3 juli 2017 om 00:00
iBOOD

GROHE Badkamer

Product expert aanwezig

GROHE Badkamer
Accessoires voor in de badkamer

Geef je badkamer de boost die het verdient met deze essentiële accessoires van GROHE. Duurzaam, krasvrij en met een mooie chromen afwerking. Dat moet je toch hebben!?!

3 juli 2017 om 00:06
janger12 Gebruiker

Er gaat iets niet goed met jullie flash sales, al een paar dagen is de ibood flash sale een kopie van een andere. Uit de nieuwsbrief blijkt dat er al een paar dagen en tv flash sale is, maar die verschijnt niet op de homepage…

Beantwoorden

3 juli 2017 om 01:13
Moderator Paul Moderator

Hallo janger,

Dat is helemaal correct! Vanaf zaterdag kun je elke dag 1 van onze Flash Sales niet alleen in hun eigen shop vinden, maar ook op onze homepage!
De tv flashsale is als een secret sale bedoeld voor de nieuwsbrieflezers (m/v) en is om die reden niet op de website of app terug te vinden.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

3 juli 2017 om 06:13
Wesleybo Gebruiker

Is de Grohe reserverol houder geschroefd of gelijmt?

Beantwoorden

20 juli 2017 om 19:07
Moncu Gebruiker

Aantal grohe accessoires besteld, verzenddatum is al 2x overschreden, laatste was 17 juli.

Wanneer kan ik de spullen nu wel verwachten?

Beantwoorden

20 juli 2017 om 19:17
Moderator Paul Moderator

Hallo Moncu,

Ik zal de klantenservice laten uitzoeken waarom jij de bestelling nog niet hebt ontvangen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

22 juli 2017 om 08:04
Moncu Gebruiker

Nog geen bericht over status van mijn bestelling..

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.