21 november 2017 om 00:00
iBOOD

Dikke Deals

Dikke Deals

Alles boven de € 100

Al het mooie, al het dure… Dat vind je hier met een dikke korting zoals je dat bij iBOOD en tijdens de Hunt gewend bent. Van hele grote 4K TV naar stijlvol vormgegeven keukenmachine tot aan dikke receivers, luidsprekers, krachtige powertools en noem maar op.

21 november 2017 om 21:48
Wesleybakker1989 Gebruiker

De Sony Xperia Xz premium is nu 20 Euro goedkoper, moet ik nu echt mijn product terugsturen en opnieuw bestellen als ik haar aanspraak op wilt doen? De verzenddatum is ineens verschoven naar vandaag namelijk (wat morgen waarschijnlijk pas gaat gebeuren) waardoor dit niet meer annuleren en opnieuw bestellen is. Lijkt me alleen maar meer kosten voor jullie en financieel niet heel praktisch aangezien ik dan 2x dat bedrag uit moet geven, want dat geld heb ik niet 1,2,3 terug, zeker niet mijn verwachting ook met wat ik hier op het forum voorbij zie komen. Het zou ibood sieren als zij net als mediamarkt (waar jullie toch bijhoren) een soort laagste prijsgarantie zouden geven, in ieder geval op producten die toch nog niet verzonden zijn.

Ben benieuwd naar jullie reactie.

Groetjes wesley

Beantwoorden

22 november 2017 om 12:03
Moderator Bas iBOOD Moderator

De enige optie is om jouw eerdere bestelling te annuleren of te weigeren aan de deur, en de deal hier nu wederom te bestellen.. We geven geen refunds als wij een deal later nóg goedkoper aanbieden.

Beantwoorden

21 november 2017 om 21:53
andretti Gebruiker

DeLonghi Espressomachine Magnifica een mooie deal !? dacht het niet

ook bij cool blue aan 3 euro duurder als je de verzending in rekening brengt !

Beantwoorden

22 november 2017 om 09:09
woep Gebruiker

Bij MediaMarkt en coolblue maar 10 cent :(

Beantwoorden

22 november 2017 om 09:19
karelhermans Gebruiker

In navolging op andretti

Ik ben op zoek naar een koffie apparaat en nou is mijn oog gevallen op de De Longhi Espressomachine Magnifica
deze wil ik best bij iBood bestellen, alleen is deze bij overige webshops net zo duur (en zelfs goedkoper als ik de kortingscode daar meereken).

Dus van een korting bij iBood kunnen we hier helaas niet spreken
Is hier nog iets aan te doen heren / dames van de prijzenafdeling.

Beantwoorden

21 november 2017 om 22:55
LotteDem Gebruiker

Beste,

Heeft de Sony Xperia ZX Premium een Belgische of Luxemburgse IMEI nummer?

Danku

Beantwoorden

22 november 2017 om 12:02

Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Beantwoorden

21 november 2017 om 23:52
Birge Gebruiker

Beste

Betreffende canton chrono sl 595.2 dc speakers :

https://niwzi.be/chrono-sl-595-2-dc-white.html

Via de concurrent zelfs goedkoper en geen sprake van 49% korting?

Beantwoorden

22 november 2017 om 08:28
bartclaessens Gebruiker

Een vraagje over de LG VR8601RR:

Kan het zijn dat deze aanbieding over een ander type gaat, of dat de adviesprijs niet correct is? Dit apparaat is elders te koop voor 599,- € (oa bij Expert en MediaMarkt) ipv de adviesprijs van 449,95 € die Ibood hier adverteert.

Beantwoorden

22 november 2017 om 11:58

Het getoonde typenummer is correct :-)

Beantwoorden

22 november 2017 om 09:27
ChuckQ Gebruiker

Komt de Washburn-set nog ergens voorbij of is die ook uitverkocht ondertussen?

Beantwoorden

22 november 2017 om 11:57

Er zijn maar drie mensen binnen iBOOD die weten welke deals er nog voorbij komen, en wanneer deze online komen te staan. Helaas ben ik er daar geen van. ;-)

Beantwoorden

22 november 2017 om 09:29
flbderks Gebruiker

Kan iemand mij vertelen of de Denon HEOS 5( Zwarte Variant) ook HS2 is, ik zo dit graag bevestigd willen hebben aangezien de andere varianten wel aangepast zijn op de website maar deze niet. Ik wil niet een “aanname” alleen doen. alvast dank

MVG

Beantwoorden

22 november 2017 om 11:20
wthave Gebruiker

Klopt, was mij gistereen ook al opgevallen en ook gemeld op het forum. Staat wel Hi Res Audio bij, dat wijst op HS2. Het gekke is dat bij de zwarte Heos 5 je ook voor de witte kunt kiezen maar bij de witte Heos 5 niet voor de zwarte. Ik zou dus ook graag bevestigd zien dat de zwarte ook een HS2 variant is. Hopelijk hebben de moderators even de tijd om uit hun Hunt Hol te kruipen.

Beantwoorden

22 november 2017 om 11:21
Theck88 Gebruiker

Is in een aantal reacties hierboven reeds bevestigd.

Beantwoorden

22 november 2017 om 11:35
wthave Gebruiker

Waar zie jij dat het voor de zwarte Heos 5 bevestigd is dan?

Beantwoorden

22 november 2017 om 11:56

Deze is ook HS2 :-)

Beantwoorden

22 november 2017 om 12:28
wthave Gebruiker

Dank, besteld. :)

Beantwoorden

22 november 2017 om 10:25
Dareve Gebruiker

Beetje aanvulling met nieuwe “dikke deals” would be nice????

Beantwoorden

22 november 2017 om 11:35
Noamv Gebruiker

Graag

Beantwoorden

22 november 2017 om 14:50
FamNahon Gebruiker

Goedemiddag, ik ben geïnteresseerd in één van de superdeals, namelijk de Dyson Big Ball Origin. Kunt u mij aangeven welk typenr. van Dyson dit is en welke accessoires bij deze stofzuiger zitten. De informatie bij de deal is erg summier.

Beantwoorden

22 november 2017 om 14:54
samatalla Gebruiker

vraag dyson bigbal origin € 259,95 is die vergelijk aan dyson Allergy 2 (website v dyson)?

Beantwoorden

22 november 2017 om 16:38

De vergelijking met andere toestellen durf ik niet helemaal aan. Wat meer informatie over de Big Ball Origin vind je in dit topic (klik). Mocht je meer vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Beantwoorden

22 november 2017 om 15:56
Helios Gebruiker

Is de Huawei P10 refurbished? En is dit toestel ook geschikt voor de 3 jaar garantie die Huawei biedt na registratie? De zogenaamde VIP service: https://huawei.drmobile.nl/hua_nl

Beantwoorden

22 november 2017 om 20:08
wouter1988 Gebruiker

Ipad 2017 32GB vanaf vrijdag voor 301,29 incl. BTW bij de Makro. Toch een groot prijsverschil ..

https://folders.makro.nl/blackdeals-2411/page/1?icid=verwijzing_business-selector:blackdeals-w47:2017-2211

Beantwoorden

22 november 2017 om 20:59
Zenge Gebruiker

De Kärcher K5 was 2 weken geleden op Ibood €249,-. Mooie deal dit… not!

Beantwoorden

23 november 2017 om 00:08
vrsjenze Gebruiker

hallo ik wilde net voor 00.00u 3 breaustoelen bestellen maar tijdens het betalen ging mijn bestelling weg? ik had de bestelling al geplaatst!

Beantwoorden

23 november 2017 om 00:09
Moderator Stijn Moderator

Had je al betaald voor het aflopen van de deal (waarschijnlijk om 00:00)?
Zoniet is je bestelling niet bevestigd en zal je deze helaas gemist hebben.

Om te voorkomen dat mensen deals blokkeren door deze te stockeren in hun mandje, is een bestelling pas bevestigd eens de betaling dat is

Beantwoorden

23 november 2017 om 00:33
vrsjenze Gebruiker

ja voor zo ver ik weet wl! hopelijk kunnen jullie dit rechtzetten? van deze had ik er graag 3 besteld…

http://www.ibood.com/be/nl/product-specs/30600/88771/topstar-bureaustoel.html

alvast bedankt

Beantwoorden

23 november 2017 om 00:35

Ik geef het door aan iBOOD, zij zullen moeten kijken of er nog iets aan gedaan kan worden.

Je kijkt best ook eens je bank/PayPal/… na om te zien of er effectief een betaling is gebeurd.

Beantwoorden

23 november 2017 om 00:50
vrsjenze Gebruiker

ok bedankt! via welke weg word ik hier over verder op de hoogte gehouden?

Beantwoorden

23 november 2017 om 10:58

Dat zal waarschijnlijk per mail zijn

Beantwoorden

23 november 2017 om 12:56
ManchesterU15 Gebruiker

Lieve Iboodmods!

Jullie waren super afgelopen hunt!

Even een klein vraagje, ik heb deze tv gekocht gister: LG 49” 4K UHD LED TV

Nu staat er verwachte verzenddatum 24 november, Super snel!!  Heeft iemand een idee wanneer deze dan daadwerkelijk bezorgd wordt binnen NL?

Wel even handig om te weten, aangezien ik anders maandag een dagje thuis aan het werk moet om de tv op te wachten.

Groeten,

Lars

Beantwoorden

23 november 2017 om 13:14

Hoi Lars,

De televisie wordt naar verwachting inderdaad morgen al verzonden. Je ontvangt vervolgens een mailtje met de track & trace, om jouw pakket te volgen.

De televisie wordt geleverd door Dynalogic. Je kunt, via de link die je zult ontvangen na verzenden, de afleverafspraak eventueel kunnen wijzigen. Omdat we geen inzicht hebben in de planning van Dynalogic, kunnen we op dit moment nog niet zeggen wanneer hij geleverd zal worden.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

23 november 2017 om 13:58
ManchesterU15 Gebruiker

Hoi Bas,

Bedankt voor je antwoord!

We wachten het af:)

Beantwoorden

28 november 2017 om 10:56
FionaVanHoecke2 Gebruiker

Ik mag hopen dat de MSI Nightblade X2 verstuurd wordt vandaag! De laatste tijd zijn er wat verzendingen die uitgesteld zijn…

Beantwoorden

29 november 2017 om 19:27
pjvlaminck2013 Gebruiker

Enig idee wanneer de MSI nightblade wordt verzonden?

Beantwoorden

29 november 2017 om 22:14
MrPel Gebruiker

Zit er ook op te wachten… Verwacht wel een mailtje van iBood over de vooruitgang.

Beantwoorden

29 november 2017 om 22:39
Moderator Niek Moderator

Normaal gesproken krijg je bericht wanneer er sprake is van een vertraging. Heb je nog geen bericht ontvangen en ook nog geen verzendbevestiging? Dan kun je het beste even contact opnemen met iBOOD via het contactformulier.

https://service-nl.ibood.com/app/ask

Beantwoorden

1 december 2017 om 11:46
post4ivo Gebruiker

Contact opgenomen en nog niets gehoord.

Wanneer het gaat om een order van een paar tientjes hoor je mij niet klagen maar dit is €1300 en dan verwacht ik toch wel een actievere communicatie bij vertragingen.

Beantwoorden

1 december 2017 om 13:49

Dank voor jullie meldingen.

Ik heb dit direct intern doorgezet, zodat uitgezocht kan worden waarom jullie niet geïnformeerd zijn, en of jullie alsnog geïnformeerd kunnen worden.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

8 december 2017 om 22:59

Verzenddatum van de MSI was naar 8 december gezet (vandaag dus), maar nog steeds geen bericht van verzending… stelt me nogal teleur.

Beantwoorden

8 december 2017 om 23:55
pjvlaminck2013 Gebruiker

Inderdaad, ergste vind ik dan nog dat er totaal geen communicatie is. Zo moeilijk is het toch niet om iets te laten weten als er weeral vertraging is.

Beantwoorden

10 december 2017 om 10:48

Ik denk dat ik dit ga cancellen en zelf een pc ga samenstellen. Kost misschien wat meer maar dan heb ik zekerheid dat ik nog iets ga ontvangen.

Beantwoorden

10 december 2017 om 21:09
Moderator Paul Moderator

Hallo Fiona,

Ik heb jouw melding vrijdagavond doorgegeven aan iBOOD. Daar kan pas na het weekend een reactie op gegeven worden. Begrijpelijk dat je op deze manier je geduld verliest.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

11 december 2017 om 15:47
MrPel Gebruiker

En geanuleerd… Bedankt voor NIKS ibood… Dit was dus weer een eenmalige actie!

Beantwoorden

11 december 2017 om 16:11
Nooit_meer_ibood Gebruiker

Geweldige actie weer..

Eerst klanten weken laten wachten, dan de bestelling annuleren en om het er nog in te wrijven 5 euro kadobon alleen te gebruiken bij het bedrijf waar ik nu traumas bij heb, waar ze net de msi deals weggehaald hebben.

Bedankt hoor!

Beantwoorden

12 december 2017 om 13:35
pjvlaminck2013 Gebruiker

Huh? Ik weet nog van niets… Ik krijg zelfs geen antwoord op mijn e-mail hoe het nu zit.. Bij status staat er nog altijd bevestigd.

Beantwoorden

18 december 2017 om 11:32
marc.claessens3 Gebruiker

Hebben jullie een bericht gekregen van annulatie ???

Ik weet nog steeds van niets?

Beantwoorden

18 december 2017 om 13:42

Een deel van de producten bleek helaas zeker niet meer leverbaar te zijn. Als je bestelling nog niet geannuleerd is, dan zijn we nog hard voor je aan het werk om de levering alsnog mogelijk te maken. We hopen morgen meer informatie te hebben over de levering van je bestelling.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

11 december 2017 om 10:21
MrPel Gebruiker

Dit is echt BIZAR!!! 3 dagen na de vertraagde verzendings datum en WEER geen enkel spoor van communicatie richting ons! Zeer slechte service dit. Zeker omdat het een product van €1300 is.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.