9 augustus 2017 om 00:00
iBOOD

WEG = WEG Telefonie

WEG = WEG Telefonie
We bellen!

Smartphones, tablets, covers, powerbanks en meer. Dat is wat je vandaag vindt in deze WEG = WEG Flash Sale. Neem snel een kijkje, want... 

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

9 augustus 2017 om 00:01
Merziyas Gebruiker

Hoe kan het dat om 00:01u 80% van de producten “uitverkocht” is? Foutje Ibood?

Beantwoorden

9 augustus 2017 om 00:03
aardvarken Gebruiker

vroeg ik me ook af

Beantwoorden

9 augustus 2017 om 09:21
Moderator Coert iBOOD Moderator

Goedemorgen allemaal!

Dit is een oude sale die per ongeluk live is gegaan. De deals die vorige keer zijn uitverkocht waren dat nog steeds. De juiste sale met telefoonaccessoires is hier te vinden: http://ibood.link/opisop

Beantwoorden

9 augustus 2017 om 00:04
tuna88 Gebruiker

Precies hetzelfde hier..

Beantwoorden

9 augustus 2017 om 00:07
Andree Gebruiker

Dat die Archos troep weg is zal niemand betreuren:-)

Beantwoorden

9 augustus 2017 om 00:08
tuna88 Gebruiker

Haha helemaal mee eens haha. Denk daarom dat nog niet alles goed staat.

Beantwoorden

9 augustus 2017 om 00:21
hgoor Gebruiker

WTF 00:01 en vrijwel alles uitverkocht? En bij sommige producten staat doodleuk onzin als: Verwachte verzenddatum: 4 juli 2017

Yeah right iBood!!!!

Beantwoorden

9 augustus 2017 om 02:05
Moderator Paul Moderator

Het lijkt er op dat deze flashsale ten onrechte online verschenen is. Ik heb er meteen melding van gemaakt. 
Excuses voor de verwarring.

Beantwoorden

9 augustus 2017 om 03:05
nickstam Gebruiker

Is de “Boostcase | iPhone SE & 5 | 2200/1500 mAh” nog verkrijbaar in het zwart? Staat tussen de afbeeldingen maar niet in de lijst namelijk.

Beantwoorden

9 augustus 2017 om 06:39
Jan-van-Gent Gebruiker

Waarom vermeld men nog een uitverkocht product? Eenmaal het uitverkocht is heeft het toch geen zin meer het te vermelden! Als ik de zoveelste in de rij zie dat uitverkocht is dan heb ik geen zin meer om verder te kijken…

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.