9 juli 2017 om 00:00
iBOOD

Koeltassen

Koeltassen
Vers en fris

Met de koeltassen van PackIt hou je jouw eten of drinken urenlang koel. Ideaal voor een dagje naar het park, strand, een lange autorit of naar kantoor/school. De koeltassen zijn gevoerd met ecologische gel, die de inhoud tot wel 10 uur koud houdt. Na gebruik stop je de tas gewoon in de vriezer, zodat je hem de volgende keer zo weer kunt gebruiken. Handig!

9 juli 2017 om 07:11
Robuuust Gebruiker

Heb er een bij Walmart meegenomen in juni, de prijs lag beduidend lager. Hoe komen jullie bij deze prijzen? :s

Beantwoorden

9 juli 2017 om 20:35
AmericanAkita Gebruiker

Hi Robuust,

ik heb hen die vraag ook al eens gesteld en als antwoord gekregen dat ze de adviesprijs van de producent als basis nemen. Je moet hun kortingen dus met een korreltje zout nemen maar als je alvorens een artikel aan te kopen op het internet naar een lagere prijs gaat zoeken, dan blijk je het aangeboden artikel wel nergens goedkoper te vinden. Verzendkosten meegerekend. Ik heb een ouder model van de zwarte tas met bovenaan nog een velcro sluiting. Ongeveer een jaar geleden bij een winkel hier in België gekocht voor net geen 30 Euro. ‘k Ben er zo tevreden over dat ik nu ook deze zwarte en die voor een drinkfles bij Ibood gekocht heb. Gaan met deze warme zomer nog goed van pas komen :o)

Beantwoorden

9 juli 2017 om 20:49
AmericanAkita Gebruiker

A propos: met “nergens” bedoel ik hier in België en omringende landen ;)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.