27 februari 2018 om 00:00
iBOOD

Meepakkers!

Meepakkers!

Alles onder de € 30

Meepakkers, of hoe je het ook noemen wilt. Daar staat deze Flash Sale bol van. Je loopt altijd wel een keer langs een kopstelling of een kassa en ziet vervolgens iets liggen waarvan je denkt: “waarom niet?” “Die neem ik mee.” Zo is het ook met deze Flash Sale maar dan min de drammende mensen, ellenlange rijen voor de kassa en personen die in ‘standje zombie’ door de winkel lopen. Wat natuurlijk alleen maar fijn is.

27 februari 2018 om 00:22
TangyPie Gebruiker

Zo jammer, had een regendouche in mijn winkelmandje en tijdens het afrekenen een error.. uitverkocht.

Beantwoorden

28 februari 2018 om 12:15
dani24nl Gebruiker

Daarom doe ik nie eens meer mee winkelwagen betekend bestelt moet niet mogelijk zijn dan nog uitverkocht te raken bij betalen.

Ik had ooit in ear beats oordopjes gewonnen betaalt enz 9 dagen later bericht dat ze ze niet konden leveren…… wtf

Beantwoorden

28 februari 2018 om 23:23
Loek Weitman Gebruiker

Nooit opgelet tijdens de lessen “nederlands”???

Beantwoorden

1 maart 2018 om 09:09
svliegen Gebruiker

Haha, Nederlands zul je bedoelen

Beantwoorden

27 februari 2018 om 00:36
sebastienbo Gebruiker

Raar geen lumens vermeld bij de solar lampen

Beantwoorden

27 februari 2018 om 13:12
mmmlemmens Gebruiker

De Led’s Light solar lampen zijn volgens mij maar 4 lumen en ik vraag me af of de stralingshoek wel correct is. De Philips Solar lampen geven behoorlijk licht (vergelijkbaar met een 25/30 watt gloeilamp). Het nadeel is dat ze wel maar maximaal 4 tot 5 uur branden op een volle acculading.

Beantwoorden

28 februari 2018 om 13:25
elianmars Gebruiker

En als de zon niet rechtstreeks op het zonnepaneel valt, brandt de lamp slechts een half uurtje. Valt me zwaar tegen voor een product met zo’n hoge adviesprijs.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 01:12
george1356 Gebruiker

Kan helaas alleen maar uit 2 kleuren kiezen en geen 10. Dark grey en turquoise zijn de enigste kleuren waar je uit kan kiezen..ik wil een donker blauwe.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 03:35
SZGD Gebruiker

Dit is een soort verzameltopic, voor de gemiddelde moderator is het nu een beetje lastig om te bepalen over welk product dit gaat ;-)

Beantwoorden

27 februari 2018 om 03:46
Moderator Niek Moderator

Hallo george1356,

Bij welke deal loop je hier tegen aan?

Beantwoorden

27 februari 2018 om 15:05
twik Gebruiker

Zo te zien de (blackout) gordijnen.

Beantwoorden

28 februari 2018 om 15:19
Gekkenugter Gebruiker

ibood kan niet eens een goed forum maken als je het mij vraagt maar misschien is dat de bedoeling… ;)

Beantwoorden

27 februari 2018 om 08:50
tlugt Gebruiker

Superdry Horloge of Activity Tracker: laatst hier gekocht, prima apparaat, wel 1 heel groot nadeel, bij dit apparaat, je moet elke dag ontkoppelen en weer koppelen met je mobiel voor je gaat slapen anders ben je je gegevens kwijt.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 09:16
Likky_Lee Gebruiker

De Edison gloei lampen, hebben deze een normaal formaat qua grootte of zijn ze veel groter dan een normaal peertje? Is moeilijk te zien op de foto

Beantwoorden

27 februari 2018 om 09:24
Anton68 Gebruiker

Kunnen de uitverkochte flash sales en alle andere aanbiedingen eruit gehaald worden of onder elkaar gezet worden zodat leesbaarheid aanzienlijk vergroot wordt????

Beantwoorden

27 februari 2018 om 09:33
Scum Gebruiker

Mee eens. Uitverkochte producten even wegpoetsen voor een duidelijk overzicht..

Beantwoorden

27 februari 2018 om 09:49
mg13 Gebruiker

Zijn de plissé horren van cocoon ook vochtbestendig, zodat je ze kunt ophangen in de badkamer?

Beantwoorden

27 februari 2018 om 10:16
Forumm Gebruiker

Hi,

Ik wil de phililps led lampjes bestellen. Echter krijg al de hele ochtend error.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 14:22
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Forumm,

Bij welke stap tijdens het bestellen krijg je een error code en welke?

Beantwoorden

27 februari 2018 om 16:18
OMEGA-ThundeR Gebruiker

Net nog 4 besteld (in 1x).  Kreeg eerst wel een melding dat de voorraad op was (ook bij 1 stuk), maar toen vanaf een andere computer/ip besteld en dat ging wel, maar ik kan ook te lang gewacht hebben).

Beantwoorden

27 februari 2018 om 10:32
ErinHugo Gebruiker

Hi,

Gaat het bij de Mous limitless iphone 8 case om de v1 of v2 uitvoering? Kan ik namelijk niet opmaken uit de beschrijving.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 14:35
krazerT Gebruiker

Ik ben er van uitgegaan dat dit de versie 2 is. Puur vanwege dat hun eigen site aangeeft dat de hoesjes van de iPhone x, 8 & 8+ niet werken met versie 1. Daarom ook maar het hoesje voor de iPhone X besteld.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 12:08
Prietfuut Gebruiker

Ik heb eind vorig jaar gordijnen bij jullie besteld Larson woven dark grey. Kun je mij zeggen of de gordijnen die nu worden aangeboden exact dezelfde zijn? We willen er namelijk enkele meer ophangen maar moeten wel gelijk zijn aan hetgeen wat er nu hangt. Graag antwoord voordat ik ze bestel.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 13:16
Wilsophie Gebruiker

Is de doorsnee van de stoofpot echt maar 15 cm? Dat is wel heel klein. Klopt dit wel?

Beantwoorden

27 februari 2018 om 14:20
IngeDreezen Gebruiker

Zit de vitality pur topdek 160×200 in de hunt, ik heb deze besteld maar deze is helaas gepikt bij de levering in de gang, mvg inge

Beantwoorden

27 februari 2018 om 15:41
astradti Gebruiker

Werkt de mykronoz watch ook met de recente iOS versies, of is de recentste 8.0?

Beantwoorden

27 februari 2018 om 16:06
alex36 Gebruiker

Ik wilde gordijnen bestellen,

had nog een kortingcode van mijn verjaardag ,

deze ingevuld en bij afrekenen, bleek dat het gordijn uitverkocht te zijn ,

maar nu werkt de Code ook niet meer ….

is it a bug, of ben ik mijn code kwijt?

Beantwoorden

27 februari 2018 om 17:12
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag alex36,

Als het goed is zal je code na ongeveer 2 uur automatisch gereset worden en kun je hem weer gebruiken :-)

Beantwoorden

27 februari 2018 om 16:13
MustafaBarcafan Gebruiker

Past de Samsung Galaxy S6 Lifeproof case ook op de S6 Edge?

Beantwoorden

27 februari 2018 om 16:36
Erwino20 Gebruiker

Worden de Meepakkers nog aangevuld allemaal met nieuwe items ??

Beantwoorden

27 februari 2018 om 17:13
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Erwino20,

De meepakkers worden regelmatig aangevuld/ververst :-)

Beantwoorden

27 februari 2018 om 17:10
kipkorncharlotte Gebruiker

Komt de zecircle -premium activitytracker ook in Embossed Rose?

Beantwoorden

27 februari 2018 om 17:42
EBDutch Gebruiker

Waarom kan ik maar 1 set van de LED-lampen van Philips kopen. Ik moet zo’n 20 halogeenlampen vervangen, met een pakketje is het dus niet echt inslaan!
(8 stuks GU5.3)

Beantwoorden

27 februari 2018 om 18:58
bennieweijnans Gebruiker

zijn de dixxius/sleep4u dekbetovertrek. met of zonder kussen sloop ??

Beantwoorden

27 februari 2018 om 20:23
Moderator Paul Moderator
1 maart 2018 om 00:40
artfabniko Gebruiker

Er staan een aantal voorbeelden getoond, ik had eerder een changani earth dekbedovertrek gekocht, de slopen zie ik wel bij de voorbeelden staan maar zijn niet te bestellen in bij het uitklapmenu. Errug jammer, ik kan nu dus geen bijpassende slopen krijgen?

Beantwoorden

1 maart 2018 om 00:42
artfabniko Gebruiker

Bovendien doet de code voor gratis verzending het ineens niet meer?

Beantwoorden

27 februari 2018 om 19:18
axel85 Gebruiker

Hoi, ik heb enkele bestellingen gedaan waarvoor ik allemaal een bestelbevestiging heb ontvangen. Nu zie ik bij de meeste bestellingen als bestelstatus ‘verwerking’ staan met als verzenddatum vandaag (“27/02/2018″). Terwijl in de bestelbevestiging de verzenddatum als 02/03/2018 staat aangegeven. Enkel bij 1 bestelling staat de status “bevestigd” met dezelfde verzenddatum als die in de mail. Is dit normaal?

Beantwoorden

27 februari 2018 om 20:26
Justin339 Gebruiker

ibood, er gaat iets fout in mijn bestellingen. De handschoenen die ik had besteld zijn maat S, niet maat L. Toen ik vanochtend bestelde stond er nog ”maat S” in de titel, dat is nu blijkbaar veranderd. Graag maat S versturen.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 20:42
Kaylleee Gebruiker

Goedenavond,

Ik zag eind ochtend begin middag een 30 delig serviesset. Nou wou ik het na overleg gaan aanschaffen met toestemming, alleen toen was die uitverkocht. Is er nog een mogelijkheid dat dat terug komt of mag daar niks over gezegd worden?

Groetjes, kayleigh

Beantwoorden

27 februari 2018 om 20:44
astradti Gebruiker

Aangezien geen reactie, vraag ik het nogmaals: Werkt de mykronoz watch ook met de recente iOS versies, of is de recentste 8.0?

Beantwoorden

28 februari 2018 om 00:57
Moderator Paul Moderator

Bij deze een reactie, maar ik heb helaas geen antwoord op jouw vraag. 
Misschien kan een medeforummer je helpen?

Beantwoorden

27 februari 2018 om 20:47
kipkorncharlotte Gebruiker

Hoi Moderators :)

is er nog een mogelijkheid om ideeen door te geven ?

Ik ben nog wel opzoek naar een paar leuke dingen en ik mis de Hunt TV met Melissa en Bastiaan ^.^!

Beantwoorden

27 februari 2018 om 20:57
Moderator Paul Moderator

Hallo Charlotte,

We zijn erg benieuwd naar jouw ideeën. Je kunt jouw suggesties voor HUNT acties mailen naar community@ibood.com en producten tippen via deze link.

Groetjes, Paul

Beantwoorden

27 februari 2018 om 21:18
dolfijntje1964 Gebruiker

Ik had vanmorgen ook steeds error , wilde dat Nespresso apparaat. Gelukkig kon ik hem nog bestellen. Maar wel slordig, voor het zelfde geld was tie uitverkocht!

Beantwoorden

27 februari 2018 om 21:36
Sparklez Gebruiker

Ik heb tweemaal Larsson gordijnen gekocht. Maar had een rekenfout gemaakt (ik moet blijkbaar nog veel leren in de wereld van gordijnen…) en heb toen dus er nog 1 besteld. Kan deze bestelling samengevoegd worden? Ik heb 1x verzendkosten betaald en 1x een gratis coupon gebruikt. Modjes? =) pretty please?

Beantwoorden

27 februari 2018 om 22:46
Moderator Niek Moderator

Hallo Sparklez,

Het is helaas niet mogelijk bestelling samen te voegen

Beantwoorden

27 februari 2018 om 22:31
CharlieyAM Gebruiker

Zijn de vitrage gordijnen van Larson erg doorschijnend? Of valt dit mee?

Beantwoorden

28 februari 2018 om 00:08
Flower4 Gebruiker

Bij de otterbox hoes voor de s7 is daar alleen de rode met voor en achterkant of zijn er meer en is dat de etui rood of de gewone rood omdat de plaatjes denk ik verkeerd om staan?

Beantwoorden

28 februari 2018 om 14:51
addediver Gebruiker

Otterbox is voor Note 7

Beantwoorden

28 februari 2018 om 03:56
Gerard4t Gebruiker

Ik het Nederlands heeft een kraan een hendel òf een greep, maar geen hendelgreep of, nog erger, een hendel greep. Zo’n taalfout noemen we een pleonasme. Nooit meer doen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.