De makkelijkste en mooiste manier om meer sfeer én warmte te creëren in je huis, is door simpelweg een vloerkleed neer te leggen. Niet alleen is het heerlijk wanneer je vaak op blote voeten loopt, maar het kan ook een echte boost zijn voor je interieur. Een mooi vloerkleed kan alle elementen in je huis verbinden en er zo een mooi geheel van maken. En dat een vloerkleed dan heerlijk voelt aan je voeten is dan natuurlijk mooi meegenomen!
Bestellen van vloerkleed lukt niet..
Hi Mart,
Krijg je een foutmelding bij het bestellen? Zo ja, welke foutmelding ontvang je?
Groetjes,
Jim
Mooie kleden, wij hebben er inmiddels twee. Ze zijn degelijk en eenvoudig schoon te maken. Zeker geschikt als je honden hebt zoals wij!
Wat is het verschil tussen de Dark Grey Bleu patchwork en de Dark Grey Bleu (2) patchwork?
Dat de 2 alleen bij de Vintage wordt aangeboden en daarmee niet te bestellen is…?
Hi JDevries,
Hetgeen EvelE aangeeft is inderdaad waar, het heeft te maken met de dropdown menus. Bij de ene Dark Grey Bleu kan je Patchwork selecteren als type, en bij de andere niet. Dus…
Als je de kleur ‘Dark Grey Bleu’ wilt hebben…
…en type ‘Vintage’, dan selecteer je de kleur ‘Dark Grey Bleu (2)’
…en type ‘Patchwork’, dan selecteer je de kleur ‘Dark Grey Bleu’
Ik kan me voorstellen dat het wat verwarring met zich mee brengt, excuses daarvoor! :-)
Groetjes,
Jim
Hallo een antwoord is wel fijn
Hallo!
Ik heb je bericht hierboven zojuist beantwoord!
Groetjes,
Jim
Ik wil de Grey Blue vintage bestellen, maar die combinatie pakt het menu ook niet
Hi Abernaturlich!
Als je eerst de kleur selecteert (Grey Blue) en vervolgens ‘Vintage’ selecteert, zou het moeten werken! (Het werkt in ieder geval aan mijn kant ;-)). Laat even weten of het lukt!
Groetjes,
Jim
Bij mij blijft het onveranderd. Gray blue is niet te selecteren.
Hi Abernaturlich!
Probeer je het op dit moment op de app? Zou je het dan eens willen proberen op de site? (of andersom uiteraard ;-)). Probeer je er meer dan één te selecteren?
Groetjes,
Jim
Ik heb zelf ook de Grey blue vintage combinatie besteld dus het zou moeten werken :)
Mooie en fijne vloerkleden; laagpolig en daarom makkelijk door de robot stofzuiger mee te nemen. Blij mee :)
5-6 maanden geleden heb ik eentje gekocht. Het was een ellende dat ik het niet mooi vond en terug moest struren. Ik moest zelf een transport regelen en ik betaalde 55 euro voor. Omdat ze niet wisten dat ze het terug ontvangen, over een maand heb ik mijn geld terug gekregen.