4 augustus 2017 om 14:41
iBOOD

Brabantia Keukenapparaten

Brabantia Keukenapparaten
KOOK DAN!

Iedereen die graag in de keuken bezig is moet gewoon even kijken in deze Flash Sale met RVS keukenapparaten. Van Brabantia! Er is voor ieder wat wils van waterkokers tot broodroosters en keukenmachines. Allemaal uitgevoerd in stijlvol RVS. Lekker koken!

5 augustus 2017 om 10:13
stevevandegaer Gebruiker

Kan dit ook gebruikt worden voor vleees?

Beantwoorden

5 augustus 2017 om 11:35
De_Rikster Gebruiker

Welk apparaat? En met welk doel?

De waterkoker, de mixer en de sapcentrifuge in ieder geval niet, in de broodrooster zou je eventueel een hamburger kunnen grillen maar die heeft te weinig vermogen om een goede garing te krijgen. Dan zou je ze bijvoorbeeld eerst sous vide moeten voorgaren en dan afgrillen.

In de keukenmachine kan je wel vlees malen maar dan krijg je een soort paté structuur. Je kan er geen gehakt mee draaien bijvoorbeeld. Zelfde geldt voor kleinere hoeveelheden bij de staafmixer. Zijn prima geschikt om babyvoeding mee te bereiden maar die structuur is voor overige gerechten vaak niet wat je zoekt.

De keukenmachine is wel een aardig apparaat voor deze prijs met een vermogen van 1000W en de accesoires die er bijgeleverd worden. Voorziet in alle mix-,  hak- en raspfuncties die je nodig hebt. Wil je echter ook kneden, gehakt draaien en kloppen dan heb je een uitgebreider apparaat nodig met meer vermogen en een grotere kom dan 1,2l.

Beantwoorden

6 augustus 2017 om 08:35
sophiev6 Gebruiker

Heeft de brabantia broodrooster met 2 sleuven ook een kruimelschuif? En hoeveel vermogen heeft dit toestel?

Beantwoorden

16 augustus 2017 om 12:33
tweecqproductions Gebruiker

Ik heb deze gekocht, erg krachtige blender alleen er komt direct een niet vertrouwde brandlucht uit. Ik heb meerdere ervaringen hierover gelezen nu. Ik raad aan deze niet te kopen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.