11 juli 2017 om 00:00
iBOOD

BBQ-time!

BBQ-time!
Alles smaakt beter..

..van de grill! En met de barbecues en barbecuetoebehoren uit deze Flash Sale grill jij beter dan ooit tevoren. Nodig je vrienden maar vast uit, want jij bent straks niet meer achter die barbecue weg te slaan. ;)

10 zomerse BBQ tips!

Lees ze op onze blog :)

11 juli 2017 om 00:06
ShuttleX Gebruiker

Denk dat het houtskool niet zo hard gaat… Makro = 19,06

Beantwoorden

11 juli 2017 om 01:06
Neopikkie Gebruiker

Onmogelijk dat kan niet hetzelfde merk zijn

Beantwoorden

11 juli 2017 om 06:42
gitaarservice Gebruiker

Toch wel, bij makro verkopen ze de grill guru houtskool aan 19,06 € voor 10kg.

Beantwoorden

11 juli 2017 om 06:45
gijsbert_aalst Gebruiker

En is de BTW er dan al bij opgeteld?

Beantwoorden

11 juli 2017 om 09:15
Moderator Bas iBOOD Moderator

Jullie hebben helemaal gelijk, dit leek niet zo’n beste deal. Maarr…. Je ontvangt bij ons niet 1, maar drie zakken houtskool! We gaan dit direct bij de deal vermelden.

Beantwoorden

11 juli 2017 om 16:20
gitaarservice Gebruiker

Ok maar met de verzending erbij is het maar 1€ per zak goedkoper dat is nu niet echt een topdeal als je het mij vraagt

Beantwoorden

12 juli 2017 om 08:51
razor911 Gebruiker

Bij de makro moet je ook eerst door die verschrikkelijke winkel heen en er naar toe enz etc

Tijd is geld.

Beantwoorden

11 juli 2017 om 01:19
epafroditus Gebruiker

Al is het de allerbeste kwaliteit ter wereld: dit houtskool is absurd duur. Liever goedkoper hout en dan wat meer uitgeven aan het gerecht!
De kamado’s zijn wel tof en aan te bevelen.

Beantwoorden

11 juli 2017 om 09:16

Goedkoper hout? Gaan we doen! Je ontvangt niet 1, maar drie zakken houtskool bij deze deal :-)

Beantwoorden

12 juli 2017 om 01:26
tang Gebruiker

Je krijgt nu 3 zakken ipv 1. Maar afgezien hiervan: Goedkoop houtskool is beslist niet aan te raden. Dat brandt vaak kort en hevig. In het begin wordt je vlees zwart en daarna is het snel opgebrand. Duurder houtskool brandt gelijkmatig. In de tekst staat:”Wordt evenredig warm”. Ik denk dat daarmee bedoeld wordt:”Brandt gelijkmatig” (Want hoe kan het immers evenredig warm worden? We zitten niet in de wiskundeles!). Goede kwaliteit houtskool brandt ook schoner, met minder walm. Echt duur is houtskool niet en je BBQ’t meestal ook maar weinig keren per jaar, dus ik zou altijd voor een goede kwaliteit gaan.

Beantwoorden

11 juli 2017 om 04:37
MoHamdaoui Gebruiker

Houtskool, zware oplichting, bij deze shop voor 20,95  + 6,95 verzk.!!!!!!!!

Correct me if i am wrong!!!!??

https://www.kamadoshop.nl/grill-guru-houtskool.html

Beantwoorden

11 juli 2017 om 09:17

Je heb helemaal gelijk, Mo, dit was een klein foutje. Je ontvangt namelijk niet 1, maar 3 zakken houtskool. En dan ben je bij ons opeens veel voordeliger uit :-)

Beantwoorden

11 juli 2017 om 06:36
fredvj Gebruiker

Zit er een diamant bij deze houtskool verpakt?

Beantwoorden

11 juli 2017 om 09:17

Nope. Maar je krijgt wél drie zakken (i.p.v. 1) :-)

Beantwoorden

11 juli 2017 om 06:45
gitaarservice Gebruiker

Goede houtskool en briketten kosten een beetje geld maar dit is er los over.

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Reclame maken is niet toegestaan.

Beantwoorden

11 juli 2017 om 09:19

We hebben een klein foutje gemaakt. Je ontvangt namelijk niet 1, maar maar liefst drie zakken houtskool!

Beantwoorden

11 juli 2017 om 07:30
stephanark Gebruiker

Ik denk dat het een fout van Ibood is want deze zakken kosten 20 incl btw bij de Makro of elders.

Beantwoorden

11 juli 2017 om 09:18

Dat klopt helemaal, Stephan. We hebben dit zojuist aangepast. Je ontvangt bij ons namelijk drie zakken houtskool :-)

Beantwoorden

11 juli 2017 om 09:56
Joepsel Gebruiker

Is er iemand die ervaring heeft met die Flying Fish Sitter? Kan nergens voorbeelden of ervaringen vinden op internet.

Beantwoorden

11 juli 2017 om 10:33
cruzer Gebruiker

Erg interessant die Kamado voor mij. Echter snap ik niet dat hij van het merk 200 fahrenheit is, welke producent is van The Bastard, en ik geen 20 jaar garantie krijg, terwijl dit op The Bastard wel zit.

Anders had ik hem meteen gekocht..

Beantwoorden

11 juli 2017 om 11:10

200 Fahrenheit is inderdaad de producent van The Bastard. Maar ook van de door ons aangeboden barbecue :-) Dit is dus niet The Bastard.

Beantwoorden

11 juli 2017 om 12:06
cruzer Gebruiker

Hallo Bas,

Dat snapte ik, echter verbaas ik me dan wel over de korte garantie als de producent hetzelfde is. 2 jaar vind ik dan erg kort.

Beantwoorden

11 juli 2017 om 10:53
bdj Gebruiker

Is dit nou een Grill Guru of een imitatie met het merk “200 Fahrenheit” aangezien het bijbehorende 21 inch accessoires pakket een grill guru afbeeldingen erbij heeft staan

Beantwoorden

11 juli 2017 om 11:09

Het accessoires pakket is inderdaad van Grill Guru.

De Kamado zelf is van 200 Fahrenheit. Zij zijn ook de producent van o.a. Grill Guru.

Beantwoorden

11 juli 2017 om 10:56
icEMyst Gebruiker

Hoe dik is de houtskool, is dit vergelijkbaar met restaurant quality houtskool ?

Beantwoorden

11 juli 2017 om 11:21

Dit is houtskool dat ook in restaurants gebruikt wordt. Deze houtskool is speciaal ontwikkeld voor Kamado barbecues en hebben een lange constante brandtijd.

Beantwoorden

11 juli 2017 om 11:01
Bluecupra Gebruiker

Betreft het hier een kamado van “The Bastard? Dus keramiek met cordieriet?

Beantwoorden

11 juli 2017 om 11:10

Dit betreft de Kamado van 200 Fahrenheit. Zij zijn echter ook de producent van The Bastard, maar dit is niet The Bastard zelf.

Beantwoorden

11 juli 2017 om 17:19
coureurtjen Gebruiker

De Bastard en dochters van deze bbq’s werken doorgaans niet met cordoriet maar met vuurvast Keramiek. Heb zelf de FireKing Kamado en dit is volgens mij “dezelfde” als deze aanbieding.

Beantwoorden

11 juli 2017 om 12:31
ChrisjeT Gebruiker

Hoe kan het dat dit product dan niet op hun eigen website staat? https://200fahrenheit.nl/

Hebben we ergens vergelijkingsmateriaal qua prijzen?

*snap*

Ok, iBood geeft er drie zakken houtskool bij, maar die zijn samen ook geen honderden euro’s waard…

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een geheel identiek product, zie hieronder.

Beantwoorden

11 juli 2017 om 13:32

Waarom deze barbecue niet op hun eigen website staat, daar durf ik geen antwoord op te geven.

De barbecue waar jij naar verwijst is niet dezelfde, zit zie je bijvoorbeeld aan het onderstel.

Beantwoorden

11 juli 2017 om 14:39
JanNaegels Gebruiker

Ik vermoed dat deze Kamado gewoon ingekocht is bij Auplex en gerebrand is door 200 Fahrenheit.  Link

Het plaatje is identiek, en Auplex maakt wereldwijd bijna alle B-merk Kamado’s die geen eigen productie hebben.

Overigens niets mis mee hoor, maar zoals Bluecupra terecht vraagt is dit geen BBQ met cordieriet (zoals de BGE, Kamado Joe en Black Bastard) maar met versterkte klei.

Dit verklaart dan ook mede het enorme prijsverschil met de A-merken.

Neemt niet weg dat het gewoon een goede Kamado is aan een aantrekkelijke prijs.  Dat hoop ik toch want ik heb er eentje besteld…

Beantwoorden

11 juli 2017 om 17:23
coureurtjen Gebruiker

Ter aanvulling: de Bastard, de grill guru, de FireKings… allemaal van dezelfde fabriek. Waar verschillen deze bbq’s: prijs (:p) en de sluiting is bij sommigen wat beter dan bij de anderen. Kan je alleen maar ondervinden door het te testen. Echter ben ik tevreden van mijn FireKing. (noot: klopt dit is geen cordoriet maar vuurvast Keramiek. Al is de levenslange garantie dat de “groene broer” biedt, overroepen gezien dit soort dingen niet echt kapot gaan op korte termijn. Vuurvast keramiek of niet.

Beantwoorden

11 juli 2017 om 19:07
edwinteems Gebruiker

Hoe verhouden deze barbecues met die Landman barbecues van vorige week? Heb namelijk zo’n Landman besteld, maar deze lijken me beter?

Beantwoorden

11 juli 2017 om 19:49
coureurtjen Gebruiker

Kan je niet vergelijken met elkaar… Die landmann ging richting een weber. Het principe (indirect bbq – grillen) blijft gelijkaardig. Echter is een kamado een volledig ander type bbq. De temperatuur kan veel beter constant gehouden worden, duurzaamheid van de bbq zou ook een pak hoger moeten liggen gezien het type materiaal. Prijsklasse is ook hoger.

Beantwoorden

11 juli 2017 om 22:03
edwinteems Gebruiker

Het scheelt een tientje of drie..

Beantwoorden

12 juli 2017 om 00:10
Hihohito Gebruiker

Daze kamado wordt onder verschillende namen verkocht maar komen van dezelfde fabriek. Mijn gewone grill gebruik ik vrijwel niet meer maar doe alles op deze kamado en wel wekelijks.

Ik heb er meer voor betaald. De kwaliteit is hetzelfde als de bastaard maar die kost heel wat meer.

Beantwoorden

12 juli 2017 om 07:24
jeroenbakker1984 Gebruiker
12 juli 2017 om 08:42
madmaus Gebruiker

Wat zijn de maten van die chicken sitter?

Past ook in  mijn 57 cm weber?

Beantwoorden

12 juli 2017 om 14:58
kevinkeesen Gebruiker

Die is (aan de onderkant) iets breder dan een bierblikje. Dus past makkelijk in jouw Weber.

Beantwoorden

12 juli 2017 om 11:21
Ben1276 Gebruiker

bij des specificaties staat “Verchroomd onderstel op geremde wielen”

Maar op de foto zien we een zwart gelakt onderstel. Welk van de 2 is correct?

Thx

Beantwoorden

12 juli 2017 om 15:13

Het onderstel is zwart gepoedercoat.

Beantwoorden

12 juli 2017 om 17:09
12 juli 2017 om 20:13
coureurtjen Gebruiker

Weinig tot niets vermoed ik.

Beantwoorden

12 juli 2017 om 21:10

Niet echt goede deal dan. Scheelt incl verzendkosten iets van 2 tientjes…

Beantwoorden

12 juli 2017 om 23:09
JanNaegels Gebruiker

Letterlijk niets. Ik heb de mijne besteld op de website van auplex omwille van levertijd. De bevestugingsmail kwam gewoon van 200 fahrenheit!

Dit is 100% zeker identiek hetzelfde product en dezelfde leverancier.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.