27 februari 2018 om 00:05
iBOOD

Dikke Deals!

Dikke Deals!

Alles boven de € 70

Al het mooie, al het dure… Dat vind je hier met een dikke korting zoals je dat bij iBOOD en tijdens de Hunt gewend bent. Van hele grote 4K TV naar stijlvol vormgegeven keukenmachine tot aan dikke receivers, luidsprekers, krachtige powertools en noem maar op.

27 februari 2018 om 00:32
micknebauer Gebruiker

Hoi, Hoe kan je nou 2 Pioneer speakers jatten vanuit mijn winkelwagen????  En nu zijn ze uitverkocht???

Je geef me de mogelijkheid om “verder te winkelen”, en inmiddels zijn MIJN speakers weggehaald uit mijn winkelwagen ?? Wat is dat voor onzin?

Ik verwacht dat je deze corrigeerd!!!!    Ik wacht hier op een reactie!!!    regards   Mick.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 00:39
Moderator Paul Moderator

Hallo Mick,

Het gaat hier om een uitverkoop. Artikelen worden niet gereserveerd als ze in de winkelmand staan, anders zou iemand producten tot het eind van de dag kunnen “vasthouden”. Jammer dat je daardoor de Pioneer deal bent misgelopen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

27 februari 2018 om 00:52
gekkevis Gebruiker

Het leven is hard… brood van de aldi nog harder… move on

Beantwoorden

27 februari 2018 om 02:07
jelmerv88 Gebruiker

Zo heb ik ook nog wel een Ibood box of 40 tegoed:P

Beantwoorden

27 februari 2018 om 11:01
Amaryliss Gebruiker

Haha, die Mick toch!

Beantwoorden

27 februari 2018 om 20:30
blufner Gebruiker

Hallo Mick,

Wij vinden het natuurlijk prachtig, deze leedvermaak. Vooral jouw gebrekkige taal verraadt al wat voor persoon je bent. Ga alstublieft door… je bent een vermaak om te lezen.

Beantwoorden

28 februari 2018 om 08:00
VincentvdVendel Gebruiker

You serious? Zijn gebrekkige taal?
Snel je eigen berichtje nog een keer goed doorlezen, zet hem op knul!

Beantwoorden

28 februari 2018 om 08:01
jvb05 Gebruiker

Deze leedvermaak?

Beantwoorden

1 maart 2018 om 01:33
blufner Gebruiker

Oke, het is “het vermaak en zelfs het leed” en daarom ook ongetwijfelt “het” leedvermaak. Dan wordt het “dit” leedvermaak. Echter, ik ben niet hier in Nederland opgegroeid en heb in korte tijd de taal voldoende onder de knie gekregen, dus hoef ik me nergens voor te schamen.

Wees eerlijk “Hoi, Hoe kan je nou 2 pioneer speakers jatten vanuit mijn winkelwagen????”

Ik vind zulke teksten zeer vermakelijk en het zegt heus wel iets over de persoon en de frustraties achter zijn teksten. Daarbij, ik moedig hem zelfs aan om zo door te gaan, het is immers ook hartstikke leuk.

Beantwoorden

1 maart 2018 om 07:01
sibsoldn Gebruiker

Is Mick nu boos of is dat nu ook al niet meer beschikbaar?

Ik ben het wel deels met hem eens, ik vind het frustrerend shoppen hier;

Met de app, select.. niet meer beschikbaar.. select.. niet meer beschikbaar, ik krijg het zelf niet eens in winkelwagen.. grijs die dingen dan toch uit, wat een tijdverlies en polsolie verspilling.

Ik dacht dat Mick ze allemaal in zijn winkelmand had, maar dat blijkt zo dus niet… wie is de dadder? Waar blijft Colombo als we hem nodig hebben?

Beantwoorden

27 februari 2018 om 06:56
Froggies Gebruiker

De ipad is dit model 2017 of een ouder model?

Beantwoorden

27 februari 2018 om 07:00
Froggies Gebruiker

Ik zie het al, ouder model huidige versie 10.5 scherm en een A10x chip.

Beantwoorden

28 februari 2018 om 01:34
Gekkenugter Gebruiker

10.5″ is geen ouder model met A10x!

Beantwoorden

27 februari 2018 om 07:13
MDC2000 Gebruiker

Ik merk op dat er veel prijzen hetzelfde zijn als de gewone verkoop, niet echt altijd deals!

Beantwoorden

27 februari 2018 om 07:14
david.lissens Gebruiker

Ik kan precies maar 2 lederen conference stoelen bestellen ? Ik zou er 6 nodig hebben; is dit op 1 of andere manier mogelijk ?

Beantwoorden

27 februari 2018 om 08:40
Meeuwtje12 Gebruiker

Die vraag had ik ook idd

Beantwoorden

27 februari 2018 om 08:53
razor911 Gebruiker

3x een bestelling doen?

Beantwoorden

27 februari 2018 om 09:13
david.lissens Gebruiker

maar het risico lopen dat het na 2 bestellingen uitverkocht is en dan sta ik daar met 4 stoelen ipv 6

Beantwoorden

27 februari 2018 om 09:24
ikke_zelf Gebruiker

Dan annuleer je die vier gewoon weer

Beantwoorden

27 februari 2018 om 08:13
habhab Gebruiker

Die

Lenovo Legion 15.6” Gaming Laptop, heeft een QWERTY keyboard? Foto toont AZERTY, maar specificaties tonen iets anders.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 09:22
Anton68 Gebruiker

Kunnen de uitverkochte flash sales en alle andere aanbiedingen eruit gehaald worden of onder elkaar gezet worden zodat leesbaarheid aanzienlijk vergroot wordt????

Beantwoorden

27 februari 2018 om 09:23
simonsed Gebruiker

Ik heb een ‘Toolwelle gereedschapswagen’ besteld en al betaald via Paypal. Spijtig ben ik mijn persoonlijke huntcode vergeten in te vullen tijdens de bestelling. Met als gevolg dat ik nu €19,95 transportkosten moet betalen. Bestaat er nog een mogelijkheid dat ik de transportkosten alsnog terug kan krijgen.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 11:07
Moderator Paul Moderator

De kosten worden niet achteraf vergoed. Je kunt wel een nieuwe bestelling plaatsen mét code (als de deal nog beschikbaar is) en daarna de vorige bestelling annuleren.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 09:50
ThijmenZ Gebruiker

Komen er nog meer game laptops/ desktops?

Beantwoorden

27 februari 2018 om 10:21
PatrickAkkerman Gebruiker

Tijdens de normale verkoop de “Lenovo 14″ IdeaPad” gekocht en deze was al binnen 7 dagen defect. Dus DOA volgens de  iBood regels. Netjes aangemeld en dacht defecte laptop terug en nieuwe terug ontvangen, maar moest maar contact opnemen met Lenovo. Ik ga een aankoop aan met iBood aan en dan mag ik als klant alles afhandelen omdat gekocht product defect is. Volgens de wettelijke regels ben ik een verbinding aangegaan met iBood en  niet Lenovo.

Lenovo maar gebeld en kon de laptop ter reparatie aanbieden, maar Lenovo kon hem niet vervangen omdat hij niet via hun webshop of partners winkels (MediaMarkt, BCC, enz..) was gekocht.

Dus  mijn nieuwe laptop moet meteen de reparatie in en is dus dan volgens mij bij terugkomst een refurbished laptop geworden. Nogmaals gebeld met klantenservice want dit kan echt niet. Dame van de klantenservice kon geen nieuwe aanbieden want deze hadden ze niet meer op voorraad en er waren ook geen bestellingen geannuleerd. Dus kon laptop gratis terug sturen en mijn geld terug krijgen en moest dan maar iBood in de gaten houden voor mogelijke nieuwe aanbiedingen.

En wat zie ik vandaag!!!! Dezelfde laptop weer in de verkoop. Ik dacht dat iBood deze niet meer op voorraad had??

Beantwoorden

27 februari 2018 om 11:06
Moderator Paul Moderator

Het kan zijn dat iemand de laptop binnen de zichttermijn heeft teruggestuurd. Op het moment van nakijken waren die mutaties nog niet bekend.

Beantwoorden

28 februari 2018 om 09:25
blackfin Gebruiker

Dit is een standaard ibood praktijk en dan durven ze bij ibood te beweren dat de ’service’ sterk verbeterd is. Kijk ik snap de werkwijze van ibood wel maar het is NIET klantvriendelijk hoe jullie met jullie klanten omgaan. Zorg gewoon dat je extra voorraad houd voor eventuele DOA’s.  Jullie kunnen de rest toch gewoon in een van jullie befaamde en begeerde iboox boxen kwijt?

Beantwoorden

28 februari 2018 om 16:11
lvdgoor Gebruiker

De hele garantieafhandeling en service bij ibood is gewoon een lachertje. Het hele systeem is eenrichtings verkeer. Kopen is allemaal leuk en prachtig maar wee-o-wee wanneer je een probleem hebt met een gekregen product dan geeft ibood gewoon niet thuis en hebben ze schijt aan jou en je wettelijke rechten.

Ik heb vorig jaar zelfs een bepaalde zaak moeten escaleren en heb uiteindelijk via PayPal mijn geld terug ontvangen!

Beantwoorden

27 februari 2018 om 10:49
AlainSki Gebruiker

De Teac Dual Monoural A/C converted. Betreft dit de UD-501 of de UD-503 van Teac?

Beantwoorden

27 februari 2018 om 12:19
MisterMagoo Gebruiker

Hallo AlainSki, Als ik de foto vergroot is UD-501 te lezen. De genoemde DAC chips (BurrBrown PCM1795) worden ook niet in de nieuwere UD-503 gebruikt. Neemt niet weg dat ook dit een goede DAC is; in de opvolger UD-503 zitten chips van Asahi Kasei, die volgens de recensies een iets warmere sound geeft.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 11:15
AlainSki Gebruiker

Niemand die iets weet over de Teac DAC?

Beantwoorden

27 februari 2018 om 11:34
DikkeGroeneSmurf Gebruiker

Worden de producten in deze sale ook regelmatig vervangen? Zag daarstraks een leuke BK wok maar is zelfs niet meer terug te vinden onder uitverkocht.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 11:40
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen,

De producten in de flash sale kunnen worden vervangen inderdaad. Ook wanneer ze uitverkocht zijn kunnen ze er tussenuit gehaald worden.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 12:06
ThE_AlieN Gebruiker

Zijn die iPhone SE 32Gb nieuwe of refurb toestellen?

Dank voor de info.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 14:19
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag ThE_AlieN,

Wanneer het om refurbished toestellen gaat, dan wordt dit er duidelijk bij vermeld :-)

Beantwoorden

27 februari 2018 om 12:20
B.declercq Gebruiker

Is de HP full HD 15.6″ Notebook met AZERTY of QUERTY- toetsenbord?

Alvast bedankt voor de info!

Beantwoorden

27 februari 2018 om 13:18
shoque12 Gebruiker
27 februari 2018 om 18:59
shoque12 Gebruiker

Geen antwoord??

Beantwoorden

27 februari 2018 om 20:25
Moderator Paul Moderator

Dat is helaas niet mogelijk. Via een Zakelijke account kun je een bestelling voor een bedrijf doen, maar de aanvragen zul je zelf moeten regelen.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 13:24
wicky01 Gebruiker

Die Samsung Eco-Bubble wasmachine is bij een online retailer toch goedkoper + gratis verzending:

https://www.wasmachinestore.be/product/607336/samsung-ww91j6600cw-eco-bubble.html

Beantwoorden

27 februari 2018 om 13:31
dimitri001 Gebruiker

Goedemiddag?

Bij de dbramante 1928 Kastrup Lederen Weekendtas staat de dark brown kleur afgebeeld, maar in de te kiezen kleur staat hunter dark.  Welke kleur krijg je als je bestelt?

Alvast bedankt.

Dimitri

Beantwoorden

27 februari 2018 om 13:51
foxathome Gebruiker

https://nl.hardware.info/product/278065/toshiba-portege-z20t-b-10g
September 2017 was deze al 599,-!!! en jullie verkopen hem een half jaar later voor 100 Euro meer?

Beantwoorden

27 februari 2018 om 20:33
Moderator Paul Moderator

Zo’n staatje zegt niet zoveel, omdat je niet kunt controleren of dit product toendertijd daadwerkelijk voor dat bedrag verkocht werd of dat het slechts een virtuele prijs was (en niet leverbaar/beschikbaar). 
Feit is dat andere aanbieders deze laptop momenteel voor een veel hoger bedrag aanbieden dan de iBOOD prijs.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 13:52
Konijnenkot Gebruiker
27 februari 2018 om 18:17
All* Gebruiker

Ook hier goedkoper…

Beantwoorden

27 februari 2018 om 13:53
MarcRosmalen Gebruiker

Komt de KitchenAid Artisan Elegance vandaag nog een keer, of is het voorbij?

Beantwoorden

27 februari 2018 om 14:20
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag MarcRosmalen,

Helaas weten we niet welke deals nog voorbij gaan komen, maar het is altijd mogelijk. Blijf daarom de sales in de gaten houden, ze worden regelmatig aangevuld :-)

Beantwoorden

27 februari 2018 om 14:19
olivergame Gebruiker

heeft de Panasonic Bluetooth Speaker System een optical in het staat er niet bij

zo las ik ook ergens dat die meschien wel een batterij heeft wat ook niet bij staat

er staat jack in 1 maal 2 maal?

is er ook een auxs of zie ik dat ook verkeerd in het filmpje? is het filmpje wel het zelfde type als die verkocht word?

voor de rest lijk het me wel een leuk ding

Beantwoorden

27 februari 2018 om 15:19
blackfin Gebruiker

Hij heeft een optical in en analoge AUX input via RCA.  Deze werkt alleen op lichtnet, dus GEEN voeding via batterijen.

Het is feitelijk een draagbaar audiosysteem maar hij kan NIET autonoom van het lichtnet werken.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 14:56
Glustler Gebruiker

zij de beats by dre oordopjes nieuweste model (3)

het normale model kost 49.95 bij de coolblue ?

Beantwoorden

27 februari 2018 om 15:50
wyatt1 Gebruiker

Goedemiddag,

De Bresser verrekijker,  wordt die geleverrd met draagriem en draagtas?

Beantwoorden

27 februari 2018 om 16:59
Kaico_ Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 17:35
lauraotms Gebruiker

Wel een beeeetje jammer dat je als je 4 eetkamer stoelen wil (want alleen eten is ook zo wat…) je 4×8,95 verzendkosten moet gaan betalen. Dat zou echt anders moeten, snap dat jullie willen dat er geen mensen vandoor gaan met 4 hele goede deals, maar sommige producten worden altijd standaard in meervoud gekocht.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 19:33
Merlijn2504 Gebruiker

http://www.ibood.com/nl/nl/product-specs/33850/104414/lg-49-4k-uhd-led-tv.html

De TV is op internet op verschillende pagina’s goeedkoper. Kom 485 tegen, en zoals onderstaande link 475:

Identiek product.

*snap*

Edited by: Paul
de link verwijst naar type 49LJ515V in plaats van 49UJ634V (iBOOD) dus niet identiek

Beantwoorden

27 februari 2018 om 19:34
Merlijn2504 Gebruiker

Zie dat behalve het serienummer dat lichtelijk anders is het waarschijnlijk géén identiek product is.

http://www.enligo.com/nl/nl/lg-49uj634v-49-smart-4k-ultra-hd-hdr-led-tv/e1829149-6f5a-4f56-9f06-7a0055ffe577.html

Deze wel.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 20:14
Gunnar21 Gebruiker

Beste, ik heb wat vragen over de Grohe regendouche.

Wat is het verschil tussen de eerder aangeboden euphoria  xxl cube behalve de grote uiteraard. Is de maat van de stang een vaste maat? Is dit een nieuw type ik ben bekend met tempesta.

Bvd Gunnar Koppens

Beantwoorden

27 februari 2018 om 21:18
tomvaartjes1 Gebruiker

Dag iBood, ik vroeg mij af of het ook mogelijk is om een wasmachine (mocht hij na het stellen van deze vraag nog leverbaar zijn) pas over een maand te laten leveren en installeren? Ik krijg namelijk pas eind maart de sleutel van mijn nieuwe huis..

Beantwoorden

28 februari 2018 om 00:59
Moderator Paul Moderator

Een wasmachine wordt op afspraak geleverd. Deze afspraak moet binnen 14 dagen vanaf de genoemde verwachte verzenddatum ingepland worden.

Beantwoorden

28 februari 2018 om 12:59
trucker85 Gebruiker

Ik heb ook pas over enkele maanden mijn sleutel, maar de aanbieding was te interessant om te laten passeren.  Ik heb deze gewoon besteld en zal gewoon aan mijn tijdelijke woonplaats laten leveren en achteraf zelf verhuizen en installeren… Wasmachine installeren is echt niet moeilijk hoor.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 22:47
krall Gebruiker

Komen er nog nieuwe dikkd deals voorbij ?

Beantwoorden

28 februari 2018 om 01:49
Nollen71 Gebruiker

Bij de Playseat Challenge staat dat er 1 jaar garantie op zit. Bij andere verkopers staat 2 jaar garantie. Waarom dit verschil, of betreft het een vergissing?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.