5 juli 2017 om 00:00
iBOOD

Hangmatten & -stoelen

Hangmatten & -stoelen
Blijf lekker hangen!

Lekker een boek lezen, muziek luisteren of gewoon genieten van de zon doe je deze zomer ontspannen, en hangend, in de tuin met deze hangmatten en hangstoelen van Amazonas! Geen boom of plafond? Geen nood! In deze Flash Sale vind je ook de benodigde frames. :)

5 juli 2017 om 00:02
Leander465 Gebruiker

Wat is het verschil tussen http://www.ibood.com/nl/nl/flash-sales/26080/2212/hangmatten-stoelen/ en http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/flash-sales/25305/2205/hangmatten-stoelen/? Zijn beide verschillende flashsales met de zelfde producten

Beantwoorden

5 juli 2017 om 00:51
Moderator Paul Moderator

Hallo Leander,

Om een flashsale extra onder de aandacht te brengen wordt sindskort één van de nieuwe flashsales de 1e dag ook onder het iBOOD hoofdkanaal geplaatst. Er is dus geen verschil. :)

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

5 juli 2017 om 08:10
ea.bakker Gebruiker

Beste Moderator,

Hoe zeker is de leverdatum?

M.vr.gr. Edwin

Beantwoorden

5 juli 2017 om 09:45
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Edwin,

We rekenen er uiteraard op dat we de getoonde verzenddatum gaan halen :-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

5 juli 2017 om 11:05
nedboone Gebruiker

Ik wil aan mijn plafond twee ogen monteren waar ik de Amazonas Inka Hangmat L kan bevestigen. Mijn vraag is wat de ideale afstand tussen deze twee ogen moet zijn? Vanwege een verbouwing ga ik dat dit weekend al doen waardoor ik niet kan wachten op de montagehandleiding bij levering. Alvast dank voor jullie reactie!

Beantwoorden

5 juli 2017 om 11:45
Dziekuje Gebruiker

Hangt er vooral vanaf hoe strak je hem wilt hebben. Totale lengte is 330 cm. Dus zou de haken iets dichter bij elkaar doen dan dat.

Beantwoorden

5 juli 2017 om 14:26
dirk_evers Gebruiker

Is de standaard makkelijk te demonteren?

Beantwoorden

5 juli 2017 om 14:59

Yes, deze is goed te demonteren!

Beantwoorden

5 juli 2017 om 15:02
RustyMisterTwo Gebruiker

Net eentje gekocht en opeens moet ik 20 euro handlingkosten betalen? Dit wordt nergens vermeld.

Beantwoorden

5 juli 2017 om 15:08

Hoi RustyMisterTwo,

Heb je gekozen voor bestellen onder “Rembours”? Hier worden €20 handlingkosten in rekening gebracht, zoals aangegeven in het menu waar je een betaalmethode kunt kiezen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

5 juli 2017 om 15:18
RustyMisterTwo Gebruiker

Nee, ik had Paypal gekozen.

Maar goed, ik zal de bestelling wel annuleren en een nieuwe plaatsen.

Beantwoorden

5 juli 2017 om 23:34
mfkess Gebruiker

Hallo,

Ik heb vandaag al een bestelling gedaan. Moet ik dan ook 2 x verzendkosten betalen?

Beantwoorden

6 juli 2017 om 10:11

De verzendkosten over elke bestelling worden los berekend. Je kunt achteraf geen bestellingen samenvoegen.

Wel kun je een geheel nieuwe bestelling plaatsen als alle producten die je wilt hebben nog te koop zijn. Dan kun je vervolgens je eerdere bestelling kosteloos annuleren.

Beantwoorden

5 juli 2017 om 23:50
cup-druc-han Gebruiker

zojuist nog een standaard besteld maar deze wordt niet op mijn ibood verwerkt

het geld is wel afgeschreven via ideal , komt dit goed?

Beantwoorden

6 juli 2017 om 10:13

Je bestelling is goed doorgekomen. Om 23:41 hebben we per mail ook een bevestiging toegestuurd.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.