17 juli 2017 om 00:00
iBOOD

Akito Tanaka Shirts

Akito Tanaka Shirts
鴨が葱をしょって来る
(de eend komt met prei op zijn rug)

Deze Japanse uitspraak sluit helemaal aan op deze Akito Tanaka Flash SaleHet betekent namelijk dat je geluk hebt met iets / dat iets goed uitkomt. Eendensoep werd namelijk met prei gemaakt, en als de eend al inclusief prei komt, is het alsof hij er om vraagt om soep te worden. Je snapt het al: het is alsof je roep om nieuwe herenshirts gehoord is en als ze dan ook nog mooi, van goede kwaliteit en voor een prikkie te koop zijn, dan is het als die eend met prei op zijn rug...

17 juli 2017 om 02:49
Tofke84 Gebruiker

Als ik via de app op deze aanbieding klik, kom ik terecht op een uitverkochte schermreiniger in een hunt en als ik dan het forum opvraag zie ik berichten van juni-juli 2015

Misschien toch jullie links eens nakijken, heb trouwens regelmatig last met de 1e flashsale-link via de app

Ben na wat gemanoevreer toch op dit forum geraakt om het maar even te melden

Mvg…

Beantwoorden

17 juli 2017 om 06:06
caenwyr Gebruiker

Exact hetzelfde probleem hier…

Beantwoorden

17 juli 2017 om 06:35
Moderator Jim Moderator

Hi Tofke, Caenwyr,

Door een foutje is hij niet online geactiveerd, je wordt daarom per abuis doorgestuurd naar een oudere aanbieding. Het is doorgegeven aan iBOOD en zodra zij de werkweek zijn gestart, zullen ze het aanpassen! :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

17 juli 2017 om 09:18
AdrianoV Gebruiker

De eend komt zonder prei op zijn rug…

Beantwoorden

17 juli 2017 om 09:38
zorro4u Gebruiker

blijft de eend in ieder geval leven

Beantwoorden

17 juli 2017 om 21:52
jack69 Gebruiker

Klopt de maattabel wel? Bij borst omtrek staat bij xl 50 ik heb volledige borstomtrek van 100 ? Normaal heb ik altijd xl ..

Beantwoorden

17 juli 2017 om 22:03
Moderator Paul Moderator

De maattabel klopt. Het gaat om de naad-tot-naad afstand en niet om de volledige omtrek. :)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.