28 juli 2017 om 00:00
iBOOD

Op=Opruiming

Op=Opruiming
Op=Opruiming

Totale gekte bij iBOOD! Iedere dag eigenlijk, maar vandaag zeker! Kijk snel in deze héél veelzijdige Flash Sale of dat product dat jij zoekt er tussen zit. 

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

28 juli 2017 om 00:07
nERDMAn Gebruiker

De oculus rift INCL de touch controllers (€119 los) zijn bij de officiële store voor €50 minder te krijgen, niet bepaald een aanbieding.

Beantwoorden

28 juli 2017 om 00:38
CK1985NL Gebruiker

Klopt, bij de Oculus store is hij inderdaad te bestellen voor €449,- voor de complete set, dus sanen met de touch controllers. Deze aanbod van iBood zou een tijdje terug gepast zijn geweest, nu helaas niet.

Beantwoorden

28 juli 2017 om 01:32
Moderator Paul Moderator

Heb je een directe link naar de aanbieding bij de officiële store? Dan zal ik aan de inkopers vragen of de iBOOD prijs scherper gezet kan worden.

Beantwoorden

28 juli 2017 om 01:42
kikke002 Gebruiker

Zie de link die bij het artikel staat.

Beantwoorden

28 juli 2017 om 01:48
kikke002 Gebruiker

Onder het kopje specificaties.

Zonder controllers zou de prijs ver onder de 400 euro moeten liggen. Anders zou ik hem simpelweg bij de officiële shop kopen.

Beantwoorden

28 juli 2017 om 10:16
Kaasstick Gebruiker
29 juli 2017 om 00:04
cgvm Gebruiker

https://www.virtualrealityexpert.nl/product/788729/oculus-rift-basispakket.html

(Was al te koop voor 469,- inclusief de touch controllers.)

Beantwoorden

28 juli 2017 om 00:10
Anneton Gebruiker

Hoe zwaar weegt de Lowepro rugzak? Is hij geschikt als handbagage in vliegtuig?

Beantwoorden

28 juli 2017 om 00:58
drynders Gebruiker

Ik heb hem verleden maand nog als handbagage meegenomen naar Jordanië.

Beantwoorden

28 juli 2017 om 01:39
kikke002 Gebruiker

Hoe zwaar iets weegt kan van veel factoren afhangen. Hoe zwaar iets is, bepaalt alleen de weegschaal.

Beantwoorden

28 juli 2017 om 09:54
Anneton Gebruiker

Wanneer een rugzak 2 kilo weegt en een andere weegt 1 kilo, dan kan ik met die andere meerdere spullen meenemen. Voor mij is het belangrijk dat een rugzak niet zwaar is.

Beantwoorden

28 juli 2017 om 10:05
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi Anneton,

De Lowepro RidgeLine Pro Laptop Rugzak weegt 1,31 kg.
De Lowepro RidgeLine 250 AW Rugzak weegt 1,09 kg.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

28 juli 2017 om 11:16
Anneton Gebruiker

En wat zijn de afmetingen?

Beantwoorden

28 juli 2017 om 15:50

Hoi Anneton,

Excuus, ik had je vraag even gemist.

Alle informatie m.b.t. de Lowepro RidgeLine 250 vind je hier (scroll naar onder –> Dimensions & Specifications –> Diverse afmetingen in de Technical Specifications)

Alle informatie m.b.t. de Lowepro RidgeLine 300 vind je hier (scroll naar onder –> Dimensions & Specifications –> Diverse afmetingen in de Technical Specifications)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

29 juli 2017 om 08:57
sanook.nl Gebruiker

Hangt er toch ook van af hoe duur hij kost ?

Beantwoorden

30 juli 2017 om 01:12
kikke002 Gebruiker

Klopt. De rugzak die het zwaarste weegt, kost het duurst.

Beantwoorden

28 juli 2017 om 00:16
mphilipp Gebruiker

Lees ik dat nou goed dat er een soort starterset toner bij die Lexmark CX317DN zit?

Is dat een grap? Een nieuwe set toner kost je €345 (82,50 voor zwart en 87,5 voor de kleuren waar je er 3 van nodig hebt). Dure manier om geld te besparen. Was er bijna ingetrapt.

Beantwoorden

28 juli 2017 om 01:05
drynders Gebruiker

Ik wacht nog steeds tevergeefs op de CX310DN met verzenddatum 30 Juni die ik verleden maand besteld had. Ik ben er dus wel ingetrapt.

Beantwoorden

28 juli 2017 om 01:17
Susantigoon Gebruiker

Dan zou ik hen op mijn beurt eens mooi beetnemen en die printer lekker niet gebruiken, DAT zal ze leren…

Beantwoorden

28 juli 2017 om 01:58
Moderator Paul Moderator

Beste drynders,

Heb je daarvoor contact opgenomen (telefonisch, per email, via contactformulier) met iBOOD? 
Als je voor mij het bestelnummer hebt, zal ik voor je laten uitzoeken wanneer jij de printer zult ontvangen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

28 juli 2017 om 04:15
razor911 Gebruiker

Je kunt dan gewoon nog cancellen, als je het gevoel hebt ‘dat je er ingetrapt bent’.

Beantwoorden

28 juli 2017 om 06:26
drynders Gebruiker

Bestelnummer  SO1541073. Het paar schoenen heb ik wel ontvangen. De printer  is ergens verloren bij PostNL of de bezorger is met vakantie.

Beantwoorden

28 juli 2017 om 06:41
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Drynders,

Ik heb het SO nummer toegevoegd aan de melding voor de klantenservice! Zij zullen checken wat er met de printer aan de hand is!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

28 juli 2017 om 11:25
RiGHT Gebruiker

Dat is al jaren ‘normaal’ bij inktjetprinters. HP levert altijd 50% volle inktpatronen, canon doet ook zoiets.

Dus dat het ook bij laserprinters gebeurd, niet vreemd.

Printers worden meestal tegen de productiekosten verkocht(verhoogt met btw en kosten voor tussenpersonen), niemand verdient er veel aan. Winkels hebben meestal 1 a 3% winst op een printer. De inkt/toner is waar de fabrikanten geld aan verdienen.

Beantwoorden

29 juli 2017 om 10:02
Bobbert48 Gebruiker

Meestal worden de alle producten netjes verstuurd op de aangegeven datum , als ik jou was had ik allang contact opgenomen met de klantenservice want dit is niet normaal hoor !

Beantwoorden

30 juli 2017 om 10:10
DirkV1971 Gebruiker

Klopt en ze doen het allemaal.

Beantwoorden

28 juli 2017 om 00:27
0S31 Gebruiker

Battlefield 1 PS4 had ik €10 goedkoper verwacht. Vergeleken met de concurrentie. Jammer.

Beantwoorden

28 juli 2017 om 07:56
E.haan Gebruiker

Precies. Zelfs zonder aanbieding is hij bij de Intertoys en mediamarkt goedkoper. Wat slecht…

Beantwoorden

28 juli 2017 om 00:29
Roaringeagle Gebruiker

Misschien kijk ik verkeerd, maar het lijkt alsof krak dezelfde printer er 2x opstaat met verschillende prijzen; klopt hier iets niet helemaal?

copypaste van de ibood site:

Lexmark CX510de MFP Incl. Wifi-Module

€ ***

40% korting

Nu!€ ***

Type: CX510de & MarkNet N3852

en verder:

Lexmark CX510de MFP + Wifi Module

€ ****

78% korting

Nu!€ ***

Type: CX510de & MarkNet N3852

OK, ik mag hier de prijzen misschien niet verbatim inplakken, maar anders kan ik het toch ook moeilijk uitleggen ;)

Edited by: Paul
dank voor de opmerking met uitgebreide toelichting!
ik heb de URL’s van beide deals aan iBOOD doorgegeven met de vraag om uitleg
(daarom kan en zal ik nu de prijzen weghalen)

Beantwoorden

28 juli 2017 om 08:50
Roaringeagle Gebruiker

bedankt Paul…  intussen staan ze slechts administratief ‘uitverkocht’, hoop ik… want ik zat te azen op zo’n toestel, doch wou jouw reply afwachten ;)

Beantwoorden

28 juli 2017 om 09:31

Deze is, helaas, helemaal uitverkocht.

We gaan uiteraard onderzoeken wat er fout is gegaan.

Beantwoorden

28 juli 2017 om 00:30
Eric-Hartman Gebruiker

Is deze tomtom go 6000 nou met live time verkeersinformatie in de tomtom zelf of moet je daar extra een app voor op je smartphone downloaden en ook naast de tomtom dan je smartphone erbij houden om realtime verkeersinformatie te krijgen, wil hier erg graag een duidelijk antwoord op.

Gr. Eric H

Beantwoorden

28 juli 2017 om 04:30
mijnbouwman Gebruiker

Er is een ingebouwde simkaart aanwezig. Dus geen extra kosten via de gsm.

Beantwoorden

28 juli 2017 om 00:33
alex.dijkstra Gebruiker

*snap*

Edited by: Paul
graag een directe link toevoegen aan een prijsvergelijking
bij iBOOD krijg je een set van 2 stuks, op andere websites wordt vaak de prijs per stuk getoond

Beantwoorden

28 juli 2017 om 00:50
Peter1311 Gebruiker

*knip*

Edited by: Jim
Prijsvergelijkingen zijn toegestaan, echer alleen met een directe link naar het identieke product!

Beantwoorden

28 juli 2017 om 00:53
flyingmonique Gebruiker

Weet er iemand of die Samsung VS60K6050 oplaadbare stofzuiger zachte wielen heeft zodat die géén krassen maakt op laminaat?

Beantwoorden

28 juli 2017 om 01:00
pieterGOOVAERTS Gebruiker

Bij de aanbieding:

“McAfee Total Protection 2016 | Alle Apparaten | 2 jaar”

Wat zijn de vervaldata (laatste data tot wanneer je de abonnementskaartjes nog kan omruilen)?

Mijn huidig abonnement is namelijk nog niet ten einde.

Alvast bedankt.

Beantwoorden

28 juli 2017 om 01:56
Moderator Paul Moderator

In mei van dit jaar heeft de McAfee Product Expert op het forum aangegeven:

Er zit geen tijdslimiet op om te activeren.
De activatiecode activeert de meest recente van McAfee Total Protection.
Het is zelfs mogelijk om meerdere activatiecodes tegelijk te gebruiken. De licenties lopen dan achterelkaar door.

Let op: wanneer je al een ander soort product van McAfee hebt lopen wacht dan met activeren, anders lopen de licenties naast elkaar.

Beantwoorden

28 juli 2017 om 01:57
Scooby_Doo Gebruiker

Als jullie nou mijn verjaardagsvoucher met 1 dag verlengen dan bestel ik nog wat….

Vind 2 dgn wel erg abrupt

Beantwoorden

28 juli 2017 om 02:02
Moderator Paul Moderator

Hallo Scooby Doo,

Alsnog van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag! Ik raad je aan om morgen telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van iBOOD en de vraag aan hen te stellen. Ik kan natuurlijk niets beloven, maar misschien kunnen ze iets voor je betekenen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

28 juli 2017 om 02:06
Scooby_Doo Gebruiker

Dank je wel Paul,

Het gewense artikel zal tegen die tijd wel uitverkocht zijn…

Beantwoorden

28 juli 2017 om 02:13
Scooby_Doo Gebruiker

*knip*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

28 juli 2017 om 04:56
boodido Gebruiker

IPhone SE 128Gb voor €419 te vinden bij https://www.compex.be/apple-iphone-se-128gb-goud?gclid=Cj0KCQjwnubLBRC_ARIsAASsNNnPM1GzSpxxmagoo9Aohjc3×5tgKzSnGEgi4-BpgliKSTUXVWOfhZwaAmx5EALw_wcB

Beantwoorden

28 juli 2017 om 09:49

Dank voor je oplettendheid, boodido. We hebben onze prijs aangepast!

Beantwoorden

28 juli 2017 om 06:23
FRAGILEWOUNDS Gebruiker

Ik vraag mij eigen af of de aangeboden snoerloze dyson modellen, mee onder de huidige cashback actie vallen van dyson ?

https://dyson-vacuum-cleaner-cashback-2017.sales-promotions.com/nl_be/terms-and-conditions-promotion/?country_promotion=13

Beantwoorden

28 juli 2017 om 06:47
Amstellovitch Gebruiker

Goede vraag hier ben ik ook nieuwsgierig naar!!

Beantwoorden

28 juli 2017 om 06:56
Moderator Jim Moderator

Hi Fragile, Amstellovitch,

Ik ga het even navragen bij iBOOD. Ze zullen rond een uur of 9 binnen zijn, dus het kan heel even duren voordat ik antwoord voor jullie heb!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

28 juli 2017 om 07:43
FRAGILEWOUNDS Gebruiker

Jim,

Dat zou heel tof van u zijn ! Wij kijken al uit naar het antwoord !

Groetjes

Beantwoorden

28 juli 2017 om 11:54

Ik durf dit niet met 100% zekerheid te stellen, maar ik verwacht dat deze actie niet geldig is. Je kunt uiteraard een poging wagen, maar reken er niet op dat je een cashback zult ontvangen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

29 juli 2017 om 04:35
Amstellovitch Gebruiker

Jammer dat iBood hier geen duidelijk antwoord over kan geven! In dat geval pas ik…

Beantwoorden

29 juli 2017 om 21:49
Moderator Paul Moderator

Het gaat om een actie van Dyson, niet vanuit iBOOD. In de actievoorwaarden zie ik geen beperking voor wat betreft deelnemende verkooppunten. Als je meer zekerheid zou willen, kun je het beste contact opnemen met Dyson.

Beantwoorden

28 juli 2017 om 07:21
le_roi50 Gebruiker

Als ik een Jawbone UP3 koop komt deze dan gewoon in aanmerking voor fabrieks garantie?

Beantwoorden

28 juli 2017 om 08:46
le_roi50 Gebruiker

Hebben jullie hier al een antwoord op iBood (moderator)??

Beantwoorden

28 juli 2017 om 09:34

Bij aankoop van de Jawbone UP3 (refurb.) heb je recht op 1 jaar garantie. Deze garantie verloopt via iBOOD.

Beantwoorden

28 juli 2017 om 21:11
GXGOW Gebruiker

Let wel op, Jawbone heeft deze maand het faillissement aangevraagd (https://www.demorgen.be/technologie/race-voorbij-voor-fitnesstracker-jawbone-van-drie-miljard-dollar-naar-liquidatie-b2fcf729/). Ik denk niet dat we van hun kant nog veel support mogen verwachten.

Beantwoorden

4 augustus 2017 om 20:41
Reonu Gebruiker

Mijn vraag Is waar precies de hartfunctie van de up3 healrthtracker zit. Of ben ik zojuist overleden aan een hartstilstand?

Beantwoorden

28 juli 2017 om 07:37
Boodday Gebruiker

Wacht op weer een nieuwe Ibood opruiming dag waarop de Hero4 black weer te koop word aangeboden…was net te laat.

Beantwoorden

28 juli 2017 om 07:52
ErwinHeukels Gebruiker

Is de iPhone SE 32Gb van 333,- een nieuwe ongebruikte of een Refurb / Open doos exemplaar?

En is de kleur Gold de reguliere goudkleur of is de Rose Gold ook als keuzeoptie beschikbaar want die wil mijn dochter het liefst hebben. Heb hem in elk geval vast besteld voordat hij op is met keuze optie Gold, maar hoor graag nog even reactie op deze 2 vragen

Beantwoorden

28 juli 2017 om 07:59
Moderator Jim Moderator

Hi Erwin!

De iPhone betreft een nieuw exemplaar (iBOOD communiceert het als dat niet zo is; bijvoorbeeld als Refurb as New). De huidige kleuroptie is helaas de enige die op dit moment beschikbaar is. In ieder geval een goede keuze om hem alvast te bestellen, het kan snel gaan!

Als je nog verdere vragen hebt, horen we het graag!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

28 juli 2017 om 07:53
jeroenvdh Gebruiker

Hoe kan iets een week geleden uitverkocht zijn en nu in de opruiming zitten … misschien een rekenfout in hun voorraad.xlsx?

Beantwoorden

28 juli 2017 om 07:55
Moderator Jim Moderator

Hi Jeroen!

Dat kan verschillende redenen hebben – stel bijvoorbeeld dat iemand hem voor verzending nog annuleert, dan zou hij weer terug in de opruiming kunnen komen bijvoorbeeld! Uiteraard kan er ook een rekenfout worden gemaakt in de voorraad.xlsx ;-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

28 juli 2017 om 07:56
Roelijpelaar Gebruiker

Kloppen de specs van de Philips FC9523/09 PowerPro Active wel?

Als ik deze bij andere winkels op zoek krijg ik andere productspecificaties. (vooral reinigingsklasse)

Ibood:

Performance:Energieklasse: BKlasse heruitstoot van stof: CReinigingsklasse op tapijt: DReinigingsklasse harde vloeren: ALuchtsnelheid (max.): 27,8  l/sJaarlijks energieverbruik: 33,6  kWhIngangsvermogen (IEC): 750  WGeluidsniveau: 78  dBOnderdruk (max.): 16,8  kPa

bol.com: https://www.bol.com/nl/p/philips-fc9523-09-stofzuiger/9200000031639455/#product_specifications

Energielabel
Energieverbruik TooltipBStofopname harde vloerenEStofopname tapijtDStofuitstootklasseCGeluidsniveau Tooltip78 dB

Tweakers: https://tweakers.net/pricewatch/429127/philips-powerpro-active-fc9523-09/specificaties/

Tapijt reinigingsklasse
D

Vloer reinigingsklasse
E

Stof heruitstootklasse
C

Energieklasse
B

Energieverbruik
33,6kWh

Energiekosten per jaar
€7,73

Geluidssterkte
78dB

Beantwoorden

28 juli 2017 om 08:05
Moderator Jim Moderator

Hi Roelijpelaar!

Ik ga het even navragen! Het lijkt er trouwens wel op dat het een externe verkoper is die het via de site van de blauwe cirkel verkoopt.
Ik kom bij je terug!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

28 juli 2017 om 09:47

Volgens de informatie die wij hebben ontvangen, kloppen onze specificaties.

Beantwoorden

28 juli 2017 om 08:24
Giessuh Gebruiker

Bij de Oral-B Genius 9000 staat een plaatje “Free Shipping”, bij de productprijs staan wel verzendkosten. Wat is juist?

Beantwoorden

28 juli 2017 om 09:44

Dit logo stond er onterecht en hebben we direct verwijderd.

Beantwoorden

30 juli 2017 om 10:22
Susantigoon Gebruiker

Grrrrrr, heb ik dus nèt gemist, maar die blue tooth zie ik niet zo zitten: ik heb ze wit en wil dat graag zo houden.

Ik merk wel dat ik die smoelenschrobber de laatste tijd weer erg snel weer aan de lading moet zetten, dus een reserve achter de hand is nooit weg.

Beantwoorden

28 juli 2017 om 09:49
Vaartjes Gebruiker

Hoi,

Is de readynas uitverkocht?

Maarten

Beantwoorden

28 juli 2017 om 09:55

Ik ga even navragen wat er hier fout gaat. Maar hij lijkt inderdaad uitverkocht te zijn.

Beantwoorden

28 juli 2017 om 10:09
Vaartjes Gebruiker

jammer

Beantwoorden

28 juli 2017 om 10:22
Hamilcar Gebruiker

Die Philips AA/AAA Batterijlader – SCB1410NB/12 is wel enorm zeg!

13 (H) x 39,1 (L) 21.8 (B) cm

Lijkt mij dat dit niet klopt?

Nou ja, toch aangeschaft, samen met de Philips stofzuiger en een Helly Hansen Duffelbag! :)

Beantwoorden

28 juli 2017 om 10:32
Frietbakker_Thjeu Gebruiker

Hoe sluit je de Jamo S626 aan op je TV? Zit hier een versterker bij?

Beantwoorden

28 juli 2017 om 11:02
DenTeun Gebruiker

Hi,

ik stond op het punt om een Samsung SSD te bestellen, maar deze is opeens verdwenen?

http://www.ibood.com/be/nl/product-specs/27265/71801/samsung-960-evo-nvme-m2-ssd-500-gb.html

mvg,

Beantwoorden

28 juli 2017 om 11:10
DenTeun Gebruiker

Blijkbaar is deze net teruggekomen.

Een andere vraag over dit product, op jullie pagina staat er dat er “Free Shipping” is, maar ik moet deze precies nog altijd betalen bij het afrekenen.

Loopt hier iets fout?

mvg,

Beantwoorden

28 juli 2017 om 11:25

Het getoonde logo is niet correct en hebben we verwijderd! Excuus voor de verwarring.

Beantwoorden

28 juli 2017 om 12:04
sleezball Gebruiker

Het hele product is blijkbaar weggehaald. Nou zie ik een leuke aanbieding voorbij komen pak ik er weer naast hoor… :(

Jammer, was een mooie aanbieding…

Beantwoorden

28 juli 2017 om 12:06
sleezball Gebruiker

Te snel geantwoord. Daar issie weer..!

Beantwoorden

28 juli 2017 om 11:26
RiGHT Gebruiker

Erg jammer dat de verzendkosten bijna even hoog zijn als de kostprijs van de haribo, anders was het misschien ngo interessant.

Beantwoorden

28 juli 2017 om 11:44
floris236 Gebruiker
30 juli 2017 om 10:35
Peter1311 Gebruiker

Malafide webshop met 0 kans op goede afhandeling van je garantie, nee dank u.

Beantwoorden

28 juli 2017 om 11:49
FRAGILEWOUNDS Gebruiker

Heren is er al een antwoordt ivm de cashbzck actie van dyson op de snoerloze modellen of deze aangeboden ook eronder vallen ?

Beantwoorden

28 juli 2017 om 11:55

We kunnen geen garantie geven, maar vermoeden dat deze actie niet geldig is op de door ons aangeboden modellen. Je kunt natuurlijk altijd een poging wagen, maar reken er op dat je geen cashback zult ontvangen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

28 juli 2017 om 12:26
ArjanW1992 Gebruiker

Hoe zit het met de garantie van de Sony TV? hebben we gewoon recht op 2 jaar? Indien er wat stuk gaat bij wie loopt dan de garantie, kunnen we ons dan melden bij bood voor een oplossing?

mvg ARJAN

Beantwoorden

28 juli 2017 om 12:47

Je hebt inderdaad gewoon recht op 2 jaar garantie, Arjan! Indien je deze garantie nodig hebt, kun je via “Mijn iBOOD” een serviceverzoek indienen, waarna je per mail meer informatie ontvangt over de verdere procedure.

Beantwoorden

28 juli 2017 om 12:42
blackfin Gebruiker

Komt die Audiolab versterker nog eens een keer in antraciet langs? Zilverkleur is gewoon lelijk.

Beantwoorden

28 juli 2017 om 13:16

Ik raad je aan om onze inkopers even te tippen. Dat kun je hierr (klik) doen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.