28 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Linksys & Belkin

Product expert aanwezig

Linksys & Belkin
Veiligheid voor alles

Of het nu gaat om je kantoor, je huis of een opslagplaats, veiligheid gaat voor alles. Met de aanbiedingen in deze Flash Sale moet dat geen probleem zijn. Verschillende IP-camera's, netwerkkabels en meer helpen je met het beveiligen van jezelf, je dierbaren en je bezit.

En voor de iPhone-bezitters onder ons hebben we óók nog een aanbiedinkje in deze Flash Sale.

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser.

Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

28 juni 2017 om 08:15
mvgils Gebruiker

@Belkin Netwerkkabel : Ik blijf het knap vinden hoe ze die UTP (Unshielded Twisted Pair) in een platte kabel krijgen. Ik heb altijd geleerd dat de aders eerst per paar gedraaid moeten zijn om daarna als paren ook nog om elkaar gedraaid te moeten worden.

Beantwoorden

28 juni 2017 om 08:58
pzijlstra Gebruiker

Zit al een tijdje te hopen op de outdoor dome…. Zag de indoor staan en dacht, daar komt ie dan…. Helaas, zit ie er dit keer niet bij….

Beantwoorden

29 juni 2017 om 16:50
redzip Gebruiker

ik eb hem anders net besteld!

Beantwoorden

29 juni 2017 om 21:02
pzijlstra Gebruiker

Krijg de &W$^@56345%^@ en heel veel meer…..

Maanden aan het wachten, staat er weer een flash sale met deze producten maar helaas zonder de outdoor dome…. en wat zie je dan ineens, de outdoorcam is er een dag later bij gezet maar uitverkocht…..

Zucht, 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15……….99998,99999,1000000,1000001,1000002,

Beantwoorden

28 juni 2017 om 09:30
pdobbelaere Gebruiker

Wat wordt er precies bedoeld met “verwijderbaar infraroodfilter”?

Kan deze camera ook beelden opslaan naar een NAS en/of de cloud?

Beantwoorden

28 juni 2017 om 11:30
Official Product Expert Linksys-Expert Official Product Expert

De infrarood filter is in de camera ingebouwd en de camera beslist automatisch om hem wel of niet te gebruiken. Bij daglicht wordt de filter gebruikt om de hoeveelheid infrarood die opgevangen wordt te beperken, omdat het anders een negatieve invloed op de kleuren in het beeld zou hebben. Voor nachtzicht is het juist voordelig om meer infrarood licht te hebben, dus als het donker wordt, dan verwijdert de camera de IR filter.

Wat NAS/Cloud storage betreft: het zou in principe moeten werken wanneer de NAS/NVR of cloud storage provider ONVIF ondersteunt.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 16:53
redzip Gebruiker

ik heb zojuist de outdoor dome besteld om mijn garage/oprit te beschermen.

kan deze camera aangesloten op het internet standalone werken of moet er een nas aangesloten worden. mijn vraag is dus eigenlijk levert Linksys een cloud oplossing waarbij het mogelijk is beelden tijdelijk op te slaan en terug te kijken ?

groet

Jurjen

Beantwoorden

29 juni 2017 om 21:21
pzijlstra Gebruiker

Je kunt het eventueel opslaan op een SD kaart dat je in de camera kan plaatsen, zelf gebruik ik dat alleen als backup.

Verder kan je het materiaal opslaan op een NAS of naar een FTP omgeving. Linksys levert volgens mij geen Cloud maar wel een NVR dat hier ook wordt aangeboden maar waarvan de recensies nogal drama zijn. Denk dat je beter een goedkopere synology nas kunt kopen.

Mocht je dat gaan doen, standaard kan je max twee camera’s via de software van synology bedienen / beheren. Wil je meer, dat kan maar moet je licentie voor aanschaffen en die zijn niet heel goedkoop.

@iBood, keer van die licenties aanbieden hier ;

Beantwoorden

28 juni 2017 om 09:32
pdobbelaere Gebruiker

En kunnen de beelden ook bekeken worden vanop Smartphones?

Beantwoorden

28 juni 2017 om 10:05
kenotorfs Gebruiker

live beelden van de camera’s bekijken gaat op smartphone – hiervoor zijn verschillende apps beschikbaar.

Wanneer je echter opnames wil bekijken (smartphone, computer, tablet, …) kan ik je confirmeren dat de NVR één grote ramp is ! indien je echte gebruik wenst te maken van een NVR  kan ik je alleen maar aanraden een ander toestel te kopen en niet deze van linksys. Telkens deze toestellen op Ibood te koop worden aangeboden worden dezelfde vragen naar product expert gesteld wanneer er eindelijk een degelijke firmware voor dit toestel komt, met telkdens dezelfde beloftes dat deze snel beschikbaar komt… zonder resultaat.

@Linksys – Wanneer gaan jullie eindelijk jullie rotzooi opruimen en een degelijke firmware voor dit toestel (LNR0208C) uitbrengen ?

@Ibood – Waarom blijven jullie deze NVR telkens opnieuw verkopen wanneer Linksys zijn beloften niet wil nakomen om een degelijk product te leveren ?

ps: om positief te eindigen – over de camera’s geen klachten – deze doen perfect wat ze moeten doen.

Beantwoorden

28 juni 2017 om 12:00
veenie Gebruiker

Bovenstaande kan ik 100% beamen.

De camera’s zijn prima en doen wat ze moeten doen.
Helaas is de NVR echt op firmware gebied een drama, al meer dan 2 jaar toezeggingen dat deze wordt opgelost met de nieuwe firmware. De laatste firmware is inmiddels uit 2014 en een nieuwe zie ik niet meer gebeuren.

Paar problemen met de NVR:
-Loopt geregeld vast / niet meer bereikbaar via de browser.
-Configuratie / koppeling is een drama.
-Interface is zeer verouderd / ongelukkig ingedeeld.
-Configuratie van camera’s kan maar beperkt via de NVR.
-Wachtwoordbeveiliging kan niet overweg met speciale tekens! Maar de camera’s eisen deze beveiliging wel..

Beantwoorden

28 juni 2017 om 16:39
rob.gloudi Gebruiker

inderaan de Service rond de NVR is echt beneden alle peil. Wachten al twee jaar op ondersteuning maar Linksys geeft geen enkele reactie meer. Echt heel triest.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 16:00
ivibes Gebruiker

En de Linksys-Expert zet deze traditie voort. Gewoon niet reageren….

Beantwoorden

30 juni 2017 om 16:15

Een paar tips die nuttig kunnen zijn om problemen bij het gebruik van de NVR te voorkomen:

· Ervoor zorgen dat u administratorrechten heeft; zonder adminrechten kunnen de browser plug-ins niet geladen worden

· Alleen maar IE gebruiken. Waneer Windows 10 gebruikt wordt, erop letten dat u geen Edge gebruikt (standard Windows 10 Browser) maar IE, die ook wel in Windows 10 beschikbaar is

· Waneer problemen opduiken heeft het meestal te maken met de browserconfiguratie; kijk even in de privacy instellingen van IE. Waneer ‘some settings are managed by your system administrator’ aangetoond wordt, kan dat als gevolg hebben dat de regels die door de systeemadministrator zijn aangemakt het correcte functioneren van Active X kunnen tegenhouden

· Waneer mogelijk, probeer een computer met een ‘schone’/’gewone’ installatie van Windows i.p.v. eentje met corporate beveiligings policies enzovoort daarop

· Mocht dit niet helpen dan is er ook een latere versie van de plug-in die u kunt proberen: ftp://Temp21935677529:ODD8tag@ftp.belkin.com/Temp21935677529

Beantwoorden

28 juni 2017 om 10:46
Skilinium Gebruiker

Misschien dat ik er een aantal keer overheen gelezen heb, maar wordt er bij de access point ook een PoE adapter mee geleverd?

Beantwoorden

28 juni 2017 om 11:05

Nee, er wordt een gewone netstroom adapter meegeleverd. Als u geen PoE switch heeft dan kunt um direct op netstroom aansluiten via de adapter. Mocht u reeds een PoE+ Switch met een beschikbare poort hebben, dan kunt u de access point daarop aansluiten en heeft u de netstroom adapter niet nodig.

Beantwoorden

28 juni 2017 om 14:36
Skilinium Gebruiker

Bedankt voor het snelle antwoord, ik heb hem net besteld! Ik heb nog een oude PoE switch liggen, werkt iedere PoE adapter op de AP?

Beantwoorden

29 juni 2017 om 07:43
wbree Gebruiker

Als jouw PoE adapter voldoet aan de norm “IEEE 802.3 af” dan gaat het goed komen. Er zijn namelijk verschillende types in omloop.

Beantwoorden

28 juni 2017 om 15:43
Niek80 Gebruiker

Ik heb al een tijdje de Linksys dome camera’s draaien. Bouwkwaliteit is echt van professioneel niveau.

Werkt perfect i.c.m. Synology Video Surveillance. Zeer tevreden mee!

Beantwoorden

29 juni 2017 om 12:05
nicoschram Gebruiker

Beste Niek,

Ik werk met de NVR van Linksys en dat werkt niet (fijn). Kun je je setup (hard- en softwarematig) toelichten?

Beantwoorden

30 juni 2017 om 13:22
Niek80 Gebruiker

“Surveillance Station is een intuïtief en robuust videobeheersysteem dat op alle Synology NAS draait. Bekijk live beelden van meerdere IP-camera’s, speel opnames af, integreer met I/O-modules en deurregelaars, beheer camera-instellingen in groepen en nog veel meer. De compatibiliteit met de belangrijkste browsers en mobiele apparaten maakt monitoring en bescherming praktisch altijd en overal beschikbaar. Surveillance Station is gratis verkrijgbaar op het Package Center van Synology.”

https://www.synology.com/nl-nl/surveillance/8.0/overview

De Linksys camera’s werken hier mee samen, via ONVIF protocol, en er zijn ook handige apps voor mobiele devices.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 00:08
Pvdvenis Gebruiker

Ik heb zo’n 15 meter kabel nodig. Kan ik de 4 kabels met nog te kopen koppelstukken ertussen tot 16 meter maken? Of verlies ik dan veel snelheid op de lijn?

Beantwoorden

29 juni 2017 om 07:38
ruud.ver Gebruiker

Dat kan zeker, maar is niet aan te raden. Google even netwerkabels van 15 meter heb je genoeg onder de 10 euro.

Beantwoorden

30 juni 2017 om 11:21

Zoals ‘ruud.ver’ al aangaf is dit niet aan te raden. Door meerdere kabels en koppelstukken te gebruiken is het signaalverlies groter dan waneer men gewoon een langere kabel gebruikt. Om een afstand van 15m te overbruggen zou ik aanraden dat u een 15 of 20m kabel koopt. Dat zou betrouwbaarder zijn dan meerdere kabels via koppelingen verbinden.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 00:21
Analyzer Gebruiker

Heeft die indoor dome camera ook trim/tilt, 360 graden rotatie en optische zoom?

Beantwoorden

29 juni 2017 om 19:16
Analyzer Gebruiker

*knip*
Edited by: Jim
Hi Analyzer! Prijsvergelijkingen zijn toegestaan, mits met een link naar een identiek product!

Beantwoorden

30 juni 2017 om 17:46

Het heeft een vaste lens, dus geen tilt of zoom.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 08:44
ruud.ver Gebruiker

Heeft iemand ervaring met het linksys acces point? wat is de reden van de dubbele RJ45 poort? Is dit om deze door te lussen of om alles dubbel uit te voeren?

Beantwoorden

29 juni 2017 om 09:14
xmicks Gebruiker

Load balancing: 2 verschillende bronnen aansluiten

Link aggregation: 1 link over 2 lijnen sturen, als de ene uitvalt dan kan de andere nog werken. En je kan hogere snelheden halen.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 11:14
ruud.ver Gebruiker

Bedankt voor de info. Heb je toevallig ook ervaring met dit AP?

Beantwoorden

30 juni 2017 om 13:22

Redenen voor de 2 Ethernet poorten zijn:

1: Link Aggregation (de twee poorten ‘bundelen om een 2Gbps verbinding naar de switch te krijgen). De switch moet ook Link aggregation ondersteunen en juist geconfigureerd zijn.

2: Redundancy: Waneer 2 kabels aangesloten zijn en eentje tijdens ombouw of onderhoud van het kantoor per ongeluk uitgetrokken of doorgeknipt wordt, kan de AP via de ander kabel blijven werken (hiervoor moet de meegeleverde netstroomadapter aangesloten zijn want alleen maar een van de poorten heeft PoE, en waneer de PoE kabel degene is die doorgeknipt/uitgetrokken wordt, dan zou de AP geen stroom meer kunnen krijgen, tenzij de netstrroom adapter is verbonden)

Beantwoorden

29 juni 2017 om 13:50
linopa Gebruiker

Kan ik live beelden bekijken via mijn smartphone?

Beantwoorden

30 juni 2017 om 17:42

Ja dat kan. Er bestaat geen app van Linksys zelf daarvoor, maar er zijn wel een aantal Apps van derde partijen beschikbaar waarmee het mogelijk is

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.