28 juli 2017 om 00:00
iBOOD

Op=Opruiming

Op=Opruiming
Op=Opruiming

Totale gekte bij iBOOD! Iedere dag eigenlijk, maar vandaag zeker! Kijk snel in deze héél veelzijdige Flash Sale of dat product dat jij zoekt er tussen zit. 

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

28 juli 2017 om 12:55
JanCassiman Gebruiker

Betreft de Samsung Galaxy J7 (2017): Er staat dat deze micro USB heeft? Maar op de website staat dat hij USB-C heeft (= veel beter).

Beantwoorden

28 juli 2017 om 13:12
Moderator Bas iBOOD Moderator

Waar zie je dit staan, Jan? Ik zie ook op de website van Samsung staan dat hij Micro USB heeft:

http://www.samsung.com/nl/smartphones/galaxy-j7-2017/SM-J730FZKDPHN/

Beantwoorden

28 juli 2017 om 15:09
JanCassiman Gebruiker

Excuseer, ik zag het op tweakers.net en op enkele andere sites. Misschien was hun informatie niet correct ofwel betreft het een ander model van J7. Jullie info zal dus wel correct zijn.

Maar wel jammer dat het geen USB-C is :/

Beantwoorden

28 juli 2017 om 14:26
BenShopper Gebruiker

I couldn’t find an answer in the FAQ to (1) What if I’m not at home when the package is delivered ? (2) Can I postpone delivery by one week ?

Beantwoorden

28 juli 2017 om 15:03

Hi Ben,

In case you’re not at home during the delivery, the package will be delivered the next day or delivered at your neighbours.

It isn’t possible to postpone delivery. But you can use the address of family or friends as a delivery address.

Best regards,
Bas

Beantwoorden

28 juli 2017 om 15:30
Anneton Gebruiker

Wat zijn de afmetingen van de rugzakKen?

Beantwoorden

28 juli 2017 om 15:49

Hoi Anneton,

Alle informatie m.b.t. de Lowepro RidgeLine 250 vind je hier (scroll naar onder –> Dimensions & Specifications –> Diverse afmetingen in de Technical Specifications)

Alle informatie m.b.t. de Lowepro RidgeLine 300 vind je hier (scroll naar onder –> Dimensions & Specifications –> Diverse afmetingen in de Technical Specifications)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

28 juli 2017 om 16:56
miranon Gebruiker

Ik heb een vraag over de Samyang Lens | 8 mm | f/2.8 | Sony/Fuji X ( http://www.ibood.com/nl/nl/product-specs/27265/71825/samyang-lens-8-mm-f-28-sony-fuji-x.html ), hoe kan ik kiezen tussen een Sony mount en een Fuji mount? Want er staat: “Hij is zowel beschikbaar voor Fuji X- als Sony-toestellen”.

Beantwoorden

28 juli 2017 om 17:09

We bieden vandaag enkel de Fuji mount aan. We hebben dit zojuist toegevoegd boven de “Ik neem er één”-knop.

Beantwoorden

28 juli 2017 om 17:21
miranon Gebruiker

Ok, bedankt! Biedt u een laagte -prijs garantie aan? Want de lens is iets goedkoper hier te bestellen:

Edited by: Jim
Niet werkende link

Beantwoorden

28 juli 2017 om 17:26
Moderator Jim Moderator

Hi Miranon!

De prijs die iBOOD aangeeft is de prijs waarvoor het artikel wordt verkocht. De genoemde site heeft normaal gezien andere garantievoorwaarden en je kan te maken krijgen met import kosten vanwege de landen waar vanuit wordt geleverd.

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

28 juli 2017 om 20:15
lexus305 Gebruiker

@moderator. Ik heb een coupon code met een korting die TM vandaag geldig is. Als ik deze wil inwisselen is hij  niet geldig.

Wil hem graag gebruiken.

Beantwoorden

28 juli 2017 om 20:33
Moderator Jim Moderator

Hi Lexus305!

Jammer om te horen dat de voucher niet werkt – helaas ben ik bang dat de klantenservice van iBOOD op dit moment weekend aan het vieren is. Ik zou je willen verzoeken om de mail waarin de voucher staat door te sturen naar webcare@ibood.nl, met daarin ook het bericht dat hij niet werkt. Helaas koop je daar voor deze deal ben ik bang niet veel voor, maar wellicht voor een toekomstige deal wel!

Excuses voor het ongemak!

Jim

Beantwoorden

29 juli 2017 om 00:12
fazrah Gebruiker

Nu staat de Philips MultiLife batterijlader AAA/AA/C/D/9 V terug in aanbeiding voor verkoop terzijl ik enkele dagen geleden na mijn service verzoek te horen kreeg dat deze niet vervangen kon worden. Kan ik deze dan nu toegezonden krijgen? Of op zen minst een code voor gratis verzending dat ik dat niet weer hoef te betalen…

Beantwoorden

29 juli 2017 om 00:37
flyingmonique Gebruiker

Vraag  over Samsung POWERstick Stofzuiger | 21.6 V heeft die zachte wielen zodat de laminaat geen beschadigingen krijgt?

Een andere vraag als je hem besteld zou die 2/08 geleverd worden. Wordt het factuur ook op die datum opgesteld of eind juli want er is een aktie tot eind juli dat je €20 kan terug gestort krijgen maar deze is enkel geldig als het voor augustus wordt gefactureerd

Beantwoorden

29 juli 2017 om 03:04
Moderator Paul Moderator

Hallo Monique,

Voor zover mij bekend zijn de wielen vriendelijk voor parket en laminaat, maar wellicht kan iemand die de POWERstick in bezit heeft extra duidelijkheid geven.

https://my-samsung.com/be/mysamsung/offers/#/DLFKK7RASLPBS/ zal de cashback actie zijn waar je over spreekt.
Koop in de periode van 1 juni 2017 t/m 31 juli 2017 een promotiemodel POWERbot of POWERstick stofzuiger bij een van de deelnemende verkooppunten en ontvang €20 tot €100 terugbetaald. Vul het online aanmeldformulier in, upload de aankoopbon en een foto van de streepjescode met het serienummer uiterlijk 14 augustus 2017. Zie de voorwaarden voor meer details.

De aankoop dient binnen de actieperiode te gebeuren. Als je de POWERstick vandaag aanschaft, is de aankoopdatum 29 juli 2017. Registratie dient voor 14 augustus 2017 te gebeuren en voor die datum heb je de stofzuiger al in huis.
Maar… iBOOD staat niet in de lijst met deelnemende verkooppunten, waardoor je geen recht hebt op cashback wanneer je de stofzuiger bij ons aanschaft. Ik moet je dus teleurstellen.
(uiteraard kun je toch een poging wagen, maar dat wordt waarschijnlijk afgewezen)

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

29 juli 2017 om 05:31
rjvannoort1 Gebruiker

G410, is die nu azerty zoals in de omschrijving of qwerty zoals op de plaatjes?

Beantwoorden

29 juli 2017 om 10:27
oinkoink12 Gebruiker

zoals in de omschrijvijng

Beantwoorden

29 juli 2017 om 19:05
miel222 Gebruiker

Frans Azerty. Er zijn wel verschillen t.o.v. het Belgisch azerty klavier.

https://www.allesfrans.com/spip/spip.php?article698#.WXy_kYiLSUk

Beantwoorden

29 juli 2017 om 05:43
Vidra Gebruiker

Vraag over de KitchenAid – bij de aanbieding staat dat het apparaat in verschillende kleuren is te verkrijgen, er is echter geen keuze menu? Als deze besteld wordt is de kleur dan rood of zijn er ook nog andere mogelijkheden?

Beantwoorden

29 juli 2017 om 14:19
Moderator Jim Moderator

Hi Vidra!

Aangezien dit een opruiming is, denk ik dat dit de enige kleur is die op dit moment beschikbaar is. Waarschijnlijk is alleen de tekst van de originele aanbieding hier nog niet op aangepast!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

29 juli 2017 om 08:52
victoir Gebruiker

Iemand ervaring met de JBL control X?

Beantwoorden

29 juli 2017 om 12:27
koenvanduurling Gebruiker

Ik wil graag iets kopen met een coupon die ik vandaag gekregen heb. Helaas staat er als ik de code invoer dat die niet geldig is. Hoe kan dit?

Beantwoorden

29 juli 2017 om 14:19
Moderator Jim Moderator

Hi Koen!

Dat is jammer om te horen! Hoewel je er nu niets voor koopt, omdat de klantenservice van iBOOD maandag weer van de partij is, zou ik je wel willen adviseren om de coupon die je hebt door te sturen naar webcare@ibood.nl, dan kunnen ze kijken wat er mee aan de hand is!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

29 juli 2017 om 14:25
koenvanduurling Gebruiker

Top bedankt

Beantwoorden

29 juli 2017 om 13:10
Noke Gebruiker

ben blijkbaar te laat voor de Guardo Drone :-(

Beantwoorden

29 juli 2017 om 14:08
yaelhovav Gebruiker

Waarom lukt niet om de KITCHEN aid niet te bestelen ? Ik krijg als ik wil betalen … constant error!

Beantwoorden

29 juli 2017 om 14:11
yaelhovav Gebruiker

Is de KITCHEN Aid uitverkocht ? Ik wil het heel graag kopen

Beantwoorden

29 juli 2017 om 14:18
Moderator Jim Moderator

Hi Yaelhovav!

Als we het over deze KitchenAid hebben: http://www.ibood.com/nl/nl/product-specs/27265/71757/kitchenaid-professionele-mixer-keukenrobot.html
Dan is hij niet uitverkocht – heb je geprobeerd om via de site te bestellen (als je het via de app aan het proberen bent)? Welke foutmelding ontvang je tijdens het betalen?

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

29 juli 2017 om 14:26
yaelhovav Gebruiker

Als ik wil betalen krijg ik error

Beantwoorden

29 juli 2017 om 14:36
yaelhovav Gebruiker

Nu ook geprobeerd via de app. En lukt nog niet

Beantwoorden

29 juli 2017 om 14:45
yaelhovav Gebruiker

Kan ik niet via jou bestellen? Ben al meer dan 2 uur bezig -:(

Beantwoorden

29 juli 2017 om 14:51
Moderator Jim Moderator

Hi Yael!

Ik kan hem helaas niet voor je bestellen, wij als Moderators hebben daar helaas niet genoeg krachten voor ;-). Ik kon de foutmelding op het plaatje niet zien; zou je onderstaande opties eens voor me willen proberen?
- cookies & cache opschonen
- uitloggen & opnieuw inloggen
- ad blocker uitschakelen (indien aanwezig)
- bij een mobiele verbinding is het aan te raden om tijdens het bestelproces de vpn uit te schakelen en via 3g/4g de bestelling af te ronden
- bestellen via een andere browser
- bestellen via een ander device- bestellen via een andere betaalmethode (indien mogelijk)

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

29 juli 2017 om 16:36
yaelhovav Gebruiker

Goede middag Jim,

2 browsers getest / geen adblocker / ander netwerk. Paypal/iDeal getest niks werkt.  Probleem ligt aan jullie kant. Aub controleren en ik hoor graag wat het probleem is!

Alvast bedankt

Beantwoorden

29 juli 2017 om 19:53
yaelhovav Gebruiker

Echt jammer. Ben de hele dag mee bezig geweest en niet gelukt om te KITCHEN Aid te bestellen .

Beantwoorden

29 juli 2017 om 21:04
Moderator Paul Moderator

Dat is zeker spijtig! De KitchenAid machine is nog niet uitverkocht. 
Ik heb zojuist het product in de winkelmand gedaan en betaling getest met PayPal en met iDeal (meerdere banken). Elke keer wordt ik netjes doorgeleid naar PayPal of naar de gekozen bank om de betaling af te ronden. Het lijkt er niet op dat er iets mis gaat aan de iBOOD kant, maar dan blijft de vraag wat wel de oorzaak is van de error die jij krijgt. 
Naast de mogelijke oplossingen die Jim al heeft aangedragen, kan ik alleen nog voorstellen om een nieuwe account aan te maken en daarmee proberen de bestelling te plaatsen. Maar het is afwachten of dat wel hulp biedt.

Beantwoorden

29 juli 2017 om 21:26
yaelhovav Gebruiker

Bedankt! Heb een nieuw account gemaakt en is gelukt.

Beantwoorden

29 juli 2017 om 22:40
Moderator Paul Moderator

Fijn dat het na zoveel moeite dan toch gelukt is!

Beantwoorden

29 juli 2017 om 23:58
Moderator Jim Moderator

Top Paul, thanks voor de toevoeging!

@Yael, veel plezier met de aankoop!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

30 juli 2017 om 08:53
amnon Gebruiker

100x Vershoudzakken | 30 x 40 cm voor €35?!? Is de comma een plekje naar rechts geschoven?

Beantwoorden

30 juli 2017 om 08:57
MichBouss Gebruiker

Haha battlefield 1 momenteel voor €26,49 in de PlayStation store, mooie actie hier zeg. https://store.playstation.com/#!/nl-be/cid=EP0006-CUSA02387_00-BATTLEFIELD01000?scope=sceapp&smcid=sceapp&psappver=4.20.9:home

Beantwoorden

30 juli 2017 om 09:29
dmeerpa Gebruiker

Spijtig dat de Wacom Cintiq 27QHD Touch Creative Pen Display geen echt koopje is doordat hij nog geen 48€ goedkoper is dan in de winkel. Anders had het wel verleidelijk geweest.

Beantwoorden

30 juli 2017 om 09:33
dmeerpa Gebruiker

De Wacom MobileStudio Pro 13 is dan wel mooier geprijsd, maar helaas maar 8Gb RAM en i5. Had het nu eens de i7 geweest met 16Gb, dan had ik waarschijnlijk mijn Wacom Cintiq Companion 2 (i7-16Gb-512GB SSD) vervangen, maar nu vrees ik dat ik zal inboeten aan performantie.

Beantwoorden

30 juli 2017 om 21:14
Harmen70 Gebruiker

Is de Moto Z een dual sim versie?

Beantwoorden

4 augustus 2017 om 11:46
rogersb Gebruiker

Ik heb gisteren de Extreme hoofdtelefoon ontvangen, maar de ANC lijkt niets te doen! Er zit nauwelijks verschil tussen wat je nog kunt horen van gesprekken in de kamer met de ANC aan of uit. Ik had eigenlijk verwacht, gezien de beschrijving dat met de ANC aan geluid uit de kamer (waaronder gesprekken) meer weggedrukt zouden worden, klopt dat?

Beantwoorden

16 augustus 2017 om 15:51
PradeepTV Gebruiker

Dear IBOOD

My order – SO1620537 has still not arrived to me. The order was placed on July 28th. I see that the tracking ID is generated but when I check the tracking – Last status is: shipment received at distribution site since 5th Aug. Could you please help me know the status of the parcel.

Regards

Pradeep

Beantwoorden

16 augustus 2017 om 21:11
Moderator Paul Moderator

Hi Pradeep,

Thanks for your message. I will ask the customer service to investigate why you haven’t received your order yet. They will inform you about the results.

Kind regards, Paul

Beantwoorden

19 augustus 2017 om 20:38
PradeepTV Gebruiker

Hi Paul,

Any update on my order: SO1620537

Still haven’t received any update from the customer service.

Regards,

Pradeep

Beantwoorden

19 augustus 2017 om 21:36
Moderator Jim Moderator

Hi Pradeep!

As far as I can see, you should have received an e-mail from our customer service on the 17th of August. Have you checked the spam folder as well? Could you verify that the e-mail address specified in your account is spelt correctly?

Kind regards,

Jim

Beantwoorden

20 augustus 2017 om 17:08
PradeepTV Gebruiker

Hi Jim,

Thanks for the reply.

I don’t see any email in my inbox. I usually clear the spam folder as such, so i might have deleted unknowingly. eMail address is proper. Can you please resend the mail.

Regards,

Pradeep

Beantwoorden

20 augustus 2017 om 17:26
Moderator Jim Moderator

Hi Pradeep,

Thanks for checking! I’ll ask the customer service to resend the e-mail to the same address. This will most likely happen either monday or tuesday!

Kind regards,

Jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.