28 juni 2017 om 00:00
iBOOD

WEG = WEG Telefonie

WEG = WEG Telefonie
We bellen!

Smartphones, tablets, covers, powerbanks en meer. Dat is wat je vandaag vindt in deze WEG = WEG Flash Sale. Neem snel een kijkje, want... 

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

28 juni 2017 om 03:26
timmielion Gebruiker

Die Belkin hoesjes, wat een miskoop, hoe kunnen die dingen verkocht worden, je kan er niets mee! Sterker nog, ze moeten je iPad beschermen, maar door het idiote design (2 losse delen door magneetjes aan elkaar gehouden) kan het zomaar zijn dat je een flap in je hand houdt en de iPad over de grond schiet. De functie als “standaard” voor het kijken van een film op je iPad kan je vergeten want in welke vorm je hem ook doet, hij zakt binnen een paar seconden in elkaar. Ik heb er nog een tientje voor betaald bij iBood (+ verzendkosten) en nu de helft (+verzendkosten) maar 1 euro is nog teveel.

De tekst is eigenlijk misleidend, sorry jongens, maar dit moeten jullie echt niet meer verkopen, pure rotzooi.

Groeten,

Tim

Beantwoorden

28 juni 2017 om 07:59
Moderator Kris Moderator

Beste Timmielion, bedankt voor je berichtje – ik geef jouw berichtje door aan de inkoopster zodat zij navraag kan doen bij de fabrikant. Ikzelf heb ook een Belkin hoes, maar daar heb ik de beschreven symptomen niet bij, al kan ik ook een ander model hebben.

Fijne dag,

Mod Kris

Beantwoorden

28 juni 2017 om 22:56
timmielion Gebruiker

Dank je Kris, ik heb nog een beetje zitten nakijken, je komt dezelfde soort reviews tegen op Amazon…

Beantwoorden

28 juni 2017 om 07:14
mvdput61 Gebruiker

Beste iBook, waarom is het ene iPhone hoesje 2,95 om te verzenden en het andere 5,95??

Beantwoorden

28 juni 2017 om 07:58
Moderator Kris Moderator

Beste mvdput61, ik geef jouw opmerking onmiddellijk door aan de betreffende dienst! Bedankt voor jouw berichtje!

Mod Kris

Beantwoorden

29 juni 2017 om 15:37
Armageddonx7 Gebruiker

Wat zijn nu de juiste verzendkosten bij een boostcase voor iphone 6 plus, ik zie 5,95 maar voor nix tot drie euro is acceptabel.

Marco

Beantwoorden

29 juni 2017 om 15:59
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi Marco,

Dit heeft te maken met de afmetingen van de verpakking die bij ons bekend zijn. Sommigen passen door de brievenbus en sommigen niet. Indien de verzendkosten op € 5,95 staan (zoals bij de Boostcases), dan past hij niet door de brievenbus en zijn de kosten dus hoger.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

28 juni 2017 om 08:08
wasaabi900 Gebruiker

Boostcase Iphone SE: hier zie ik een prentje van een zwarte uitvoering, maar kan niet geselecteerd worden in de keuze-lijst. Is de zwarte uitvoering beschikbaar?

Mvg

Beantwoorden

28 juni 2017 om 08:14
wasaabi900 Gebruiker

Dit bij beide versies

Beantwoorden

28 juni 2017 om 08:22
Tom_Marivoet1 Gebruiker

Wij willen ook de zwarte, is hij beschikbaar of niet?

Grtz Tom

Beantwoorden

28 juni 2017 om 09:16
wasaabi900 Gebruiker

@Moderator?

Beantwoorden

28 juni 2017 om 11:46

Helaas is de zwarte uitvoering momenteel niet beschikbaar!

Beantwoorden

28 juni 2017 om 13:48
wasaabi900 Gebruiker

Komt deze (ooit) nog beschikbaar?

Beantwoorden

28 juni 2017 om 15:30

Dat kan ik helaas niet beloven. Je kunt wel de kans vergroten door onze inkopers te tippen in dit topic (klik).

Beantwoorden

28 juni 2017 om 10:24
BertusP Gebruiker

Komt de bandit zelf ook nog voorbij?  Of alleen de mounts?

Beantwoorden

28 juni 2017 om 11:48

In deze Flash Sales niet. Mogelijk komt hij in de toekomst nog eens voorbij. Onze inkopers kun je hiervoor tippen in dit topic (klik).

Beantwoorden

29 juni 2017 om 11:02
SameraEB Gebruiker

Beste,

Betreffende de hoesjes voor 5s met oplader (boostcase) van 2200 mA is er de kleur seaworld die ik graag zou willen hebben. Deze staat niet in het kiesmenu, maar wel staat er de kleur “groen”, die niet in de afbeeldingen staat afgebeeld. Is die keuze dan de optie voor “seaworld”?

Mvg

Beantwoorden

29 juni 2017 om 11:18

De kleur “Green” in het dropdown menu komt inderdaad overeen met de kleur “Seafoam” uit de afbeeldingen.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 17:03
reri42 Gebruiker

Past deze ook voor Iphone 5C of heeft die ander formaat ?

Beantwoorden

30 juni 2017 om 11:34

Over welk hoesje gaat je vraag? :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.