie mij vertellen of orginele apple onderdelen worden gebruikt als bijvoorbeeld het scherm wordt vervangen?

In het verleden heb ik mijn scherm eens laten vervangen van mijn iphone 5 en er zit echt kwaliteitsverschil in.

Beantwoorden

26 juni 2017 om 19:46
Moderator Paul Moderator

Hallo erikjan,

Jouw vraag zal ik doorgeven. Op dit moment kan ik daar geen antwoord op verkrijgen.
Voor de goede orde: voor welk(e) model(len) wil je dat weten?

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

27 juni 2017 om 10:07

Hoi Erikjan,

Apple verkoopt geen losse schermen, daarom is het niet mogelijk om deze met een origineel Apple-scherm te vervangen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

26 juni 2017 om 15:46
tliet Gebruiker

BIj beide iPhones staat dat ze refurbished ‘as new’ zijn, echter, bij de 6s staat: Conditie: deze iPhones hebben géén gebruikssporen en een nieuwe batterij. De batterij werkt dus op 100% van het vermogen dat je ook mag verwachten van die van een gloednieuwe iPhone 6s. Daarnaast worden deze iPhones geleverd met alle bijhorende originele Apple accessoires. De iPhone wordt geleverd in een non-branded doosje.

Bij de iPhone 6 staat:

Deze iPhone 6 is Grade A refurbished en dus gebruikt. De feiten op een rijtje:

Weinig tot geen gebruikssporen
Geen gebruikssporen op het touchscreen
Alle persoonlijke data verwijderd
Inclusief MFI Lightningkabel en authentieke Apple-oplader
Verpakt in een witte en doorzichtige verpakking

Betekent dit nu dat het level van refurbishment niet identiek is?

Beantwoorden

26 juni 2017 om 16:21

De 6 is door een andere partij refurbished dan de 6s, hierdoor verschilt de staat enigszins.

Beantwoorden

26 juni 2017 om 19:34
erikjankok Gebruiker

Hi Bas, kun jij ook nog antwoord geven op mijn vraag hierboven?

Beantwoorden

27 juni 2017 om 10:07

Dat heb ik zojuist gedaan :-)

Beantwoorden

26 juni 2017 om 19:30
ericdeneuker Gebruiker

Beste IBOODER

Bij uw aanbieding vandaag van Apple iPhoneSE 128GB Nieuw aan de prijs van € 449,00 heb ik de vraag Is deze aanbieding correct? Heb ik hiervoor een originele en correcte iPhone? Waar zit eerlijk gezegd het grote prijsverschil?

Beantwoorden

26 juni 2017 om 19:42
Moderator Paul Moderator

Hallo Eric,

De iPhone SE is volledig nieuw en origineel. Het is de inkopers gelukt om een zeer scherpe prijs voor jullie te regelen, zonder enige catch. Dus profiteer ervan voordat het toestel uitverkocht raakt. :)

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

26 juni 2017 om 19:59
Roselinda Gebruiker

In april heeft mijn man dezelfde aanbieding van i-bood gekocht als cadeau voor mijn moederdag (refurbished grade A iPhone 6, refurbisher onbekend). Deze iPhone is dus in gebruik genomen vanaf die dag. Al snel bleek dat hij regelmatig blokkeerde. Na enige aarzeling opgestuurd (met verzendkosten, zoals aanbevolen aangetekend en in een doosje van de post). Een volledige maand moeten wachten op herstelling. Vorige dinsdag eindelijk terug ontvangen (display werd vervangen) en vandaag is hetzelfde probleem er nog steeds, alleen nog erger. Ik kan niets meer doen met deze  telefoon. Ik wil zeer graag mijn geld terug, gezien deze telefoon nog geen week een beetje naar behoren gewerkt heeft. Hem nog een keer op onze kosten versturen lijkt mij echt niet meer aan de orde en ik heb ook geen zin meer terug een maand zonder telefoon te zitten. Op 21 juli vertrekken wij voor een maand op rondreis naar Amerika en ik heb geen zin deze reis zonder telefoon te moeten maken. Wat stelt i-bood voor om mijn geld terug te krijgen voor een aankoop die dus nooit gewerkt heeft?

Beantwoorden

27 juni 2017 om 00:00
Moderator Paul Moderator

Beste Roselinda,

Heb je opnieuw contact opgenomen met iBOOD om te melden dat er opnieuw een probleem is met de telefoon? Als je voor mij het bestelnummer (SOxxxxxxx) of ticketnummer hebt, zal ik de klantenservice op de hoogte brengen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

27 juni 2017 om 08:08
wyca Gebruiker

Beste Paul,

Het SO nummer is SO1379346, het RMA nummer RMA-2017/131514 . Ik merk op dat ik op het bestaande serviceverzoek geen nieuwe kan maken?  Vreemd. Aangezien we niet tevreden zijn over het toestel en de hersteldienst wensen wij graag de terugbetaling ervan. Ook op de verzendkosten, die normaal gezien zou terugbetaald worden, van de eerste herstelling is het nog steeds wachten.

Tot op heden geen klagen over iBood maar dit swingt de pan uit.

Mvg.,

Alex Wyckmans

Beantwoorden

27 juni 2017 om 10:09

Hoi Alex,

Ik ga je melding direct doorzetten naar mijn collega, zodat dit voor je opgepakt kan worden. Mijn collega komt hierover bij je terug.

Voor nu wens ik je alvast veel plezier met je rondreis!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

26 juni 2017 om 23:35
bugsfunny Gebruiker

iPhone 6 32 GB nog steeds nieuw te verkrijgen bij MM in Duitsland voor 449! *snap*. Nieuw dus niet refurbished.

Saturn.de is ook nog een optie. *snap*. Geen tweedehands meuk maar gewoon nieuw.

Edited by: Paul
Prijsvergelijking dient te gaan over het identieke product, de 32GB versie wordt niet in deze flashsale aangeboden.
Daarnaast leveren beide Duitse aanbieders niet naar NL en/of BE (tenzij ik iets over het hoofd zie).

Refurbished als tweedehands meuk bestempelen is echt te kort door de bocht:
een refurbished product is grondig nagekeken en zonodig van nieuwe onderdelen voorzien,
je mag het product retourneren binnen de zichttermijn van 14 dagen en je krijgt 1 jaar garantie.
Bij een tweedehands product heb je geen garantie, geen zichttermijn en weet je niet wat de conditie is.

Beantwoorden

27 juni 2017 om 12:32
iefil Gebruiker

*snap* :D

Beantwoorden

27 juni 2017 om 17:59
bugsfunny Gebruiker

Op basis van de IBood principes heb je gelijk. Daarnaast zijn er voldoende mensen die de grens overwippen om te winkelen. Bijvoorbeeld Centro in Oberhausen wasr een Saturn zit. Ik laat bestelde producten afleveren bij mijn maat in Duitsland. Als ik tijd en zin heb haal ik het op.. prijstechnisch is de Duitse versie dus interessanter. 2de hands meuk? Jazeker, heb er 1 in april besteld waarvan de batterij niet was vervangen zoals beloofd. Reparatie snel geregeld. Nu rammelt er iets in de IPhone en zit het scherm in de hoek los. iPhone komt binnenkort dus weer jullie kant op. Ondanks een jaar garantie als zekerheid veel werk mee. 2de hands meuk? Deze dus wel vind ik.

Beantwoorden

11 juli 2017 om 22:15
nele.sohier Gebruiker

Goeieavond bij mijn bestelling staat er vermoedelijke verzenddatum 11/07 was ervoor al eens 6/07 maar werd aangepast ik heb echter tot op heden nog altijd niks vernomen of dit nu al verstuurd is of niet. kan er hier iemand even uitleg geven want heb natuurlijk wel de aankoop gedaan met de veronderstelling verstuurd op 6/07 en dus uiterste week later in huis te hebben vermits ik nu al even met een oude gammel telefoon op pad ben en me dit mateloos begint te storen.

Beantwoorden

12 juli 2017 om 06:18
geerdmans Gebruiker

Hetzelfde hier! Voor de 2e keer binnen 2 weken wordt de verwachte verzenddatum niet gehaald! Graag hoor ik wanneer de telefoon wel geleverd gaat worden…

Beantwoorden

12 juli 2017 om 13:41
zipper Gebruiker

Ibood, een update graag!

Beantwoorden

12 juli 2017 om 14:33
wim.slagboom Gebruiker

ik heb ook op 6 juli een bericht ontvangen dat mijn bestelling met nr SO1559128 op 11/07 geleverd zou gaan worden. Ik ben ook benieuwd wanneer het toestel daadwerkelijk verstuurd gaat worden. Ik heb oveirgens geen 2e mal met update ontvangen.

Graag uitsluitsel dus!

Beantwoorden

13 juli 2017 om 19:19
hilbrink Gebruiker

Aan het eind van de middag het bericht gekregen: “Zoals het er nu naar uit ziet, zullen we de bestelling op 19-07-2017 naar je versturen.”

Het lijkt een beetje op van uitstel komt afstel. Ik zou liever zien dat ze duidelijk zijn met de leverdatum. Of dan en dan gaan we deze versturen (en  natuurlijk daad bij het woord voegen). Of zeggen we kunnen niet leveren, en eventueel een alternatief aanbieden. Maar van die twijfelachtige zinnen met ” zoals het er nu uit ziet”  heb je niets aan, zeker niet met de vakantie voor de deur.

Ik zou dan ook graag concretere afspraken zien.

graag een reactie.

Beantwoorden

17 juli 2017 om 18:12
davitamon72 Gebruiker

Heb inmiddels de iPhone 6S 64Gb refurbished thuis gekregen. Er zit geen koptelefoon met oordopjes bij..?..dus lijkt me dat het niet compleet is..? Heb inmiddels deze vraag via serviceverzoek gesteld maar nog geen antwoord…Heb ook een vraag waarom de symbolen niet op de achterkant aanwezig zijn onder de tekst Designed by Apple etc…waarom is dit? Verder doet de telefoon het prima en ziet er idd nieuw uit!!! :)

Beantwoorden

18 juli 2017 om 15:51
nele.sohier Gebruiker

ow dus jij hebt hem al ik nog niet hoor nog geen tracking gegevens of niks

staat gewoon weer voor de derde keer vermoedelijke verzenddatum 19juli ….

en ik denk dat ze dit forum topic ook niet echt meer volgen aan de respons hier te zien :D

Beantwoorden

18 juli 2017 om 16:03
Moderator Jim Moderator

Hi Nele, Davitamon,

We zijn er zeker nog! :-)
@Davitamon, gefeliciteerd met de nieuwe telefoon! Ik durf niet te zeggen of de oortjes erbij horen, maar ik ga wel vragen of de klantenservice dat voor je nakijkt!
@Nele, laat even weten of de telefoon de 19e echt wordt verzonden, zo niet, dan ga ik de klantenservice vragen om de status even voor je na te kijken!

Groetjes en alvast veel plezier er mee!

Jim

Beantwoorden

18 juli 2017 om 16:42
zipper Gebruiker

Om vast een toekomstige discussie te voorkomen, dit is de tekst uit de beschrijving van het product:

Deze iPhone 6s is uitgerust met 64 GB geheugen.

Refurbished

Conditie: deze iPhones hebben géén gebruikssporen en een nieuwe batterij. De batterij werkt dus op 100% van het vermogen dat je ook mag verwachten van die van een gloednieuwe iPhone 6s. Daarnaast worden deze iPhones geleverd met alle bijhorende originele Apple accessoires. De iPhone wordt geleverd in een non-branded doosje.

Van de Apple site:

Inhoud van de verpakking

EarPods met mini-jack-aansluiting

iPhone

USB-lichtnetadapter (5 W)

Lightning-naar-USB-kabel

https://www.apple.com/nl/shop/buy-iphone/iphone6s#00,13
Ik ga er dus vanuit dat deze allemaal erbij zitten.
Graag een bevestiging.

Beantwoorden

19 juli 2017 om 23:10
Moderator Paul Moderator

Beste zipper,

Ik kan bevestigen dat de genoemde gegevens correct zijn overgenomen van de iBOOD deal en van de Apple website. Je zou er dus vanuit mogen gaan dat deze accessoires meegeleverd worden. Aangezien ik het toestel met accessoires niet persoonlijk in handen heb, kan ik helaas niet bevestigen of het daadwerkelijk in de verpakking zit. Maar dat zou volgens bovenstaande gegevens wel het geval moeten zijn.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

19 juli 2017 om 18:30
wim.slagboom Gebruiker

Dag,

Een tijdje geleden heb ik op 6 juli een bericht ontvangen dat mijn bestelling met nr SO1559128 op 11/07 geleverd zou gaan worden. Vervolgens ma een post hier te horen gekregen dat het toestel de 19e verstuurd zal worden.

Tot dit moment nog geen update gezien. Ik ben dan ook erg benieuwd of het toestel daadwerkelijk vandaag verstuurd gaat worden.

Ibood: wordt t toestel vandaag verzonden? Ivm vakantie geen uitstel maar svp leveren!

Beantwoorden

19 juli 2017 om 19:17
Moderator Paul Moderator

Hallo Wim,

Er is op dit moment geen indicatie dat het toestel vandaag niet verzonden gaat worden. Er wordt nog tot vanavond laat in het distributiecentrum gewerkt, dus het kan zijn dat de verzendmail met Track & Trace code pas laat verstuurd wordt (check ook het spamfilter als er geen bericht binnenkomt in de inbox). 
Mocht je morgen nog steeds geen verzendmail ontvangen hebben, dan hoor lees ik dat graag van je zodat ik actie kan ondernemen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

19 juli 2017 om 22:44
zipper Gebruiker

Beste Paul,

Waarom beantwoord je deze wel, maar de door mij gestelde vraag niet?

Beantwoorden

19 juli 2017 om 23:10
Moderator Paul Moderator

Bij deze gedaan. Excuses voor de late reactie.

Beantwoorden

20 juli 2017 om 07:45
wim.slagboom Gebruiker

Dag Paul,

ik heb geen status update, track & trace of wat dan ook ontvangen. Leverdatum staat nog steeds op 19 juli (gisteren) dus graag je hulp bij mijn levering.

Grt, Wim

Beantwoorden

20 juli 2017 om 07:52
zipper Gebruiker

Beste Paul,

Weer geen bericht ontvangen dat het verstuurt zou zijn…

Zou je eens kunnen navragen?

Beantwoorden

20 juli 2017 om 09:32
M_R_ Gebruiker

Ook hier nog geen verzendbevestiging of iets binnen… vorige week donderdag contact gehad via fb messenger… beweerde dat de iphone gister verzonden zou worden… Kunt u al iets meer vertellen??

Beantwoorden

20 juli 2017 om 06:25
geerdmans Gebruiker

Wanneer gaat ee nu eindelijk geleverd worden? Gisteren weer nier verzonden….

Beantwoorden

20 juli 2017 om 11:03
nele.sohier Gebruiker

goeiemorgen ibood!

Na aantal keer vragen en 3tal keer contact op fb messenger nog steeds geen concrete aanwijzingen omtrent de verzending of track and trace code?

Wat is de status want de verzenddag stond op gisteren (19 juli) en volgens mij zijn we vandaag al 20 juli).

Het wordt nu echt wel tijd dat het product geleverd wordt, ik heb dit gekocht met de veronderstelling dat hij op 6juli ging geleverd worden ondertussen wacht ik al meer dan 2 weken op de levering. Dit bvegint wel serieus te irriteren.

Beantwoorden

20 juli 2017 om 11:09
mathiaspultyn Gebruiker

Gisteren werd mijn bestelde iphone 6 weer niet verstuurd,hoe is dit mogelijk vraag ik me af?

Wacht intussen bijna een maand(!) op de bestelde iPhone 6.

jullie zouden volgende keer als jullie weer zo’n actie doen toch beter eerst eens onderhoren of de leverancier ze ook daadwerkelijk kan leveren vind ik.

Beantwoorden

20 juli 2017 om 18:50
Moderator Paul Moderator

Beste iBOODers,

Dank voor het melden dat de bestelde iPhone’s 6 nog niet verzonden zijn. Ik heb de betreffende afdeling(en) om een update gevraagd en hoop zo spoedig mogelijk meer duidelijkheid te kunnen geven, al gaat dat vandaag niet meer lukken. 
Laat het ook even weten als er in de tussentijd een verzendbevestiging per email binnenrolt.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

21 juli 2017 om 19:37
zipper Gebruiker

Paul,

Heb je weer nieuws?

Edited by: Paul fixed typo

Beantwoorden

21 juli 2017 om 21:42
Moderator Paul Moderator

Hallo zipper,

Ik heb vandaag met iemand van de logistieke afdeling gesproken. De iPhones zijn nog niet binnengekomen bij het distributiecentrum en daarom heeft men contact gezocht met de leverancier om meer duidelijkheid te krijgen. Helaas heeft de leverancier nog niet gereageerd. Na het weekend wordt het verder opgepakt. 
Tot mijn spijt nog geen duidelijkheid, ik had graag beter nieuws gemeld. To be continued..

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

24 juli 2017 om 10:09
M_R_ Gebruiker

Goedemorgen, is er al iets bekend?

Beantwoorden

24 juli 2017 om 12:06
zipper Gebruiker

Hoi Paul,

Het begint nu toch wel een soap te worden. Dit niet goed voor de klanttevredenheid en de nasm van ibood…

Zou je dit probleem willen escaleren binnen jullie organisatie

Zipper

Beantwoorden

23 juli 2017 om 14:12
nele.sohier Gebruiker

ik heb gisteren mijn iphone ontvangen maar niet alle accesoires zitten erbij zoals hierboven ook al eens vermeld

GEEN OORTJES !

GEEN SIMKAART PINNETJE!

GEEN ORIGINELE LADER!

graag een reactie hierop aub omdat er in de verkoop toch stond dat ALLE originele accesoires bijgeleverd werden

Beantwoorden

24 juli 2017 om 00:02
Moderator Paul Moderator

Dat is niet zoals toegezegd. Wil je hiervoor een Service Verzoek (verkeerde levering) indienen via Mijn iBOOD? Dan zal de klantenservice voor een oplossing zorgen.

Beantwoorden

24 juli 2017 om 23:46
benjarys Gebruiker

Goede reactie hierboven : nog steeds niks ontvangen. Ben niet de enige. Een ware soap dus!

Graag een compensatie van ibood. Dat is het minste dat kan gedaan worden. Maar eerst de iPhone correct ontvangen en iedereen correct op de hoogte houden graag.

Vrees dat dit anders wel eens mijn laatste aankoop hier wordt.

Beantwoorden

25 juli 2017 om 00:23
Moderator Paul Moderator

Ik zal er wederom achteraan gaan.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.