14 juli 2017 om 00:00
iBOOD

Oldschool Sneakers

Oldschool Sneakers
Back to the nineties

Met deze sneakers van Asics keren we terug naar de beginjaren van het sportmerk, maar ook iets recenter in de tijd, naar de jaren negentig. Elke sneaker biedt een optimaal draagcomfort en extra grip. De trendy looks zijn natuurlijk ook mooi meegenomen. ;-)

14 juli 2017 om 09:26
hansspin Gebruiker

Is dit model de gel kanyano 22 of de 23. Dit maakt nogal wat uit!

Beantwoorden

14 juli 2017 om 10:13
rompen Gebruiker

Het zijn sneakers, geen hardloopschoenen ???? Ze heten schijnbaar ook Kayano, dit staat echter los van de Kayano loopschoen!

De Kayano loopschoen krijg je over het algemeen niet onder de EUR 100,- (adviesprijs ligt ook stuk hoger dan de sneaker versie)

Beantwoorden

14 juli 2017 om 11:08
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit zijn de Asics GEL-KAYANO H7Q6N-9090 en Asics GEL-KAYANO H7Q6N-0101.

Beantwoorden

14 juli 2017 om 10:12
rlasuijker Gebruiker

Ik heb ooit de Asics H640L in maat 45,5 gehad. Deze maat kan ik bij de GEL ATLANTIS niet kiezen. Welke maat moet ik wel hebben?

Beantwoorden

14 juli 2017 om 11:15
Dr Zoidberg Gebruiker

Ik heb even gezocht naar een maattabel voor de Asics H640L. In de tabel die ik gevonden heb komt 45,5 overeen met US 12. En bij de Atlantis komt US 12 weer overeen met 46,5. Dus zou zelf die adviseren. Maar schoenen blijven iets persoonlijks, omdat elke schoen kan verschillen en elke voet ook.

Beantwoorden

14 juli 2017 om 11:22
rikoos Gebruiker

Jammer dat alleen de Asics Classic Tempo Sneaker voor zo’n beetje elke maat is uitverkocht voordat je de kans krijgt om te bestellen!!!!

Beantwoorden

14 juli 2017 om 13:20
Slippers Gebruiker

Ik heb nu de asics gel -pulse 7 hardloopschoen maat 41,5. Valt de maat van de  Asics GEL-KAYANO H7Q6N-9090 hetzelfde? of moet ik die groter of kleiner nemen?

Beantwoorden

14 juli 2017 om 14:11
Weuser Gebruiker

Maten zijn vergelijkbaar. Dus niet persé kleiner of groter. Al blijft elke voet natuurlijk een andere voet.

Beantwoorden

14 juli 2017 om 15:01
Slippers Gebruiker

thnx, ik neem dezelfde maat

Beantwoorden

14 juli 2017 om 14:25
mikeslaats Gebruiker

iBood is ongelooflijk onklantvriendelijk! iBood wenst verkeerd geleverd product niet retour te nemen, omdat de wettelijke termijn van 14 dagen is verlopen. De klant kan er toch niets aan doen dat het verkeerde product in de doos zit?! Bij lampen die je niet iedere dag nodig hebt controleer je niet elke bestelling die binnenkomt, maar ibood vindt het belangrijk om winst te maken dan om fouten te herstellen.

Beantwoorden

14 juli 2017 om 14:48
Moderator Jim Moderator

Hi mikeslaats! 

Jammer om te horen dat het contact met de klantenservice niet de gewenste uitkomst had. Hoewel ik je frustratie begrijp, zou ik je vriendelijk doch dringend willen verzoeken niet in elk mogelijk topic hetzelfde bericht neer te zetten! 

Heb je voor ons het SO-nummer van de bestelling waar je bericht over gaat?

Mvg,

Jim

Beantwoorden

14 juli 2017 om 19:35
koely Gebruiker

Kan iemand me vertellen uit ervaring wat een betere keuze zou zijn? Ik heb normaal gesproken maat 43, is het verstandig om 42.5 of 43.5 te nemen? Vallen asics normaal gesproken groot of klein?

Beantwoorden

15 juli 2017 om 09:12
rompen Gebruiker

Zelf heb ik maat 42 in mijn schoenen. De Asics sneakers die ik heb, zijn maat 43,5 (!)

De asics loopschoenen zelfs 44.

Beantwoorden

15 juli 2017 om 11:44
Arfissem Gebruiker

Tjah, ik heb net de Lyte 3 gekocht in maat 39,5 want die heb ik ook al. Normaal heb ik maat 40 maar die is al uitverkocht maar 39,5 past ook net!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.