21 november 2017 om 00:00
iBOOD

Meepakkers

Meepakkers

Alles onder de € 30

Meepakkers, of hoe je het ook noemen wilt. Daar staat deze Flash Sale bol van. Je loopt altijd wel een keer langs een kopstelling of een kassa en ziet vervolgens iets liggen waarvan je denkt: “waarom niet?” “Die neem ik mee.” Zo is het ook met deze Flash Sale maar dan min de drammende mensen, ellenlange rijen voor de kassa en personen die in ‘standje zombie’ door de winkel lopen. Wat natuurlijk alleen maar fijn is.

21 november 2017 om 13:43
brain99 Gebruiker

Ik heb een code voor gratis verzending. Toen ik daarnet wilde bestellen, was één van de producten helaas uitverkocht geraakt tussen het moment van in karretje leggen en afrekenen.

Intussen is dat weer beschikbaar, maar nu zegt hij dat mijn code voor verzending niet geldig is. Ik meen mij te herinneren op het forum eens gelezen te hebben dat je in dat geval 2 uur moet wachten voor de code weer vrijgegeven wordt, maar op die tijd riskeer ik natuurlijk dat het product weer uitverkocht is.

Voorlopig zal ik mijn bestelling dus maar zonder kortingscode plaatsen om het product niet te mislopen… Is er een manier om alsnog mijn korting te krijgen?

Beantwoorden

21 november 2017 om 13:57
Moderator Bas iBOOD Moderator

Zodra een bestelling geplaatst is, verrekenen wij achteraf niet de verzendkosten.

Je kunt wel kijken of het product over 2 uur (want die tijdspanne klopt) nog beschikbaar is en hem dan nogmaals kopen, met code. Vervolgens kun je jouw eerdere bestelling kosteloos annuleren.

Beantwoorden

21 november 2017 om 14:52
brain99 Gebruiker

Langs de ene kant is het sympathiek dat iBOOD soms kortingscodes geeft, maar dergelijke beperkingen zorgen tegelijkertijd toch ook voor frustratie! Uiteindelijk heb ik zelden (als jarenlange klant durf ik niet met zekerheid ‘nooit’ schrijven) al wat aan een code gehad; er is altijd wel iets. Meestal zijn de codes slechts kort geldig (ik koop ook niet elke week iets bij iBOOD), en vandaag heb ik dan dit weer voor.

Ik weet dat je daar als moderator weinig aan kan veranderen, maar algemeen vind ik de klantvriendelijkheid van iBOOD toch wel wat te wensen overlaten.

Ik wilde ook een item retourneren (het gaat om kleding waarbij de maat te groot blijkt – zowel in de beschrijving als op het forum werd aangegeven dat de maten erg klein uitvielen en je dus best 1 of zelfs 2 maten groter bestelt dan normaal, maar finaal is het geleverde item een stuk te groot en had mijn normale maat zeker goed geweest). Hoewel er de optie is om bij het leveren van een bestelling ook een product weer retour te laten nemen, blijkt dat alleen voor elektronica te gelden. Daar zal vast een reden voor zijn, maar die beperking komt opnieuw weinig klantvriendelijk over en betekent dat ik sowieso verzendkosten moet betalen. Voor mij als Belg is dat nog eens internationale pakketpost ook wat de kost wel doet oplopen tov de bestelwaarde van het product.

Resultaat: ik heb vandaag 2x voor dat ik tóch verzendkosten moet betalen ondanks de hoop op het tegendeel (code die niet werkt + retour nemen product enkel voor elektronica). Dan blijf je toch wel een beetje met een wrang gevoel zitten…

Beantwoorden

21 november 2017 om 15:21

Ik snap dat dit een vervelende bijsmaak kan geven.

We zijn bezig om onze kortingscodes aan te passen, om deze fijner te maken in gebruik.

Ook zijn we bezig om te kijken hoe we teleurstellingen met het vakje voor retourneren waar je naar refereert kunnen voorkomen. Ik verwacht overigens dat retourneren onder WKOA bij ons de komende tijd gewoon voor eigen rekening zal blijven.

Nogmaals, ik snap waar je gevoel vandaan komt. We doen onze best om onze service steeds verder te verbeteren.

Beantwoorden

21 november 2017 om 14:33
rick-ver Gebruiker

Beste IBOOD,

Is de bit en borenset van Makita echt uitverkocht? Of komt deze nog een keer aan bod tijdens de Hunt? Groeten Rick

Beantwoorden

21 november 2017 om 15:18

Er zijn maar drie mensen binnen iBOOD die weten welke deals er nog voorbij komen, en wanneer deze online komen te staan. Helaas ben ik er daar geen van. Met deze vraag kan ik je dus helaas niet helpen :-)

Beantwoorden

21 november 2017 om 16:16
rick-ver Gebruiker

Bedankt voor je reactie????

Beantwoorden

21 november 2017 om 14:54
siejmoe Gebruiker

Bij de sale staan er 2 verschillende aanbiedingen met Klikr artikelen, een witte single pack (of is het wel een triple pack gezien de “sticker”) en een zwarte triple pack. De omschrijving wijkt enigszins af, maar zijn het technisch gezien dezelfde producten of zit er wel degelijk verschil tussen… Wie o wie weet dit?

Beantwoorden

21 november 2017 om 15:40

De witte is een single pack, we hebben de foutieve sticker weggehaald. Technisch zijn dit dezelfde producten.

Beantwoorden

21 november 2017 om 15:26
vanaerde Gebruiker

Washandjes zijn niet te bestellen.

“Keuze uit 11 kleuren”, maar bij keuze staan er maar 3 en deze zouden uitverkocht zijn.

http://www.ibood.com/be/nl/product-specs/30598/88113/6x-f2f-washandje-16-x-21-cm.html

Beantwoorden

21 november 2017 om 16:56
vanaerde Gebruiker

Hallo moderator?

Beantwoorden

21 november 2017 om 17:06

De drie uitverkochte kleuren zijn inderdaad uitverkocht. We zijn aan het onderzoeken of er een andere kleur nog wel beschikbaar is, het systeem geeft namelijk een foutmelding.

Beantwoorden

21 november 2017 om 15:44
Rboinboin Gebruiker

Beetje zonde dat je voor 2 aparte BB setjes 2×5,95€ verzendkosten betaalt..

Beantwoorden

21 november 2017 om 20:47
Moderator Paul Moderator

Je kunt in de winkelmand op Verder winkelen klikken om het 2e setje aan dezelfde bestelling toe te voegen. Op die manier betaal je slechts 1x verzendkosten.

Beantwoorden

22 november 2017 om 01:05
Rboinboin Gebruiker

Is dit, na betaling, nog aan te passen?

Beantwoorden

21 november 2017 om 16:21
mhdewinter Gebruiker

Ibood gisterenavond was het al klote met bestellen overdag kon het ook al niet.

Een vraag gesteld hoe kan dit wat gaat er fout ….reactie gehad waar ik niks aan had.

Nu uitverkocht!

Voor mij geen ibood meer gewoon popenkast

Beantwoorden

21 november 2017 om 16:23

We hadden afgelopen nacht en ochtend helaas wat issues met onze website, waardoor deze offline ging. Inmiddels hebben we dit probleem verholpen en kun je alle beschikbare deals probleemloos scoren.

Excuses dat je de deal die jij wilde scoren gemist hebt, omdat onze website niet vlekkeloos werkte.

Beantwoorden

21 november 2017 om 16:33
vandecruys Gebruiker

Wat is de diameter van de led spots van Osram 3.6w

Beantwoorden

21 november 2017 om 17:25
computerke Gebruiker

Heb interesse in de 16XL cartridges voor mijn Epson WorkForce 2750DWF, maar ik weet dat die printers nogal kritisch zijn ivm niet-originele cartridges.. Kan ik er zeker van zijn dat deze cartridges aanvaard worden? En een tweede vraagje: wat is de inhoud van de cartridges in ml, want dat durft nogal eens verschillen van leverancier tot leverancier hoewel ze hetzelfde type zijn.

Beantwoorden

21 november 2017 om 18:26
mister_black1979 Gebruiker

Beste,

Heb een code voor gratis verzending en die is geldig tot en met 21/11/2017 maar deze is niet geldig! Wat nu? Nu zou ik wel zo snel mogelijk willen bestellen maar dan wel met gratis verzending. Kan je mij aub helpen ibood! Met vriendelijke groeten!

Beantwoorden

21 november 2017 om 20:49
Moderator Paul Moderator

Zou je de email met code willen doorsturen naar webcare@ibood.nl zodat de klantenservice je verder kan helpen? Het zal pas morgen opgelost kunnen worden, maar ook dan is er nog een Hunt dag.

Beantwoorden

21 november 2017 om 21:16
computerke Gebruiker

Blijkbaar krijg ik geen antwoord op mijn vraag, dus dan ga ik voor zekerheid en laat de bestelling voor wat het is… :(

Beantwoorden

21 november 2017 om 21:34
Moderator Sietse Moderator

Vragen zijn moeilijk te beantwoorden zonder een expert, maar ik ga je proberen te helpen…

Ik zit op het ding zelf te kijken (daar ik ze in een eerdere aanbieding ook heb gekocht) en ik zie geen hoeveelheid erop staan, dus deze kan ik niet beantwoorden. Over het accepteren, jouw model staat niet op de cartridge zelf, maar mijn printer gaf enkel aan dat er geen originele cartridges inzitten om vervolgens te pushen voor originele te kopen. Je kunt echter gewoon zeggen dat hij deze cartridges moet gebruiken en dat hij niet moet zeuren. Nu krijg ik eens in de zoveel tijd een melding dat het niet originele zijn, maar dat is in maanden tijd makkelijk op één hand te tellen.

Niet het meest hulpzame antwoord, maar hopelijk heb je er iets aan.

Beantwoorden

21 november 2017 om 21:59
computerke Gebruiker

Bedankt Sietse, om toch nog te reageren. Ik heb voorheen al niet-originele cartidges gekocht en ik herken het ‘pushen’ maar dat is uiteindelijk inderdaad geen probleem. Blijft wel nog de vraag hoeveel er effectief inzit, want zoals gezegd varieert dit erg van leverancier tot leverancier. Niet-originele cartridges kunnen ze immers zoveel of zo weinig inhoud geven als ze zelf willen. De prijs hier is wel zeer interessant, zelfs als er iets minder in zou zitten. Ik denk dan toch dat ik er voor ga en het erop waag ;)

Beantwoorden

21 november 2017 om 22:03
Bjorn_BE Gebruiker

Kan ik van dat behangpapier echt maar 2 rollen bestellen? Laatste 2 of gaat niet meer per bestelling?

Beantwoorden

22 november 2017 om 11:52

Dit komt dan inderdaad doordat ze bijna op zijn.

Beantwoorden

21 november 2017 om 22:32
computerke Gebruiker

Wilde de cartridges bestellen, maar bij ’selecteren’ zie ik nergens 16XL staan die ik nodig heb ???

Beantwoorden

22 november 2017 om 11:52

Niet alle modellen zijn helaas beschikbaar in deze Flash Sale.

Beantwoorden

22 november 2017 om 12:38
computerke Gebruiker

Dan moet je ze ook niet in de lijst zetten, nietwaar… Dit is een vorm van bedrog en de mensen op een verkeerd been zetten :(

Beantwoorden

22 november 2017 om 12:54
MaatieNL Gebruiker

Van de maat 200×200 is alleen het motief “Castle Rock” nog beschikbaar. Het zou handig zijn als de foto van dit motief wordt getoond als je deze kiest in het pull down menu. Op bijvoorbeeld eBay werkt dit heel handig omdat je dan niet meer hoeft te zoeken welke naam bij welk product hoort. Zou dit geïmplementeerd kunnen worden?

Beantwoorden

22 november 2017 om 13:24
SupaSilver Gebruiker

Hallo,

ik heb een vraag in verband met de PINE64. Wordt het board geleverd zoals op de foto of zit er ook een wifi/bleutooth module bij?
Want in de link waarnaar jullie verwijzen in de beschrijving staat die er wel op.

Beantwoorden

22 november 2017 om 14:12
Pietervm123 Gebruiker

Waarom kosten de Larsson gordijnen in de Hunt 5€ minder dan deze in de algemene ibood shop?

Beantwoorden

22 november 2017 om 17:44
Bjorn_BE Gebruiker

Niet dezelfde. In de Hunt zijn gestreepte. In de algemene waren effe

Beantwoorden

22 november 2017 om 14:56
Living Gebruiker

Kan het kloppen dat de LED’s Light RGB Mood Tafellamp tijdens de hunt goedkoper was? Ik was toen net te laat en dacht dat ik hem daar voor 18,95 voorbij zag komen. Kan daar prijsverschil in zitten of ben ik in de war?

Beantwoorden

22 november 2017 om 15:28
Living Gebruiker

Gezien de reactie boven mij, kan dat kloppen. Wel een beetje jammer hoor..

Beantwoorden

22 november 2017 om 16:59
Ciigi Gebruiker

App werkt niet, probeeer al ruim een uur 2 dingen te bestellen Schiet niet echt op zo, voor je t weet is de hunt weer anders..

Het is nog nooit zo slecht geweest hier. Ben al lang klant bij jullie maar het is zo niet echt leuk meer

Beantwoorden

22 november 2017 om 17:10
Threesje Gebruiker

Wil gordijnen bestellen maar kan gelijk niks bestellen, al andere dingen aangeklikt, en kan niks bestellen???

Beantwoorden

22 november 2017 om 18:05
joostworms Gebruiker

Hoi. Ik heb een vraag over “Larson Blackout Gestreept Gordijn 150×250″. De gordijnen zijn te verkrijgen met ringen. Is het duidelijk wat de kleur en materiaal van de ringen is?

Beantwoorden

22 november 2017 om 18:35
m_holman Gebruiker

Het filmpje bij

LED’s Light Dimbare Plafonnière met Speaker

is misleidend, ik had hem bijna gekocht want lijkt een leuk aanbeiding

Kleuren kunnen niet ingesteld worden of worden of bediend met de smartphone, het is alleen maar wit diimbaar licht en geen RGB

Hier staat volgens mij de juiste informatie https://www.shada.nl/nl/node/4203

Ik hoor graag of ik het verkeerd heb.

Beantwoorden

22 november 2017 om 19:13
m_holman Gebruiker

De foto is met smartphone waar scherm getoond wordt om RGB mee in te stellen is misleidend.

Beantwoorden

22 november 2017 om 23:00
Jurjen_B Gebruiker

Mensen, pas op! De aangeboden opzetborstels zijn troep. De kopjes laten bij sommigen makkelijk los en kunnen in je keel schieten met alle gevolgen van dien. Koop ze gewoon van het bekende merk met de D, die zijn prima. Niet deze marktrommel.

Beantwoorden

22 november 2017 om 23:27
rotous Gebruiker

De Cheltenham zout- en pepermolen(s), is dat één molen of is het een set?

Beantwoorden

22 november 2017 om 23:31
iBMike_oo Gebruiker

Zou er deze dagen iemand geweest zijn die via de app heeft kunnen bestellen?????

Beantwoorden

25 november 2017 om 17:38
Jessica79 Gebruiker

Hallo,

De iHealth lite weegschaal leek zowel in het filmpje wat bij de verkoop stond als op de doos dat er meer gemeten word dan alleen maar kg en bmi… klopt dat of niet? Ligt het misschien aan model gsm waar je mee koppelt?

Gr. Jessica

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.