27 februari 2018 om 00:00
iBOOD

Meepakkers!

Meepakkers!

Alles onder de € 30

Meepakkers, of hoe je het ook noemen wilt. Daar staat deze Flash Sale bol van. Je loopt altijd wel een keer langs een kopstelling of een kassa en ziet vervolgens iets liggen waarvan je denkt: “waarom niet?” “Die neem ik mee.” Zo is het ook met deze Flash Sale maar dan min de drammende mensen, ellenlange rijen voor de kassa en personen die in ‘standje zombie’ door de winkel lopen. Wat natuurlijk alleen maar fijn is.

28 februari 2018 om 06:42
energeticnic Gebruiker

Ik zoek kussensloop garden. Staat wel op foto maar niet in lijst. Is deze niet meer beschikbaar?

Beantwoorden

28 februari 2018 om 07:41
harmenheerspink Gebruiker
28 februari 2018 om 08:06
IDONTNEEEDIT Gebruiker

Heey, kan iemand vertellen waar de molton kussenslopen van gemaakt zijn?

http://www.ibood.com/nl/nl/product-specs/33848/104561/kussensloop-match-met-hoeslaken.html

Beantwoorden

28 februari 2018 om 08:19
Justin339 Gebruiker

Let op mensen: iBood heeft de maat van tenminste 1 kledingstuk in een advertentie gewijzigd ZONDER de klanten die dat kledingstuk al hebben gekocht hiervan op de hoogte te brengen. Bewijs als bijlage toegevoegd. Kortom, je besteld maat S en krijgt maat L, iBood laat niets weten en verstuurd de kleding gewoon en vervolgens zul je waarschijnlijk nog lang berichten heen en weer moeten sturen om de verzendkosten voor het retourneren terug te krijgen en zal het waarschijnlijk dagen tot misschien zelfs meer dan een week duren voordat je het geld terug hebt ontvangen. Hierover een vraag beantwoorden doen ze ook niet, terwijl andere vragen aan de moderators die later zijn gesteld wel zijn beantwoord.

Dit is slechte klantenservice iBood! Dat had ik niet van jullie verwacht, ik was erg tevreden over jullie. Een foutje in 1 van de tientallen advertenties kan natuurlijk gebeuren, maar stuur dan gewoon even een berichtje naar je klanten die het product al hebben gekocht met de vraag of de klant het wel of niet alsnog wilt ontvangen. De fout wel zien en herstellen in de advertentie maar vervolgens het product gewoon versturen naar iedereen die het al heeft gekocht, de klant met de verzendkosten opzadelen en laten wachten op het terugstorten van het geld is niet zomaar sneaky, het is absurd slechte klantenservice! Hoe gaan jullie dit oplossen voor iedereen die de handschoenen heeft gekocht?

Kleine toelichting op de foto’s: Links staat de advertentie zoals die ’s ochtends op iBood stond en nu nog steeds te vinden is als je naar je ‘Bestellingen & Service’ gaat en daar op het product klikt. Rechts zie je de aangepaste versie die in het besteloverzicht staat.

Als de foto’s het hier niet doen dan hierbij de links voor iedereen die het zelf wil zien en benieuwd is of dit over de handschoenen gaat die jezelf ook hebt besteld:

https://imgur.com/a/PBqsH
https://imgur.com/a/H9pY5

Beantwoorden

28 februari 2018 om 09:24
IDONTNEEEDIT Gebruiker

wachten op nieuwe meepakkers like…

Beantwoorden

28 februari 2018 om 09:43
thony99 Gebruiker

Hallo,

Zitten er bij de Dixxius/ Sleep 4 U dekbedovertrekken, die in de ‘Hunt”zitten, ook de kussenslopen?

Beantwoorden

28 februari 2018 om 09:56
thony99 Gebruiker

Ja, maar apart bestellen!

Beantwoorden

28 februari 2018 om 11:59
Brittj3x Gebruiker

Weet iemand wat het verschil is tussen die 2 toppers:

180-200×200/220 en de 180-200/200/220?

Beantwoorden

28 februari 2018 om 12:09
RobWietze Gebruiker

Wij hebben kussens van 70cm breed en 40cm hoog. Volgens mij zijn de kussenslopen die jullie aanbieden dan niet geschikt toch? Als ik de afbeelding bekijk wel…. maar de maat klopt niet helemaal…

Beantwoorden

28 februari 2018 om 12:14
Martinez9000 Gebruiker

We hebben het cloudy dekbedovertrek gekocht vorige keer van dixxius maar de bijhorende kussenslopen zitten er niet bij deze keer bij de meepakkers. Op de afbeelding zie ik hem staan maar niet in het lijstje?

Beantwoorden

28 februari 2018 om 13:19
mir4of7 Gebruiker

Besteld de Creamy bed overtrek.

‘Lekker duidelijk’ niet vermeld : komen zonder kussenslopen.

Maar waar kan ik de Creamy slopen bestellen want deze staat wel afgebeeld op de verkoop afbeelding bij de slopen echter niet in het bestellijstje?

Indien niet leverbaar krijgen jullie de bestelling retour.

Beantwoorden

28 februari 2018 om 15:08
lcw Gebruiker

http://www.ibood.com/nl/nl/product-specs/33848/104561/kussensloop-match-met-hoeslaken.html Ik zie ik het keuzemenu niet de optie “deep green” staan zoals op de 3e afbeelding weergeven, maar wel de optie “dark green”. Is dit een invoerfout geweest of zijn het 2 verschillende kleuren?

Beantwoorden

28 februari 2018 om 15:37
ceesie Gebruiker

zit ‘t in de winkelwagen , ga ik afrekenen oeps !!!!!!! weg !!!!!

Beantwoorden

28 februari 2018 om 15:55
mir4of7 Gebruiker

*bump*  zou een moderator nog antwoord kunnen geven op mijn hierboven gestelde vraag?

Beantwoorden

28 februari 2018 om 19:35
Nielless Gebruiker

http://www.ibood.com/nl/nl/product-specs/33848/102876/zeclock-smartwatch.html

bij accuduur staat 3 uur. Moet dit niet 3 dagen zijn, wat vermeld staat op de officiele site van zeclock

Beantwoorden

1 maart 2018 om 00:26
Sjaakey Gebruiker

De Dixxius Sleep4u dekbedovertrek, zit daar een instopstrook aan de onderkant en hoe lang is die strook dan?

Beantwoorden

1 maart 2018 om 11:28
TazzMania Gebruiker

iBOOD

Die Cooler Master K380 heeft denk ik een verkeerde prijs.

Jullie zeggen dat de advies prijs iets van 449 euro is en verkoop prijs is 149 euro.

Als het alleen om de kast gaat, dan is die we heel weg duur.

Volgens mij klopt de prijs niet, want ik kan hem al vinden voor rond de 50 euro incl btw en gratis verzending.

Beantwoorden

1 maart 2018 om 12:09
MTR Gebruiker

Je was me voor. Daarnaast nog extra frappant: hij staat onder het kopje “meepakkers tot €30″ Dus ja, daar gaat idd iets mis haha.

Beantwoorden

1 maart 2018 om 12:16
MTR Gebruiker

En naast de kast van 450 euro (wat altijd een low budget crappy plastic ding is geweest en uberhaupt nooit boven de 100 euro is uitgekomen) hebben we nog emer frappants. Meepakkers van 30 euro! En een koffieautomaat van 87. En een pan van 99. Ohja en een stoomreiniger van 36 euro. Haha. Iemand is toe aan zn lunchpauze. We zitten ook al op dag 3…. Ibood, geef je medewerkers een welverdiende pauze. ;-)

Beantwoorden

1 maart 2018 om 11:30
ilanix Gebruiker

https://azerty.nl/product/cooler%20master/561034/elite-k380-midtowermodel-atx

Er gaat wat mis bij de Coolermaster k380. Die is regulier voor €49,- te koop.

Beantwoorden

1 maart 2018 om 11:31
ilanix Gebruiker

Telaat ;-)

Beantwoorden

1 maart 2018 om 11:34
Ricobus Gebruiker

Hallow, jullie bieden de 3x Philips Lunar inbouwspotjes aan. Passen de 8x Philips LED Lampen daarop?

Beantwoorden

1 maart 2018 om 11:42
Kees030 Gebruiker

Jammer, te laat gezien dat er een Happy Hour was. Dan was het nog wel de moeite waard geweest om wat spullen te bestellen.

Beantwoorden

1 maart 2018 om 11:47
RustyNail Gebruiker

Producten boven de €30 zelfs meepakkers voor €87 ? :/

Volgens mij horen een paar niet hier tussen.

Beantwoorden

1 maart 2018 om 12:07
ifeijen Gebruiker

Cooler Master K380 voor €150? Volgens de beschrijving is het alleen een behuizing en die kan je elders bestellen voor €49.. https://azerty.nl/product/cooler%20master/561034/elite-k380-midtowermodel-atx

Beantwoorden

1 maart 2018 om 12:17
chica2402 Gebruiker

Kan de medisana nevelaar ook in de VS gebruikt worden? Hoe ziet de stekker eruit?

Beantwoorden

1 maart 2018 om 12:39
Diablo70 Gebruiker

Cooler Master K380 € 148??????????Niet helemaal goed gegaan zo te zien. Prijs klopt niet.

Beantwoorden

3 maart 2018 om 21:06
BATAVIA14 Gebruiker

Hallo mensen, ik heb van de week een paar dekbedovertrekken van Merk: Dixxius / Sleep4U gekocht. In de specialties van iBood stond beschreven 100% katoen en dikke materiaal. Het is helemaal niets van waar. Zeer dunne stof, 80% katoen en 20% polyester is het. Onfatsoenlijk vind ik het dus iBood nooit meer geloven:(

Beantwoorden

13 maart 2018 om 21:44
johanbakker Gebruiker

Mijn MR. Handsfree Blue Biker motorcycle headset lijkt niet op te laden. Het rode lampje blijft maar knipperen, ook na een aantal uren laden. Geen reactie op de CTRL knop.

Wat nu? Retourzenden?

Beantwoorden

13 maart 2018 om 23:28
Moderator Paul Moderator

Als de werking van het product onduidelijk is of als je het probleem eerst wil voorleggen aan mr Handsfree voordat je besluit tot retourzenden, vind je hier de contactgegevens: 
http://www.mrhandsfree.com/en/customer-service/product-support/

Bij twijfel zou je ook tegelijkertijd een serviceverzoek bij iBOOD kunnen indienen, zodat dit binnen de geldende termijn is gemeld, en pas een besluit nemen of je daadwerkelijk wilt retourneren of er vanaf ziet nadat je antwoord van mr Handsfree hebt verkregen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.