26 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Dixxius / Sleep4U Beddengoed

Dixxius / Sleep4U Beddengoed
Zacht en sterk beddengoed

Beddengoed wordt vaak gewassen. Wel fijn als dat beddengoed ook na de 20ekeer wassen nog zacht aanvoelt. Dixxius en Sleep4U zijn merken die kwaliteit voorop stellen. Deze Flash Sale is de ideale kans om jouw beddengoed te vernieuwen voor een zijdezachte prijs.

26 januari 2018 om 00:19
rob kooijmans Gebruiker

Er gaat iets niet goed, ik kan bij de overtrek geen bijbehorende sloop bestellen, de lijst lijkt niet compleet.

Beantwoorden

26 januari 2018 om 00:37
Moderator Paul Moderator

Dat gaat inderdaad niet goed. De aanwezige link is nog van een eerdere sale.
De 2e en 3e deal in het flashsale overzicht brengen je bij de kussenslopen.

Beantwoorden

26 januari 2018 om 07:11
Edje1985 Gebruiker

Klopt het dat in de maat 180*210 topper hoeslaken alleen wit beschikbaar is??

Beantwoorden

26 januari 2018 om 11:49
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat is inderdaad correct.

Beantwoorden

26 januari 2018 om 07:38
wbree Gebruiker

Wat mag de maximale dikte zijn van het matras?

Beantwoorden

26 januari 2018 om 11:47

De hoeslakens zijn geschikt voor matrassen van 15 tot 30 centimeter, de topperhoeslakens voor toppers van 7 tot 15 centimeter.

Beantwoorden

26 januari 2018 om 08:04
proeleveld Gebruiker

Ik wil graag van het type Garden de kussenslopen bestellen, maar die komt niet in de lijst met kleuren voor bij de kussenslopen. Kunt u hier naar kijken, want zonder kussenslopen neem ik hem niet.

Beantwoorden

26 januari 2018 om 11:43
proeleveld Gebruiker

@IBOOD: Kunnen jullie nog reageren?

Beantwoorden

26 januari 2018 om 11:51

De kussenslopen zijn helaas niet meer beschikbaar in dit patroon.

Beantwoorden

26 januari 2018 om 12:26
proeleveld Gebruiker

Hoi Bas,
dank je voor deze info. Dan gaat het voor mij over.

Beantwoorden

26 januari 2018 om 13:19
Thierry Monteyne Gebruiker

We hebben de love code grey 2 weken geleden besteld. We zouden graag 2 kussenslopen van dezelfde kleur willen bestellen, maar deze bevinden zich niet in de lijst. Klopt dit?? En hoe kunnen we bestellen??

Beantwoorden

26 januari 2018 om 13:34

Als deze niet in de dropdown staat, dan is deze kleur/dit patroon helaas niet meer beschikbaar als kussensloop.

Wellicht kun je een mooie bijpassende kleur vinden bij de effen kussenslopen? Klik hier: Nederland | België

Beantwoorden

26 januari 2018 om 14:08
Thierry Monteyne Gebruiker

Bedankt, heb ik juist gedaan.

Beantwoorden

26 januari 2018 om 14:00
muzikament Gebruiker

Ik wil bij de lakens graag de maat 240×200/220 bestellen. Die is voorhanden. Maar als ik mijn keuze van lakens in mijn winkelwagen zet krijg ik de maat 200×200/220.
Nu weet ik waarom ik van dezelfde sale, dezelfde lakens, enkele weken geleden, de verkeerde maat kreeg. Ze liggen hier te wachten op een verdere reactie van jullie om ze terug te zenden op jullie kosten. Ik kan moeilijk verantwoordelijk gesteld worden voor een verkeerde levering van jullie!
Hoe komt het dat het leveren van de aangeduide maat verkeerd loopt bij jullie?
Goed opletten bij een bestelling bij jullie is dus aangeraden!
Maar toch zou ik graag die lakens bestellen. Is dat mogelijk met de juiste maat?
Bedankt alvast!

Beantwoorden

26 januari 2018 om 14:22

We ondervonden inderdaad enkele problemen m.b.t. deze maat. Toen jij jouw bericht typte waren we bezig dit probleem op te lossen. Inmiddels werkt het dropdown goed. Als je nú dus 240×200/220 bestelt, dan komt hij goed in jouw winkelwagen terecht en bestel je de juiste maat.

M.b.t. jouw eerdere bestelling komt mijn collega vandaag nog bij je terug.

Beantwoorden

26 januari 2018 om 15:18
muzikament Gebruiker

Dank voor je antwoord! Ik apprecieer dit!
Ik probeer van sand en creamy 240×200/220 te bestellen. Ik kan dat aanvinken, maar dan zegt hij dat het product bijna uitverkocht is en ik met 1 bestelling de beschikbare hoeveelheid overschrijd.
Waarom laten jullie dan nog de keuze 240×200/220?
Ik voel een beetje frustraties, maar ben wel dankbaar om het antwoord!

Beantwoorden

26 januari 2018 om 15:34

Ik kan zelf beide kleuren (tegelijk) in mijn winkelwagen krijgen, ze zijn ook nog niet uitverkocht.

Hoeveel stuks probeer je tegelijk te bestellen? Je kunt namelijk maximaal 4 dekbedovertrekken per bestelling kopen.

Een mogelijke oplossing is de volgende:
Verwijder alle producten uit je winkelwagen, log uit, (verwijder dan evt. je cookies), log opnieuw in en stop de overtrekken opnieuw in je winkelwagen.

Beantwoorden

26 januari 2018 om 16:50
muzikament Gebruiker

Het is mij, dankzij jouw hulp, gelukt! Hopelijk krijg ik nu wel de juiste lakens, met de juiste afmetingen en krijg ik binnenkort nieuws over hoe ik de verkeerd geleverde lakens moet terug zenden.
Bedankt voor jouw vriendelijkheid! Een fijn weekend!

Beantwoorden

26 januari 2018 om 17:32
ewald.shop Gebruiker

ik heb net een mail gekregen hoe de verkeerde dekbedhoes retour te sturen. Ik heb echter 2 verkeerde dekbedhoezen verkeerd geleverd gekregen en ook nog 1 ontbrekende kussensloop en de overige kussenslopen geannuleerd omdat de bijbehorende hoezen niet goed zijn.

is de mail nu op alles van toepassing of op 1 verkeerd geleverde hoes (en komen er nog 4 emails)?

Beantwoorden

26 januari 2018 om 20:32
Moderator Paul Moderator

De ontvangen email is een bericht dat naar meerdere klanten tegelijk is verstuurd. Vermoedelijk is de tekst opgesteld op basis van 1 artikel. Als jij meerdere gerelateerde producten onjuist hebt ontvangen, dan geldt het bericht voor al deze artikelen.

Beantwoorden

26 januari 2018 om 18:14
notebas Gebruiker

Is er bij het dekbedovertrek een indekstrook onderaan of in flessenhalsvorm?

Beantwoorden

26 januari 2018 om 20:34
Moderator Paul Moderator

Ik heb het dekbedovertrek niet in handen dus ik kan het je helaas niet 100% garanderen, maar zover mij bekend is heeft het overtrek een instopstrook over de gehele breedte. 
Is er een medeforummer die in het bezit is van dit dekbedovertrek en dit kan bevestigen (of tegenspreken)?

Beantwoorden

26 januari 2018 om 23:53
Kartelschaar Gebruiker

Klopt, over hele breedte.

Beantwoorden

26 januari 2018 om 21:00
rob kooijmans Gebruiker

Het is mij gelukt om een paar combinaties te bestellen , maar het viel niet mee, nogal een gedoe. Daarbij ben ik man en dus zowat kleurenblind, ben benieuwd hoe het er straks uitziet als het op mijn bed ligt….wel leuke prijzen trouwens, voor 100% katoen.

Beantwoorden

26 januari 2018 om 23:54
Kartelschaar Gebruiker

Eens, 100% katoen en Swiss Sense merk, hele goede prijs, paar weken terug gekocht.

Beantwoorden

27 januari 2018 om 00:53
m.karaarslan Gebruiker

İk heb ongeveer 2 weken geleden een set gekocht en het verkeerde is geleverd. Dit zou nog door iBood verder onderzocht worden en wacht nog steeds op een reactie. Nu zie echter dat het opnieuw wordt aangeboden en zou het wel zeer vervelend vinden als het straks is uitverkocht en ik niet het juiste product krijg. Dit is eigenlijk best slecht geregeld, toch?

Beantwoorden

27 januari 2018 om 01:08
m.karaarslan Gebruiker

İk heb te snel gereageerd, ik moest mijn inbox vernieuwen en zag dat iBood een bericht had gestuurd. İk moest wel opnieuw bestellen, gelukkig nog op voorraad en kan de eerdere bestelling retour sturen. Toch nog blij midden in de nacht :)

Beantwoorden

27 januari 2018 om 09:39
Nutherik Gebruiker

Wat een gigantisch belachelijk drop down menu zeg. Dat ik moeite moet doen voor een aanbieding kan ik nog begrijpen maar als het bestellen van een topper dezelfde toewijding vraagt als het kraken van een kluis waar je de code niet van weet gaat een stapje te ver.

Beantwoorden

27 januari 2018 om 23:18
Moderator Paul Moderator

Als je eerst de benodigde maat selecteert, zie je vervolgens welke kleuren in die maat beschikbaar zijn. Dat scheelt je een hoop gepuzzel. :)

Beantwoorden

27 januari 2018 om 13:46
Nouscheke Gebruiker

Beste IBOOD,

ik heb een topper van 180×210. Ik wil een jersey hoeslaken bestellen.

Er zijn echter 2 opties: 180-200/200/220 EN 180-200×200/220???

Welke moet ik dan hebben?

Dank!

Beantwoorden

27 januari 2018 om 15:21
Nouscheke Gebruiker

Beste Moderator,

Kunnen jullie mij asap uitsluitsel geven? Ik wil graag bestellen en de klantenservice is telefonisch niet bereikbaar.

Merci.

Beantwoorden

27 januari 2018 om 23:21
Moderator Paul Moderator

De klantenservice is alleen op werkdagen bereikbaar, niet in het weekend. Dat klopt.

Volgens mij zijn beide opties mogelijk voor jouw topper.

Beantwoorden

27 januari 2018 om 13:58
Tejoos Gebruiker

Ik zou graag de overtrek Garden bestellen maar dan wel met bijbehorende kussenslopen, deze zijn alleen niet te selecteren in de lijst (ook niet in de 2e of 3e flashsale). Kan dit nog opgelost worden of moet ik wachten tot hij nog een keer voorbij komt.
Sidenote: bijzonder vreemd overigens dat de overtrekken zonder kussenslopen aangeboden worden, dat bestelt toch niemand? Maak de aanbieding €4,- duurder en doe ze er gewoon bij, wat een gedoe…

Beantwoorden

27 januari 2018 om 14:00
LievePaumen Gebruiker

Ik zoek de kussensloop van Talang. Kan ik deze nog vinden?

Beantwoorden

29 januari 2018 om 16:03
martieg Gebruiker

Sorry hoor maar dit is echt heel slecht. Bij de vorige sale hierop heb ik een Plumeria Red hoeslaken besteld. Deze kreeg ik ‘vanwege een technische storing’ in de verkeerde maat. Maar niet getreurd, ik mocht hem houden want ik had er immers voor betaald….

En als ik dat echt niet wilde, kon ik hem kosteloos terugsturen en een nieuwe bestellen in de juiste maat, want jullie hadden toevallig net weer een sale met dezelfde items. Hem netjes omruilen voor de juiste maat was blijkbaar niet mogelijk.

Maar goed, de bijbehorende kussenslopen had ik al extra bijbesteld en gekregen, dus ik een nieuw hoeslaken besteld in de juiste maat. komt er nu net een mailtje binnen dat jullie (wederom?) net kunnen leveren en de bestelling geannuleerd wordt…

Echt een toppertje dit.

Ik neem wel aan dat ik die kussenslopen nu ook kosteloos terug mag sturen? Daar heb ik dus niets aan nu.

Beantwoorden

29 januari 2018 om 17:39
Moderator Jim Moderator

Hi Martieg!

Dat is inderdaad niet helemaal de bedoeling… Jammer dat het zo gelopen is. Mijn oprechte excuses daarvoor! Heb je voor mij het ordernummer van de bestelling? Dan ga ik vragen of iBOOD bij je terugkomt met een reactie!

Groet,

Jim

Beantwoorden

29 januari 2018 om 17:43
Moderator Jim Moderator

Hi Martieg,

Ik zie net dat je ook via Facebook een bericht hebt gestuurd en dat mijn collega Bas daar reeds op terugkomt. Ik stel voor om de communicatie verder via Facebook te laten verlopen, omdat dat meestal net iets sneller is!

Mvg,

Jim

Beantwoorden

6 februari 2018 om 19:44
martieg Gebruiker

Uiteindelijk netjes opgelost, dank.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.