27 oktober 2014 om 05:04
iBOOD

Vogel’s Muurbeugels

Vogel’s Muurbeugels
Monteer je TV aan de muur met een Vogel's muurbeugel!
Bij de aankoop van uw flatscreen TV weet je precies wat je wilt. Maar... weet je ook al hoe je jouw nieuwe TV gaat bevestigen aan de muur? Daarvoor is een Vogel's muurbeugel de ideale oplossing!
27 oktober 2014 om 11:28
mvdmade Gebruiker

LET OP!! Type Vogels EFW8215 komt totaal niet overeen met het plaatje dat getoond wordt!!

27 oktober 2014 om 11:35
Admin iBOOD Admin

Ga ik voor je navragen mvdmade!

Arthur.

27 oktober 2014 om 11:36
mvdmade Gebruiker

Wat jullie op het plaatje tonen lijkt type EFW8225 te zijn. En die is maar geschikt tot 37″.

27 oktober 2014 om 15:32
Admin iBOOD Admin

Vergeten te zeggen, maar we hebben de afbeelding vanochtend aangepast. Dank je wel voor het melden!

Arthur.

18 december 2014 om 09:05
gunterpeeters Gebruiker

Ik heb zelfs totaal het verkeerde product ontvangen – draagvermogen en kantelbaarheid is niet wat werd beloofd.  En wij krijgen zelfs geen reactie op onze melding daarvan!!

18 december 2014 om 09:07
gunterpeeters Gebruiker

Wat gebeurt er voor de mensen die op basis van de door jullie gegeven informatie een foutief product hebben ontvangen???

27 oktober 2014 om 12:07
Copejans Gebruiker

Is deze steun universeel? Volgens de vogels website zou deze niet passen voor een panasonic tx-48AS640E, ik zou type 8345 nodig hebben, wat is hier het verschil tussen?

Mvg

27 oktober 2014 om 12:52
BikerJJ Gebruiker

Wat is de maximale afstand van de muur tot het scherm? Mijn tv moet namelijk wel een betaal afstand overbruggen van de  muur richting de bank. Ik wil hem dus juist niet plat tegen de muur.

27 oktober 2014 om 12:58
SickSciSSor5 Gebruiker

Hallo, kun je deze ook lichtjes kantelen naar beneden en naar boven om de kijkhoek te verbeteren?

27 oktober 2014 om 18:40
Moderator Dees Moderator

Hallo bbroeders83,

De aanbiedingen blijven (mede vanwege de problemen) nog een dag staan.

Ondertussen is men achter de schermen hard aan het werk de “bugs” op te sporen, en te verhelpen.
Hopelijk wil je het later nog eens proberen, misschien dat het dan wel lukt!

27 oktober 2014 om 18:55
Admin iBOOD Admin

Dag iBOOD’ers!

De nieuwe beta site staat live! We werken nog aan wat laatste bugjes dus still work in progress : -).

Veel mensen hebben vandaag geen kans gehad om te bestellen. Daarom hebben we besloten alle deals die vandaag draaien morgen te continueren. Let wel: op = op. We doen ons best om alle bestelproblemen te fixen. ;-)

Happy shopping!

Arthur

27 oktober 2014 om 22:08
TonG Gebruiker

Aha, heb het door. De beschrijvingen van twee systemen zijn omgewisseld…

28 oktober 2014 om 09:29
crasco Gebruiker

@expert

Als ik de wandsteun google op produktnr krijg ik een andere steun te zien dan dat er afgebeeld staat.

Is dit gewoon de verkeerde afbeelding of wat is het verschil ?

28 oktober 2014 om 13:57
Admin iBOOD Admin

Dag allemaal,

Zoals jullie merken, is het voor ons allemaal nog wennen aan de nieuwe site.

Bij hoge uitzondering staan de deals vandaag een extra dag live, zodat mensen die gisteren betaalproblemen hadden een extra kans krijgen om iets te bestellen. Dit is bij hoge uitzondering: ons concept blijft gewoon hetzelfde, en vanaf morgen bieden ook weer iedere dag een verse deal!

Qua betaling raden we in Nederland iDEAL aan.

Daarnaast zijn we bezig met het verplaatsen van feedback op de website naar het feedbacktopic, zodat jullie hier weer kunnen praten over de deals. ;-)

Excuses voor eventuele ongemakken!

Arthur.

28 oktober 2014 om 14:42
daantjeberg1 Gebruiker

@Arthur,

De beugel die nu op uitverkocht (EFW 8325) staat heeft niemand kunnen bestellen.
Wordt dit opgelost voor degenen die dit anderhalve dag hebben geprobeerd? Want dit staat los van de andere probleempjes.

28 oktober 2014 om 18:26
mho747 Gebruiker

grrrrr hele dag gisteren geprobeerd de EFW 8325 te bestellen. En nu staat ie op uitverkocht……..

Ik zou zelfs een mail krijgen wanneer het zou werken ( telefonisch contact gehad op 27-10), Heb ik ook niet gekregen,

Heel slecht!!!!! Kan best zijn dat een nieuwe site problemen geeft maar het zou mooi zijn als ibood degene die bovengenoemde graag willen hebben ze hier alsnog aan helpen. incl. mij!

28 oktober 2014 om 19:36
Vandriesschejohan Gebruiker

idem hier… en ook geen enkele reactie van Ibood…

28 oktober 2014 om 19:31
benjaminVdB Gebruiker

Waar zijn alle eerdere reacties naartoe? Deze threaf was reeds 3 pagina’s lang.

28 oktober 2014 om 19:41
Moderator Dees Moderator

De eerdere reacties zijn verplaatst naar 
http://nl-nl.forum.ibood.com/inside-ibood/wat-is-je-eerste-indruk-van-de-nieuwe-website/

Dit om er zorg voor te dragen dat dit topic ontopic blijft en om ervoor te zorgen dat klachten overzichtelijk bij elkaar verzameld zijn.

29 oktober 2014 om 10:04
Cabbie_86 Gebruiker

Ik vind anders mijn reactie nergens terug in de link hierboven…

29 oktober 2014 om 10:38
Moderator Renate Moderator

hoi cabbie_86, je bericht staat in de post van rita gepost om  2014/10/28 at 3:32pm

28 oktober 2014 om 20:34
Moderator Dees Moderator

Hallo mho747 en benjaminVdB,

Naar aanleiding van jullie post het volgende.
Ik vind het echt heel erg vervelend dat het niet gelukt is om de wandsteun van jullie gading te krijgen.
Bij de lancering van de nieuwe website zijn bugs naar voren gekomen, die tijdens de testfase nog onbekend waren.

Men was en is nog steeds hard aan het werk om alles op te lossen, maar dit heeft tijd nodig.
Daar hebben jullie in dit geval niets aan. 

Maar in dit geval wil ik toch even benadrukken dat het een Flash sale betrof.

De hoeveelheden van de wandsteunen waren te beperkt of te divers, om er een dagdeal van te maken en daarom verkoopt iBOOD ze via Flash sales. 
Zoals het op de site staat en zoals het ook terug te vinden is in de FAQ, geldt het aanbod, zo lang de voorraad strekt.
Staat er dat een bepaald type uitverkocht is, is iBOOD dus ook echt door de voorraad heen.

Ik weet dat er regelmatig Vogel wandsteunen aangeboden worden bij iBOOD, en verwacht en hoop dat dit over niet al te lange tijd ook zo zal zijn.
Zodat jullie alsnog in staat zullen zijn om de door jullie gewilde wandsteun te kopen.

Mijn excuses voor het ongemak, 
Dees

Edited by: Dees

28 oktober 2014 om 22:24
bbroeders83 Gebruiker

Idd erg jammer! Gister ruim 20x geprobeerd te bestellen, vandaag ook weer… en nu uitverkocht….. bedankt!

29 oktober 2014 om 08:50
rollebol Gebruiker

Hallo,

Deze morgen de aanbieding bekeken.

Ik stel vast dat de aanbieding voor de muurbeugels pas vandaag in mijn mailbox is binnengekomen en daardoor mis ik ook een aankoop bij ibood.

Heel jammer en frustrerend dat het aanbod reeds 2 dagen loopt zonder dat ik hiervan kennis heb.

29 oktober 2014 om 09:18
Moderator Renate Moderator

Hoi Rollebol, spijtig om te horen dat je door het uitblijven van de nieuwsbrief een aanbieding bent mis gelopen.
Ik zal even verklaren waarom er geen nieuwsbrief is geweest. Door de uitrol van de nieuwe website moesten we ervoor kiezen om even 2 dagen geen nieuwsbrieven te versturen. Vanaf vandaag zal het echter als vanouds weer dagelijks gebeuren.

Onze excuses.

29 oktober 2014 om 09:38
mho747 Gebruiker

Dees,

Dank voor je antwoord.

Het wordt voor mij nog onbegrijpelijker. Je geeft een uitleg over flash sales. Juist dan is het nodig dat e.e.a. goed werkt aangezien er dus snel geschakeld kan worden.

In het geval je een ‘nieuwe’ website lanceert zou ik adviseren juist een dag aanbieding neer te zetten zodat je in de gelegenheid bent om bij eventuele fouten nog voldoende tijd hebt e.e.a. te herstellen. Ik ben dus ook van mening dat een ’site’ storing niet de oorzaak kan zijn van het niet kunnen kopen van het aangeboden product door geinteresseerde kopers. Een verkeerde prijs in de winkel op een artikel betekent ook dat het artikel tegen die prijs geleverd moet worden.

Ik ben zeer teleurgesteld in iBood en vind het erg makkelijk dat een antwoord wordt gegeven ‘er komen vaak Vogels steunen voorbij’. Er is mij namelijk telefonisch toegezegd door een ibood medewerker dat ik een mail zou krijgen wanneer het opgelost zou zijn!

Verder verbaast het mij dat met nu nog steeds met de grootste korting (71%) wordt geadverteerd terwijl juist deze is uitverkocht!!!!!

Martijn

29 oktober 2014 om 11:30
Moderator Dees Moderator

Hallo mho747,

Helaas kan ik er niets aan veranderen. 
Voor wat betreft de Flash Sale advertentie, De aanbieding wordt online gezet, en pas weer offline gehaald als de tijdsduur verstreken is.

Dat artikelen hierbij uitverkocht raken, wordt vermeld, maar de pagina wordt dan verder niet aangepast.

29 oktober 2014 om 11:15
RikLeys Gebruiker

Is de foto van deze beugel nu eigenlijk correct of niet?

29 oktober 2014 om 11:30
Moderator Dees Moderator

Hallo RikLeys,

Over welke beugel heb je het?

Groetjes, 
Dees

29 oktober 2014 om 11:59
RikLeys Gebruiker

Oh sorry. Over die tot 42″ van €29

29 oktober 2014 om 12:04
Moderator Dees Moderator

Hallo RikLeys,

De foto bij de beugel klopt. 
Het betreft hier type EFW8215. Mocht je nog even willen zoeken.

Groetjes,

Dees

29 oktober 2014 om 12:13
RikLeys Gebruiker

Bedankt. Wat me niet meteen duidelijk is, zijn de minimum maten van de VESA aansluitingen.

29 oktober 2014 om 12:24
RikLeys Gebruiker

Volledig over gekeken mijn excuses

29 oktober 2014 om 13:33
SickSciSSor5 Gebruiker

Die wandsteun van €29, kun je deze ook draaien of is deze enkel maar naar boven en beneden te regelen? Mvg.

29 oktober 2014 om 15:14
Moderator Dees Moderator

Deze wandsteun, de EFW8215 is alleen 15 graden kantelbaar.

Groetjes, 
Dees

29 oktober 2014 om 17:45
ArcsS Gebruiker

Hier gisteren ook verschillende keren een wandsteun proberen te bestellen maar geen enkele keer gelukt. Vandaag zijn ze blijkbaar uitverkocht. Erg spijtig …

29 oktober 2014 om 19:38
Rhox Gebruiker

Toch raar om zoveel reclame te maken nu met de nieuwe website + flash sales en nu blijkt het al amper in orde te zijn :(

Ik heb deze aanbieding ook gemist door de late nieuwsbrief (tegenwoordig kom ik amper op de website, dus de mails helpen wel!)

29 oktober 2014 om 20:16
airportX Gebruiker

Tv staat aan hier en komen non stop Tv comerials van vogels voorbij

30 oktober 2014 om 07:38
jeroenvanderwals Gebruiker

Nog steeds uitverkocht ?? Ik heb er nog wel belang bij.

Ik hoor graag.

30 oktober 2014 om 09:03
Moderator Dees Moderator

Hallo Jeroenvanderwals,

Als het artikel van je keuze op uitverkocht staat, is deze uitverkocht.

Groetjes, 
Dees

30 oktober 2014 om 10:28
boxervriendje Gebruiker

Jammer dat er geen topmodellen zoals de EFW 6445 plus voor de grotere tv’s erbij zitten, dit zal wel een uitverkoop van de minder gevraagde beugels zijn

30 oktober 2014 om 11:14
Moderator Rita iBOOD Moderator

Hi boxervriendje,

Dit is een leuke tip voor het Tip iBOOD forum! Onze inkopers kijken hier elke dag naar om inspiratie op te doen.

6 november 2014 om 13:00
bremg Gebruiker

Heeft iemand deze al binnen? Verwachte verzenddatum 26-10-2014, nog steeds niet verzonden..

6 november 2014 om 14:03
kevinsbreak Gebruiker

Hier de tv beugel ook nog steeds niet binnen, terwijl de verzend datum op 26-10-2014 staat, Ibood?

9 november 2014 om 15:33
nvb1989 Gebruiker

Hier ook nog niks binnen. Ook geen enkele communicatie hierover. Erg slordig!

9 november 2014 om 18:35
Moderator Dees Moderator

Hallo Bremg, kevinsbreak en nvb1989,

Allereerst excuses voor de vertraging!

Sinds de lancering van de nieuwe website gaan er wat dingen in het systeem met betrekking tot verzenden niet goed.
Ibood doet haar best om het zo snel mogelijk op te lossen, alleen neemt dat momenteel wat tijd in beslag.

Je krijgt je bestelling echt binnen, alleen hebben wij Moderators er helaas geen zicht op hoe snel de ontstane achterstand ingehaald is.

Groetjes,
Dees

11 november 2014 om 11:51
vegan60 Gebruiker

goedemiddag, wanneer word deze nou geleverd Vogel’s wandsteun voor TV’s tot en met 42 inchBezorginformatie 10 november 2014Status: Bevestigd  dat was gisteren!?!?

11 november 2014 om 15:42
Toverdoos Gebruiker

Ook ik ben benieuwd naar de status van verzending. De 2e verzenddatum is zoals hierboven genoemd ook verstreken, zonder iets te hebben gehoord.

12 november 2014 om 13:53
vegan60 Gebruiker

ruim 24uur later helaas geen reactie

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.