27 februari 2018 om 00:08
iBOOD

Kleding

Kleding

Kleding & Schoenen

Alles voor om het lijf oftewel kleding. Daar mag het natuurlijk niet aan ontbreken. Functionele kleding, stijlvolle kleding, sportkleding, vrijetijdskleding, jassen waarmee je een flinke plensbui kunt weerstaan, essentials zoals onderbroeken, sokken (NATUURLIJK IN BUNDELS) witte en zwarte t-shirts, schoenen…. Kortgezegd Kleding in alle soorten en maten. En dat hebben we allemaal nodig! Net zoals dat we allemaal geld willen besparen bij het inkopen, en dat kan bij deze. Is toch top!?

27 februari 2018 om 01:41
AmericanAkita Gebruiker

Paar maanden geleden een paar van gekocht. Nog geen seconde spijt van gehad! Ik heb lange onderbenen en dikke kuiten waardoor de meeste laarzen met hoge schacht me niet passen wegens te smal aan de kuit. De eerste keer kreeg ik de laatste 2 cm van de rits moeilijk dicht maar na een paar keer dragen heeft het leer zich aangepast en rits ik ze zonder problemen dicht. Lekker warm ondanks de koude maar zonder zweetvoeten. Ook bij dit weer. De zool bied bovendien verrassend veel houvast op een aangevroren wegdek waardoor ze absoluut mijn favoriete winterschoeisel geworden zijn. Wat je niet ziet op de foto’s is dat het waterdicht membraan binnenin ook achter de rits naadloos doorloopt waardoor ze ondanks de rits waterdicht zijn. Ik heb mijn gebruikelijke maat genomen en die is correct maar voor personen met smalle voeten kunnen ze te breed aan de voet uitvallen.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 01:44
AmericanAkita Gebruiker

NB.: het membraan zit met een “overschot” achter de rits zodat de schacht wijder kan als je de rits opent. Kwestie van het een beetje deftig weg te stoppen als je de rits sluit en dan voel je er niks van.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 02:41
mike.ankersmit Gebruiker

In December de Harbour Parka van Helly Hansen gekocht, ook hier bij iBood. Ik moet zeggen dat het een afrader is, nu al bij de rechter zak voor uitgescheurd bij de bevestigingspunten…

Beantwoorden

27 februari 2018 om 07:59
philiprobert Gebruiker

Beste Ibood,

Hebben jullie echt niet nog één paar Travelin Stansted gespschoenen, cognackleur, in maat 47 liggen?? Deze schoenen zitten mij als gegoten. Met mijn grote maat is het haast onmogelijk om betaalbare nette mooie schoenen te vinden. Ik heb al verschillende paren bij jullie gekocht, maar wil nu nog graag de cognac stansted met gesp :-).

Als hij niet tijdens de hunt voorbijkomt, of flashsale, kunnen jullie wel al aangeven dat ie binnenkort nog voorbij komt anders?

Beantwoorden

27 februari 2018 om 10:11
ButterflyGrafix Gebruiker

Jammer dat je geen kleur kan kiezen bij Tenson Fleece vest. Maat L is goed, wil PINK hebben.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 11:10
Moderator Paul Moderator

Deze keer is het fleece vest alleen beschikbaar in de kleur Cobalt Blue.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 11:19
FredBruijn Gebruiker

Hi team,

Is de NoGRZ WinterSneakers alleen in maat 46? Ik wil graag maat 45…

Hoor graag terug.

Grtz, Fred

Beantwoorden

27 februari 2018 om 12:10
FredBruijn Gebruiker

…in cognac…

Beantwoorden

27 februari 2018 om 16:02
FredBruijn Gebruiker

…toch jammer dat al 4 uur niemand antwoord…

Beantwoorden

27 februari 2018 om 16:13
Moderator Berlinda Moderator

Hoi Fred,

Sorry, we hebben je vraag in de drukte over het hoofd gekeken. Deze sneakers zijn er alleen nog in maat 46, anders had er wel een keuze optie geweest.

Groetjes

Beantwoorden

27 februari 2018 om 19:38
nico78 Gebruiker

Goedenavond, hoe vallen de Oppo suits qua lengte? Ik heb confectie maat 106 qua colbert. Beetje zonde als het te kort of veel te wijd is.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 20:21
enibasify Gebruiker

P.S. Laarzen is met een Z :)

Beantwoorden

27 februari 2018 om 20:52
Moderator Paul Moderator

Dat is het seker ! Ik zal de tekstschrijvers op hun vergizzing wijzen. Bedankt voor het melden.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 21:16
Robert95 Gebruiker

Hebben de nike sportbroeken ook zakken?

Beantwoorden

27 februari 2018 om 21:37
PeterVanSteen Gebruiker

Een aantal weken gelden pas drie paar Teva’s gekocht.  Voor mezelf en de vriendin.  Toen nog 69,95 euro per set.  Niet leuk om die nu 10 euro per set goedkoper te zien staan.  Dat is toch 30 euro verschil.  Met zo’n prijzenpolitiek ga je toch klanten verliezen Ibood !  De schoenen zitten trouwens erg lekker !

Beantwoorden

28 februari 2018 om 01:04
Moderator Paul Moderator

Begrijpelijk dat je baalt, maar prijzen kunnen nu eenmaal veranderen na verloop van tijd. En… tijdens de Hunt kunnen de dealprijzen extra scherp zijn. Anders zou een Hunt geen extra voordeel bieden, nietwaar? :)

Beantwoorden

28 februari 2018 om 07:52
PeterVanSteen Gebruiker

Ja Paul, akkoord, na verloop van tijd, maar enkele weken vind ik wel snel !  Nu, zelfs met die 30 euro extra is de prijs nog scherp in vergelijking met de retail én de schoenen zitten erg lekker.  Ze zijn super-licht.  Kan ze alleen maar aanbevelen.

Beantwoorden

28 februari 2018 om 15:48
lexiedus Gebruiker

Logisch dat die wandelschoenen van Travelin’ dan nu juist €10,- duurder zijn.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 21:58
franseldering Gebruiker

Hoi! Er zit een foutje op deze pagina waardoor ik niet kan bestellen: http://www.ibood.com/nl/nl/product-specs/33851/102869/mcgregor-anaheim-schoenen-heren.html

Ik wil graag 1 paar in maat 42 maar dat gaat niet. Als ik maat 42 selecteer, verdwijnt bij Aantal het getal 1 en volgt er een foutmelding. Aanpassen lukt daarna helaas niet.

Ik wil toch graag de schoenen bestellen, kunnen jullie helpen?

Beantwoorden

28 februari 2018 om 01:05
Moderator Paul Moderator

Helaas is de schoen in maat 42 uitverkocht maar door een technische onvolkomenheid wordt dat niet goed getoond. Met de gekke foutmelding tot gevolg.

Beantwoorden

28 februari 2018 om 01:51
Gekkenugter Gebruiker

Er is geen plaatje vd

Akito Tanaka Sweatshirt Legendary

Beantwoorden

28 februari 2018 om 06:29
tvaneynde Gebruiker

Geachte,

ik wil graag een bestelling plaatsen, doch de Huntcode die ik van jullie ontving voor gratis te verzenden blijkt niet te werken, alhoewel ze duidelijk meldt dat deze geldig is tijdens de Hunt tot 28/2.

Zou u mij kunnen zeggen hoe ik mijn bestelling alsnog kan plaatsen met vrijstelling van verzendkosten.

Mvg,
Tom

Beantwoorden

28 februari 2018 om 15:14
SaulGoodman Gebruiker

Had ik eerst ook. Bleek dat ik een 0 (nul) met een O (oh) had verward

Beantwoorden

1 maart 2018 om 00:56
artfabniko Gebruiker

Ook bij mij wordt de toegezonden code ongeldig verklaard…

Beantwoorden

1 maart 2018 om 01:05
Moderator Berlinda Moderator

Hoi,

Stuur even een berichtje naar:
webcare@ibood.nl
zij kunnen je verder helpen.

Beantwoorden

28 februari 2018 om 12:20
elinefiepje Gebruiker

Is de Nike sportbroek voor mannen of vrouwen ?

Beantwoorden

28 februari 2018 om 15:12
SaulGoodman Gebruiker

Mag ik er van uit gaan dat het shirt van Lacoste voorzien is van parelmoeren knopen?

Beantwoorden

28 februari 2018 om 17:16
Sjappie1 Gebruiker

De Akito Tanaaka Hoodie zijn uitverkocht zie ik. Je kan nog wel uit twee kleuren kiezen, maar alle maten zijn uitverkocht.

Beantwoorden

28 februari 2018 om 20:06
Sjappie1 Gebruiker

Hier is de moderator even op vakantie.. :)

Beantwoorden

28 februari 2018 om 21:34
IbuPROfen Gebruiker

Mega irritant

Beantwoorden

1 maart 2018 om 01:03
Sjappie1 Gebruiker

En op de ‘normale’ pagina zijn ze drukker met de grapjes dan ze antwoorden geven..

Beantwoorden

28 februari 2018 om 19:12
wuytssteven Gebruiker

is er een fout bij de actie van de NZA shorten of zijn ze allen reeds uitverkocht?

Beantwoorden

28 februari 2018 om 21:33
IbuPROfen Gebruiker

Super irritant Wil een hoody bestellen maar alles is uitverkocht waarom staat hij er dan nog steeds tussen???

http://www.ibood.com/nl/nl/product-specs/33851/102913/akito-tanaka-hoodie.html

Beantwoorden

1 maart 2018 om 10:24
Tom_Marivoet1 Gebruiker

idd, Moderators, zijn er nog of niet?

Mvg Tom

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.