13 juli 2017 om 00:00
iBOOD

iPhone Cases

iPhone Cases
AiroShock-technologie

Deze gloednieuwe iPhone-hoesjes van Mous Limitless zijn niet gemaakt om je telefoon alleen wat op te fraaien: dankzij de innovatieve AiroShock-technologie vangen deze hoesjes de impact van elke val op. Of je iPhone nu van je bureau of een brug duikelt, valschade is verleden tijd.

Het enthousiasme voor dit product is zelfs zo groot dat het één van de meest succesvolle IndieGoGo-campagnes ooit is. En nu kun je ze voor het eerst ooit bemachtigen, hier bij iBOOD!

13 juli 2017 om 00:45
StephanO_NL Gebruiker

Deze case was ik al van plan te kopen tijdens de Indiegogo-campagne, ware het niet dat je dan enkel met creditcard kan betalen. Top aanbieding!

Beantwoorden

13 juli 2017 om 05:30
Jan451 Gebruiker

Ik heb zelf de Walnut case voor de iPhone 7. Stevige en mooie case die je iPhone eigenlijk ook niet dikker maakt. Mss hier nog een 2de kopen :p

Beantwoorden

13 juli 2017 om 07:56
luba Gebruiker

voor de metal & wood cases is er geen optie om het model te kiezen; in mijn geval iphone 7+.

De hoesjes passen toch niet zowel op een 6+, 6s+ en een 7+ ?

Graag verduidelijking.

Beantwoorden

13 juli 2017 om 08:52
Ma023 Gebruiker

Het klopt zie wat er staat op Indiegogo ”’In other words, iPhone 6/6s/7 uses the same case and iPhone 6 Plus/6S Plus/7 Plus uses the same case.”

Beantwoorden

13 juli 2017 om 08:21
ddierckx Gebruiker

Ik kan geen telefoon selectie maken bij het bestellen.

Beantwoorden

13 juli 2017 om 08:23
ddierckx Gebruiker

never mind, ik snap hem al ;-)

Beantwoorden

13 juli 2017 om 09:44
margaret56 Gebruiker

ik kan geen metal silver achterkant kiezen. why?

Beantwoorden

13 juli 2017 om 10:42
Moderator Bas iBOOD Moderator

Het dropdownmenu is inmiddels hersteld :-)

Beantwoorden

13 juli 2017 om 09:50

Hoi allen,

De dropdown menu’s zijn hersteld.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

13 juli 2017 om 10:27
Ruimtepiraat Gebruiker

Ik kan zelfs niet op de artikelen klikken op de app. Krijg een “oeps” foutmelding pagina.

Beantwoorden

13 juli 2017 om 10:42

Dit is bij ons bekend en we zijn momenteel aan het werken aan een oplossing!

Beantwoorden

13 juli 2017 om 10:54
arnoudm Gebruiker

Ga via de side en niet via de app.

Beantwoorden

13 juli 2017 om 12:28
Ruimtepiraat Gebruiker

Thx sherlock

Beantwoorden

13 juli 2017 om 11:12
lverkerk Gebruiker

Klopt het dat als ik de kevlar 6S case koop dat er een wall mount en screen protector meegeleverd word?

Thnx

Beantwoorden

13 juli 2017 om 11:24

Dat klopt helemaal! Bij alle aangeboden cases worden een wall mount én screen protector meegeleverd.

Beantwoorden

13 juli 2017 om 11:37
lverkerk Gebruiker

Top deal! Besteld!

Beantwoorden

13 juli 2017 om 14:07
breedland Gebruiker

Besteld. Vreemde is dat je alleen een algemene bevestiging krijgt en niet een specifieke zoals in mijn geval: black leather. Ik neem maar aan dat ibood dat toch wel snapt op eoa manier. Daarnaast; ik kan niet betalen met CC? Tweemaal geprobeerd maar werkt gewoon niet, vreemd hoor allemaal…

Beantwoorden

13 juli 2017 om 14:13

Je bestelling staat goed geregistreerd, dat je het model “Black Leather” besteld hebt is bij ons aan de achterkant wel te zien.

Beantwoorden

13 juli 2017 om 14:43
breedland Gebruiker

brilliant! Nu nog de CC module fixen ibood….

Beantwoorden

13 juli 2017 om 21:10
RobjeJ Gebruiker

Kan ik in de bevestiging van de Kevlar hoes ergens zien voor welk type het is. Ik wilde namelijk controleren of ik wel de juiste keuze had gemaakt (6/6s)

Beantwoorden

13 juli 2017 om 22:30
Moderator Paul Moderator

Hallo Rob,

Is het type wel zichtbaar bij de gegevens van jouw bestelling onder Mijn iBOOD?

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

13 juli 2017 om 23:11
Ruimtepiraat Gebruiker

Aangeschaft. Leuke deal!

Beantwoorden

13 juli 2017 om 23:22
CMijnheer Gebruiker

Even off-topic:

Als deze levering net zo lang duurt als bij de originele Apple hoesjes van laatst, dan kun je lang wachten. Krijg tegenwoordig om de 3 dagen een mailtje met de mededeling dat de levering vertraagd is en de bezorgdatum opgeschoven wordt.

Leuk aanbieden zo…

Beantwoorden

13 juli 2017 om 23:38
Moderator Paul Moderator

Ook even off-topic: De originele Apple iPhone cases zullen naar verwachting morgen verzonden worden.

Beantwoorden

22 juli 2017 om 10:27
CMijnheer Gebruiker

Nou, ondertussen een weekje verder en nog steeds niks binnen. De mailtjes over het verschuiven van de verzenddatum zijn ondertussen wel opgehouden. Dit wordt wel erg vervelend iBood.

Het is dat ik erg graag dat hoesje wil hebben, anders had ik de order allang geannuleerd!

Beantwoorden

22 juli 2017 om 19:40
Moderator Paul Moderator

Beste CMijnheer,

Goed dat je aan de bel trekt. Ik zal de klantenservice om een update van jouw bestelling vragen. 
Mocht de bestelling uit meerdere artikelen bestaan, dan zal het pakket pas verzonden worden als alle producten beschikbaar zijn voor verzending. Of daar in dit geval ook sprake van is, kan ik als moderator niet zien.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

23 juli 2017 om 09:12
CMijnheer Gebruiker

Beste Paul,

Mijn bestelling bestaat uit slechts 1 Apple hoesje. Daar zal het dus niet aan liggen.

Hoor graag wanneer het hoesje verzonden wordt. Anders ben ik alsnog genoodzaakt de boel te cancellen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.