6 juli 2017 om 00:00
iBOOD

Lexmark Printers

Lexmark Printers
Printen, scannen, kopiëren en meer

Het afdrukken van concertkaartjes of vliegtickets, het kopiëren van je identiteitskaart, het inscannen van een schets: het loont simpelweg om een degelijke printer in huis te hebben.

6 juli 2017 om 00:03
Lapidato Gebruiker

Deze een lange tijd geleden besteld. Super fijn apparaat! Toen helaas zonder wifi module, als jullie die los kunnen aanbieden zou dat geweldig zijn ????

Beantwoorden

6 juli 2017 om 10:37
Cornelis_Z Gebruiker

Ik heb net de 310 besteld (twee weken geleden) en heb de module niet nodig. Je mag hem van mij overnemen voor 20 euro.

Beantwoorden

6 juli 2017 om 10:38
Cornelis_Z Gebruiker

Heb bij de vorige aanbieding een 310 gekocht, maar heb de wifi module niet nodig. Je mag hem wel van me overnemen.

Beantwoorden

6 juli 2017 om 00:07
JPS2 Gebruiker

Die CX510de wordt iedere keer dat ie hier wordt aangeboden weer duurder, ook met die Wifi module beschouwd. Toch vreemd…

Beantwoorden

6 juli 2017 om 00:36
marcv Gebruiker

Valt mij ook op.

Zelf de eerste keer dat hij aangeboden werd, zonder wifi module, gekocht voor onder 250 EUR.

Toch ook nu nog steeds een heel nette prijs voor deze printer.

Ik ben zelf erg tevreden over de werking: goede prints en scans en ook bij koude start volgen de prints snel.

Ik gebruik hem niet heel intensief (paar keer per week), maar in ieder geval nog geen enkele storing gehad.

Beantwoorden

6 juli 2017 om 10:46
Susantigoon Gebruiker

Wat wordt er nu wel goedkoper op (behalve, naar mate de dag verstrijkt, vis en de bloemen op de markt ) ?

Beantwoorden

6 juli 2017 om 20:46
JPS2 Gebruiker

Nou ja, IT componenten ook. Dit model gaat al een tijdje mee. Prima ding hoor, daar niet van.

Beantwoorden

6 juli 2017 om 00:18
Londiant Gebruiker

De CX310dn en de CX317dn laatst op een haar na gemist. Had gehoopt dat die er tussen zouden staan. Ik hoop volgende keer wel weer.

Beantwoorden

6 juli 2017 om 11:39
Susantigoon Gebruiker

@kimono – Hoi! Koop er een wifi-module bij en zet ‘m onder je bed…

Overigens heb ik vorig jaar een nieuwe Cayenne GTS Tiptronic gekocht, maar die past niet meer in de garage omdat er 2 motorfietsen bij zijn gekomen. Altijd binnen gestaan, oud vrouwtje geweest… Overnemen voor de  verkoopprijs?

Beantwoorden

6 juli 2017 om 15:05
kimono Gebruiker

@Susantigoon: ik denk dat die wifi-module inderdaad wel onder mijn bed past ja :)

Beantwoorden

6 juli 2017 om 16:47
Moderator Bas iBOOD Moderator

Handelen is niet toegestaan op ons forum, dus ik heb enkele reacties verwijderd.

Beantwoorden

6 juli 2017 om 08:02
elrolo Gebruiker

Ibood zou een “reservelijst” moeten maken. Ik heb uiteindelijk mijn CX317dn geannuleerd, omdat de expert geen duidelijkheid kon geven over duplex scannen

Beantwoorden

6 juli 2017 om 11:14
Susantigoon Gebruiker

Ondoenlijk, al was het alleen maar omdat na verloop van tijd interesses en bijbehorende behoeften veranderen…

Gewoon zelf (beter) opletten.

Beantwoorden

6 juli 2017 om 08:22
Siet Gebruiker

De MS510dn lijkt me interessant wegens de hoge capaciteit toners (en dus goedkope prints) – maar ik zie dat Windows 10 niet ondersteund wordt. Hoe zit het met huidige en toekomstige driver support op deze printers? Is een specifieke driver uberhaupt wel nodig als je over het netwerk print?

Beantwoorden

6 juli 2017 om 08:38
Eddy114 Gebruiker

De driver voor windows 10 32/64 is te downloaden via de Lexmark.be website.

Beantwoorden

6 juli 2017 om 12:00
Official Product Expert Lexmark-Expert Official Product Expert

Hoi Siet,

Windows 10 staat inderdaad (helaas) niet tussen de specificaties, maar zoals Eddy114 aangeeft zijn die via onze landen website(s) beschikbaar.
Toekomstige printerdrivers zullen ook ondersteund worden.

Groeten,
de Lexmark Expert

Beantwoorden

6 juli 2017 om 08:25
HiMistah Gebruiker

Zelfde vraag aangaande Windows 10 ondersteuning

Beantwoorden

6 juli 2017 om 12:04

Hoi HiMistah,

Zoals aangegeven ondersteunen de printers ook Windows 10.
Drivers kunnen via de Lexmark website worden gedownload

Groeten,
de Lexmark Expert

Beantwoorden

6 juli 2017 om 11:20
Susantigoon Gebruiker

Opvallend: “…Product werkt alleen met vervangende cartridges die zijn ontworpen voor gebruik in een specifieke geografische regio…” .

Van de Lexmark-site heb ik begrepen dat na verhuizing naar het buitenland aldaar aangeschafte cartridges waarschijnlijk niet zullen werken.

Ik koop niet iedere dag een nieuwe printer, maar is dit nieuw, typisch Lexmark of anders?

Beantwoorden

6 juli 2017 om 12:10

Hoi Susantigoon,

De regio waar wij inzitten betreft heel Europa, dit betreft dus een redelijk groot gebied.
Mocht je in een land gaan wonen die niet in de regio ligt kan je via de Lexmark HelpDesk ook altijd je product laten ‘resetten’ of deblokkeren.

Groeten,
De Lexmark Expert

Beantwoorden

6 juli 2017 om 11:25
Thieu87 Gebruiker

De adviesprijs is toch wel ‘licht’ overdreven lijkt me :-) Winkelprijs maal 4 is echt stevig met de haren getrokken!

De verkoopprijs is echter niet slecht :-)

Beantwoorden

6 juli 2017 om 11:45
manke_nl Gebruiker

Hoe verschilt de 510 met de 310?

Beantwoorden

6 juli 2017 om 12:00
Susantigoon Gebruiker

Ach, als je zelf de moeite zou nemen vind je genoeg info hierover….

Beantwoorden

6 juli 2017 om 15:05

Hoi manke_nl,

Weet niet om welke machines het hier precies gaat, maar in het algemeen zijn de verschillen:
- bedieningspaneel
- snelheid
- std papiercapaciteit en aantal uitbreidingsmogelijkheden
- capaciteit van std. meegeleverde en vervangende toners

Gegroet,
de Lexmark Expert

Beantwoorden

6 juli 2017 om 12:20
Thuur1979 Gebruiker

Betreft de CS410dn

Is de bijgeleverde toner vol? Hoeveel pagina’s kunnen daarmee geprint worden?
Vuist regel vroeger was in ieder geval 500 a 1000 vanuit de fabriek, en koop je zelf toner nieuw 4000 pagina’s.

Want als ik na 50 pagina’s nieuwe toner moet gaan kopen is het alsnog duur.

Beantwoorden

6 juli 2017 om 13:16
Thuur1979 Gebruiker

Laat maar! Gevonden, staat er gewoon bij. Srry

Maar het wordt ‘m alsnog niet, die regio gebonden cardridges staan mij niet aan….

Beantwoorden

6 juli 2017 om 13:28

Hoi Thuur1979,

Wat er wordt meegeleverd staat idd bij de specificaties.
Voor de regio gebonden toners hoef je je geen zorgen te maken, want het betreft toners die ik heel Europa worden verkocht.
En dat geldt overigens alleen voor onze retourprogramma cartridges, de ‘gewone’ toners zijn niet geboden aan een regio.

Gegroet,
de Lexmark Expert

Beantwoorden

6 juli 2017 om 12:35
sschoono Gebruiker

region locked cartridges? Nee hoor, niet voor mij!

Beantwoorden

6 juli 2017 om 13:53
xChaos Gebruiker

Ik ben toch nieuwsgierig waarom je zoveel moeite hebt met region locked cartridges, misschien dat ik zelf iets over het hoofd zie waar ik later de haren voor uit mijn kop trek.

Als ik op de lexmark web site zoek vind ik een verklaring voor de region lock en wereldkaarten hoe de regios ingedeeld zijn en dat valt reuze mee. Wonende in Nederland zou ik in heel west europa cartridges kunnen kopen en gebruiken. Pas als ik ze naar de US zou sturen zou er een porbleem zijn.

Nogmaals: als jij me een onderbouwing zou kunnen geven waarom ik een product zou moeten laten staan omdat ik als Europeaan geen Amerikaanse onderdelen zou kunnen gebruiken: heel graag.

Link naar het artikel op de lemark site: https://www.lexmark.com/en_us/products/supplies-and-accessories/brand-protection/regional-supplies.html

Alvast bedankt!

Beantwoorden

6 juli 2017 om 13:08
Yvonnekes Gebruiker

Vraag: de kleurenprinter is goedkoper dan de zwart/wit printer. Als de kleuren-inkt op is, kunnen we dan nog steeds zwart printen? Of zijn we dan verplicht ook weer nieuwe kleuren-inkt aan te schaffen, omdat hij anders niet print?

Beantwoorden

6 juli 2017 om 13:32

Hoi Yvonnekes,

De kleurenprinter zal idd blokkeren als een van de kleuren op is, dat is ook om te voorkomen dat er onderdelen in de printer beschadigen.

Groeten,
de Lexmark Expert

Beantwoorden

6 juli 2017 om 13:16
baco1900 Gebruiker

Printer CX510de
Kan er iemand zeggen welke tonercardridges bijgeleverd zijn?
Is dit de 8000 paginas zwart en de 4000 paginas van de 3 kleuren en zijn
deze dan ook effecetief gevuld om deze aantallen te halen?

Beantwoorden

6 juli 2017 om 14:16
Boekel1975 Gebruiker

Cartridge(s) meegeleverd: 4000 pagina’s kleuren (CMY) retourprogramma tonercartridges en 8000 pagina’s zwarte retourprogramma tonercartridge

Beantwoorden

6 juli 2017 om 15:01

Hoi baco1900,

Het aantal pagina’s dat wordt opgeven is op basis van testen volgens ISO/IEC 19798-norm, dit is een ISO norm die er speciaal is om het rendement van cartridges te kunnen meten.
Of je deze aantallen haalt is afhankelijk van wat je print, het gaat dus om de hoeveelheid toner die er in een cartridge zit, en hoeveel je ervan op papier brengt en niet hoeveel pagina’s je print.

Gegroet,
de Lexmark Expert

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.