19 juli 2017 om 10:51
iBOOD

Bad- en Bedlinnen

Bad- en Bedlinnen
Hotelgevoel in eigen huis

Word wakker tussen zachte lakens in een prachtig opgemaakt bed en wikkel je na het douchen in een heerlijk zachte handdoek. Zo haal je het hotelgevoel naar je eigen slaap- en badkamer. Met deze lakens, dekbedovertrekken en handdoeken van Twentse Damast en Ten Cate ervaar je iedere dag dat heerlijke, luxueuze gevoel. 

19 juli 2017 om 00:01
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi allen,

Er is een nieuw forum gegenereerd. De vragen en antwoorden uit het vorige topic zijn hier (klik) terug te vinden.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

19 juli 2017 om 13:46
forelje Gebruiker

een katoensatijnen hoeslakken is dus perfect bruikbaar op een matras van 160*200 en een dikte van 28 cm?

Beantwoorden

19 juli 2017 om 13:56

Hi forelje,

Deze is geschikt voor matrassen met een dikte tot 30 cm. Dus deze moet goed passen om jouw matras :-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

20 juli 2017 om 09:47
Adnanzzz Gebruiker

Beste,

de hoeslaken “splittopper”, is deze langs 1 kant open (enkel bovenkant) of langs beide kanten?

Beantwoorden

20 juli 2017 om 10:16

Hoi Adnanzzz,

Volgens mij begrijp ik je vraag niet helemaal.

Dit hoeslaken is speciaal voor splittoppers. Enkel de onderkant is “open” (net als bij gewone hoeslakens). Voor de rest zit hij keurig om de splittoppers “heengevouwen”.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

20 juli 2017 om 10:32
Ahvisser Gebruiker

Haha! Zo kun je de vraag ook lezen, maar ik denk Adnanzzz wil weten of er alleen n split aan de zijde vh hoofdeinde zit….

Beantwoorden

20 juli 2017 om 10:40
Adnanzzz Gebruiker

Ik zal de vraag anders stellen: is er een split zowel aan de hoofdzijde als de voetzijde?

Beantwoorden

20 juli 2017 om 11:43

Ah, nu snap ik hem, excuus :-)

Hij is enkel aan de bovenzijde ingesneden.

Beantwoorden

20 juli 2017 om 22:25
Ron72 Gebruiker

Twee sets douchelakens besteld. Mooie deal!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.