21 november 2017 om 00:00
iBOOD

Kado's

Kado's

Alles tussen de € 30 en € 100

De grotere aankopen waarover nagedacht wordt. Uren aan overpeinzen, prijsonderzoeken en het vergelijken van recensies gaan er soms aan vooraf eer we tot aankoop overgaan en die duiten spenderen. Wij zeggen: bespaar jezelf de moeite en bestel hier en nu, dat scheelt weer een trip naar de winkel en je pakt nog een korting mee ook. Met deze feestdagen willen we als het kan allemaal zoveel mogelijk besparen en dat kan bij deze.

#sinterklaas #kerst #HINTvoordezeHunt

21 november 2017 om 01:05
JustinNederkoorn Gebruiker

De Nyne Rebel heb ik al meerdere keren terug zien komen, maar de Rock al 2 maanden niet gezien. Ben ik steeds te laat kf word deze niet meer aangeboden?.. spijtig, was vorige keer net te laat

21 november 2017 om 01:12
hackwerk Gebruiker

Dit is niet eerlijk en raar. De McTrevor schoenen zijn opeens ruim 10 euro goedkoper dan vorige week, en ik heb ze nog niet eens ontvangen.

Ik sta nu op t punt die order dan maar te annuleren (en niet aan de deur te accepteren) en nu opnieuw te bestellen voor 11 euro minder.

iBood!?

21 november 2017 om 01:33
RindertSlagter Gebruiker

je kunt als het niet verzonden is nog annuleren. Dus niet te lang aarzelen. Ibood komt niet zelf over de brug.

21 november 2017 om 01:40
hackwerk Gebruiker

Je kunt binnen 14 dagen altijd annuleren, is gewoon je NL/EU recht. Dus t is toch vreemd. Ik heb liever dat iBood contact met me opneemt en t regelt ipv dat we zooi heen en weer gaan sturen en meermaals bestellen!

21 november 2017 om 01:58
hackwerk Gebruiker

Er komt nog een schepje bovenop! Ze komen net langs in de hoofdhunt, voor NOG eens 5 euro minder.

Ik heb mijn order van vorige week, die morgen verscheept wordt, gecanceld (RMA, Cancel binnen 14 dagen) en ik krijg mijn geld terug. Ik heb zojuist de deal opnieuw meegepakt, hetgeen 15 euro scheelt. Belachelijk.

21 november 2017 om 22:07
Jordt Gebruiker

Je bent niet de enige. Er staat Falcon jas op voor €49.95, waar ik op iBOOD 2 maanden geleden nog €69.95 voor moest betalen.

17 december 2017 om 03:17
Nesie1111 Gebruiker

Mooi

21 november 2017 om 02:29
LordOfTheBoard Gebruiker

Als je de Y-cam EVO Indoor HD-camera koopt en dus 3 jaar lang 7 dagen per week gratis opslag hebt, kun je dan na 3 jaar nog wel gewoon gebruik maken van de app en alles wat daar bij hoort als je er voor kiest om de opslag via de cloud niet voort te zetten?

21 november 2017 om 13:56
hackwerk Gebruiker

Y-cam is altijd gratis. Tenzij je extra’s wilt. Kortom, het nadeel EN voordeel is, altijd gratis opslag in de cloud (en niets anders).

21 november 2017 om 07:16
anne_leentje Gebruiker

Kan de MyKronoz ZeSplash2 Smartwatch ook gebruikt worden met de laatste updates van iOS?

21 november 2017 om 15:24
Moderator Bas iBOOD Moderator

Yes, dat hoort gewoon te werken :-)

21 november 2017 om 11:35
david.jehoul Gebruiker

Kan je de revival camera een vast op adres geven? Bevat de camera een webserver ?

21 november 2017 om 11:37
david.jehoul Gebruiker

Ik bedoel ezviv camera een vast ip adres geven

21 november 2017 om 13:13
Glorfindel Gebruiker

Die Philips Lyrio hanglamp, komt die ook in flash sales te staan?

21 november 2017 om 15:24
Moderator Bas iBOOD Moderator

Er zijn maar drie mensen binnen iBOOD die weten welke deals er nog voorbij komen, en wanneer deze online komen te staan. Helaas ben ik er daar geen van.

21 november 2017 om 16:19
jurnien Gebruiker

Kan ik ook in 1 keer 20 pakken (120 stks) vna die LED tl buizen bestellen? En zo ja: hoe?

21 november 2017 om 20:13
Moderator Wouter Moderator

Beste jurnien,

Ik zou je dan willen aanraden om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van iBOOD. Zij helpen je graag verder met grote bestellingen.

Groet, Wouter

21 november 2017 om 16:56
robarian Gebruiker

Is de nathan journey verkeerd geprijsd of in de verkeerde rubriek geplaatst?

21 november 2017 om 21:33
Moderator Paul Moderator

De prijs is correct. Wellicht per abuis in deze flashsale rubriek terecht gekomen.

22 november 2017 om 00:47
Aaron2707 Gebruiker

De wijn elders een stuk goedkoper te vinden: *knip*

Edited by: Wouter
Dat is helaas een compleet andere wijn, dit is de correcte: https://www.vinio.nl/producten/barolo-docg-michele-reverdito-piemonte/470

22 november 2017 om 20:30
Pickit Gebruiker

Verzoekje om de allibert totem koffers nog eens langs te laten komen!

23 november 2017 om 18:42
TheMarcooo Gebruiker

De Tommy Hilfiger bril besteld. Verkeerde kleur ontvangen… Thanks….. Derde foute of de door iBood geannuleerde bestelling op rij!! Thanks iBood!!

24 november 2017 om 00:18
argen Gebruiker

*knip*

Hoe krijg je het voor elkaar.

2 Horloges besteld.

De ene werkt niet de andere en de andere is het verkeerde model!!!

Wat een prutsers!!!

Ik ben helemaal klaar hiermee en wil al mijn geld terug!

Edited by: Paul
ongepaste uiting verwijderd

24 november 2017 om 00:25
Moderator Paul Moderator

Oei argen, dat is inderdaad een teleurstelling. 
Heb je daarvoor al een serviceverzoek ingediend?

24 november 2017 om 00:32
argen Gebruiker

Nee, ik ga morgen eens een goed en serieus telefoongesprek aan met de klantenservice!

Want dit pik ik niet. Het is echt onvoorstelbaar dat er bij simpel inpakwerk zoveel mis kan gaan en een horloge hoort gewoon te werken. Het is een paar seconden werk om dat even te controleren!

24 november 2017 om 00:48
Moderator Paul Moderator

Hallo argen,

Er worden steeksproefgewijs controles uitgevoerd, maar niet elk product wordt uit de verpakking gehaald voordat het verzonden wordt. Helaas kan het eens misgaan, al is het zuur dat bij jou bij beide producten iets mis is gegaan. 
Doe je wel een beetje lief aan de telefoon? :) De klantenservice heeft jouw bestelling niet ingepakt.

N.B.: zit er bij het niet-werkende horloge nog een transportbeveiliging die verwijderd moet worden? (om te voorkomen dat de batterij leeg loopt voordat het horloge in gebruik wordt genomen)

Vriendelijke groet, Paul

24 november 2017 om 13:06
W84 Gebruiker

De Samsung SmartCam Mini HD ontvangen, maar eh… er zou toch een EU adapter worden meegeleverd? Een UK plug past net niet in het stopcontact helaas…

24 november 2017 om 13:08
Moderator Dees Moderator

Hallo w84,

Oei, dat is vervelend. 
Ik ga hier achteraan, men zal dan contact met je opnemen.

Groetjes,
Dees

24 november 2017 om 13:20
W84 Gebruiker

Hoi Dees,

Top, bedankt voor de snelle reactie. Ik hoor het wel.

-W84

28 november 2017 om 14:03
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste W84,

We gaan kosteloos een opzetstekker jouw kant op sturen! Deze zending wordt uiterlijk overmorgen verzonden.

Groeten,Wessel

28 november 2017 om 15:16
W84 Gebruiker

Top, dankjewel. Ik zie het wel verschijnen. :)

1 december 2017 om 07:40
hazard_20 Gebruiker

Gisteren de Niteye SF-R28 Zaklampen ontvangen. Bij de beide zaklampen dienen speciale usb batterijen te zitten. Dat is echter niet het geval dus een beetje waardeloos cadeautje om af te geven momenteel :s . Ik veronderstel dat deze batterijen er gewoon bij hadden moeten zitten?

1 december 2017 om 09:16
Moderator Dees Moderator

Hallo hazard_20.

In dit geval zat er geen batterij bij de zaklampen inbegrepen.
Dit stond ook in de specificaties van de aanbieding.
De batterijen die erin horen zijn de 18650.

Groetjes,
Dees

30 december 2017 om 15:07
Chabrang1 Gebruiker

De elgoto Eve room gekocht. Er word een refurbisch geleverd zonder batterijen!.  Er stond niet in de beschrijving dat het een refurbisch was . Normaal zitten er ook batterijen in.  Shame on you Ibood. Erg dat ze niet de waarheid vertellen over het product.

30 december 2017 om 20:14
Moderator Paul Moderator

Hallo Chabrang,

Doordat de verpakkingszegel voor controle open geweest is, is dit aangegeven met een Refurbished sticker. Helaas kan dit verwarring opleveren. Daarom is bij de deal een waarschuwing/uitleg geplaatst, maar dit heb je misschien niet opgemerkt.

Het ontvangen product behoort in nieuwstaat te zijn zonder gebruikerssporen. Als dat wel zo is dan wil ik je vragen om een serviceverzoek (verkeerde levering) in te dienen. Of er wel of geen batterijen bijgeleverd zouden moeten zijn, is mij helaas niet bekend.

Vriendelijke groet, Paul

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.