27 oktober 2014 om 05:04
iBOOD

Vogel’s Muurbeugels

Vogel’s Muurbeugels
Monteer je TV aan de muur met een Vogel's muurbeugel!
Bij de aankoop van uw flatscreen TV weet je precies wat je wilt. Maar... weet je ook al hoe je jouw nieuwe TV gaat bevestigen aan de muur? Daarvoor is een Vogel's muurbeugel de ideale oplossing!
29 december 2014 om 15:53
Fre911 Gebruiker

Net een mail gekregen dat ik de juiste beugel zelfs niet meer toegestuurd zal krijgen. Twee maand later heb ik nu nog altijd geen beugel en mag ik binnen de zes maanden mijn kosten die ik gemaakt heb om hem terug te sturen verwachten … Wat een grap. Zijn er nog zo’n gevallen want ik lees dat er zijn die toch de juiste hebben ontvangen?

6 januari 2015 om 10:09
trainer10 Gebruiker

Ik ben tevreden dat blijkbaar een aantal mensen hier al enige reactie ontvangen heeft, ik wacht spijtig genoeg nog steeds op iets van nieuws (twee mails zonder reactie) en het ding ligt ook hier stof te vergaren. Het wordt er zelfs nog beter op, ik krijg nu mails omtrent andere producten die ik al teruggestuurd heb met de melding om het ding alsnog terug te sturen … begrijpe wie begrijpen kan. Ik kan alleen maar hopen dat ik daarvan mijn geld terug zie. Spijtig dat het zo moet lopen want vorig jaar bij m’n eerste bestellingen nooit problemen gehad. Dat ze zich nu achter een foutieve levering van vogel’s zelf proberen wegstoppen pleit niet echt in het voordeel van ibood naar mijn bescheiden mening. En ook al is het dan misschien de waarheid, dan hebben de klanten zelf hier niets aan. Los het probleem gewoon op met je eigen klanten qua terugzending/terugbetaling en zoek nadien een oplossing, maar niet zoals nu, een oplossing voor de ene helft en de andere helft blijkbaar in het ongewisse laten. Het trekt eerlijk gezegd op geen bal de algehele service.

Ben echt eens benieuwd wanneer ik eens een gericht antwoord ga ontvangen in de plaats van een standaardmailtje of een ontwijkend antwoord hier op het forum.
Ik begin er in ieder geval voor te vrezen dat ik de 100 euro die ik nog tegoed heb voor verschillende producten ooit nog zal terugzien.

Edited by: Dees
Hallo Trainer10,
Heb je voor mij een ticketnummer of bestelnummer?
Dan ga ik mijn best doen om je te helpen.

7 januari 2015 om 07:40
bdonkersloot Gebruiker

Dees er zijn nog heeeel veel mensen die geholpen moet worden!!!!

Ik heb wederom iets anders gekregen dan dat ik heb besteld. een combi pakket wat niet past op mijn tv, regel je dat ook “even” ??

6 januari 2015 om 14:17
djdide Gebruiker

Geachte Dees,

Ook geen antwoord aan mijn verschillende emails … ook geen antwoord aan de “service verzoek”

Kunt u ook iest voor mij doen ? Ticket#2014111510003056

Bij voorbaat dank,

Edited by: Dees
Ik heb het teruggekoppeld voor je.
Hopelijk wordt het snel opgelost!

Groetjes,
Dees

6 januari 2015 om 14:57
RikLeys Gebruiker

Ik weet niet hoe het bij de anderen zit maar ik begin stilaan pisnijdig te worden!

Hoe kan het nu in godsnaam zo lang duren?????? We zijn meer dan twee maanden verder!

7 januari 2015 om 07:41
bdonkersloot Gebruiker

De regent klachten van IBOOD

http://www.klacht.nl/ibood/

Dus allemaal klagen op klacht.nl want dit heeft lang genoeg geduurd, wellicht worden ze wakker.

7 januari 2015 om 08:33
profDavidoff Gebruiker

Ah thanks, Ik heb ondertussen niks ontvangen en krijg 0 reactie op mijn vragen. Gezien de huidige datum ben ik geduldig, maar ik ben hier ondertussen helemaal klaar mee.

13 januari 2015 om 23:51
emesix Gebruiker

Hoi Hoi

Heeft iemand al een EFW 8325 ontvangen ?

Vincent

14 januari 2015 om 08:08
blonde666 Gebruiker

Ik heb nog steeds geen reactive gekregen op serviceverzoek.
Al in November een klacht gestuurd dat ze me de verkeerde beugel toegestuurd hebben en nu nog steeds geen reactie.
Moet zeggen dat de service van Ibood samen met de launch op niets meer trekt

Edited by: Arthur iBOOD
Excuus, ik heb het doorgestuurd naar onze Customer Service.

14 januari 2015 om 13:23
RikLeys Gebruiker

Ibood, jullie moesten je schamen!!!!

14 januari 2015 om 13:25
RikLeys Gebruiker

Mensen die iets terugsturen niets terugbetalen of gewoon niet antwoorden in het algemeen. Vinden jullie dit normaal???

14 januari 2015 om 14:19
Moderator Arthur iBOOD Moderator

Geenszins Rik. Op dit moment kan onze Customer Service echter helaas niet alle vragen aan, vandaar dat het zo lang duurt. Excuus voor het ongemak. We doen ons best om iedereen zo snel mogelijk te helpen!

20 januari 2015 om 11:56
djdide Gebruiker

Hello !

Ik heb ten einde een antwoord van IBOOD gekregen.

Ik mag het artikel terugsturen voor terugbetaling.

Ze spreken van een maximale bedrag voor de terugbetaling van de verzenkosten … ik vind dit bedrag niet op de IBOOD website.

Kan iemand dit bedrag me communiceren ?

Bij voorbaat dank,

Didier

20 januari 2015 om 12:12
Moderator Arthur iBOOD Moderator

Dat weet ik helaas ook niet Didier, ik zet het door naar mijn collega’s van Customer Service.

20 januari 2015 om 13:38
emesix Gebruiker

Datum van bestelling: 2014-10-27

Betaalwijze: iDEAL

Details van je bestelling:

EAN: 8712285315541

Naam:  Vogel’s wandsteun t/m 50”

Aantal: 2.0

BTW: 17.34 EUR

Prijs: 49.95 EUR

Totaal inclusief BTW: 99.9 EUR

Verwachte verzenddatum: 2014-11-10

Bezorging: 1.0

BTW: 1.55 EUR

Prijs: 8.95 EUR

Totaal inclusief BTW: 8.95 EUR

——

Totaal: 108.85 EUR

20 januari 2015 om 15:57
djdide Gebruiker

Ok maar wat betreft de terugbetaling van de verzendkosten (16,80€ bij Bpost) die me gevraagd zijn voor het terugsturend van mijn verkeerde artikel?

Didier

23 januari 2015 om 07:44
bdonkersloot Gebruiker

Nu breekt mijn klomp…. ik krijg een tweedelig bijmekaar graapte wandsteun en nu staat diezelfde wandsteun bij de uit verkoop http://www.ibood.com/be/nl/product-specs/648/1427/vogels-efw-8125.html

Ben benieuwd wat ze echt krijgen.

Ik ga mijn wandsteun retour sturen maar wat is er met die verzendkosten aan de hand??

23 januari 2015 om 09:27
Moderator Dees Moderator

Hallo bdonkersloot en Didier,

Als je in Nederland woont kan de wandsteun kosteloos worden opgestuurd.
Vanuit België kan dat helaas niet.
De kosten die je maakt voor verzending (vanuit België) worden gewoon vergoed, MITS je een bewijs hebt van de gemaakte kosten.

Groetjes,
Dees

23 januari 2015 om 14:25
bdonkersloot Gebruiker

Ik bedoel de verzendkosten die al betaald zijn bij het bestellen van het artikel, € 5,95 in mijn geval.

23 januari 2015 om 16:01
Moderator Dees Moderator

Hallo bdonkersloot,

Je krijgt het totaalbedrag teruggestort (dus inclusief verzendkosten)

Groetjes,
Dees

10 februari 2015 om 18:06
emesix Gebruiker

Zijn er nou nog meer mensen die wachten op hun TV beugel ?

En ik bedoel de eerste levering …. niet de retour zending.

Want ik wacht nog steeds op mijn EFW 8325 beugel.

Heb wel de servicedesk gebeld, maar daar sloeg het systeem vast toen ze mijn order op wilde zoeken…

Terwijl de order op de Ibood site gewoon staat als bevestigd…..

Vincent

23 februari 2015 om 18:24
Nilsx Gebruiker

Excuus Nilsx, ik heb CS gevraagd zsm naar jouw zaak te kijken.

Bestelnummer SO5945 Besteldatum: 29 oktober 2014

Edited by: Eveline iBOOD

9 maart 2015 om 09:19
Nilsx Gebruiker

Inmiddels zijn we weer 2 weken verder en heb wederom geen reactie gehad.Dit is echt om moedeloos van te worden mensen!

9 maart 2015 om 16:51
Moderator Dees Moderator

Hallo Nilsx,

Ik laat het oppakken door mijn supervisor.

Excuses dat het zolang duurt.

Groetjes,

Dees

22 maart 2015 om 14:05
Nilsx Gebruiker

Zo ,we zijn weer 2 weken verder en nog steeds niks gehoord!

Schandalig Ibood!

17 maart 2015 om 22:20
Toverdoos Gebruiker

Edited by: Renate
Beste Toverdoos,
ik vind het vervelend om te lezen dat je te lang moet wachten op deze afhandeling.
Ik heb dan ook een melding gemaakt bij een van mijn contact personen. Zij zullen zsm contact met je opnemen.
Laat me even weten als je morgen geen bericht van hun hebt ontvangen.

26 maart 2015 om 08:28
Nilsx Gebruiker

Dit is de allerlaatste keer! dat ik het aardig vraag, als er nu geen contact met mij wordt opgenomen ben ik helaas genoodzaakt andere middelen in te schakelen. Na 5 maanden en vele vele beloftes is er nog steeds geen oplossing. Sterker nog..niemand heeft het fatsoen bij jullie om überhaupt contact met mij op te nemen!!!

Bestelnummer SO5945 Besteldatum: 29 oktober 2014

26 maart 2015 om 09:15
Moderator Renate Moderator

beste nilsk, ik heb je bericht door gezet naar mijn leidinggevende. Deze zal zorgen dat er zsm contact met je wordt opgenomen.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.