21 november 2017 om 00:01
iBOOD

Kleding & Schoenen

Kleding & Schoenen

Kleding & Schoenen

Alles voor om het lijf oftewel kleding. Daar mag het natuurlijk niet aan ontbreken. Functionele kleding, stijlvolle kleding, sportkleding, vrijetijdskleding, jassen waarmee je een flinke plensbui kunt weerstaan, essentials zoals onderbroeken, sokken (NATUURLIJK IN BUNDELS) witte en zwarte t-shirts, schoenen…. Kortgezegd Kleding in alle soorten en maten. En dat hebben we allemaal nodig! Net zoals dat we allemaal geld willen besparen bij het inkopen, en dat kan bij deze. Is toch top!?

21 november 2017 om 14:03
Crocky09 Gebruiker

Gaat het hier om kalf of runderleer? Bij de greve schoenen

Beantwoorden

17 december 2017 om 03:40
Nesie1111 Gebruiker
21 november 2017 om 14:07
Kniestukken Gebruiker

De kniestukken voor de Dickies Eisenhower Werkbroeken.. hoe kun je die bestellen?

Beantwoorden

21 november 2017 om 15:23
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze zijn helaas niet te bestellen. De referentie naar deze kniestukken is onterecht.

Beantwoorden

21 november 2017 om 15:38
Kniestukken Gebruiker

Aha jammer maar helaas! :)

Thanks voor de reactie!

Beantwoorden

21 november 2017 om 15:02
Sjjimmie Gebruiker

Ik heb nu een paar artikelen besteld, maar de Paypal korting wordt niet geregistreerd. Graag een oplossing hiervoor

Beantwoorden

21 november 2017 om 15:03

Deze korting wordt door Paypal automatisch verrekend bij het afronden van je bestelling, op het moment dat je de korting van tevoren geclaimd hebt.

Dit is niet zichtbaar op jouw factuur, maar wel in de afschrijving en/of op de website van Paypal.

Beantwoorden

21 november 2017 om 15:21
Sjjimmie Gebruiker

Gecheckt en het klopt, bedankt Bas!

Beantwoorden

Goed om te horen :-) Veel plezier met je bestelling!

Beantwoorden

22 november 2017 om 12:00
Eugene1213 Gebruiker

Sorry hoor maar ik heb juist een bestelling gedaan en via Paypal de volledige som moeten betalen, niettegenstaande ik mij had opgegeven.

Gysels A

Beantwoorden

21 november 2017 om 15:19
robjuh007 Gebruiker

Waarom moet ik perse een creditcard toevoegen bij paypal betalingsoptie?

Beantwoorden

Over dit probleem kun je het beste contact opnemen met Paypal zelf. Ik vermoed dat dit te maken heeft met hun beveiligingsinstellingen.

Beantwoorden

21 november 2017 om 15:26
Tartempion Gebruiker

Hi Bas,

I just ordered items and seems this Paypal korting does not work.

Still having this message when trying to claim on Paypal website :

Je komt mogelijk niet in aanmerking voor deze aanbieding.

Cheers;

Beantwoorden

21 november 2017 om 16:24
Tartempion Gebruiker

May some one else could help about how to make this Paypal offer working.

I have a fully working Paypal account.

Thanks.

Beantwoorden

21 november 2017 om 16:31
Tartempion Gebruiker

Working now !

Think someome from Ibood somehow activated it, as I read the offer was limited to 2000 accounts only.

Many thanks.

Beantwoorden

21 november 2017 om 17:13
Moderator Paul Moderator

Good to read that you were able to claim the discount. 
PayPal might have expended the amount of available credits.

Beantwoorden

21 november 2017 om 15:27
tdegeyter Gebruiker

Iemand ervaring met de Falcon Swift winterjas ? Ik zou moeten weten wat de mouwlengte is. Ook op de site
van de fabrikant niet terug te vinden. Ik twijfel dus tussen XL en XXL. Ik heb lange armen en zou dus eerder
de XXL nemen maar misschien is deze net te breed.  Heeft iemand een idee ?

Thx !!

Tom

Beantwoorden

22 november 2017 om 09:57
Eutie166 Gebruiker

Hey Tom.

Ik heb zelf déze jas paar weken geleden gekocht, het is en erg fijne jas en ook egt wint en water dicht.

Ik heb zelf maat S daar zijn de mouwen vrij lang

Dat hoort bij dit model

Beantwoorden

21 november 2017 om 15:29
Bertvanstangen Gebruiker

Ik had een kortingscode voor gratis verzenden. Door problemen vanochtend met bestelling ongeldig geworden. Hoe krijg ik deze weer geactiveerd?

Beantwoorden

21 november 2017 om 15:38
Moderator Paul Moderator

Hallo Bert,

Doordat de bestelling afgebroken werd, heeft het systeem de code tijdelijk gereserveerd. Na 2 uren moet de code automatisch weer beschikbaar zijn om alsnog te kunnen gebruiken. Het zou nu dus weer moeten lukken!

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

22 november 2017 om 15:09
Bertvanstangen Gebruiker

Nee, helaas werkte hij net nog altijd niet

Beantwoorden

21 november 2017 om 18:01
Yanis06 Gebruiker

NoGRZ L.Da Vinci Leren Sneakers Dark Brown. Welke maten zijn er beschikbaar? staat er niet bij.

Beantwoorden

21 november 2017 om 20:35
bochelork Gebruiker

Zo te zien maat 41. Dat komt in elk geval in de winkelwagen. Jammer dat je geen maat kan kiezen…

Beantwoorden

21 november 2017 om 18:45
Tammie1975 Gebruiker

Weet iemand waarom ik bij de McGregor laarzen de damesmodellen niet kan bestellen

Beantwoorden

21 november 2017 om 21:13
Moderator Sietse Moderator

Ik neem aan dat je het over deze hebt: 
http://www.ibood.com/nl/nl/product-specs/30997/89282/mcgregor-heren-en-dameslaarzen.html

Zo te zien is het een kopie van een eerdere aanbieding geweest en zijn enkel de mannen modellen nog beschikbaar.

Beantwoorden

21 november 2017 om 21:50
Zplus Gebruiker

Zelfde Cool Haan schoenen alleen de ene 49,95 en de andere 59,95 zelfd kleur en maar. Foutje ?

Beantwoorden

21 november 2017 om 21:58
Moderator Paul Moderator

Dat zal niet helemaal de bedoeling zijn. Bedankt voor je opmerkzaamheid!

Beantwoorden

21 november 2017 om 22:02
Slampamper Gebruiker

Bij de Bjorn borg sneaker t500 low staat dat hij 1 maat kleiner valt. Is dat tov andere Bjorn borg modellen?

Ik heb van Bjorn borg normaal gesproken maat 45. Welke kan ik dan nu het beste bestellen?

Beantwoorden

21 november 2017 om 22:05
Bies11 Gebruiker

Zijn alle Bjorn Borg boxers met korte pijp (trunks) of is dit een ctrl-c-ctrl-v-fout? Sommige afbeeldingen lijken wel op ‘gewone’ met langere pijp. Ik heb ooit hier een miskoop gedaan Diesel trunks te kopen, wat zitten die boxers met korte pijp waardeloos.

Beantwoorden

22 november 2017 om 07:56
simyo Gebruiker

@ibood

Wanneer er schoenen worden besteld en die vallen toch te klein/groot uit, kan er bij deze acties de schoenen teruggezonden worden?

Zo ja, hoe met de verzendkosten bij een serviceverzoek?

Alvast dank voor de antwoorden.

Beantwoorden

22 november 2017 om 08:06
Fredskie Gebruiker

@Ibood,

Ik probeerde zojuist een artikel te bestellen inclusief code voor gratis verzending. Valideren ging ok.  Het bestelproces liep echter vast op het afrekenproces. Ik kreeg de melding probeer opnieuw door te refreshen. Enkele keren gedaan maar lukte niet. Vervolgens winkelwagen geleegd en weer opnieuw de bestelprocedure doorlopen. Bij het inberngen van de gratis verzendcode kreeg ik de melding code onbekend!. Wat nu?

Beantwoorden

22 november 2017 om 08:53
Etooo Gebruiker

Vraag over de: Falcon Stevings Skibroek

Bij kies kleur geeft hij aan: surf the web? Wat moet dat voorstellen?

Beantwoorden

22 november 2017 om 09:10
soup Gebruiker

http://www.ibood.com/nl/nl/product-specs/30997/89611/mcgregor-canvas-sneakers-keuzeoptie.html

Deze schoenen zullen moeilijk verkopen… Het is namelijk niet mogelijk een maat en kleur te kiezen!

Beantwoorden

22 november 2017 om 12:29
Deesazter Gebruiker

‘Nike Academy Training Shirt | Royal Blue L or XL’

Bij keuzemogelijkheid staat vervolgens M. Wat is nu correct? :)

Beantwoorden

22 november 2017 om 17:42
Shioda Gebruiker

hmm de sleepy beauty slaapzak in het roze voor kinderen 3-8jaar kostte vorige keer zeven piek minder…die heb ik toen gekocht, maar kreeg helaas een verkeerde slaapzak geleverd (een grijze volwassen slaapzak), nu wil ik alsnog die roze slaapzak. Kan iemand mij vertellen of het echt een verkeerde levering is, of dat het plaatje/beschrijving simpelweg niet klopt bij het artikel, ofwel hebben jullie wel die roze kinderslaapzak??

Beantwoorden

22 november 2017 om 19:27
Bertvanstangen Gebruiker

Nog altijd doet mijn code voor verzenden het niet. Gisterochtend probleem met site en nu nog geblokkeerd :—(

Beantwoorden

4 december 2017 om 18:24
harmroest Gebruiker

@Bas waar zonder opgaaf van reden mijn bestelling geannuleerd. Ik vind dit erg vreemd en wil graag mijn bestelling alsnog ontvange. De bestelde jas is nog steeds op de markt

Beantwoorden

4 december 2017 om 18:25
harmroest Gebruiker

@moderator ik zou graag een antwoord ontvangen

Beantwoorden

5 december 2017 om 01:12
Moderator Paul Moderator

Is er ook geen email van iBOOD in het spamfilter van je mailbox terecht gekomen?

Beantwoorden

5 december 2017 om 06:01
harmroest Gebruiker

@Paul nee helaas niet, kun jij dit navragen?

Beantwoorden

5 december 2017 om 09:46

We gaan het even voor je navragen, Harm. Mijn collega komt hierover bij je terug, houd er rekening mee dat dit door de nasleep van de HUNT iets langer kan duren.

Beantwoorden

5 december 2017 om 09:49
harmroest Gebruiker

@Bas dank je wel, het is wel zo dat dit geen hunt artikel was. Het product is overal nog te koop dus ga er vanuit dat het geen probleem is het product alsnog in te kopen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.