27 februari 2018 om 00:05
iBOOD

Dikke Deals!

Dikke Deals!

Alles boven de € 70

Al het mooie, al het dure… Dat vind je hier met een dikke korting zoals je dat bij iBOOD en tijdens de Hunt gewend bent. Van hele grote 4K TV naar stijlvol vormgegeven keukenmachine tot aan dikke receivers, luidsprekers, krachtige powertools en noem maar op.

1 maart 2018 om 11:37
Berriebee Gebruiker

Zoals gewoonlijk moet je eerst 4x nadenken en goed op internet checken of het aangeboden product, zoals bijvoorbeeld de samsung EVO 500Gb SSD niet ergens anders voor ongeveer de zelfde prijs wordt aangeboden. Dat blijkt dus wel het geval. Coolblue biedt hem voor 139 euro INCL VERZENDKOSTEN aan, dat is dus als je de verzendkosten van IBOOD erbij optelt, maar een kleine 10 euro verschil (wat een geweldige Hunt aanbieding…NOT). De voordelen van Coolblue: volgende dag in huis, 30 dagen GRATIS retour, 5 jaar garantie etc!

Beantwoorden

2 maart 2018 om 16:58
evertvandeun Gebruiker

Wederom een prachtige service van ibood!

Ik bestelde de Bosch professional combiboor met bijgeleverde 3.0 Ah accu. Ik kreeg de zending reeds na 2 dagen.

Maar tot zover het goede nieuws. De verzegeling van de koffer bleek al te zijn geopend. De combiboor, koffer en oplader hadden enkele beschadigingen, er was geen instructieboekje bijgeleverd (nodig voor garantie) en er was helemaal geen accu! Of de boor uberhaupt werkt kan ik dus ook niet uittesten.
Als ik de customerservice hierover aanspreek kan ik het product retourneren en wordt mijn aankoopbedrag teruggestort.
Bij navraag of ze niet gewoon een nieuwe boor kunnen sturen, kan ibood niet garanderen dat er niet dezelfde problemen opduiken. 

Als ik het dus goed begrijp weet je bij ibood nooit waarvoor je betaalt!
1. je kan een tweedehands product krijgen ook al staat dit nergens vermeld
2. er wordt niet altijd meegeleverd wat er vermeld staat, dus als ze promotie maken dat er een accu bijgeleverd wordt en dit niet zo is, dan ‘had je dat maar moeten weten’.
3. Idem voor het “bijgeleverde instructieboekje” dat er niet is bijgeleverd.

over misleidende promoties gesproken…

Beantwoorden

3 maart 2018 om 11:35
dragonfly66 Gebruiker

Bij de Bosch Professional 18 V Combiboor + 3.0 Ah Accu staat er bij de beschrijving ” In de bithouder aan de achterzijde kan je een bit kwijt, makkelijk als je snel moet wisselen.”.

Ik heb hier al 2 van die machines aangeschaft maar de bithouder ontbreekt !!! Ik veronderstel dat die 2 bithouders nagestuurd worden , of is het de bedoeling dat ik me nog zulke machines aanschaf zodat ik niet van bit hoef te veranderen ?

Beantwoorden

10 maart 2018 om 13:50
Kimsamsara Gebruiker

Onkyo TX-NR474
Ik heb deze gemist en heb er één nodig.
Wat was de prijs van deze aanbieding en kan ik dit nog verwachten ?

Paul.

Beantwoorden

10 maart 2018 om 14:29
Moderator Berlinda Moderator

Hallo Paul,

Wij mogen prijzen van deals niet op het forum noemen. Verder kan ik niet zeggen of dit product nog weer voorbij zal komen. Wat je kan doen is een tip achter laten op het tip forum: 
http://nl-nl.forum.ibood.com/tip-ibood/tip-ibood-2018-1/

Groetjes,

Berlinda

Beantwoorden

10 maart 2018 om 15:51
Kimsamsara Gebruiker

OK bedankt, mail mij die prijs dan ;-)

Dan weet ik of de moeite is om te wachten.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.