27 oktober 2014 om 05:04
iBOOD

Vogel’s Muurbeugels

Vogel’s Muurbeugels
Monteer je TV aan de muur met een Vogel's muurbeugel!
Bij de aankoop van uw flatscreen TV weet je precies wat je wilt. Maar... weet je ook al hoe je jouw nieuwe TV gaat bevestigen aan de muur? Daarvoor is een Vogel's muurbeugel de ideale oplossing!
5 december 2014 om 10:58
vegan60 Gebruiker

Klantenservice telefonish ook niet bereikbaar vandaag. Nog steeds geen bericht wanneer er duidelijkheid gaat komen. misschien kan sint hem vanavond kado doen aan me want ibood heeft een vertrouwens dieptepunt bereik is het nou zo lastig om gewoon een met je klanten te communicerenik zie graag een reactie.

5 december 2014 om 17:06
Moderator Arthur iBOOD Moderator

Dag allemaal, excuses voor de late reactie. We verwachten in week 50 de tweede nalevering te doen.

6 december 2014 om 16:15
Petsy Gebruiker

Ik kreeg het volgende bericht de 27e

29 november 2014 om 13:56
#

ModeratorDeesModerator

Hallo Petsy,

Wil je contact opnemen met de klantenservice? Dan komt het allemaal goed.

Groetjes,Dees

Dit heb ik afgelopen woensdag gedaan en ondertussen heb ik nog steeds niet gehoord. Graag z.s.m. reactie. Ik begrijp hierboven dat er volgende week nieuwe steunen uitgeleverd worden? Zit mijn steun daar ook bij?

6 december 2014 om 18:03
Moderator Dees Moderator

Hallo Petsy,

In week 50 gaan we de steunen omwisselen voor de juiste steunen. 
Voor die tijd krijgen jullie bericht hoe een en ander gaat verlopen.

Groetjes,
Dees

9 december 2014 om 18:48
Petsy Gebruiker

Volgens mij is dat deze week. De status van mijn product is nu ineens aangepast naar verzonden maar ik heb verder nog niets ontvangen? Kan ik er vanuit gaan dat de steun onderweg is of?

10 december 2014 om 12:44
vegan60 Gebruiker

Goedemiddag, gisteren na lang wachten eindelijk de order binnen niet het juiste nummer maar 2 doosjes die samen de juiste combinatie maken. een hoop gezeik afgelopen weken maar ik moet zeggen dat dit ook keurig opgelost is door ibood nu eindelijk de tv aan de wand kunnen ophangen

11 december 2014 om 09:42
Brederhf Gebruiker

Ik ben nog in afwachting. Hopelijk vandaag met de post?

11 december 2014 om 10:23
VinnieG86 Gebruiker

Hoi Ibood,

Ik heb gewoon maar even braaf een paar weken gewacht, maar ik wacht nog op een ontvangstbevestiging van mijn geretourneerde wandsteun!
én ik ben natuurlijk benieuwd naar de status van de door mij bestelde steun (40 inch ding)

11 december 2014 om 10:38
Griengieltsje Gebruiker

Hallo vrienden van het forum. Is er hier ook iemand die de EFW 8325 heeft besteld en al iets gehoord/gezien heeft?

De klantenservice heeft een burn-out begrijp ik, is ook niet fijn natuurlijk, al die boze mensen…, maar wellicht dat jullie iets weten.

11 december 2014 om 12:52
bdonkersloot Gebruiker

Ik heb een EWF 8215 besteld maar kreeg een 8125. nog steeds geen bericht. drama is het!

16 december 2014 om 17:11
emesix Gebruiker

Hoi

Ik heb ook de EFW 8325 besteld, maar tot heden niks gekregen of gehoord.

Er is ook geen reaktie opmijn ticket van 8 dagen geleden.

Wel jammer want al mijn andere IBOOD bestellingen gingen zonder problemen.

17 december 2014 om 08:41
Griengieltsje Gebruiker

Bedankt, dan zijn er dus meer ;-)

De feedback is inderdaad ronduit slecht, en omruilen wanneer je niets hebt ontvangen is lastig. De fase van ‘begrip voor de situatie’ zijn we wel gepasseerd.

Los van deze ervaring: Ibood zijn kracht lag altijd in 1 aanbieding per dag. Je kon snel checken of het iets was. Nu is het een rommelig & onoverzichtelijk geheel, en is het zijn doel voorbij geschoten. Als ik uitgebreid wil zoeken, ga ik naar andere ‘winkels’. Maar dat is een persoonlijke mening. Wellicht zijn er veel mensen die dit prettig vinden.

11 december 2014 om 11:20
Moderator Dees Moderator

Hallo Allemaal,

Door de grote hoeveelheid steunen die nodig zijn om de verkeerd geleverde steunen om te ruilen, duurt het langer dan gepland om deze bij elkaar te krijgen.
We verwachten in de loop van volgende week meer duidelijkheid te kunnen verschaffen over wanneer we de steunen gaan omruilen.

Excuses dat het zo lang duurt.

Groetjes,
Dees

11 december 2014 om 12:09
Griengieltsje Gebruiker

Hallo Dees,

kun jij misschien ook aangeven hoe het zit met de EFW 8325? Deze is helemaal aan niemand geleverd of deels?

Zelf heb ik niks ontvangen(ook geen verkeerde), of is deze helemaal niet leverbaar.

Sorry, maar probeer gewoon een beetje duidelijkheid te krijgen.

11 december 2014 om 12:47
bdonkersloot Gebruiker

Nou mijn verkeerd geleverde wandsteun is 1 december terug ontvangen in het magazijn…. en toen was het stil.

Ibood wat een ellende om met jullie te communiceren, Er wordt nooit op berichten gereageerd.

Zo`n forum is leuk maar de mensen verwachten een persoonlijke reactie zodat je niet op een form moet kijken of er toevallig misschien al iets meer bekend is.

Maar hoelang gaat dit nog duren, een wandsteun die 29 oktober besteld is…..

12 december 2014 om 20:09
Brederhf Gebruiker

Had hoop deze week. Helaas weer teleurgesteld en weer geen persoonlijke reactie.

14 december 2014 om 10:49
bdonkersloot Gebruiker

IBOOD is wel dan wel website van het jaar maar de klantenservice is triest!!!

14 december 2014 om 14:45
Petsy Gebruiker

En ook hier nog steeds niks te horen gekregen…. Als het uitleveren gewoon niet gaat lukken kun je dit ook melden. Dan zoek ik verder. Nu heb ik steeds de hoop de beugel snel te ontvangen maar iedere keer wordt het weer verlaat. Ik wil met kerst vanuit bed televisie kunnen kijken. Gaat dit lukken?

15 december 2014 om 12:41
bdonkersloot Gebruiker

Twitter werkt sneller een antwoord via twitter maar niet het antwoord waar we op zitten te wachten :(

donkertje via de mail. Ik zie helaas nog geen andere verwachte verzenddatum staan. ^Arthur #iBOOD 2/2

View conversation0 replies0 retweets0 favorites

Reply
Retweet
Favorite

More

iBOOD ‏@iBOOD 2h2 hours ago

@donkertje Dag Bert, excuses voor de vertraging, het Forum staat hier: http://ow.ly/FTfz0 . Weten we meer, dan updaten we je #iBOOD 1/2

15 december 2014 om 18:26
marcel.setten Gebruiker

Ik krijg geen bevestiging van de al reeds verzonden wandsteun. Toen ik mijn geld terug vroeg kreeg ik nogmaals een terug stuur verzoek! Hierop heb ik gereageerd dat ik mijn wandsteun al had verzonden, Maar ook hierop krijg ik in lijn van verwachting geen antwoord.

Wat een geklooi joh! ik stel iedereen voor om een recensie te schrijven over deze wanprestatie van iBood. Dit kan via deze link https://www.trustpilot.nl/review/ibood.nl

16 december 2014 om 03:02
Fre911 Gebruiker

Moet ik de verkeerd geleverde beugel nu al retour sturen of wachten op instructies?

16 december 2014 om 11:49
Toverdoos Gebruiker

Ik wacht vandaag nog af, hoor ik weer niets of een loze belofte, dan stuur ik hem terug.

18 december 2014 om 10:38
Jeroendewildt Gebruiker

En inmiddels ligt week 50 alweer ruimschoots achter ons.

18 december 2014 om 22:06
Brederhf Gebruiker

Ik heb de verkeerde beugel al lang geleden terug gestuurd maar niets meer gehoord. Voor mij geen ibood bestellingen meer. Eerst raadde ik mijn vrienden ibood aan vanwege de leuke deals nu twitter en facebook ik iedereen aub niets meer te doen ivm met service. Onbegrijpelijk dat jullie op deze manier je goede nam om zeep helpen.

18 december 2014 om 23:34
Fre911 Gebruiker

Moet ik de verkeerd geleverde beugel nu al retour sturen of wachten op instructies? Iemand?

19 december 2014 om 07:28
bdonkersloot Gebruiker

Er is een tijdje geleden een mail geweest van IBOOD waarin stond dat je hem retour moest sturen. Die van mij is al bijna 3 weken terug maar dat was het. Geen reactie meer :(

19 december 2014 om 08:18
profDavidoff Gebruiker

Dit begint langzamerhand een comedy te worden, ik had de verkeerde gekregen. Terug gestuurd, maar sinds 30 november geen reactie van ibood. Op dit punt durf ik niet eens de bestelling te annuleren, want ik heb mijn twijfels dat dit goed gaat.

19 december 2014 om 11:57
Griengieltsje Gebruiker

Dit heeft al lang niet meer te maken met het ontbreken van de bladiebla met het distributiecentrum.

Denk eerder aan een financiële kwestie. 2 maanden en nog niks kunnen melden.

Misschien komt het nog goed, maar als je op trustpilot ziet bij de diverse bestellingen wat er allemaal mis gaat, dan krijg je toch sterk het gevoel dat het een chaos is op dit moment.

19 december 2014 om 12:02
Petsy Gebruiker

Hallo iBood,

Wordt het niet eens tijd voor duidelijkheid? Iedereen zijn geld teruggeven is ook een optie natuurlijk dan kunnen we in ieder geval verder!

Groetjes,

Patrick

20 december 2014 om 13:12
emesix Gebruiker

Hallo Petsy/Patrick

Het is tijd voor duidelijkheid… maar stel dan wel een keuze moeten krijgen…. Langer wachten (des noods voor een duurder type(kosten Ibood)) of dat Ibood het geld terug stort. Zelfde is ook gebeurd met de “Sandisk Ultra Fit Flash Drive 32 GB, USB 3.0 (duopack) – 64 GB voor een schijntje!”.

Persoonlijk vind ik het belangrijker dat ik 2 identieke muurbeugels krijg voor een koopje dan me weer me geld retour. En ik kan er makkelijk nog langer dan een maand op wachten…. Zolang de bestelling voldaan wordt. Maar ik snap dat voor een hoop mensen het geduld op is.

Vincent Brakshoofden

21 december 2014 om 08:00
bdonkersloot Gebruiker

Beste Vincent,

Ik denk dat bij veel mensen het geduld op is omdat er niet gereageerd wordt door IBOOD.

Ikzelf heb ook een aantal keren gemaild zonder reactie.

En dan duurt wachten heel erg lang wat normaal niet zo erg zou zijn als je goede info krijgt.

Maar ik heb het idee dat IBOOD er zelf niet uit komt.

Wellicht kan het zomaar zijn dat iemand een duurder product heeft gekregen maar deze niet retour stuurt. Dan moet iemand dit wel besteld heeft heel lang wachten voor het retour is.

Edited by: Dees
Hallo bdonkersloot en anderen.
Ik ga mijn uiterste best doen meer duidelijkheid te krijgen over jullie Vogel wandsteunen.
Excuses dat het zo lang duurt.

Groetjes,
Dees

22 december 2014 om 09:44
bdonkersloot Gebruiker

Beste Dees,

Leuk zo`n reactie maar dit horen wij te vaak.

Geen woorden maar daden, dat mogen we nu toch wel verwachten!!

Gr. Bert

21 december 2014 om 14:33
RikLeys Gebruiker

Sinds bestelling alleen foute levering gekregen. Heb dan contact opgenomen met ibood ivm met foute levering. Sindsdien NIKS maar dan ook NIKS gehoord van ibood. Dit vind ik ronduit schandalig. Niet alleen zou ik al lang retourpapieren aangekregen moeten hebben, ik zou mijn tv hier al lang omhoog moeten hangen hebben. Om het op zijn vlaams te zeggen, het is een dikke klucht! Ben het beu! Maar echt wel beu!

Bijna twee maanden na mijn bestelling en we zitten nog steeds een stap achteruit ipv zelfs nog maar bij nul te staan.

Een normaal functionerend bedrijf had hier al lang een oplossing geboden aan zijn klanten. Desnoods kopen ze gelijkaardige steunen in de plaats! Het maakt me niks uit. Op deze manier is ibood zich belachelijk aan het maken. Ik ken echt geen enkele winkel of webshop waar ze je twee maanden zouden laten wachten en je als klant nog niks gehoord zou hebben .

LOS HET NU EINDELIJK EENS OP!!!

22 december 2014 om 12:52
Moderator Arthur iBOOD Moderator

Dag allemaal,

Excuses dat het zo loopt. We hebben problemen gehad met een aantal leveringen, waardoor onze Customer Service (die normaliter de updates doet) een flinke achterstand heeft opgelopen. Ze doen hun best om iedereen zo snel mogelijk te helpen, maar helaas kost dat tijd.

Duurt het te lang? Dan kan je annuleren. Krijg je per ongeluk tóch een levering? Dan kan je weigeren aan de deur. Heeft iemand per ongeluk het pakket aangenomen? Neem dan contact op met onze Customer Service.

We kregen eind vorige week overigens dit statement binnen van Vogels:

===

Beste klant,

Onlangs heeft u bij iBOOD.com een Vogel’s EFW 8215 gekocht. Bij deze tv-wandsteun horen de volgende specificaties:

- Het maximale gewicht van uw tv is: 30KG

- Het VESA patroon voor uw TV is: minimaal 100×100 / maximaal 500×350

Als uw TV voldoet aan deze specificaties dan past uw TV op deze wandsteun. In de praktijk zal dit er op neerkomen dat de meeste TV’s van 32” tot 42” geschikt zijn voor deze wandsteun. Daarnaast kan het ook zo zijn dat grotere schermen t/m 55”geschikt kunnen zijn, mits deze voldoen aan de eerder genoemde specificaties.

Heel veel plezier met uw aankoop.

Met vriendelijke groet,

Vogel’s

===

Nogmaals excuses voor het ongemak.

22 december 2014 om 14:45
bdonkersloot Gebruiker

Wat heeft het bericht van vogel`s te maken met de leveringen??? Ik begrijp het niet helemaal.

Wanneer wordt het nu geleverd? daar wordt niet over gesproken.

uiteindelijk weer een bericht waar je niets aan hebt, als het te lang duurt kun je altijd annuleren dat is niet nieuw.

ik had gehoopt dat hier eens een keer een oplossing kwam ipv de excuses. als ik 1 december mijn verkeerd geleverde wandsteun retour heb gestuurd en ontvangen dan had ik toch de goede al wel mogen verwachten…. helaas.

23 december 2014 om 08:14
Brederhf Gebruiker

Precies wat ik er ook van vind. Zo klaar met de hele situatie.

22 december 2014 om 15:09
RikLeys Gebruiker

Dus nu is jullie oplossing, sturen naar annuleren. Na al deze miserie, beginnende bij het eigenlijk willen bestellen van de andere beugel maar niet gekunnen hebben door het falen van jullie website. Ik wil geen geld terug na deze miserie, ik wil de beugel in huis. Waar jullie al twee maanden geleden geld voor ontvangen hebben!

23 december 2014 om 13:21
Sneakyvv Gebruiker

Hoera! Een kerstmirakel!!!

Vandaag werd plots de beugel geleverd. Ok, niet de EFW 8215, maar de EFW 8205, die ook wel TV’s tot 42″ aankan.

Daarbij stak er ook een extra doosje met de EFA 8810, een tilt systeem waardoor je aan dezelfde kenmerken komt als de 8215 veronderstel ik. Op de doos van het tilt-systeem staat echter dat dit maar voor S/M 19″-37″ toestellen is, dus wellicht niet te gebruiken voor mijn TV. We zullen het bekijken… Nu ja, wellicht heb ik de tilt-functionaliteit niet eens nodig.

In ieder geval, gaat het hoogst waarschijnlijk wel een tijdje duren voordat ik weer eens iets bestel bij iBood.

23 december 2014 om 13:25
Sneakyvv Gebruiker

Btw, kan er een moderator mij eens vertellen of er nu ook eindelijk werk gaat gemaakt worden van het terugstorten van de retourkosten?

23 december 2014 om 18:29
bdonkersloot Gebruiker

Nou met de hoogste spanning heb ik de doos opengemaakt.

wat een teleurstelling!!!!! Koop je een 8215 maar krijg je een combipakket waarvan het tilt systeem maar t/m 37″ aan kan terwijl je 42″ koopt!!

Wat maken ze er een puinhoop van!!

Ik heb niets aan 37″ anders had ik die wel gekocht.

IBOOD bedankt voor weer een teleurstelling….website van het jaar??  Een ijskoude douche krijgen ze van mij!!

23 december 2014 om 19:09
Brederhf Gebruiker

Hier ook een combipakket ontvangen. min. Tv is 37″ dus hoop dat ik geluk heb. Ik voel me wel afgescheept. Jammer dat ze niet vooraf communiceren over een oplossing ilv van achteraf teleurstellingen. Ook raar dat niemand van ibood de afgelopen dagen op dit forum wist dat ze verstuurd waren. Ik hoop dat we nu klaar zijn want ik ben er wel klaar mee.

26 december 2014 om 12:09
djdide Gebruiker

Hello!

Hier nog niks gekregen … ook nog geen antwoord aan mijn email!

???????

Didier

27 december 2014 om 14:38
delbosque14 Gebruiker

Deze week mijn juiste steun in de bus gekregen, echter mijn retourkosten zijn nog niet teruggestort, ook al is deze bij I-bood ontvangen op datum van 02/12??
In het verleden nooit problemen gekend met i-bood maar denk dat ze sedert hun vernieuwde website met een groter aanbod een beetje de prijs moeten betalen van hun succes. Hopelijk een vlugge terugbetaling.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.